Ahoj,
motor mi žere olej víc, než by se mi líbilo. Chtěl bych se zeptat, jestli je možný u tohohle motoru vyměnit guferka ventilů bez sundání hlavy. Předpokládám, že ventily jsou šikmo k ose pístu, proto mám trochu obavu o uvolnění klínků. Zatím jsem měl vždy hlavu dole a ventil jsem mohl podložit měkkým dřívkem a shora ťuknout do talířku...
Vyrobit svíčku na tlakování válce není samozřejmě problém.
B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW, adept na GO
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW, adept na GO
Naposledy upravil(a) Matýsek dne 11 úno 2017 18:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW výměna gufer ventilů
Bez sundání hlavy to určitě nepůjde. Ale není potřeba být z toho ve stresu. Spotřeba oleje stejně nikdy na hlavě není. Jedině udělat GO.
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW výměna gufer ventilů
Spotřeba oleje stejně nikdy na hlavě není? No nevím, jestli guferka budou pořádně těsnit po 350 tisících 
Tohle je to nejjednodušší, co jde udělat - turbo je po repasi a dělat kroužky, nedejpřírodo dělat výbrus válců se asi nevyplatí.
Nečekám, že bych se dostal na nulovou spotřebu, jen to chci srazit.

Tohle je to nejjednodušší, co jde udělat - turbo je po repasi a dělat kroužky, nedejpřírodo dělat výbrus válců se asi nevyplatí.
Nečekám, že bych se dostal na nulovou spotřebu, jen to chci srazit.
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW výměna gufer ventilů
Dělej jak myslíš. Gufera už to mají po těchto kilometrech jistě za sebou. To nerozporuji. Ale vyšší spotřebu oleje tím nevyřešíš.
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW výměna gufer ventilů
Půjčil jsem si v práci inspekční kameru a zábery válců mě trochu vyděsily
Honování je sice pěkný, ale ty svislý drážky moc ne
Asi ruply pístní kroužky?
Jak to je s výbrusovejma pístama? Asi se nemusej použít origo volvo, ne? Neřešil jste toto někdo? Ve Vidě jsou kódy výbrusovejch pístů 0,4mm, ale je to docela raketa a navíc je tam několik typů...


Jak to je s výbrusovejma pístama? Asi se nemusej použít origo volvo, ne? Neřešil jste toto někdo? Ve Vidě jsou kódy výbrusovejch pístů 0,4mm, ale je to docela raketa a navíc je tam několik typů...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
B 4204 T3 - S40 2.0T 120kW, adept na GO
Koupit komplet spodek s nižším nájezdem ?
třeba:
https://www.sbazar.cz/martem/detail/14586830-volvo-v40-s40-motor-b4204t
třeba:
https://www.sbazar.cz/martem/detail/14586830-volvo-v40-s40-motor-b4204t
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé