čus volvisti,
mám problémem s volvínem v70 2.5 tdi 130kw, automat převodovka. dnes ráno jsem sedla do auta vydala se směr do práce a rozblikala se mi kontrolka při kvaltu D na palubce taková ta šipka oranžová, jako když mám zařazenou 1,2,3... nicméně blikala. vypla jsem radio a sledovala chování auta, zastavila vypla motor, opět nastartovala stále blikala. při jízde si auto drží výkon na 50 - 80 jede normálně kromě toho že to bliká což mě vytáčí, ale problém nastává kdy jsem přijížděla tam kde jsem musela snížit rychlost. auto se se mnou jakoby pralo. nechtělo přeřadit na nižší kvalt a kor když jsem chtěla zastavit uplně tak to mělo zařazeno pořád jakmile jsem trochu povolila z brzdy nejradši by vypálilo... dělám v autorizovaným servisu ale nemáme diagnostiku na volvo, už mi to tu jednou zkoušeli napíchnout ale bezúspěšně. před čtrnácti dny jsem byla ve volvu v UL na výměně zadních brzd, kde mi dělali i kompletní prohlídku vozidla před STK, kdy teda měli volvo i napíchlý ale nic tam neviděli. jak mohu tenhle problém odstranit, myslíte že bude stačit výměna oleje v převodovce s filtrem? nebo bude v háji komplet převodovka? díky Líza
to ze blika sipka, znaci poruchu prevodovky. Je treba pripojit na diagnostiku. Mam pocit, ze v tomto stavu je trvale zarazena 3jka. to by vysvetlovalo ze mezi 50-80 je to v poho a pri pomale jizde problem.
No na toho trojaka 50 -80 to asi v poho nebude. Pac kdyz ja mel prevodovku v kyblu a jezdil jen na trojku,tak nemela problem si podradit a navic pri padesatce na trojku to uz bylo tak nejak akorat. 60 uz to tocilo trochu neprijemne vic ale dalo se jjeste. A 70 to uz tocilo jako krava a dlouhodobe se to nedalo. Ale spadla nouzovka,spadlo to na trojku a oranzovi trojuhelnik svitil,neblikal.
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Ekky píše:No na toho trojaka 50 -80 to asi v poho nebude. Pac kdyz ja mel prevodovku v kyblu a jezdil jen na trojku,tak nemela problem si podradit a navic pri padesatce na trojku to uz bylo tak nejak akorat. 60 uz to tocilo trochu neprijemne vic ale dalo se jjeste. A 70 to uz tocilo jako krava a dlouhodobe se to nedalo. Ale spadla nouzovka,spadlo to na trojku a oranzovi trojuhelnik svitil,neblikal.
Jenze ty mas XCcko a navic II, bavime se tady o prvni V70, takze pocitam ze tam bude AW55-50 nebo jake to ma oznaceni, a ta tusim zaradi 3 a cau. Ale odpovi zkusenejsi. kazdopadne blikajici sipka => jed na original diagnostiku.
blika Ti to hned po otoceni klicku tesne pred nastartovanim?
Jestli ano, tak zkus opakovane zapinat a vypinat klickem kontrolky, az to zacne svitit (misto blikani).
treba i 20x budes muset.
Az to bude misto blikani svitit, tak nastartuj a bude to OK.
Jestli se to zase rozblika, tak to zhasni a postup opakuj.
rekl bych, ze klouze spojka menice.
______________________________
predpokladam, ze nemas zmackly zadny rezim prevodovky (ty tlacitka u saltrpaky)
Nepíše ročník auta a uvádí nesmyslný výkon. Ale pravděpodobně jde o AW50-42. A začít musí diagnostikou a minimálně konzultací s někým znalým. Protože, podle toho co píše, moc představu nemá.
Jean píše:Nepíše ročník auta a uvádí nesmyslný výkon. Ale pravděpodobně jde o AW50-42. A začít musí diagnostikou a minimálně konzultací s někým znalým. Protože, podle toho co píše, moc představu nemá.
asi se překlepla a myslela 103kw
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Jean píše:Nepíše ročník auta a uvádí nesmyslný výkon. Ale pravděpodobně jde o AW50-42. A začít musí diagnostikou a minimálně konzultací s někým znalým. Protože, podle toho co píše, moc představu nemá.
Mam pocit, ze sipku na pristrojovce v souvislosti s AT maji jen prvni V70 a pak 850. Z toho usuzuji ze jde o jednickouvou.