Zdravím pánové
Poradil by, prosím, někdo, kdo už třeba řešil... Mám v háji zadní stabilizátor, co jsem pročítala, musí se měnit celý a teď - jít do nového nebo do staršího z nějaké rozborky? Dá se nějak odhadnout, kolik starší vydrží?
Nový stojí co jsem tady někde četla přes 5 tis., ale to origo asi nebude... Zkušenosti s nějakou konkrétní značkou?
Předem díky.
_________________ Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
raolsa píše:Neboj nejsi v tom sama, taky to mám na jedné straně utržený - už od koupě vozu.
Mezi gumu a držák jsem strčil asi milimetrový plech zahnul a je tam snad čtyři roky ale nic mně to nedělalo jen tak jsem si všiml že je to tam trochu volný třeba tyčky jsem ještě neměnil ani v předu ani v zadu
Koukám, že origo nový stabík stojí cca 5500,-.
to karelvolvo: jestli jsi tam strčil plech tak to máš taky utržený, páč origo je to tam navulkanizovaný.
raolsa píše:Koukám, že origo nový stabík stojí cca 5500,-.
to karelvolvo: jestli jsi tam strčil plech tak to máš taky utržený, páč origo je to tam navulkanizovaný.
Ale nic mi to nedělá a pak tam můžu dát plech silnější atd a koupit nový to můžu třeba za 10 let !!
to karelvolvo: jestli jsi tam strčil plech tak to máš taky utržený, páč origo je to tam navulkanizovaný. [/quote]
Ale nic mi to nedělá a pak tam můžu dát plech silnější atd a koupit nový to můžu třeba za 10 let !![/quote]
A když nemáte kečup, dejte tam hořčici!
_________________ Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
raolsa píše: Rozděláš u zadního stabíku ty držáky co ho drží na autě, vyřežeš z toho staré gumy, očistíš, nasadíš tyhle nové a zase to přišroubuješ zpátky.
Že by to tam někdo dokázal zase navařit je asi utopie, co?
_________________ Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Naštěstí mám auta na ježdění a né abych řešil omáčky !! Každý rok dostane nový olej , každý třetí ostatní filtry atd. a pak si dělám radost třeba R-kovy kola, chromovy zrcátka...
Shadow píše:Jasně, každý řeší podle svého uvážení. Já raději investuju do funkčních věcí, protože jezdím hodně a tohle už řešit chce, radosti budou až na to bude
Pak nechápu proč nazajedeš za někým prověřeným kdo dělá volva ať Ti to dá do rychtyku zaplatíš to a budeš mít pocit s dobré investice
hajnej píše:Já jen, že mi taky něco mlátí vzadu a to něco jsou volné pakny od vytahaných lanovodů. Stabík taky nemám úplně dobrej.
Na radiu povytáhneš ten čudlík a přidáš si zadním reprákům a máš to vyřešeny !!! Ne teď vážně opravuji kamiony a nejhorší jsou mladí řidiči puntičkáři pořád jim něco píská při motorovce, klepe kabina a nehraje USB atd pak přijede řidič cca 65 let naslouchátko za uchem a chce jen udělat servis !! k nezaplacení !!!
hajnej píše:Já jen, že mi taky něco mlátí vzadu a to něco jsou volné pakny od vytahaných lanovodů. Stabík taky nemám úplně dobrej.
Na radiu povytáhneš ten čudlík a přidáš si zadním reprákům a máš to vyřešeny !!! Ne teď vážně opravuji kamiony a nejhorší jsou mladí řidiči puntičkáři pořád jim něco píská při motorovce, klepe kabina a nehraje USB atd pak přijede řidič cca 65 let naslouchátko za uchem a chce jen udělat servis !! k nezaplacení !!!
To si toho asi moc nevydelas ne?
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE