OPRAVA, ano, opravdu nineteen = 19Haben píše:V90 take, se jen Roger preslechl
nová V90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#51 nová V90
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#52 nová V90
To je jasné ... až na nepatrné detaily ted budou všechny nové Volva uvnitř víceméně stejné ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#53 nová V90
Pana Prokopce neznám, ale zjevně miluje výhradně neměcké koncerny: http://www.autoforum.cz/predstaveni/volvo-v90-oficialne-detailne-vrcholne-kombi-ma-mensi-kufr-nez-octavia/
První dva odstavce zcela zabily jakoukoli byť jen snahu o nestrannost a objektivnost. Německá konkurence "vítězí na celé čáře", protože má o 30l větší kufr. No já se picnu anebo
P.
První dva odstavce zcela zabily jakoukoli byť jen snahu o nestrannost a objektivnost. Německá konkurence "vítězí na celé čáře", protože má o 30l větší kufr. No já se picnu anebo
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#54 nová V90
Nicnerikajici slint pana Prokopce ma jako odradit cechy, aby sli do V90 misto do ochcavie nebo superblba? Ten kdo na to ma nikdy do Skodovky nepujde, ani kdyby mela kufr jako dodavka...nenapsal nic o bezpecnosti, vybave, audiu proste si vyjel specifikace a psal, idiotsky. Tohle neni relevantni recenze...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#55 nová V90
Zapomněl ještě zmínit že má i menší kufr než Ford Transit
Kromě jiného píše: Dále je třeba zmínit Pilot Assist druhé generace, pod čímž si můžeme představit jistou formu autopilota fungujícího při rychlostech do 130 km/h. Zapotřebí je však „vedoucího“ vozu,
Ale pokud vím tak pointa Autopilota 2 je právě že žádný "vedoucí vůz" nepotřebuje ?
Kromě jiného píše: Dále je třeba zmínit Pilot Assist druhé generace, pod čímž si můžeme představit jistou formu autopilota fungujícího při rychlostech do 130 km/h. Zapotřebí je však „vedoucího“ vozu,
Ale pokud vím tak pointa Autopilota 2 je právě že žádný "vedoucí vůz" nepotřebuje ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#56 nová V90
Řekl bych, že pisatel článku nějak nezvládl ani matematiku základní školy - 320koní + 117koní = 407 koní.
Předpokládám, že to mělo být jen 87koní pro elektro, ale každopádně asi ani nezkontroluje, co píše
Předpokládám, že to mělo být jen 87koní pro elektro, ale každopádně asi ani nezkontroluje, co píše
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 75
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013
#57 nová V90
Deshi:
Tak na to sčítanie výkonov klasického a elektromotoru v jednom aute pozor! Čo som čítal aj iné recenzie hybridov (napr. RX 400h), tak tam vysvetľovali, že celkový výkon pohonnej sústavy nie je súčtom výkonov spaľovacieho a elektromotoru. Je to kvoli rozdielnemu výkonu a točivého momentu u oboch motorov.
Tak na to sčítanie výkonov klasického a elektromotoru v jednom aute pozor! Čo som čítal aj iné recenzie hybridov (napr. RX 400h), tak tam vysvetľovali, že celkový výkon pohonnej sústavy nie je súčtom výkonov spaľovacieho a elektromotoru. Je to kvoli rozdielnemu výkonu a točivého momentu u oboch motorov.
#58 nová V90
Co je ovšem velmi zajímavé je digitální klíč (= plnohodnotná náhrada fyzického klíče aplikací v mobilu)
a tohle
Společnost Volvo Cars je první automobilkou, která na trh uvede vůz bez klíče
Celá desetiletí byli řidiči zvyklí, že se mohou dostat do svého vozu a nastartovat jej jen s pomocí fyzického klíče. Ale tato doba pomalu končí. Společnost Volvo Cars má v plánu udělat převratný krok, který zahýbe automobilovým průmyslem, a v roce 2017 se stát první automobilkou, jež nabízí vozy bez klíčů.
Zákazníkům Volvo bude nabídnuta aplikace do mobilního telefonu, která nahradí fyzický klíč klíčem digitálním. Inovativní digitální klíč vycházející z bezdrátové technologie Bluetooth zajistí majitelům vozů Volvo větší flexibilitu a poskytne jim zcela nové možnosti, jak využívat a půjčovat svůj vůz.
Nová aplikace Volvo s digitálním klíčem v mobilním telefonu zprostředkuje zákazníkům všechny aktuální funkce fyzického klíče, jako jsou zamykání a odemykání dveří a víka kufru a startování motoru.
Tato technologie dále umožní zákazníkům využívat v rámci své aplikace více než jen jeden klíč, díky čemuž získají v závislosti na svých potřebách přístup k různým vozům Volvo na různých místech.
Prostřednictvím této aplikace by se lidem otevřela příležitost kdekoliv na světě si v půjčovně zamluvit a zaplatit vůz, načež by jim byl do jejich mobilního telefonu ihned doručen digitální klíč od vypůjčeného automobilu. Po příjezdu by zákazníci našli daný vůz jednoduše prostřednictvím GPS souřadnic, odemkli by jej a hned by se mohli vydat na cestu, čímž by se vyhnuli frustrujícím frontám u přepážek půjčoven aut na letištích nebo na vlakových nádražích.
Díky digitálnímu klíči automobilky Volvo Cars bude sdílení vozu nesmírně jednoduché a pohodlné. Majitelé vozů Volvo budou mít možnost prostřednictvím mobilních telefonů odeslat digitální klíč od svého auta členům rodiny, přátelům nebo kolegům, aby jej mohli v případě potřeby bez komplikací použít.
„Ve Volvu nás nezajímají technologie, které nemají praktický přínos pro člověka. Nové technologie by měly našim zákazníkům zpříjemnit život a ušetřit drahocenný čas. S vývojem potřeb mobility se mění také očekávání našich klientů, kteří touží po nekomplikovaném přístupu k vozu,“ vysvětluje Henrik Green, viceprezident oddělení pro řízení produktové strategie a vývoje modelové řady ve společnosti Volvo Cars. „Naše inovativní technologie digitálního klíče má potenciál kompletně změnit způsob, jakým lze využívat a sdílet vůz. Namísto nečinného stání na parkovišti by mohla být auta využívána tak často a efektivně, jak jen by si to jejich majitelé přáli.“
Automobilka Volvo začne tuto technologii zavádět do praxe již na jaře roku 2016 v rámci společnosti Sunfleet zajišťující sdílení vozů na letišti ve švédském Göteborgu. V roce 2017 bude novou technologií digitálního klíče vybaven omezený počet sériově vyráběných vozů.
„Pokud jde o využívání technologie sdílení klíče, existuje zde samozřejmě celá řada různých variant,“ dodává Martin Rosenqvist, nový ředitel oddělení pro vývoj speciálních automobilových produktů ve společnosti Volvo Cars. „Těšíme se na budoucí možnosti této technologie a vítáme všechny nové nápady.“
Pokud jde o novou technologii digitálního klíče, je Volvo průkopníkem. Již v roce 2015 tato švédská automobilka uvedla celosvětově první komerční nabídku umožňující doručení nákupu v internetovém obchodě přímo do vozu, od něhož získá dodávková služba jednorázový digitální klíč. Nyní bude technologie digitálního klíče dostupná také pro zákazníky.
Pokud budou lidé preferovat fyzický klíč, samozřejmě jej dostanou.
Inovativní technologie bezklíčového vozu Volvo bude poprvé představena na Světovém mobilním kongresu 2016, který bude probíhat v období 22.–25. února v Barceloně (stánek společnosti Ericsson).
a tohle
Společnost Volvo Cars je první automobilkou, která na trh uvede vůz bez klíče
Celá desetiletí byli řidiči zvyklí, že se mohou dostat do svého vozu a nastartovat jej jen s pomocí fyzického klíče. Ale tato doba pomalu končí. Společnost Volvo Cars má v plánu udělat převratný krok, který zahýbe automobilovým průmyslem, a v roce 2017 se stát první automobilkou, jež nabízí vozy bez klíčů.
Zákazníkům Volvo bude nabídnuta aplikace do mobilního telefonu, která nahradí fyzický klíč klíčem digitálním. Inovativní digitální klíč vycházející z bezdrátové technologie Bluetooth zajistí majitelům vozů Volvo větší flexibilitu a poskytne jim zcela nové možnosti, jak využívat a půjčovat svůj vůz.
Nová aplikace Volvo s digitálním klíčem v mobilním telefonu zprostředkuje zákazníkům všechny aktuální funkce fyzického klíče, jako jsou zamykání a odemykání dveří a víka kufru a startování motoru.
Tato technologie dále umožní zákazníkům využívat v rámci své aplikace více než jen jeden klíč, díky čemuž získají v závislosti na svých potřebách přístup k různým vozům Volvo na různých místech.
Prostřednictvím této aplikace by se lidem otevřela příležitost kdekoliv na světě si v půjčovně zamluvit a zaplatit vůz, načež by jim byl do jejich mobilního telefonu ihned doručen digitální klíč od vypůjčeného automobilu. Po příjezdu by zákazníci našli daný vůz jednoduše prostřednictvím GPS souřadnic, odemkli by jej a hned by se mohli vydat na cestu, čímž by se vyhnuli frustrujícím frontám u přepážek půjčoven aut na letištích nebo na vlakových nádražích.
Díky digitálnímu klíči automobilky Volvo Cars bude sdílení vozu nesmírně jednoduché a pohodlné. Majitelé vozů Volvo budou mít možnost prostřednictvím mobilních telefonů odeslat digitální klíč od svého auta členům rodiny, přátelům nebo kolegům, aby jej mohli v případě potřeby bez komplikací použít.
„Ve Volvu nás nezajímají technologie, které nemají praktický přínos pro člověka. Nové technologie by měly našim zákazníkům zpříjemnit život a ušetřit drahocenný čas. S vývojem potřeb mobility se mění také očekávání našich klientů, kteří touží po nekomplikovaném přístupu k vozu,“ vysvětluje Henrik Green, viceprezident oddělení pro řízení produktové strategie a vývoje modelové řady ve společnosti Volvo Cars. „Naše inovativní technologie digitálního klíče má potenciál kompletně změnit způsob, jakým lze využívat a sdílet vůz. Namísto nečinného stání na parkovišti by mohla být auta využívána tak často a efektivně, jak jen by si to jejich majitelé přáli.“
Automobilka Volvo začne tuto technologii zavádět do praxe již na jaře roku 2016 v rámci společnosti Sunfleet zajišťující sdílení vozů na letišti ve švédském Göteborgu. V roce 2017 bude novou technologií digitálního klíče vybaven omezený počet sériově vyráběných vozů.
„Pokud jde o využívání technologie sdílení klíče, existuje zde samozřejmě celá řada různých variant,“ dodává Martin Rosenqvist, nový ředitel oddělení pro vývoj speciálních automobilových produktů ve společnosti Volvo Cars. „Těšíme se na budoucí možnosti této technologie a vítáme všechny nové nápady.“
Pokud jde o novou technologii digitálního klíče, je Volvo průkopníkem. Již v roce 2015 tato švédská automobilka uvedla celosvětově první komerční nabídku umožňující doručení nákupu v internetovém obchodě přímo do vozu, od něhož získá dodávková služba jednorázový digitální klíč. Nyní bude technologie digitálního klíče dostupná také pro zákazníky.
Pokud budou lidé preferovat fyzický klíč, samozřejmě jej dostanou.
Inovativní technologie bezklíčového vozu Volvo bude poprvé představena na Světovém mobilním kongresu 2016, který bude probíhat v období 22.–25. února v Barceloně (stánek společnosti Ericsson).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#59 nová V90
Takže, pokud to dobře chápu, jde o to, že sepnutí turba nebude mít žádnou prodlevu?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#60 nová V90
Ano, tu prodlevu proste vyplni predstlaceny vzduch. Snad se mi podari s timto systemem svest, bude to zajimave
#61 nová V90
• V podobě Power Pulse jsme vyvinuli inovativní způsob, jak dosáhnout okamžité odezvy turbodmychadla již od nejnižších otáček
• Power Pulse funguje tak, že čerpá vzduch ze vzduchového filtru pomocí kompresoru do 2L tlakové vzduchové nádrže.
• Je k dispozici kdykoliv, když si řidič přeje rychle akcelerovat během rozjezdu, nebo během jízdy v nízkých otáčkách
• Natlakovaný vzduch je ventilem přepuštěn do sběrného výfukového potrubí, které napájí malé turbodmychadlo. To má unikátně navíc variabilní geometrii statoru lopatek VNT, což má za následek dodání velmi rychlého a vnímatelného impulsu výkonu.
• Vzduch v nádrži je doplňován kontinuálně a zcela automaticky, aby Power Pulse byl vždy připraven dodat nový impuls.
• V současné době je společnost Volvo Cars jedinou automobilkou na světě používající takovouto technologii v sériové produkci vozů.
• Počínaje S90 bude Power Pulse k dispozici pro naše dieselové pohonné ústrojí s nejvyšším výkonem v kombinaci s 8st. aut. převodovkou a pohonem všech kol D5 AWD.
• Power Pulse funguje tak, že čerpá vzduch ze vzduchového filtru pomocí kompresoru do 2L tlakové vzduchové nádrže.
• Je k dispozici kdykoliv, když si řidič přeje rychle akcelerovat během rozjezdu, nebo během jízdy v nízkých otáčkách
• Natlakovaný vzduch je ventilem přepuštěn do sběrného výfukového potrubí, které napájí malé turbodmychadlo. To má unikátně navíc variabilní geometrii statoru lopatek VNT, což má za následek dodání velmi rychlého a vnímatelného impulsu výkonu.
• Vzduch v nádrži je doplňován kontinuálně a zcela automaticky, aby Power Pulse byl vždy připraven dodat nový impuls.
• V současné době je společnost Volvo Cars jedinou automobilkou na světě používající takovouto technologii v sériové produkci vozů.
• Počínaje S90 bude Power Pulse k dispozici pro naše dieselové pohonné ústrojí s nejvyšším výkonem v kombinaci s 8st. aut. převodovkou a pohonem všech kol D5 AWD.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#62 nová V90
Máme tu další článeček. Komenty pod ním pobavily.
https://www.novinky.cz/auto/395383-volvo-v90-kombi-pro-reditele.html
https://www.novinky.cz/auto/395383-volvo-v90-kombi-pro-reditele.html
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#63 nová V90
Mě tedy vůbec, od jisté doby už to ze zásady nečtu. Pokaždé je to totální žumpa araolsa píše:Máme tu další článeček. Komenty pod ním pobavily.
Dnes jsem to projel (chvíli mi trvalo to vůbec najít, asi to raději schovávají) a nezklamalo. Komentáře na novinkách či na idnes jsou jen anonymní výkaly jakési nejasné skupiny frustrovaných čtenářů.
Komu se V90 nelíbí, ať si ji nekupuje, přece nikdo nikomu nic nenutí. Na novou nemám, ale za pár let si ji umím představit.
A kdo chce Fábii, ať si ji koupí, třeba i novou. Vždyť výběr je dnes tak rozmanitý.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 18
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nymburk
- Vůz: V70 1.6D MY 2011 Momentum
#64 nová V90
Design nové V90 je vynikající, opravdu povedené. Je vidět že šéfdesigner Thomas Ingenlath a jeho tým moc dobře vědí jak má vypadat prémiový vrchol nabídky Volva.
Technicky čisté linie, propracované detaily přídě a harmonický dojem celku dává najevo osobitost a exkluzivitu.
Škoda, že když výše jmenovaný působil na stejné pozici ve Škoda auto, měl v mnohém svázané ruce koncernem VW a zařazením Škodovek do role lidovějších aut se strohým designem, který nesmí vytvářet koncernovou konkurenci vozům VW, Audi.
Naopak ve Volvu jsem přesvědčen, že nebyl svázaný ničí, dostal volnou ruku a výsedkem je Volvo S90/V90, opravdové skvosty.
Ještě si dovolím poznamenat, že narozdíl od skoro jednotného designu VW (ostré linie a prolisy postranic a dveří) co mají vozy Audi, VW i Škody posledních let, dokázalo Volvo udělat auto charismatické a krásné.
A navíc ušetřilo obrovské sumy peněz na vývoj, výrobu a odladění nářadí po výrobu takových ostrých prolisů a komplikovaných tvarů..
Technicky čisté linie, propracované detaily přídě a harmonický dojem celku dává najevo osobitost a exkluzivitu.
Škoda, že když výše jmenovaný působil na stejné pozici ve Škoda auto, měl v mnohém svázané ruce koncernem VW a zařazením Škodovek do role lidovějších aut se strohým designem, který nesmí vytvářet koncernovou konkurenci vozům VW, Audi.
Naopak ve Volvu jsem přesvědčen, že nebyl svázaný ničí, dostal volnou ruku a výsedkem je Volvo S90/V90, opravdové skvosty.
Ještě si dovolím poznamenat, že narozdíl od skoro jednotného designu VW (ostré linie a prolisy postranic a dveří) co mají vozy Audi, VW i Škody posledních let, dokázalo Volvo udělat auto charismatické a krásné.
A navíc ušetřilo obrovské sumy peněz na vývoj, výrobu a odladění nářadí po výrobu takových ostrých prolisů a komplikovaných tvarů..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#65 nová V90
Baron píše:Design nové V90 je vynikající, opravdu povedené. Je vidět že šéfdesigner Thomas Ingenlath a jeho tým moc dobře vědí jak má vypadat prémiový vrchol nabídky Volva.
Technicky čisté linie, propracované detaily přídě a harmonický dojem celku dává najevo osobitost a exkluzivitu.
Škoda, že když výše jmenovaný působil na stejné pozici ve Škoda auto, měl v mnohém svázané ruce koncernem VW a zařazením Škodovek do role lidovějších aut se strohým designem, který nesmí vytvářet koncernovou konkurenci vozům VW, Audi.
Naopak ve Volvu jsem přesvědčen, že nebyl svázaný ničí, dostal volnou ruku a výsedkem je Volvo S90/V90, opravdové skvosty.
Ještě si dovolím poznamenat, že narozdíl od skoro jednotného designu VW (ostré linie a prolisy postranic a dveří) co mají vozy Audi, VW i Škody posledních let, dokázalo Volvo udělat auto charismatické a krásné.
A navíc ušetřilo obrovské sumy peněz na vývoj, výrobu a odladění nářadí po výrobu takových ostrých prolisů a komplikovaných tvarů..
jediné, co se dle mě trochu nepovedlo, je zadek S90
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 699
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#66 nová V90
Ve Světě motorů píšou, že D3 bude začínat na 1.106.400 Kč. S normálním motorem a výbavou to bude asi daleko více.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#67 nová V90
Tak jedná se o nástupce S80, V70 tak se s tím dalo počítat.saabik píše:Ve Světě motorů píšou, že D3 bude začínat na 1.106.400 Kč. S normálním motorem a výbavou to bude asi daleko více.
Zas tak moc to na danou třídu není.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 18
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nymburk
- Vůz: V70 1.6D MY 2011 Momentum
#68 nová V90
Jsou různé názory na to, co je "normální" motor a co normální výbava.. Zaujetí výhradně nejsilnějšími motory a nejvyššími úrovněmi výbav mi přijde úsměvné a pro každého velmi subjektivní..saabik píše:Ve Světě motorů píšou, že D3 bude začínat na 1.106.400 Kč. S normálním motorem a výbavou to bude asi daleko více.
Co vím, tak výbava Volva v základu je velmi slušná a motory V90 nejsou žádní žebráci.
Výkonové rozpětí je pravda značné.
Nicméně považuji za zbytečné abychom přímo, či skrytě dávali najevo pohrdání motorizací, která je méně výkonná než ta, co zrovna máme pod kapotou..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 699
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#69 nová V90
Politicky korektní příspěvek bez subjektivního názoru. Jasně. Každá husa má v hejnu svoji představu o politicky korektním vyjádření. Mnoho hus na tomto fóru dává bohužel hodně nechtěných terčů. Nechtěl jsem mířit, stalo se. Pardon.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 18
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nymburk
- Vůz: V70 1.6D MY 2011 Momentum
#70 nová V90
To ne, já se omlouvám. Nechtěl jsem, aby to vyznělo takto útočně. Ale stalo se.. Nějak jsem se nechal unést.
Sorry.
Sorry.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#71 nová V90
Neboj, čas na pohrdání motorizacemi nám teprve přijde. Do konce tohoto desetiletí v řadách 40 a 60 1,5litrové 3válce...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 18
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nymburk
- Vůz: V70 1.6D MY 2011 Momentum
#72 nová V90
Je tu na fóru někdo, kdo je už nyní pevně rozhodnut jít do koupě nové S90/V90?
Nebo o tom alespoň vážně uvažuje..?
Nemyslím počkat 3-X let na ojetinu..
Nebo o tom alespoň vážně uvažuje..?
Nemyslím počkat 3-X let na ojetinu..
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#74 nová V90
Když tak pročítám ten ceník tak o tom vážně ani neuvažuju.
Ale možná až budou tak 15 - 20 let starý tak už na to dosáhnu.
Ale možná až budou tak 15 - 20 let starý tak už na to dosáhnu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#75 nová V90
Vypadá to jen o málo levnější než XC90 ... Většinu toho co je třeba, je nutné přikupovat
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 18 Odpovědi
- 5515 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hansV70
-
- 5 Odpovědi
- 673 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 9 Odpovědi
- 716 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 2 Odpovědi
- 3230 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali
-
- 687 Odpovědi
- 54417 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tom0