S80 2,5 tdi 2000 Check motora

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 69
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bardejov
Vůz: S80 2,5 TDI 00'

#1 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Robo3220 »

Dobrý deň, začnem popisovať problém od začiatku ako sa vyvíjal. Jedná sa o Volvo S80 2,5 tdi r.v. 2000, najazdené 370 000km. Posledných 50 000 na aute nebolo nič robené, dovtedy servisované v origo servise Volvo Viedeň.
Nesvietil mi panel klimatizácie a hlasno bzučal ten malý ventilátor. Rozhodol som sa vybrať panel klimy, aby som vymenil žiarovky a premazal vetrák. Lenže neodpojil som baterku a tak po opatovnom namontovaní mi PC hlásil niečo so SRS Airbag. To som neriešil, keďže tu z fora som sa dočítal, že to vyskakuje pri zásahu do elektriky bez správneho postupu pri odpojení baterky.
Tak som s tým jazdil ďalej a asi po 100 km som si skúsil kickdown do kopca, chcel som vedieť ako mi dymí auto. Auto nezadymilo vôbec ani na čierno ani na bielo (až som bol prekvapený, keďže je to stary diesel s 370 000 nalietanymi). No asi minutu na to, pri jazde dole kopcom, mi vyskocila kontrolka CHECK MOTORA. Autom nijako netrhlo, nezaznamenal som žiadny pokles výkonu, všetko išlo ako po starom. Palubny PC mi hlasil akurat tak ten SRS Airbag. Bol som na diagnostiku v miestnom servise, nejaká univerzálna, myslim ze Texa. Ukázalo mu chybu "002F Snímač dodávky paliva - Signál moc vysoký". Mechanik mi povedal, že to može byť niečo so vstrekmi, alebo čerpadlom. Chybu vymazal (vymazal aj tu SRS Airbag hlasku) a išiel som sa previezť, či sa objaví znova. Presiel som zhruba 40 km a objavil sa zas CHECK MOTORA tentoraz uz aj s hlaskou na PC a to "MOTOR.SYST.REPAR.NäCHSTE.WART", čo podľa prekladu je "Riadenie motora, nutnost opravy pri najblizsej prilezitosti". Taktiež motor neprejavoval žiadne príznaky, všetko išlo v poriadku. Hneď som išiel do servisu a na diagnostike vybehla zase iná chyba a to "0038 EGR TEST - Nadmerny prietok". Chybu vymazal, došiel som domov, auto odstavil a teraz sa pokúšam zistiť, čo by to mohlo spôsobovať. Či s tým môžem jazdiť, keďže k najbližšej origo Volvo diagnostike mám trocha ďaleko.
Stretli ste sa niekto s takýmto problémom ? Viete čo by to mohlo byť ? Padli tam typy ako: čerpadlo, vstreky, EGR, pal. filter. Tankujem prémiovú naftu.
Vďaka
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA Obrázek

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#2 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od pepa.paur »

Zdravím, nikdo sem nic nenapsal, tak to zkusím já :)
Co jsem pohledal na netu, tak ta první chyba vypadá na něco s automatickou převodovkou, ale může kecat ta dignostika. :unknown:
Ta druhá chyba, to je ještě horší, tenhle motor s řízením MSA 15.8 nemá žádnou zpětnou vazbu od EGR ventilu, takže hlídá jeho polohu jen podle váhy vzduchu. Při otevření EGR očekává pokles průtoku váhou a naopak.
Ta chyba může tedy souviset s váhou vzduchu, nebo může být zanesený EGR a nedovírá, nebo je někde děravá/ucpaná hadice. Takhle po netu těžko říct :)
nějaké info jsou zde: http://volvopedia.de/index.php?title=D5252T
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#3 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od mr1 »

A když to auto dostane pořádnou nakládačku - ten motor chce servis pořád? Mě to píše občas to samé, a po pár kilometrech ostřejší jízdy ponorka zhasne, hláška zmizí...
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

sustrak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 53
Registrován: 9 roků
Bydliště: Lovosice
Vůz: s80 1999 2.5tdi 103kw

#4 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od sustrak »

Me vylitne egr kdyz jedu slusne, jinsk ne... zaslepit nechat el. Vyradit a mas klid
_________________
Je: S80 1999 2.5Tdi puvodne 103 kw,

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#5 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od mr1 »

sustrak píše:Me vylitne egr kdyz jedu slusne, jinsk ne... zaslepit nechat el. Vyradit a mas klid
To je přesně ono. Proto se ptám, jestli to dělá o při "raketě"...
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

přemek
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 17
Registrován: 16 roků
Vůz: V70 II 2.5 Tdi
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#6 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od přemek »

Mně to dělalo to samé, vždy když auto bylo v delším tahu (podržel jsem ho ve vyšších otáčkách v kopci, jízda s vozíkem nebo na dálnici).
Pomohla výměna podlakových hadiček,byly podle servisu zpuchřelé. O té doby klid (cca přes rok).
_________________
V70 II, 2.5 Tdi,r.v. 2000,D5252T, ex
V70 II, D5 2007, stage 2,egr off, na prodej
XC 70 3.2 2008

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 69
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bardejov
Vůz: S80 2,5 TDI 00'

#7 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Robo3220 »

Pepa, tak snad to nebude automat, zas tak kecat diagnostika nemoze, no aspon dufam :D
To zaslepenie EGR asi bude najlepsie riesenie. Da sa to vyradit aj obycajnou diagnostikou, alebo iba origo ?
Kazdopadne coskoro sa chystam na vacsi servis, tak snad to dovtedy vydrzi.
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 69
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bardejov
Vůz: S80 2,5 TDI 00'

#8 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Robo3220 »

No tak dnes po 200-kilometroch mi zas vyhodilo kontrolku motora s hláškou "Langsam fahren wartung dringend" (jedte pomalu, urgentni nutnost opravy), nastalo to pri citelnejsom cukani motora. Jemne skubanie som zacal pocitovat uz vcera, po natankovani dieslu na OMV. Tankoval som, ked uz bola skoro sucha nadrz, co aj lutujem a neviem ci nenatiahlo nejaky bordel ...
Mam automat a jemne cukanie som pozoroval aj na P aj pri R. Bolo to fakt jemne, mozno raz za 30 sekund. Avsak kontrolka sa zobrazila az po takom intenzivnejsom skubani. Po vyskoceni kontrolky sa to ukludnilo a v pohode som s tym dosiel domov. Ako otestovat prevodovku, aby som si bol isty ci to trhnutie sposobuje automat alebo motor ?
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA Obrázek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 8
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: Volvo S60 2001 B5244 S2, 2,4 automat

#9 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od dusan vincur »

ahoj mam s60 ale benzin podobne hlasky sa mi zobrazovali langsam fahrung... blikala pri tom ponorka. alebo tu prvni hlasku davneji taky. jenom ze si myslim ze toskubani motoru nebude prevodovka prevodovka by ti skubala pri preradeni nebo by klouzala ja ji mnel napojenou na diagnostice a bylo to bez zavad. nekdy se ti muze stat ze ti prevodovka skoci do nouzaku zaradi 3 ku a pak jedine diagnostika
ja bych skusil kontaktovat Marru nebo Martinopel a nekam bych skocil.nebo si nech udelat origo diagnostiku a at ti daj vypis chyb z origo a pak se nekdo chyti. ja mam jeste pruvodni jev ze se mne trese motor na volnobehu ale otacky nelitaj. mne se tedka klonuje ridici jednotka motoru tak se skus poradit.

PS a skus si doplnit podpis a popis auta at vi vsichni o jakem aute se tu mluvi :beer:
_________________
Dusan, Volvo S 60 r.v.2001, 2,4 103 kW B5244 S2 Automat 135 000km, Volvo V 40 r.v. 1998, 1,8 85 kW B4184 S Manual 250 000km

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#10 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od kwiko »

:shock:
1, ujo ma doplene bydlisko Bardejov
2, nazov temy specifikuje auto dostatocne
3, zial pri TDI potrebuje viac nez len vypis chyb. je to este doost stary motor, treba sledovat diagnostikou co sa deje pri jazde. ale zial na dalekom vychode je to tazke

4, pri tlmici je palivovy filter, a hadicka pred cerpadlom je priesvitna (niekdo prida otacky a baterkou ju presvietis ci neuvidis bublinky), niekde sa ti to asi privzdusnuje, ci mas posunuty predvstrek

S60...
Sviecky, VN moduly, klapku, vstrekovace tlak paliva, mas v poriadku? Ze riesis RJ motora...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 8
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: Volvo S60 2001 B5244 S2, 2,4 automat

#11 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od dusan vincur »

ahoj Kwiko jo to vse je ok mam to u martina. svicky origo civky ok. tlak paliva sme kontrolovali u martina vymnenili na skousku takze moje taky ok. jo to je spatny ze je daleko a ve volvu no nevim hodne delaj pokus omyl:)
_________________
Dusan, Volvo S 60 r.v.2001, 2,4 103 kW B5244 S2 Automat 135 000km, Volvo V 40 r.v. 1998, 1,8 85 kW B4184 S Manual 250 000km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 69
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bardejov
Vůz: S80 2,5 TDI 00'

#12 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Robo3220 »

Podpis doplnený :)
No ja v priebehu tohto mesiaca chcem skocit do Laci servisu v Martine,na vacsi servis, podla referencii je to pan odbornik. Len tu vzdialenost (250 km) neviem ci dam, ale myslim, ze by sa to dalo, nejak pekne pomaly po dialnici :D
Skusim pozriet tu hadicku pred cerpadlom.
Dik
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA Obrázek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 8
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: Volvo S60 2001 B5244 S2, 2,4 automat

#13 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od dusan vincur »

Celkem supr nalet na nem. budu drzet palce at v poradku prijedes a podari se to udelat. ale automat bych opravdu netipoval. pokud mnel pravidelnou udrzbu tak je to ok.. dej vedet jak si dopadl pak..

S tim podpisem nebyla buzerace jenom mne taky dali do parady ale ted vsichni vime co mas za poklad.. Volvu zdar :oops:
_________________
Dusan, Volvo S 60 r.v.2001, 2,4 103 kW B5244 S2 Automat 135 000km, Volvo V 40 r.v. 1998, 1,8 85 kW B4184 S Manual 250 000km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 69
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bardejov
Vůz: S80 2,5 TDI 00'

#14 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Robo3220 »

Tak do 320 000 bol servisovany vo Volvo Viedeň, mam aj servisku. Olej meneny po 10 000 km. O 15 000 km ma caka vymena rozvodov, ale dam to spravit uz teraz, nech mam pokoj, aj s preplachom prevodovky, podvozkom atď ..
Kilometre ma nezaujimaju, ale budem rad keby sa to dozilo miliona :D Myslim ze S80-tky takeho roku vyroby ani realne nemozu mat najazdene v sucasnosti menej.
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA Obrázek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 8
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: Volvo S60 2001 B5244 S2, 2,4 automat

#15 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od dusan vincur »

ahoj no suprnalet neznamena ze je to na nic. ono na km tolik nezalezi kdyz je auto v pravidelnem provozu ma bylo o nej postarano:)
_________________
Dusan, Volvo S 60 r.v.2001, 2,4 103 kW B5244 S2 Automat 135 000km, Volvo V 40 r.v. 1998, 1,8 85 kW B4184 S Manual 250 000km

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#16 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od kwiko »

Tdi mavaju okolo 400t az 600t km bezne. predsa je to 20 rocne auto. Zvladaju ovela viac. Je to principialne velmi jednoduchy motor s minimom kurvitok. Moje ma zasebou len vzdialenost na Mesiac (384t km) ale mal som uz aj s 800t km. Treba len odcasu riesit cerpadlo, vstreky, rozvody, remenice vakuovku... A prekvapivo dlhodobo zvladaju aj mestke priskoky. Sudruhovia v audi ho navrhli velmi solidne. :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 69
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bardejov
Vůz: S80 2,5 TDI 00'

#17 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Robo3220 »

Dnes mi bolo povedané, že vstrekovacie cerpadlo prepusta naftu a bude potrebne ho dat na repas.
Kolko stoji repas tohto cerpadla ? Oplati sa to vobec ? Alebo je lepsie kupit nejake z druhej ruky ...
A moze vstrekovacie cerpadlo sposobovat moje problemy popisane hore ? (cukanie az zdochnutie motora, intenzita cukania sa zvysuje s dobou jazdy - teplotou motora)
Vďaka za kazdu odpoved.
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 69
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bardejov
Vůz: S80 2,5 TDI 00'

#18 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Robo3220 »

Update:
Kupil som teda repasovane cerpadlo z druhej ruky, aspon mi bolo povedane, ze je po repase, nemalo ziaden certifikat ani zaruku. Po namontovani a nastaveni to vyzeralo, ze je vsetko v poriadku, ale po par km zas to iste, cukanie, ktore vyustilo az do vypnutia motora a musel som volat odtah. Motor tocil, ale nechytil. V servise zistili, ze cerpadlo vobec nepusta naftu, akoby bolo mrtve. Vo filtry nafta bola, ale ku vstrekom sa uz nedostala. Je mozne, ze chyba je niekde uplne inde a nie v cerpadle ? Alebo je to sakra nahoda, aby mali 2 cerpadla rovnaku vadu ?
Diagnostika Bosch ukazala chyby:
000C Regulator rychlosti - ovl. jednotka (to mi bolo povedane, ze je to dosledok zdochnutia motora pocas jazdy)
002F Snimac drahy objimky (toto vraveli, ze je chyba, ktoru treba odstranit, nieco s cerpadlom)
002C Snimac drahy objimky
0021 Elektr. uzav. privodu paliva (toto je vraj dosledok predoslej chyby a tak cerpadlo zmrazilo)
0020 Elmg. ventil pociatku vstreku
Bol by som velmi vdacny, keby ste ma aspon naviedli,kde hladat chybu, co to moze sposobovat, alebo kto mal podobnu chybu tak poradte. Lebo ja osobne tomu velmi neverim, ze by 2 cerpadla mali rovnaku zavadu. Jedno cerpadlo som uz kupil, teraz chcu dat stare repasovat + zase dalsie nastavenia, montaz, diagnostika ... Dam do toho 1000 € a problem ani nemusi byt vyrieseny a nakoniec to moze byt nejaka blbost za par korun ..
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA Obrázek

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#19 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Sarkasmic »

No,z těch chyb moc moudrej nejsem,ale řekl bych podle toho,co to všechno píše,že je v háji svazek u kostky čerpadla-to bývá často.
Nebo-je to čerpadlo zle nastavený-proto ventil počátku vstřiku a nemá naftu-padá napajení stopventilu nebo vzniká velký podtlak na straně sání čerpadla....
A nebo spusta jinejch chyb... :) Z toho bošovýho výflusu teda moc moudrej nejsem... :-)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

GDPR_user

#20 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od GDPR_user »

Z|ásadní chybu bych viděl v tom,že málo čteš.Jinak by jsi se bezpochyby dozvěděl,že Volvo komunikuje pouze s originální diagnostikou.Tímto by jsi si pravděpodobně zároveň ušetřil spoustu peněz.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 69
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bardejov
Vůz: S80 2,5 TDI 00'

#21 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Robo3220 »

To ja viem, lenze mi prislo nerozumne dat za odtahovku 250 € aby som sa dostal ku odbornikovi s Vida (Vadis). Autorizaky na vychode SR nestoja za vela a bol som dohodnuty ku Laci-mu do servisu v Mt, lenze s tak rozhodenym motorom by som tam nedosiel. Preto som to chcel aspon nejako dat dokopy, nech sa k nemu dostanem. Martinopel, inak aj s vami som pisal cez mail. Uz som chcel aj auto nalozit na autovlak a dojst s tym niekam do prahy, lenze v tu chvilu mi to prdlo a zdochlo mi to parkrat na useku mozno 3 km.
Ale uznavam, ze to co investujem do miestnych servismanov som uz mohol davno dat na odtahovu sluzbu a uz by som mozno aj jazdil :/
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA Obrázek

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#22 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Sarkasmic »

Opět si dovolím bejt nesouhlasnej. Je to jen o schopnosti člověka u počítadla...
Přeloženo tak aby to pochopil i člověk kterej musí mít origo diag:
1: jsi si jistej kodem chyby 000C? ECM-000C - Cruise control switch
2: ECM-002F Fuel quantity regulator position sensor
3: ECM-002C Fuel quantity
4: ECM-0021 Fuel cut-off valve
5: ECM-0020 Injection timing valve

Z čehož vyplívá,že:
A: Po výměně čerpadla nepromazali chyby
B: Čerpadlo je v kytkách
C: Je nemocnej svazek
D: Něco jinýho co nejde vyčíst jenom z chyb....

Ale pakliže s jiným čerpadlem je situace uplne stejna,hledal bych to na cestě... :-)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 69
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bardejov
Vůz: S80 2,5 TDI 00'

#23 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Robo3220 »

Ano, je to 000C, spravili mi vypis z diag., ale ze vraj to je len dosledok toho, ze mi vyplo motor pocas jazdy. Prave, ze aj ja si myslim, ze bude chyba inde, ktora ma nejaky suvis aj s cerpadlom.
No v pondelok chcu cerpadlo poslat na stolicu, uvidim aky bude vysledok. Minimalne budem mudrejsi v bodoch B a C.
Oni nic inde hladat nebudu, pokial si nebudu na 100% isti funkcnostou cerpadla.
Ale uplne rovnake priznaky ako pred opravou, pri chladnom motore je cukanie take obcasne, auto celkom slo, ale akonahle sa nahrialo na prevadzkovu teplotu, tak otacky kolisali az auto zdochlo. Stve ma len to, aby to nebolo len nejake blbe cidlo, nejaky snimac ... a zbytocne budem kupovat/repasovat cerpadla.
Vdaka za cenne rady.
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA Obrázek

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#24 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od kwiko »

skuste pridat volnobeznu davku a dajte si priesvinu hadicku na privod k cerpadlu...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 69
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bardejov
Vůz: S80 2,5 TDI 00'

#25 S80 2,5 tdi 2000 Check motora

Příspěvek od Robo3220 »

Dobrý deň, tak auto stále stoji v servise. Vyskusal som uz 3 cerpadla
Prve cerpadlo - tiekla nafta, nieco vypisovalo so snimacom objimky, poslalo sa na repas, tam mi povedali ze je vadna elektronika a repas bude najmenej stat 900 €, to som samozrejme odmietol, kedze to nemusela byt vysledna suma.
Druhe cerpadlo - vyzeralo ze je vsetko v poriadku, po par km som ostal vysiet na ceste. Taktiez na diagnostike vypisalo nieco so snimacom objimky a dalej sa to neriesilo. Cerpadlo som vratil.
Tretie cerpadlo - vraj bolo z auta co skoncilo na rozvodoch, ale cerpadlo je vraj funkcne a prednedavnom repasovane. Po namontovani cerpadlo taha naftu z nadrze, ale pusta ju rovno do prepadu, netlaci do vstrekov. Neviete co to moze byt ? Ci aj to tretie cerpadlo je rozbite ?
Auto uz stoji v servise pomaly 3 mesiace, chcu mi ho vratit s tym, ze sa dalej nevedia pohnut. Viete mi niekoho na Slovensku odporucit, kto to da dokopy ? Alebo niekoho, kto vie dat za normalnu cenu cerpadlo dokopy ? Dakujem.
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA Obrázek
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“