Ahoj.
Mam takovej problem.
Auto za studena startuje celkem dlouho a za tepla je to trosku lepsi.
Motor prosel uvarenim.
Hlava se prohla a nedosedaly ventily. Vybrouseno a natlakovano.
Vymenily se pistni krouzky, vodni pumpa, svicky.
Kdyz mechanik nasazoval rozvody tak se mu nezdalo vvt.
Slo nejak lehce. Je to spravne a nebo to ma jit z tuha?
Setkal se s tim startovanim nekdo a nebo jak to resit?
Motor jede stejne, ale zda se mi ze to tak o litr vic zere.
Dekuji
Startovani v40 1.8 90kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
Startovani v40 1.8 90kw
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
Startovani v40 1.8 90kw
VVT u V40 má být zajištěné,odblokuje se teprve odstředivou silou roztočením.Punkexploited píše:Ahoj.
Mam takovej problem.
Auto za studena startuje celkem dlouho a za tepla je to trosku lepsi.
Motor prosel uvarenim.
Hlava se prohla a nedosedaly ventily. Vybrouseno a natlakovano.
Vymenily se pistni krouzky, vodni pumpa, svicky.
Kdyz mechanik nasazoval rozvody tak se mu nezdalo vvt.
Slo nejak lehce. Je to spravne a nebo to ma jit z tuha?
Setkal se s tim startovanim nekdo a nebo jak to resit?
Motor jede stejne, ale zda se mi ze to tak o litr vic zere.
Dekuji
Když tak se zastav.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé