850/70 oprava netěsného vedení do topení

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4732
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#1 850/70 oprava netěsného vedení do topení

Příspěvek od Ondra. »

Absolvoval jsem opravu topení, protože jsem měl netěsnost v tý plastový (zku...) průchodce přes motorovou stěnu. Nahradil jsem jí gumovýma hadicema dle návodu zde: http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=1&t=44948
ještě dodam že pokud máte mokrej koberec u řidiče, nemusí být nutně špatný radiátor, ale často jsou KO dva o-kroužky mezi trubkama a výměníkem. Když se v tom budete někdo hrabat, rozhodně doporučuju je preventivně vyměnit :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4732
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 850/70 oprava netěsného vedení do topení

Příspěvek od Ondra. »

Jenom můj postřeh, je dobrý si přesně ty hadice odměřit a zkrátit na přesnou míru, pak když už máte všechno převlečený a nasazený tak se s nima blbě manipuluje
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#3 850/70 oprava netěsného vedení do topení

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Skvělé a jak jednoduché a samo levné řešení . :good:
Jinak já blb :D jsem koupil ten baznecht origo a vyměnil a byla prdlá právě ta průchodka mrcha.
No příště to vyřeším takto taky :D .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4732
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 850/70 oprava netěsného vedení do topení

Příspěvek od Ondra. »

Petr.Chrpa píše:Skvělé a jak jednoduché a samo levné řešení . :good:
Jinak já blb :D jsem koupil ten baznecht origo a vyměnil a byla prdlá právě ta průchodka mrcha.
No příště to vyřeším takto taky :D .
metr hadice 16 64 Kč, 4x eska pásky po 7 korunach a dva O kroužky (16 průměr) po koruně :D Akorát ty hadice jsem udělal trochu delší než je v příspěvku
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#5 850/70 oprava netěsného vedení do topení

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Tak pro ostatní ,aby nešli mou cestou ,která mě stála asi 1800,-kč :evil:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 850/70 oprava netěsného vedení do topení

Příspěvek od Sergej »

Vie niekto rozmery tych O kruzkov ? Aby som si ich kupil dopredu. Pripadne aj tych 2 co su na prirube k samotnemu radiatoru..
Tiez som si uz kupil 2 vymenniky dopredu :-D
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 954
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#7 850/70 oprava netěsného vedení do topení

Příspěvek od ms231 »

Trubka vnejsi 16mm, ten lem ma vnejsi 19mm. Meril jsem ten konec, co lezl do spojky v prepazce motorovy prostor/kabina, predpokladal bych, ze druha strana je totozna.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 14
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#8 850/70 oprava netěsného vedení do topení

Příspěvek od Luka »

Ahoj, mám mokré koberce u řidiče, chystám se najít zdroj.

Jak je to s doplněním provozní kapaliny při zpětné montáži, jde o okruh topení nebo je napojenej i na klimatizací?

Díky

L.
_________________
Luka
V70 2.5 tdi 1999, MAN. http://www.matthewsvolvosite.com/;" target="_blank http://new.volvocars.com/ownersdocs/199 ... m#contents" target="_blank;
URL Servisní manual pro 850

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 954
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#9 850/70 oprava netěsného vedení do topení

Příspěvek od ms231 »

Je to topení, klimatizace je něco jiného. Je to součástí chladícího okruhu, takže tam teče nemrzka a doplnis ji normalne do expanzky.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 14
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#10 850/70 oprava netěsného vedení do topení

Příspěvek od Luka »

Díky za rychlou odpověď.

L.
_________________
Luka
V70 2.5 tdi 1999, MAN. http://www.matthewsvolvosite.com/;" target="_blank http://new.volvocars.com/ownersdocs/199 ... m#contents" target="_blank;
URL Servisní manual pro 850
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“