Táhlo vířivých klapek D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Bystrc
- Vůz: Volvo v50 D5, Volvo c30 1.6 2008
#1 Táhlo vířivých klapek D5
Ahoj,
vypadlo mi na jedné straně (ta blíž ke kabině) táhlo u vířivých klapek. Povedlo se mi to nasadit nazpět, ale po 50 km, je to zase ve stejném místě pryč. Nezdálo se mi, že by to bylo prasklé nicméně. Vyřeší mi to koupě nové plastové fičury(táhla)? Je to V50 D5. Jen podotknu, že klapky již byly dělány před cca 30tis (aktuálně 210tis) km. Díky za radu.
vypadlo mi na jedné straně (ta blíž ke kabině) táhlo u vířivých klapek. Povedlo se mi to nasadit nazpět, ale po 50 km, je to zase ve stejném místě pryč. Nezdálo se mi, že by to bylo prasklé nicméně. Vyřeší mi to koupě nové plastové fičury(táhla)? Je to V50 D5. Jen podotknu, že klapky již byly dělány před cca 30tis (aktuálně 210tis) km. Díky za radu.
Naposledy upravil(a) erdasv dne 28 led 2016 17:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1923
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#2 Táhlo vířivých klapek D5
vyřešit to umí i samodomo slučka z měděného drátku kterou to opět spojíš, nebudeš ani první ani poslední samotní díl drahej není, ale škoda shazovat celý víko když se to dá takhle elegantně vyřešit i z venku a snad nafurt
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Bystrc
- Vůz: Volvo v50 D5, Volvo c30 1.6 2008
#3 Táhlo vířivých klapek D5
Díky, zkusím to nějak takhle nadrbat
_________________
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1923
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#4 Táhlo vířivých klapek D5
nasel jsem celkem vychytafku od svedskych soudruhu k opraveni vyskakujiciho tahla virivych klapek na D5, je to opravni sada za bratru smesnych cca 5€
cislo sady je: 31293291 (staci si vygooglit obrazky)
prikladam fotonavod na samodomo opravu tahla v anglictine
DESCRIPTION:
A method has been developed to repair the swirl system instead of replacing it. This method should be used in order to save time, money and improve the quality of the repair.
SERVICE:
Repair instead of replacing swirl system on vehicles within limitations above. See the attachment for the method.
PARTS REQUIRED:
Service Kit - 31293291 x 1.0 Retail Price £3.97 inc vat
[img]http://clubvolvo.ru/attachment.php?attachmentid=150430&d=1360860132[/img]
Butyl Tape - 1161783 x 0.1 Retail Price £2.64 inc vat
Coolant - 9437650 x 0.1 Retail Price £4.65 inc vat
SPECIAL TOOLS REQUIRED:
Drill - 9814117 x1
Socket - 9512885 x1 Retail Price n/a (Deep 19mm Socket)
Removal/Installation Procedure:
cislo sady je: 31293291 (staci si vygooglit obrazky)
prikladam fotonavod na samodomo opravu tahla v anglictine
DESCRIPTION:
A method has been developed to repair the swirl system instead of replacing it. This method should be used in order to save time, money and improve the quality of the repair.
SERVICE:
Repair instead of replacing swirl system on vehicles within limitations above. See the attachment for the method.
PARTS REQUIRED:
Service Kit - 31293291 x 1.0 Retail Price £3.97 inc vat
[img]http://clubvolvo.ru/attachment.php?attachmentid=150430&d=1360860132[/img]
Butyl Tape - 1161783 x 0.1 Retail Price £2.64 inc vat
Coolant - 9437650 x 0.1 Retail Price £4.65 inc vat
SPECIAL TOOLS REQUIRED:
Drill - 9814117 x1
Socket - 9512885 x1 Retail Price n/a (Deep 19mm Socket)
Removal/Installation Procedure:
- Přílohy
-
- 1.jpg (37.94 KiB) Zobrazeno 9385 x
-
- 2.jpg (26.29 KiB) Zobrazeno 9385 x
-
- 3.jpg (46.43 KiB) Zobrazeno 9385 x
-
- 4.jpg (24.56 KiB) Zobrazeno 9385 x
-
- 5.jpg (20.98 KiB) Zobrazeno 9385 x
-
- 6.jpg (42.46 KiB) Zobrazeno 9385 x
-
- 7.jpg (13.54 KiB) Zobrazeno 9385 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1923
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#5 Táhlo vířivých klapek D5
+ jeste ten samej navod jenom bez obrazku.. google translator jiste pomuze...
I am just about to fit the mod kit to replace a previous mod I did with a split pin. The part numbers required are 8692676 for a new Swirl Arm (£1.99) and 31293291 for a Pin and retaining washer (unbelievably £4.95). You will need to drill a whole through the Ball Joint on the new Swirl Arm large enough for the pin to pass through. There is already a hole started through the ball as supplied, so just pass the drill through this hole until it passes out through the top of the ball ( I did this by hand with a small 2 to 3 mm drill bit). The next bit is very tricky, you need to make a hole in the socket where the ball joint connects, on the arm under the oil filler. I used the same drill bit here, but heated the drill to red hot and used the heat to melt a hole as it is just about impossible to get to. This hole needs to be in the centre of the socket in order to pass the new pin through, the arm and then through the newly drilled ball on new swirl arm and then fit the washer that comes with the kit.
a hír vtipnej preklad pro antilingvisty:
Chystam se pouzit mod kit a nahradit předchozí uchyceni novou závlačkou. Čísla dílů je nutno uvést následující 8692676 pro nove tahlo a 31293291 pro Pin a a podložku (neuvěřitelně £ 4,95). Budete muset vrtat otvor přes kulový kloub na novém tahlu dostatečně velká, aby pin projít. V současnosti již existuje díra začala přes míč ve kterém se dodává, takže stačí projít vrtačku tímto otvorem, dokud neprojde ven vrcholu koule (Udělal jsem to v ruce s malou 2 až 3 mm vrtákem). Dalším bit je velmi ošidné, je třeba udělat díru do zásuvky, kde kulového kloubu připojuje na paži pod olejové plnivo. Použil jsem stejný vrták tady, ale zahřeje na vrtačku red hot a používá teplo k roztavení díru, jak je to jen asi nemožné se dostat do. Tento otvor musí být ve středu zásuvky, aby se projít nový kód PIN přes jeho rameno a pak přes nově vrtané míč na novém krouživým pohybem ruky a pak nasadit podložku, který je dodáván se sadou.
Good luck
I am just about to fit the mod kit to replace a previous mod I did with a split pin. The part numbers required are 8692676 for a new Swirl Arm (£1.99) and 31293291 for a Pin and retaining washer (unbelievably £4.95). You will need to drill a whole through the Ball Joint on the new Swirl Arm large enough for the pin to pass through. There is already a hole started through the ball as supplied, so just pass the drill through this hole until it passes out through the top of the ball ( I did this by hand with a small 2 to 3 mm drill bit). The next bit is very tricky, you need to make a hole in the socket where the ball joint connects, on the arm under the oil filler. I used the same drill bit here, but heated the drill to red hot and used the heat to melt a hole as it is just about impossible to get to. This hole needs to be in the centre of the socket in order to pass the new pin through, the arm and then through the newly drilled ball on new swirl arm and then fit the washer that comes with the kit.
a hír vtipnej preklad pro antilingvisty:
Chystam se pouzit mod kit a nahradit předchozí uchyceni novou závlačkou. Čísla dílů je nutno uvést následující 8692676 pro nove tahlo a 31293291 pro Pin a a podložku (neuvěřitelně £ 4,95). Budete muset vrtat otvor přes kulový kloub na novém tahlu dostatečně velká, aby pin projít. V současnosti již existuje díra začala přes míč ve kterém se dodává, takže stačí projít vrtačku tímto otvorem, dokud neprojde ven vrcholu koule (Udělal jsem to v ruce s malou 2 až 3 mm vrtákem). Dalším bit je velmi ošidné, je třeba udělat díru do zásuvky, kde kulového kloubu připojuje na paži pod olejové plnivo. Použil jsem stejný vrták tady, ale zahřeje na vrtačku red hot a používá teplo k roztavení díru, jak je to jen asi nemožné se dostat do. Tento otvor musí být ve středu zásuvky, aby se projít nový kód PIN přes jeho rameno a pak přes nově vrtané míč na novém krouživým pohybem ruky a pak nasadit podložku, který je dodáván se sadou.
Good luck
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#6 Táhlo vířivých klapek D5
Takto to vyzera ked dlhsiu dobu nejdu klapky a navyse sa jazdi pomaly a pod otacky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Bystrc
- Vůz: Volvo v50 D5, Volvo c30 1.6 2008
#7 Táhlo vířivých klapek D5
Díky, díky. Zareagoval jsem v jiném vlákně. Možná by nebylo špatné je sloučit...
_________________
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#8 Táhlo vířivých klapek D5
Zdravím, nemůžu to táhlo na svém aute najít. Hledal jsem podle fotek které tu jsou a nemám tam ani ten pohon nebo co to je. Je to u všech D5 ? auto s60 r.v 2004 D5 120 KW.
díky za každou radu
díky za každou radu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#9 Táhlo vířivých klapek D5
vířivé klapky mají až D5 136 kw (cca od 2006) takže ty je nemáš stejně jako já
#10 Táhlo vířivých klapek D5
Mám je i na 120kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#12 Táhlo vířivých klapek D5
Tak pak mas podladenou 136 kw na 120 kw s DPF. Jak pise st_Andy, melo by to mit souvislost s DPF
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#13 Táhlo vířivých klapek D5
Jaky mas dekl na motoru?cerny a nebo sedivy?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Bystrc
- Vůz: Volvo v50 D5, Volvo c30 1.6 2008
#14 Táhlo vířivých klapek D5
Takže po nějaké době opět řeším upadlé táhlo. Myslím, že soudruzi ve volvu udělali výrobní chybu, protože to očko sice má zarážky, aby to nepadalo, ale jsou na druhé straně, takže se to míjí účinkem. Zkrátka ten kulový kloub tam ne a ne držet. Projevuje se to hlavně menší ztrátou výkonu ve vyšších otáčkách. Na 5. stupeň rychlosti je maximálka 160 a otáčkoměr 3,2 tis dál se to nehne a neakceleruje. To samé na 4. po vytočení nad 3,5 tis ot je to jakoby přidušené. Řeším opravu (viz foto) tak snad to bude držet. Už mě to pěkně s..
- Přílohy
-
- a133704s-960 (1).jpg (31.3 KiB) Zobrazeno 9037 x
_________________
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
Erda
volvo v50 D5, MY 2008
volvo c30 1.6 benzin, MY 2008
#15 Táhlo vířivých klapek D5
Samozřejmě, že to má souvislost s DPF. Čili pokud je tam šedý dekl, je to tam...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#16 Táhlo vířivých klapek D5
¨mám černý dekl, bez DPF3m3 píše:Jaky mas dekl na motoru?cerny a nebo sedivy?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#17 Táhlo vířivých klapek D5
Mám problem že jsou seknutý otevřený.... asi je to trochu OT ale seká se motorek nebo samotné klapky? A v jaké poloze je táhlo když klapky jsou zavřené? Měl by někdo fotku?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#18 Táhlo vířivých klapek D5
Ahoj, asi klasika. Jedu a najednou hláška a málo koníků. Koukáme na to a je vyskočené a prasklé táhlo od vířivých klapek. Pořídím nové, necháme kalibrovat...
Ale otázka, mělo by se dát rukou pootočit servomotorkem klapek?
Díky.
Ale otázka, mělo by se dát rukou pootočit servomotorkem klapek?
Díky.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#19 Táhlo vířivých klapek D5
Me to neslo.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: xc90 2007 D5 136kW
#20 Táhlo vířivých klapek D5
Ahoj, mám pocit že to uvnitř toho mého vypadá nějak podobně, nebo ještě hůř... co se s tímhle dá dělat? dá se to vyčistit?Arkaz píše:Takto to vyzera ked dlhsiu dobu nejdu klapky a navyse sa jazdi pomaly a pod otacky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: xc90 2007 D5 136kW
#21 Táhlo vířivých klapek D5
mě s tím taky hýbat nejde...Toirtap píše:Ahoj, asi klasika. Jedu a najednou hláška a málo koníků. Koukáme na to a je vyskočené a prasklé táhlo od vířivých klapek. Pořídím nové, necháme kalibrovat...
Ale otázka, mělo by se dát rukou pootočit servomotorkem klapek?
Díky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 17
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Služební :)
#22 Táhlo vířivých klapek D5
Také mi s tím nešlo pohnout - chtěl jsem táhlo nasadit zpět.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: xc90 2007 D5 136kW
#23 Táhlo vířivých klapek D5
Já ho vyklapnul z motorku (chce to trochu síly ale neměl jsem strach že to zlomím), udělal drátovanou úpravu podle fotky co je tady ve vláknu a pak nasadil zpět. Drží to perfektně, ale stejně to musím nechat nějak vyčistit/opravit...ryan2d píše:Také mi s tím nešlo pohnout - chtěl jsem táhlo nasadit zpět.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 17
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Služební :)
#24 Táhlo vířivých klapek D5
Co jsem to zjistil, tak jsem to nechal komplet vyměnit - raději ještě zajedu do T6R na kontrolu a projetí, abych měl jistotu, že manželka tomu může dát za ušihonzyk píše:Já ho vyklapnul z motorku (chce to trochu síly ale neměl jsem strach že to zlomím), udělal drátovanou úpravu podle fotky co je tady ve vláknu a pak nasadil zpět. Drží to perfektně, ale stejně to musím nechat nějak vyčistit/opravit...ryan2d píše:Také mi s tím nešlo pohnout - chtěl jsem táhlo nasadit zpět.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: xc90 2007 D5 136kW
#25 Táhlo vířivých klapek D5
Komplet vyměnit klapky nebo jen tu propojku? kolik byla cena opravy? díkyryan2d píše: Co jsem to zjistil, tak jsem to nechal komplet vyměnit - raději ještě zajedu do T6R na kontrolu a projetí, abych měl jistotu, že manželka tomu může dát za uši
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13 Odpovědi
- 1406 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx
-
- 1 Odpovědi
- 455 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 6 Odpovědi
- 557 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mr1
-
- 2 Odpovědi
- 425 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od martan11
-
- 1 Odpovědi
- 336 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej