Nazdar volváci
Před 2 měsíci jsem pořídil s80 II v D5 polestar v automatu. Má teda už najeto 180 tisic, ale je to volvo takže to nic neni. vevnitř netknutý a motor běží jak hodinky. Zvuk jak dieselova symfonie, prostě bez chyby. Nikde by nebyl problém, jenomže trochu vibruje pedál plynu - a to především v otáčkách 1300 - 1500. Je to automat, takže o špatným řazení nemůže být řeč. Při těchto otáčkách cítím mírné vibrace do volantu. Zkrátka abych nezdržoval na můj dotaz, může to být setrvákem? - Nějakej test, kterej sem našel ale jen na audináckejch forech, je prý ten, že když při jízdě prudce zabrzdím, a auto se rozklepe, dvouhmota je v prd*li, mi vyšel pozitivní. Opravdu to docela vibruje při prudkejch brzdách - a kotouče a desky sou ok protože při brznění na neutrál to nedělá.
tady budu citovat
"Tak mám zase novej poznatek v mém problému a myslím, že by se to dalo použít i jako nějakej takovej test, jestli je dvouhmota špatná. Auto vibruje někdy míň, někdy víc, někdy skoro vůbec. Před rokem jsem měnil brzdy a myslel jsem, že některý z těch kotoučů hází nebo se pokřivil, protože se auto rozechvělo při razantnějším brždění, při lehkém ne. Překvapení nastalo, když jsem včera měl náhodou vyřazeno a zašlápl to…auto jak beránek. Potom jsem to samé zkusil se zařazenou pětkou a auto se celý rozvibrovalo. Takže moje dedukce spočívá v tom, že to bude opravdu dvouhmota, jelikož když takhle zabrzdím, tak ji se ji motor snaží přetlačit a když je na odchodu, tak to ty pružiny neudrží a rozechvěje se celý auto. No, můžu začít šetřit. Jaký na to máte názor?"
Jinak jezdím na kvalitní naftu a VIF je samozdřejmost. Nevím, nechce se mi měnit dvouhmotu za perdu aby to potom byl silentblok za litr.
Předem dík za odpověď
vibrace pedálu s80 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
vibrace pedálu s80 II
Automat a dvouhmota??
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
vibrace pedálu s80 II
Copak s80 v automatu nemá dvouhmotu? Ona má hydrodynamickej měnič?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14363
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
vibrace pedálu s80 II
Automat opravdu dvouhmotu nemá.
Koukni na veškerý silentbloky na motoru, hadičky k nim a taky na stav poloos.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
vibrace pedálu s80 II


Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé