V70R II chyby na diagnostice
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: 850T5-R 05 166kw,Saab 9-5 Aero 184kW
#1 V70R II chyby na diagnostice
Zdravím diagnostika mi vyjela tyto chyby. Co s tím ?
- Přílohy
-
- 12596045_1092769694086859_2144870929_n.jpg (53.81 KiB) Zobrazeno 1676 x
-
- 12647621_1092769677420194_1195065358_n.jpg (38.68 KiB) Zobrazeno 1676 x
#2 V70R II chyby na diagnostice
To je známka toho,že by sis měl přečíst diskuzní forum,kde pochopíš,že je velmi vhodné zajet na originální diagnostiku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
#3 V70R II chyby na diagnostice
martinopel píše:To je známka toho,že by sis měl přečíst diskuzní forum,kde pochopíš,že je velmi vhodné zajet na originální diagnostiku.
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#4 V70R II chyby na diagnostice
Vycházej z toho, co je. Zvládneš to??martinopel píše:To je známka toho,že by sis měl přečíst diskuzní forum,kde pochopíš,že je velmi vhodné zajet na originální diagnostiku.
#5 V70R II chyby na diagnostice
Pokud je to otázka na mne,pak odpovím,ne! Nezvládno diagnostikovat poruchu z diagnostiky,která si píšeco se jí zachce.Marten píše:Vycházej z toho, co je. Zvládneš to??martinopel píše:To je známka toho,že by sis měl přečíst diskuzní forum,kde pochopíš,že je velmi vhodné zajet na originální diagnostiku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: 850T5-R 05 166kw,Saab 9-5 Aero 184kW
#6 V70R II chyby na diagnostice
diagnostika je original ale ne na volvo
#7 V70R II chyby na diagnostice
NemtudumDominik Dorňák píše:diagnostika je original ale ne na volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 60
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S60 2,4 135kW MY02
- Bydliště: Praha
#8 V70R II chyby na diagnostice
Milý Dominiku. Nechci být nezdvořilý.. Nauč se číst.. Nebo se jdi... léčit.
Větší pí..vinu než Tvou větu: " diagnostika je original ale ne na volvo" jsem už dlouho neviděl...
Uvař si turka, vypij ho, otoč obsah hrníčku na podšálek a čti... Máš stejné informace jako ze Tvé "diagnostiky"..
Větší pí..vinu než Tvou větu: " diagnostika je original ale ne na volvo" jsem už dlouho neviděl...
Uvař si turka, vypij ho, otoč obsah hrníčku na podšálek a čti... Máš stejné informace jako ze Tvé "diagnostiky"..
_________________
VOLVO S60 2,4 MY02, VOLVO V50 2,4i MY 04
VOLVO S60 2,4 MY02, VOLVO V50 2,4i MY 04
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: 850T5-R 05 166kw,Saab 9-5 Aero 184kW
#9 V70R II chyby na diagnostice
každý může napsat hloupost.. myslel jsem že né od volvaPoljot píše:Milý Dominiku. Nechci být nezdvořilý.. Nauč se číst.. Nebo se jdi... léčit.
Větší pí..vinu než Tvou větu: " diagnostika je original ale ne na volvo" jsem už dlouho neviděl...
Uvař si turka, vypij ho, otoč obsah hrníčku na podšálek a čti... Máš stejné informace jako ze Tvé "diagnostiky"..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#10 V70R II chyby na diagnostice
Čím dřív se naučíš nejezdit nikam jinam než na originální Volvo Dice diagnostiku se softem VIDA, tím víc stresu, peněz, promrhanýho času,...ušetříš.
Nemá cenu diskutovat o tom co jsi jak myslel, prostě se na výsledky z týhle vykašli, jeď na originální diag. a pamatuj si, že Volvo si nerozumí s ničím jiným.
Nemá cenu diskutovat o tom co jsi jak myslel, prostě se na výsledky z týhle vykašli, jeď na originální diag. a pamatuj si, že Volvo si nerozumí s ničím jiným.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: 850T5-R 05 166kw,Saab 9-5 Aero 184kW
#11 V70R II chyby na diagnostice
díkyKrystof P. píše:Čím dřív se naučíš nejezdit nikam jinam než na originální Volvo Dice diagnostiku se softem VIDA, tím víc stresu, peněz, promrhanýho času,...ušetříš.
Nemá cenu diskutovat o tom co jsi jak myslel, prostě se na výsledky z týhle vykašli, jeď na originální diag. a pamatuj si, že Volvo si nerozumí s ničím jiným.
#12 V70R II chyby na diagnostice
Z Prostějova to nemáš ke mě daleko,tak jestli chceš zavolej mi a přijeď.Tel na mne 775148152
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#13 V70R II chyby na diagnostice
Zdravím vespolek.
Čerstvě registrovný Dominik přišel na fórum, zeptal se a my jsme ho tu vypanáčkovali takovou rychlostí, že pro nestranného pozorovatele by to mohlo vypadat až nezdvořile. O tom, jestli to bylo "oprávněné" nebo ne, nechci příliš diskutovat.
Nicméně jelikož mám dobrou náladu a venku je bílo, pokusím se tu více věcně naznačit, proč se Volva tam špatně diagnostikují "originální" diagnostikou.
A pro Dominika jen uvádím čas, kdy jsem tohle začal psát (6:25), aby bylo poznat o kolik časově náročnější je rozebírat výsledky z neorigo diagnostiky.
První zásadní rozdíl v diagnostikování V*DOU vs. ostatní je to, že VIDA vypisuje seznam chyb ze VŠECH řídících jednotek, avšak univerzály obvykle vysypou pouze chyby motoru (ECM). Tohle je naprosto fundamentální rozdíl, protože diagnostikovat závadu se u Volva daří výrazně lépe, když se chyba hledá v souvislostech. Chyby často chodí ve "shlucích", resp. primární příčina se svými projevy často může projevit ve více jednotkách. A V*DA to také takto zobrazuje, přesněji: i navádí (chvílemi zavádí) diagnostika podle příčin a filtruje chyby právě podle možných příčin.
I Volvo z roku 1999 je už pojízdný kompjútr, kde spolu komunikuje třeba 20 jednotek mezi sebou. A na tento level se ostatní výrobci dostali až po mnoha létech. Tuto technickou vymoženost si málokdo uvědomuje, při diagnostikování "klasickým" způsobem je to spíše na obtíž.
Ale k věci: ve tvém případě tu máme 5 chyb ECM. Tak se podívejme na to, jak se interpretují podle neorigo diagnostiky ve srovnání s informacemi z VIDY.
V*DA ti tady napíše ještě dodatečné info Signal missing nebo Signal low nebo Signal high a více možných příčin, proč chyba vyskočila.
Tohle je hned první příklad, kdy je silně pravděpodobné, že v autě budou ještě chyby jednotky BCM (ABS) a možná ještě další na HSCANu a pravděpodobně budou naznačovat nějaký problém komunikace.
Tenhle je ale vtipnej: 990A - ŘJ motoru - interní závada.
V*DA - krásný popis příčiny:Spolu s chybou předchozí indikuje nějaký problém v sání, nějakou masivní díru nebo tlak paliva nebo lambda. Ale to se uvidí jedině na místě, je třeba se podívat na živá data, tedy zda hodnoty nějak "dávají smysl". No a samozřejmě kompjútr neodhalí vše, takže to chce i zkušené oko.
Souviset to jistě bude i s touto chybou:
Tak, je 6:54, už tady klepu asi půl hodiny, abychom zjistili, že výpis chyb z neoriga je sice formálně správný, ale příliš nenapoví. Samozřejmě, je to lepší než nic. Avšak, na druhou stranu kdyby tohle udělal každý, tak tady neděláme nic jiného. Volvo fórum není povýšený klub vyvolených, který "bez originál diagnostiky nehne prstem". Naopak, chtěl jsem jen ukázat, proč vlastně jsou ta neoriga "nahouby", resp. tu poctivou informaci si musíš vydolovat sám anebo (pokud tomu nehovíš), tak fakt raději zajet někam, kde se daný problém vyřeší i rychleji a (se správnou diagnózou) i levněji než někde jinde, kde se jen budou měnit díly podle "zmateného" resp. neúplného ale českého seznamu chyb.
Pepík od sousedů (bez urážky) možná nějakým univerzálem nějaké chyby načte a někam ho to navede. Ale sotva určí diagnózu přesně a cíleně. Zrovna ve tvém případě bych z té první (a možná velmi nenápadné) chyby usuzoval, že na "rychlém" CANu (to je ten důležitější = motor, brzdy, Haldex) bude možná nějaký HW problém některé z problematických jednotek (BCM nebo DEM). Pokud máš modelový rok 2004, může tě potkat infarkt řídící jednotky CEM. Atd, atd.
To je celé.
Tož hodně štěstí.
Vlastně ještě jedna hodně zásadní věc na konec: vůbec jsi nenapsal popis příznaků, co vlastně auto dělá nebo co nedělá? Slušelo by se napsat: auto jakoby chcípá na volnoběh, svítí ponorka tehdy a tehdy, když se zahřeje, padají budíky, atp. Tohle silně pomáhá v izolování příčiny.
Ty si jen s prominutím "vyb*il" jeden řádek textu a dva obrázky, což je s mobilní aplikací práce asi na půl minuty. A vy ostatní starejte se! Tohle vidím jako častou chybu, kdy je takové jednání zase v opačném směru nezdvořilé směrem k fóru. Možná proto ta třeba podvědomá a prudká protireakce. Ty jsi věnoval max. 3 minuty psaní zprávy, já už (dobrovolně) asi 45, plus všechny předchozí příspěvky. Plus čas čtenářů všech dosavadních 134 zobrazení tohoto vlákna.
Taková je asi ta dnešní rychlá doba. S tím ale budu bojovat, s tímto se nesmířím.
Tchuss bus a good luck.
Pavel
7:14 amen. Přeji hezký den.
P.S. A ještě jedna věc, kterou budu opakovat do zemdlení - rok výroby 2003 není relevantní údaj. Podstatný je tzv. modelový rok (MY) a ten lze zjistit, když zakryješ poslední 7 cifer VINu. Zrovna ve tvém případě to nemusí být zásadní rozdíl, ale třeba o rok později (04-05) už se lámal velký facelift a v autech jsou poměrně podstatné rozdíly. Daný modelový rok se u Volva vždy vyrábí už půl roku "dopředu", t.j. v červenci 2003 už do salónů frčela auta MY04. A pak z toho vznikají trable. Proto se obratem ptám na modelový rok, nebo ještě lépe rovnou VIN. To jen na doplnění.
Čerstvě registrovný Dominik přišel na fórum, zeptal se a my jsme ho tu vypanáčkovali takovou rychlostí, že pro nestranného pozorovatele by to mohlo vypadat až nezdvořile. O tom, jestli to bylo "oprávněné" nebo ne, nechci příliš diskutovat.
Nicméně jelikož mám dobrou náladu a venku je bílo, pokusím se tu více věcně naznačit, proč se Volva tam špatně diagnostikují "originální" diagnostikou.
A pro Dominika jen uvádím čas, kdy jsem tohle začal psát (6:25), aby bylo poznat o kolik časově náročnější je rozebírat výsledky z neorigo diagnostiky.
První zásadní rozdíl v diagnostikování V*DOU vs. ostatní je to, že VIDA vypisuje seznam chyb ze VŠECH řídících jednotek, avšak univerzály obvykle vysypou pouze chyby motoru (ECM). Tohle je naprosto fundamentální rozdíl, protože diagnostikovat závadu se u Volva daří výrazně lépe, když se chyba hledá v souvislostech. Chyby často chodí ve "shlucích", resp. primární příčina se svými projevy často může projevit ve více jednotkách. A V*DA to také takto zobrazuje, přesněji: i navádí (chvílemi zavádí) diagnostika podle příčin a filtruje chyby právě podle možných příčin.
I Volvo z roku 1999 je už pojízdný kompjútr, kde spolu komunikuje třeba 20 jednotek mezi sebou. A na tento level se ostatní výrobci dostali až po mnoha létech. Tuto technickou vymoženost si málokdo uvědomuje, při diagnostikování "klasickým" způsobem je to spíše na obtíž.
Ale k věci: ve tvém případě tu máme 5 chyb ECM. Tak se podívejme na to, jak se interpretují podle neorigo diagnostiky ve srovnání s informacemi z VIDY.
Kód: Vybrat vše
ECM-9400 Brake pedal sensor
Kód: Vybrat vše
ECM-510F Vehicle speed signal
Tohle je hned první příklad, kdy je silně pravděpodobné, že v autě budou ještě chyby jednotky BCM (ABS) a možná ještě další na HSCANu a pravděpodobně budou naznačovat nějaký problém komunikace.
Kód: Vybrat vše
ECM-262A Long-term fuel trim. Lower limit
Condition
The control module receives information from the heated oxygen sensor (HO2S) about the fuel / air mixture when idling at both the lower and upper part-load range. If the fuel / air mixture deviates from λ=1, the short-term fuel trim will compensate for this by adjusting the injection time so that λ=1 is achieved. When the short-term fuel trim makes an adjustment, the integrator median must be adjusted by the long-term trim. Diagnostic trouble code (DTC) ECM-262A will be stored when the long-term trim must be adjusted almost to maximum in the idle range.
Lower limit:
intake air leakage
high fuel pressure
leaking injectors
defective mass air flow (MAF) sensor
contaminated engine oil
oil level too high
defective heated oxygen sensor (HO2S)
V*DA - krásný popis příčiny:
Kód: Vybrat vše
ECM-990A Idle air trim. Faulty signal
Condition
Diagnostic trouble code (DTC) ECM-990A is stored if the engine control module (ECM) registers that the nominal idle speed (engine coolant temperature (ECT) above 60°C) deviates, either in being 200 rpm over or 100 rpm below the nominal idle speed.
Souviset to jistě bude i s touto chybou:
Kód: Vybrat vše
ECM-260A Long-term fuel trim. Lower limit
Tak, je 6:54, už tady klepu asi půl hodiny, abychom zjistili, že výpis chyb z neoriga je sice formálně správný, ale příliš nenapoví. Samozřejmě, je to lepší než nic. Avšak, na druhou stranu kdyby tohle udělal každý, tak tady neděláme nic jiného. Volvo fórum není povýšený klub vyvolených, který "bez originál diagnostiky nehne prstem". Naopak, chtěl jsem jen ukázat, proč vlastně jsou ta neoriga "nahouby", resp. tu poctivou informaci si musíš vydolovat sám anebo (pokud tomu nehovíš), tak fakt raději zajet někam, kde se daný problém vyřeší i rychleji a (se správnou diagnózou) i levněji než někde jinde, kde se jen budou měnit díly podle "zmateného" resp. neúplného ale českého seznamu chyb.
Pepík od sousedů (bez urážky) možná nějakým univerzálem nějaké chyby načte a někam ho to navede. Ale sotva určí diagnózu přesně a cíleně. Zrovna ve tvém případě bych z té první (a možná velmi nenápadné) chyby usuzoval, že na "rychlém" CANu (to je ten důležitější = motor, brzdy, Haldex) bude možná nějaký HW problém některé z problematických jednotek (BCM nebo DEM). Pokud máš modelový rok 2004, může tě potkat infarkt řídící jednotky CEM. Atd, atd.
To je celé.
Tož hodně štěstí.
Vlastně ještě jedna hodně zásadní věc na konec: vůbec jsi nenapsal popis příznaků, co vlastně auto dělá nebo co nedělá? Slušelo by se napsat: auto jakoby chcípá na volnoběh, svítí ponorka tehdy a tehdy, když se zahřeje, padají budíky, atp. Tohle silně pomáhá v izolování příčiny.
Ty si jen s prominutím "vyb*il" jeden řádek textu a dva obrázky, což je s mobilní aplikací práce asi na půl minuty. A vy ostatní starejte se! Tohle vidím jako častou chybu, kdy je takové jednání zase v opačném směru nezdvořilé směrem k fóru. Možná proto ta třeba podvědomá a prudká protireakce. Ty jsi věnoval max. 3 minuty psaní zprávy, já už (dobrovolně) asi 45, plus všechny předchozí příspěvky. Plus čas čtenářů všech dosavadních 134 zobrazení tohoto vlákna.
Taková je asi ta dnešní rychlá doba. S tím ale budu bojovat, s tímto se nesmířím.
Tchuss bus a good luck.
Pavel
7:14 amen. Přeji hezký den.
P.S. A ještě jedna věc, kterou budu opakovat do zemdlení - rok výroby 2003 není relevantní údaj. Podstatný je tzv. modelový rok (MY) a ten lze zjistit, když zakryješ poslední 7 cifer VINu. Zrovna ve tvém případě to nemusí být zásadní rozdíl, ale třeba o rok později (04-05) už se lámal velký facelift a v autech jsou poměrně podstatné rozdíly. Daný modelový rok se u Volva vždy vyrábí už půl roku "dopředu", t.j. v červenci 2003 už do salónů frčela auta MY04. A pak z toho vznikají trable. Proto se obratem ptám na modelový rok, nebo ještě lépe rovnou VIN. To jen na doplnění.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#14 V70R II chyby na diagnostice
Jeden OT v reakci na UCX. Vždycky jsem považoval za slušnost, než přijdu na nejaké forum s otázkou, pokud možno celé forum projít a odpověď si najít sám. Jedinci, kteří vtrhnou a hned vybafnou s nějakým problémem mi přišli slušně řečeno neomalení. Většinou jsem nereagoval (on se vždycky najde někdo, kdo je "utře" ).
Problém je v tom, že na forech většinou chybí hned ze začátku nějaké centrální FAQ, nebo NEŽ SE ZEPTÁTE, kde by se v seznamu notoricky opakovaných otázek a řešení příchozí dozvěděl hned, kudy cesta NEVEDE.
Zde sice jsou podfora s FAQ, ale ty jsou již speciální pro jednotlivé řady.
Zamyšlení pro adminy, jedna kolonka, která by byla první v pořadí v DISKUSE K MODELOVÝM ŘADÁM, by to myslím spravila. A zrovna informace o "originální diagnostice" by mohla být na prvním místě, protože to je skutečně specifikum volva. Pár dalších by se jistě našlo.
Pokud můj názor považujete za blbost, nekamenujte mě a smažte ho. O smazání prosím i tak, kdyby náhodou padl na úrodnou půdu.
Problém je v tom, že na forech většinou chybí hned ze začátku nějaké centrální FAQ, nebo NEŽ SE ZEPTÁTE, kde by se v seznamu notoricky opakovaných otázek a řešení příchozí dozvěděl hned, kudy cesta NEVEDE.
Zde sice jsou podfora s FAQ, ale ty jsou již speciální pro jednotlivé řady.
Zamyšlení pro adminy, jedna kolonka, která by byla první v pořadí v DISKUSE K MODELOVÝM ŘADÁM, by to myslím spravila. A zrovna informace o "originální diagnostice" by mohla být na prvním místě, protože to je skutečně specifikum volva. Pár dalších by se jistě našlo.
Pokud můj názor považujete za blbost, nekamenujte mě a smažte ho. O smazání prosím i tak, kdyby náhodou padl na úrodnou půdu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#15 V70R II chyby na diagnostice
Mě by zajímalo,jak to budou dělat nebo už dělají na STK,určitě nebudou mít origo diag,načtou mě nějaké pochybné chyby a jedu domů bez STK...
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#16 V70R II chyby na diagnostice
Nedělají to na STK ale na Emisích a je nezajímají chyby jim to kontroluje nějakou množinu nevím přesně ale musí jim to vypsat asi 0000 to je OK když vypíše 0101 tak je něco v nepořádku. Když třeba vymažeš chybové kody a pojedeš hned na emise tak neprojdešcuhan píše:Mě by zajímalo,jak to budou dělat nebo už dělají na STK,určitě nebudou mít origo diag,načtou mě nějaké pochybné chyby a jedu domů bez STK...
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#17 V70R II chyby na diagnostice
Tohle je zcela jiné téma. Chyby se načítají až od určitého roku (a typu motoru nafta/benzín) nahoru. A jsou to jen vybrané emisně-relevantní chyby, plus sledování některých "živých dat" tak, aby šlo ověřit, že auto je (teoreticky) emisně v pořádku.
Mimochodem - pokud by se toto auto načítalo na ME, tak by zcela jistě neprošlo, už jen z důvodů těch trim hodnot na dorazu = t.j. je tam nějaký emisní problém, ŘJ motoru už nemůže dále korigovat bohatost/chudost směsi tak, aby byla lambda=1.
Pavel
Mimochodem - pokud by se toto auto načítalo na ME, tak by zcela jistě neprošlo, už jen z důvodů těch trim hodnot na dorazu = t.j. je tam nějaký emisní problém, ŘJ motoru už nemůže dále korigovat bohatost/chudost směsi tak, aby byla lambda=1.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#18 V70R II chyby na diagnostice
Díky za vysvětlení..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 V70R II chyby na diagnostice
S dovolením bych časem vypáral Pavlův příspěvek v kombinaci s ostatními a píchl na začátek. To abychom mohli i ostatní odkazovat na pána, který si dal práci, a konečně sepsal to, co doposud nikdo neuměl řádně uagrumentovat, tzn., že na volvo jedině VIDA-DICE.
Děkuji Pavle!
Děkuji Pavle!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#20 V70R II chyby na diagnostice
Dokonce bych Pavlův příspěvek umístil jako samostatný do všech oprav pod názvem ČTĚTE,NEŽ SE ZEPTÁTE!!!Urvanej píše:S dovolením bych časem vypáral Pavlův příspěvek v kombinaci s ostatními a píchl na začátek. To abychom mohli i ostatní odkazovat na pána, který si dal práci, a konečně sepsal to, co doposud nikdo neuměl řádně uagrumentovat, tzn., že na volvo jedině VIDA-DICE.
Děkuji Pavle!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#21 V70R II chyby na diagnostice
Tak ono to tam vpodstatě je https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=37944 jen to nikdo nečte
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: 850T5-R 05 166kw,Saab 9-5 Aero 184kW
#22 V70R II chyby na diagnostice
četl jsem to než sem položil otázkupeter cz píše:Tak ono to tam vpodstatě je https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=37944 jen to nikdo nečte
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 26
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: 850T5-R 05 166kw,Saab 9-5 Aero 184kW
#23 V70R II chyby na diagnostice
Auto se chová tak když nastartuju a mám studený motor tak lítají otačky má tam být 1500 a je tam třeba 800,900 a auto se dusí zkusím nechat vyčistit škrtící klapku a když jedu rychlejší jízdou tak cítím jak auto cuká kolem 4-5 tisíc otačkách na displey mi vyskočila chyba:ABS/ANTI SKID na diagnostice ale to mi řekli že je senzor pravého předního kola
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#24 V70R II chyby na diagnostice
taky tipuju skritici klapku, takhle se projevuje, je na to sprej za 80,- ale zajed i na tu origo diagnostiku, neco tam urcite jeste bude k tomu.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 21 Odpovědi
- 919 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nosound89
-
- 26 Odpovědi
- 1453 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 37 Odpovědi
- 713 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 43 Odpovědi
- 3305 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 8 Odpovědi
- 1443 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Codyhuman