850 tempomat

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Jofo
Offline
Příspěvky: 167
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

850 tempomat

Příspěvek od Jofo »

Dnes som vytiahol z jedneho vraku tempomat, a ako pozeram na nete, tak su zrejme 2 druhy. Tempomat, co som vytiahol z toho auta, ma cidlo len pre brzdu. Odpoveda to presne tomuto:

Obrázek

Bolo to vytiahnute z auta, co ma automat, rocnik tusim 94 - pred FL 2.5L benzin 20-ventil. To, co normalne vidavam na nete, ma senzory dva, ako toto:

Obrázek

Otazka znie - je ta prva varianta nejak specificka pre auta s automatom, alebo to mozem zvesela prsknut to svojho vehiklu, ktory je v manuale? Dalsia vec - cislo rele nejak neodpovedalo tomu, co som bezne nasiel na nete (nevidel som ho v tom aute). Z auta som vytahal vsetky relatka pod poistkovou skrinou zvonku aj znutra, potom nafotim, len netusim takto, ktore je za ten tempomat zodpovedne. Neviete niekto?

Jofo
Offline
Příspěvky: 167
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

850 tempomat

Příspěvek od Jofo »

Tak si odpoviem sam, druhy senzor je na spojku, takze dnes som moc vyhodne nenakupil a musim zohnat :/

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4993
Registrován: 21 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

850 tempomat

Příspěvek od Ondra. »

ventil ve volvu není moc drahej
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Jofo
Offline
Příspěvky: 167
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

850 tempomat

Příspěvek od Jofo »

Ja v podstate potrebujem inu tu rozbocku na podtlak, extra hadicku a senzor na spojku. Otazka je, ci nebudem potrebovat aj druhe rele. To v aute bolo #3545978 (S101 T102) 5GA 006 310-03, ako pozeram fotky z netu, tak hodne caste relatka su #9146343 310-03 (S101 T102) alebo #1378076 310-05 (B101 E102). Otazka je, ci su zamenitelne alebo nie..

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4993
Registrován: 21 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

850 tempomat

Příspěvek od Ondra. »

Jofo píše:Ja v podstate potrebujem inu tu rozbocku na podtlak, extra hadicku a senzor na spojku. Otazka je, ci nebudem potrebovat aj druhe rele. To v aute bolo #3545978 (S101 T102) 5GA 006 310-03, ako pozeram fotky z netu, tak hodne caste relatka su #9146343 310-03 (S101 T102) alebo #1378076 310-05 (B101 E102). Otazka je, ci su zamenitelne alebo nie..
ne jiné relé nepotřebuješ, ventily jsou v sérii, kus PA trubičky není problém sehnat, druhý Téčko taky se taky dá pořešit a dráty taky, mám tu krásné téma někde o tempomatech z 850 tak pohledej :wink: Nějaký díly tu mám ale nerad se toho zbavuji, dělám zástavby těhle tempomatů do starších Volv, je to primitvní systém ale funguje dobře
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4993
Registrován: 21 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

850 tempomat

Příspěvek od Ondra. »

ještě jsem přemýšlel, můžeš použít tu automatovou sestavu i na manuál, vyzkoušel bych ventil dát na spojku (oba ventily jsou stejné), protože myslím že tempomat se vypíná i od spínače brzdových světel. Když se to nebude chovat dobře tak přehoď ventil na brzdový pedál, ale pak počítej že vyšlápnutí spojky tempomat neodepne. Vždycky ale musíš mít proklemovaný ten malinký štekr u pedálu na kterým zrovna nebude ventil připojen, je to ochranný seriový obvod, který vypíná tempomat rozepnutím
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4993
Registrován: 21 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

850 tempomat

Příspěvek od Ondra. »

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Jofo
Offline
Příspěvky: 167
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

850 tempomat

Příspěvek od Jofo »

Diky.
Trubku a T-cko snad zozeniem. Ale aby to nebolo take jednoduche, tak aj ten jeden senzor co mam ma ulamane uchyty, bezva...

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé