moravec píše:
Ahoj Franto, ještě k tý turbíně - wastgate jsem došteloval až na konec a dle budíku to šlo až do tří čtvrtiny oranžového pole. tak jsem udělal turbotéčko - hodně velkej zátah, kterej sem nečekal a hlavně jakmile si ručka na budíku lízla červenýho pole tak se mi vypíná pumpa,takže já už rychlejš stejně nepojedu , to bych musel vypojit hadičku od sání k budíku, ale to by ten motor mohl zachvíli taky skončit a já přece potřebuju jezdit. tak zatim a TURBUJ
Tak to na tlaku do sání jsi pod 0,8 ATP. Vlez nad spojkovej pedál a najdeš tam tlakovej spinač z kterýho vedou dva dráty. Při dosažení nastavenýho tlaku(musel bych hledat přesnou hodnotu) to odpojí napájení benzinový pumpy. Vyndej ho ven, nacejchuj na nějakym přesnym etalonu 1,0 -1,2 ATP. Jinak na konci červenýho pole já měl 1,0ATP. Motor to bere v pohodě. Já s tímto tlakem krmím motor B230ET a kdybych měl dřív regulátor tlaku paliva, určitě bych šel ještě o kousek nahoru. Takhle mi scházel benzín ...
Já vim, vždyť jsme se o tom už bavili, ale nechám to na jaro až postavíš tu tvojí pak to provětráme
Humbuk kolem dvojek se nejlépe vysvětluje stále delším seznamem vlastníků těchto vyjímečných vozů.
Ze zkušenosti mohu říci, že jisté nedostatky ve srovnání s novými vozy, jsou několikanásobně překonány skutečně neopakovatelným požitkem z jízdy.
Místo smajlíku - LukášiM: skutečně sis koupil dvojku?
Naposledy upravil(a) lookens dne 28 dub 2011 11:42, celkem upraveno 1 x.
teda panove, poslednich sedm prispevku v tomhle threadu ma neskutecny informacni potencial ;)
(bravo/beer/wink/atd.)
nechci vam do toho mluvit, ale pokud to ma za neco stat, bylo by dobre se drzet tematu...
serie smajliku jako v materske skolce...
mce píše:teda panove, poslednich sedm prispevku v tomhle threadu ma neskutecny informacni potencial
(bravo/beer/wink/atd.)
nechci vam do toho mluvit, ale pokud to ma za neco stat, bylo by dobre se drzet tematu...
serie smajliku jako v materske skolce...
Nechápu, co tím myslíš. Tento topic jsem založil 12. září 2006, protože jsem opravdu nechápal co každý na dvojce vidí a nelíbil se mi ani její design a hlavně interiér. Dnes je všechno jinak, dvojka mě zaujala jak designem, tak charakterem, které to auto má. Myslím, že topic je vhodný k povídání si o všem, co s dvojkami souvisí
Lookens: ano, opravdu jsem si koupil dvojku, mrkni do galerie
edit: už chápu mce
Naposledy upravil(a) LukášM dne 28 dub 2011 15:27, celkem upraveno 1 x.
moravec píše:dvojka forevr - valící se kamení, bože to sou stroje
jojo včera jsem měl možnost se motat kolem tvého krasavce,měli by pánové vidět jak má vypadat dvojka po rekonstrukci na které je odpracováno milión hodin,klobouk dolůůůůůůů,pánové přál bych vám to vidět
_________________ Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
2Mce: smajlíkům - emotikonům v pokecu o dvojkách se nediv.
Názor na krásu dvojek je vždycky JO nebo NE, ale zpravidla nic mezi tím.
Debata na tohle téma je proto pokaždÿ emotivní a nepříliš věcná. Dvojkaři jsou prostě,
jak to jen říct? VYHRANĚNÍ.
alpaka píše:
To sem mohl bejt já, ale spíš směrem centrum...
A přes Nusle se občas nepřevalíš? Minule jsem se lek, že mi někdo čórnul auto, normálně jsem se rozeběhl na parkovisko! Musel to být nějaký dvojník. Genau stejný odstín
Sem mega vostuda, reagovat takhle pozdě. Omlouvám se, asi sem si nenastavil sledování vlákna.
Jo, v Nuslích sem často
_________________ IDEÁLNÍ WOLWO UŽ JE NA CESTĚ! 244 GL, B21A, MY 1979, TARDIS V70 XC, 2.4T, MY 2001, Meďák, už je manželčin
dvojka vás totiž vždycky něčím překvapí.
asi dvacet kilometrů od domova mi neřadila pětka a zase sem dojel .
ježiš už se těšim až se v tom zase budu hrabat a zjištovat a proč a proč a proč..........