nedalo mi to a počal jsem hledat a počítat a kreslit ... hliníkový plech tloušťka 4,5 mm, pro začátek jsem si vybral komplikovanější verzi, aby se při testování mohla nastavovat a podle toho pokračovat dál k úplné spokojenosti. Jak pravíme my kutilové do úplného vyvrcholení trochu řezání a vrtání
a první prototyp je hotov zatím jen odpočívá v kanceláři, montáž do auta jak počasí dovolí. na chodníku v tomto počasí se opravdu blbě montuje a zkouší
a jak se vyzkouší tak buď schrot bude bohatší o 10 dkg hliníku a budu zkoušet dál a nebo napíšu jak se jezdí a rychle řadí

jen k popisu.
díra pro osu, která je na originálu 8 mm, ostatní 6 mm
odklon táhla řazení je 3 cm - zde v případě potřeby zvětším díru na 8 mm (zatím počítán pro šroub z osy kolečkových bruslí)
horní aretační díry jsou vzdáleny 5 cm a opisují kružnici k ose kde je původně uchyceno táhlo řazení. odklony jsou 10 stupňů
středová díra tvoří pravý úhel s osou kývání a dírami pro uchycení táhla řadičky.