Vrčení u V480Turbo po vypnutí motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Pardubice
Vrčení u V480Turbo po vypnutí motoru
Po vypnuti motoru mi poměrně dlouho vrči nejaké zařízení. Samo se to vypne asi po 10 minutach možná i déle. Ze začatku se to podle mne vypinalo dřive. Lze to vypnout okamžitě, a to když po otočenim kličkem do polohy 0 (vypnu motor) pak znovu otočim do polohy 1 (dojde k vypnutí čehosi). Po navratu do 0 už nic nevrčí.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
U některých - myslím že zrovna u T - je elektrické vodní oběhové čerpadlo, aby se po vypnutí motoru když se přestane točit vodní pumpa, honilo vodu přes chladič, abyse nepřehřívala hlava. U některých verzí jsem viděl i chlazení vstřikovací rampy vzduchem ventilátorem. Spínat by to mělo teplotní čidlo, až se zchladí vypne.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Pardubice
takze je to OK. Myslim, ze jsem neco cetl v uzivatelskym manualu, ale ted jsem to nemohl najit, je v nemcine, tak to nestaci jen preletet ocima.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
alebo to je ventil na posilnovac brzd, mne to vrci tiez par minut, u turbo motorov nieje posilnovac ovladany z hrdla karburatoru alebo sania pretoze turbo robi pretlak v sani takze by to nefungovalo, preto je tam osobitna podtlakova pumpa. schvalne skus po vypnuti motoru pri vrcani parkrat slapnut na brzdu ci to prestane???
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
Chlazení které běží po vypnutí motoru běhá cca půl minuty a chladí údajně turbínu. Ventilátorek může běhat mnohem déle a jo závislé na teplotě sání - asi chladí vstřiky. Jeho čidlo je na sání z boku na straně řidiče(takovej kovovej hranolek). Logicky při teplém počesí běží déle.jarek.krizan píše:U některých - myslím že zrovna u T - je elektrické vodní oběhové čerpadlo, aby se po vypnutí motoru když se přestane točit vodní pumpa, honilo vodu přes chladič, abyse nepřehřívala hlava. U některých verzí jsem viděl i chlazení vstřikovací rampy vzduchem ventilátorem. Spínat by to mělo teplotní čidlo, až se zchladí vypne.

_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Pardubice
asi bude ono. Ted je chladneji a bezi to kratsi dobu. Na brzdy to nereaguje.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé