chyba motoru 2.4i + LPG
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1 chyba motoru 2.4i + LPG
Vyskočila na mě chyba čidla vačky nebo jak se ta blbost jmenuje.
Dá se třeba jen vyčistit nebo se rovnou mění?
Zvládnu rozebrání samodomo? Koukal jsem a je to zakrytovaný, dekl drží torxy.
Díky za info.
Dá se třeba jen vyčistit nebo se rovnou mění?
Zvládnu rozebrání samodomo? Koukal jsem a je to zakrytovaný, dekl drží torxy.
Díky za info.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 25 led 2016 22:37, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Chyba čidla vačky 2.4i
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Chyba čidla vačky 2.4i
Podle obrázku to vypadá měnitelně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#5 Chyba čidla vačky 2.4i
ahoj, to co ukazujes neni cidlo ale aktivni clen kterej pousti olej do variabilniho casovani a tim upravuje casovani plneni, obcas to byva ucpane.
Snimac je na druhe strane vacky (u prevodovky). Otazkou je co mas ted spatne jestli ucpanej ten aktivni clen a pistek v nem nechodi nebo odeslo cidlo. Kazdopadne ten aktivni clen muzes odsroubovat a dle postupu ve vide odzkouset jestli chodi, popripade vycisti (kup si ale nove tesnenicko s integrovanym filtrem). Pomoci Vidy se to necha docela pekne analyzovat, kdyz se koukas na hodnoty jak se to snazi se vsim hejbat, nebo adaptace. Taky je tam na to primo test, kterym kouknes jak je dobre zakladni nastaveni rozvodu, ale ten se mi aspon na mem aute nepodarilo spustit.
takze abych to shrnul pricin muze byt vice, snimac, aktivni clen, samotne, kolo na vacce, i spatne nastaveni rozvodu... to jsem Ti asi moc neporadil co.
Jeste ma napada to auto ma LPG, takze se montaznik mohl napojit na snimac otacek na vacce a tim treba neco posr*t...
Snimac je na druhe strane vacky (u prevodovky). Otazkou je co mas ted spatne jestli ucpanej ten aktivni clen a pistek v nem nechodi nebo odeslo cidlo. Kazdopadne ten aktivni clen muzes odsroubovat a dle postupu ve vide odzkouset jestli chodi, popripade vycisti (kup si ale nove tesnenicko s integrovanym filtrem). Pomoci Vidy se to necha docela pekne analyzovat, kdyz se koukas na hodnoty jak se to snazi se vsim hejbat, nebo adaptace. Taky je tam na to primo test, kterym kouknes jak je dobre zakladni nastaveni rozvodu, ale ten se mi aspon na mem aute nepodarilo spustit.
takze abych to shrnul pricin muze byt vice, snimac, aktivni clen, samotne, kolo na vacce, i spatne nastaveni rozvodu... to jsem Ti asi moc neporadil co.
Jeste ma napada to auto ma LPG, takze se montaznik mohl napojit na snimac otacek na vacce a tim treba neco posr*t...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 Chyba čidla vačky 2.4i
Ahoj.michal_0077 píše:ahoj, to co ukazujes neni cidlo ale aktivni clen kterej pousti olej do variabilniho casovani a tim upravuje casovani plneni, obcas to byva ucpane.
Snimac je na druhe strane vacky (u prevodovky). Otazkou je co mas ted spatne jestli ucpanej ten aktivni clen a pistek v nem nechodi nebo odeslo cidlo. Kazdopadne ten aktivni clen muzes odsroubovat a dle postupu ve vide odzkouset jestli chodi, popripade vycisti (kup si ale nove tesnenicko s integrovanym filtrem). Pomoci Vidy se to necha docela pekne analyzovat, kdyz se koukas na hodnoty jak se to snazi se vsim hejbat, nebo adaptace. Taky je tam na to primo test, kterym kouknes jak je dobre zakladni nastaveni rozvodu, ale ten se mi aspon na mem aute nepodarilo spustit.
takze abych to shrnul pricin muze byt vice, snimac, aktivni clen, samotne, kolo na vacce, i spatne nastaveni rozvodu... to jsem Ti asi moc neporadil co.
Jeste ma napada to auto ma LPG, takze se montaznik mohl napojit na snimac otacek na vacce a tim treba neco posr*t...
Díky za info. Vida mi právě vyhodila tuhle věc. Myslel jsem, že je to čidlo vačky. S VIDOU se teprve kamarádíme.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 Chyba čidla vačky 2.4i
Je pravda, že tam byl 10W40 a já dal 5W40.martinopel píše:Nebo taky napikaču olej atd......
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#9 Chyba čidla vačky 2.4i
No tak si vyměň VVT udělej proplach motoru a když budeš používat Mobil 1 5W50 tak tě s největší pravděpodobností tento problém již nikdy nepotká.Ale pochopitelně můžeš používat olej dle dané specifikace,nebo olej,co doporučuje Volvo a čas od času jen vyměníš VVT nebo pro změnu motor.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#10 Chyba čidla vačky 2.4i
Vím kulový, co je vvt. Asi časování ventilů nebo něco takovýho?
Takže ta hláška chyby motoru na palubce asi nebude mít co do činění s plynem, jak jsem si myslel.
Každopádně bych mohl začít výměnou oleje v motoru, jestli to třeba nepomůže a nebo to rovnou pro změnu odvést do servisu.
Takže ta hláška chyby motoru na palubce asi nebude mít co do činění s plynem, jak jsem si myslel.
Každopádně bych mohl začít výměnou oleje v motoru, jestli to třeba nepomůže a nebo to rovnou pro změnu odvést do servisu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 Chyba čidla vačky 2.4i
Každopádně ta chyba tam byla už v době, kdy jsme auto kupovali. Něco jsme najezdili, poladili plyn, pak výměna oleje. Hláška se střídavě objevuje a mizí. Nevysledoval jsem kdy to hlásí a kdy ne. Podle nálady vozu.hajnej píše:Je pravda, že tam byl 10W40 a já dal 5W40.martinopel píše:Nebo taky napikaču olej atd......
Ještě se zkusím zaměřit na ten plyn a znovu tedy vyměnit olej.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#12 chyba motoru 2.4i + LPG
Pokud je motor zakarbonovaný,částečky karbonu mohou způsobit zasekávání,nebo vydření VVT.Pak to většinou hlásí chybu poloh vačky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#13 chyba motoru 2.4i + LPG
VVT je neco jako variable valve timing ... je motor nejak zakarbonovany? u atmosfery jeste s LPG si moc predstavit nedovedu...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#14 chyba motoru 2.4i + LPG
Na vicku jsem našel tenhle kekel a pod nim pripeky jsou. Olej na měrce se jeví dobrý. Stejný olej mam v D5 a tam se chová standardně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#15 chyba motoru 2.4i + LPG
Já měl stejnou vadu, akorát na motoru T5, vyměnil jsem ten ventil a objevovalo se to znova.
Chyba nakonec byla ve vadném kabelovém svazku k tomu čidlu.
Chyba nakonec byla ve vadném kabelovém svazku k tomu čidlu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 chyba motoru 2.4i + LPG
Ahoj a díky za zkušenost. Každopádně budu měnit olej, ten hnus na víčku není dobrej. Pak budu řešit dál.doktor píše:Já měl stejnou vadu, akorát na motoru T5, vyměnil jsem ten ventil a objevovalo se to znova.
Chyba nakonec byla ve vadném kabelovém svazku k tomu čidlu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 Chyba čidla vačky 2.4i
To znamená vyměnit olej, nechat půl dne běžet a vyměnit znovu?martinopel píše:udělej proplach motoru
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#18 Chyba čidla vačky 2.4i
Jseš tu nováček ? Použij přípravek BG !hajnej píše:To znamená vyměnit olej, nechat půl dne běžet a vyměnit znovu?martinopel píše:udělej proplach motoru
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
#19 Chyba čidla vačky 2.4i
Do starého oleje nalej BG 109 nechej hodku,(ím déle tím lépe) vrčet a pak vyměň olej.hajnej píše:To znamená vyměnit olej, nechat půl dne běžet a vyměnit znovu?martinopel píše:udělej proplach motoru
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 chyba motoru 2.4i + LPG
Máš? Určitě. Za kolik?martinopel píše:Do starého oleje nalej BG 109 nechej hodku,(ím déle tím lépe) vrčet a pak vyměň olej.hajnej píše:
To znamená vyměnit olej, nechat půl dne běžet a vyměnit znovu?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#21 chyba motoru 2.4i + LPG
Ja si proste myslim, ze menit specifikaci oleje po 8 letech provozu z 10w40 na 5w40 neni dobre.
Proplach motoru bych udelal s vyse zminenym BG 109, stoji to asi 300.
Otazkou ovsem je, jestli to ma spojitost s tou chybou VVT furt bych mel podezreni na bohatou nebo chudou smes LPG.
Proplach motoru bych udelal s vyse zminenym BG 109, stoji to asi 300.
Otazkou ovsem je, jestli to ma spojitost s tou chybou VVT furt bych mel podezreni na bohatou nebo chudou smes LPG.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#22 chyba motoru 2.4i + LPG
Diagnostika mi vyhodila tuto závadu. Pod vickem jsou usazeniny. Jen vaham, jestli jit zpet do 10w40 nebo 5w50
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#23 chyba motoru 2.4i + LPG
Na plyn se taky podívám.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#24 chyba motoru 2.4i + LPG
A co rikate na ten slem na vicku?hajnej píše:Na vicku jsem našel tenhle kekel a pod nim pripeky jsou. Olej na měrce se jeví dobrý. Stejný olej mam v D5 a tam se chová standardně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#25 chyba motoru 2.4i + LPG
Podle mě se může tvořit v mrazech když se olej dostatečně nezahřeje a to je bordel co pak vznikne z kondenzu, může být i na měrce oleje. Jestli nemizi chladicí kapalina nic to neznamená. To je má domněnka třeba to někdo vyvrátí.hajnej píše:A co rikate na ten slem na vicku?hajnej píše:Na vicku jsem našel tenhle kekel a pod nim pripeky jsou. Olej na měrce se jeví dobrý. Stejný olej mam v D5 a tam se chová standardně.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek