16 či 17 palců?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 II D5
- Bydliště: Kroměříž
16 či 17 palců?
Zdravím Volvisti
chci se zeptat jaké jsou vaše zkušenosti s al koly na 850??? Vážně přemýšlím mezi 16 a 17??? a zároveň mám strach z 17 Bude to tvrdé??udělám z toho žebřiňák, ale když ono je to tak krásné
Mám vytipované oba rozměry, jen se rozhodnout.
Tak ted babo raď
chci se zeptat jaké jsou vaše zkušenosti s al koly na 850??? Vážně přemýšlím mezi 16 a 17??? a zároveň mám strach z 17 Bude to tvrdé??udělám z toho žebřiňák, ale když ono je to tak krásné
Mám vytipované oba rozměry, jen se rozhodnout.
Tak ted babo raď
_________________
VOLVO S80 II D5
VOLVO S80 II D5
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
16 či 17 palců?
Z vlastní zkušenosti ti můžu poradit 16", já dal 17 a je to jak říkáš žebřiňák.honza.850 píše:Zdravím Volvisti
chci se zeptat jaké jsou vaše zkušenosti s al koly na 850??? Vážně přemýšlím mezi 16 a 17??? a zároveň mám strach z 17 Bude to tvrdé??udělám z toho žebřiňák, ale když ono je to tak krásné
Mám vytipované oba rozměry, jen se rozhodnout.
Tak ted babo raď
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Na 16 sem to nikdy neměl. Zimáky mám na 15kách a to se to žvejká jak žužu. 205/45-17 co byly obutý na kolech když sem je koupil byl poměrně žebřiňák. Dal sem 205/50-17 a je to podle mě tak akorát. (vim, že se to normálně nesmí ). 17 je zdravý minimum aby to trochu vypadalo. Opticky by to sneslo i 18.
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 4
16 či 17 palců?
Tvrdost nezáleží na velikosti ráfku ale na profilu použité pneumatikyhonza.850 píše:Zdravím Volvisti
chci se zeptat jaké jsou vaše zkušenosti s al koly na 850??? Vážně přemýšlím mezi 16 a 17??? a zároveň mám strach z 17 Bude to tvrdé??udělám z toho žebřiňák, ale když ono je to tak krásné
Mám vytipované oba rozměry, jen se rozhodnout.
Tak ted babo raď
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Mám na Pampelišce obutý 215/40 R 17 a je to tvrdý. Ale od Pampelišky se to očekává. Ale zase na druhou stranu jsem to čekal podstatně horší. Myslím, že takovej Passat v serii není zase o moc tvrdší. A jak zde někdo říkal - ono to tak krásně vypadá. Spíš jde o to z jakýho auta na ty 17 sedneš. Pokud jsi měl před tím Fašistu, tak to zase takový rozdíl nebude. Pokud jsi však vlastnil Frantíka nebo Šikmoočko, tak ten rozdíl může být propastný.
A na závěr - byl jsem za diváka, když jsem zjistil, že pneumatiky na 17 jsou stejně drahý a někdy i levnější než 16
A na závěr - byl jsem za diváka, když jsem zjistil, že pneumatiky na 17 jsou stejně drahý a někdy i levnější než 16
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: C 70
čím větší ráfek tím menší profil gumy ( jak bylo řečeno menčí profil vetší tvdost /malej ale tvrdej/ )
na stary 850 sem mel 205/60/15 a jsou stejně vysoký jako ted na c70 225/45/17 rozdil v komfortu skoro nepoznatelnej hodně pak totiž záleží v jakým máš stavu tlumiče atd...
jenom pozor když dáš širokou gumu na předek aby ti nedrhla v plnym rejdu...
na stary 850 sem mel 205/60/15 a jsou stejně vysoký jako ted na c70 225/45/17 rozdil v komfortu skoro nepoznatelnej hodně pak totiž záleží v jakým máš stavu tlumiče atd...
jenom pozor když dáš širokou gumu na předek aby ti nedrhla v plnym rejdu...
_________________
Volv
Volv
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 4
Řekněte mi prosím jednu věc, proč prostě nejezdíte na tom co máte v ve velkém TP?dali píše:Tak tak, většina masérů už přešla na 18" a 19"Marek Vild píše:
Možná proto, že 17" moc lidí nechce. :?:
Tím pádem se 17" dobře hodí k nevtíravé eleganci a understatementu Volva
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Protoze to lip vypada. Taky lepe vypadalo, kdyz jsem mel 205/50/R15 nez ted 195/55/R15. A nekdo si na to potrpí. Viz jak tu resil nekdo zda koupit 128 kW volvika s lepsimi parametry a Volvika, kterej ma xenony. Proste nekdo je vic na efekt, nez na prakticno.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pardubice
ja o vetsich neuvazuji. Myslim, ze 195/55/R15 je nejlepsi kompromis mezi vzhledem a komfortem. Kdyz jsem jel parkrat na 205/50/R15 tak to bylo naprd. Jakmile jsem vjel na trochu vyjete koleje tak se to chovalo strasne, i kdyz nevim jestli to nebylo tim, ze byly sjety. Se soucasnyma mi prijde, ze ani snad nedrhnu pri max rejdu. Svetla vyska je proti moji 340 vetsi. Je to tim, ze u 340 mam asi dost unaveny pruziny. A 480 nehodlam pouzivat jako terenak, takze jsem s tim problem nemam.
Dalsi faktor by mohlo byt, kde clovek jezdi. Kdyz lita po Praze tak je dle me blbost tam davat cokoliv co udela tvrdsi podvozek. Ale kdyz jezdi mimo mesto tak v tom nevidim problem. Kdyz mi byla prodavana 340, tak me majitel z Prahy rikal, ze tam dost plastu drnci. Po vyjeti z Prahy a jezdeni u nas jsem zjistil, ze tam nic nedrnci. Proste Praha je na tohle blba a nedal bych na auto nic kvuli efektu.
Dalsi faktor by mohlo byt, kde clovek jezdi. Kdyz lita po Praze tak je dle me blbost tam davat cokoliv co udela tvrdsi podvozek. Ale kdyz jezdi mimo mesto tak v tom nevidim problem. Kdyz mi byla prodavana 340, tak me majitel z Prahy rikal, ze tam dost plastu drnci. Po vyjeti z Prahy a jezdeni u nas jsem zjistil, ze tam nic nedrnci. Proste Praha je na tohle blba a nedal bych na auto nic kvuli efektu.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 4
Mno, máš asi pravdu, já jsem víc na praktično, a nedělej nám tyhle efekty, když to nečekámeJirrka píše:Protoze to lip vypada. Taky lepe vypadalo, kdyz jsem mel 205/50/R15 nez ted 195/55/R15. A nekdo si na to potrpí. Viz jak tu resil nekdo zda koupit 128 kW volvika s lepsimi parametry a Volvika, kterej ma xenony. Proste nekdo je vic na efekt, nez na prakticno.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 II D5
- Bydliště: Kroměříž
koa
Jak tak čtu tak mi to moc neusnadňujete to mé rozmýšlení
Ve cvikově mám nabídku na 17 z c70 nevíte někdo jak jsou široké??? je to ten pětipaprsek a uprostřed každého paprsku je mezera. Jsou hezý ale fakt nevím. A co teprve pneu???ty jsou bez gum. Nevíte kolik tak stojí slušná jetá sedmnáctka???
Ve cvikově mám nabídku na 17 z c70 nevíte někdo jak jsou široké??? je to ten pětipaprsek a uprostřed každého paprsku je mezera. Jsou hezý ale fakt nevím. A co teprve pneu???ty jsou bez gum. Nevíte kolik tak stojí slušná jetá sedmnáctka???
_________________
VOLVO S80 II D5
VOLVO S80 II D5
-
Offline
- Příspěvky: 3676
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
koa
no co ja vim, tak ty sedmnactky kdyz uz jsou jete, tak jsou malokdy slusne a stoji mesicne vic nez hodnehonza.850 píše:Nevíte kolik tak stojí slušná jetá sedmnáctka???
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Jo ja mam proti jetym pneu taky vyhrady. Dle me to nema cenu. Proc si porizovat dobry auto a pak jezdit na nejakejch jetech gumach. To ma vyznam jeste tak mozna s Filckou. Sam jsem koupil Klebry za 10 tis. a to jsem uz tak silne zadluzen. Ale ten pocit z dobrejch gum a chovani auta.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Ne, Jirrka myslel, že ojeté gumy se vyplatí koupit tak na "Filcku". Ale na svojí 480 si pravděpodobně koupil nové Klebery za 10 tKč. Jsem to takhle pochopil.Honza píše:Na Filcku? Za 10 tkč? To snad ne. Mě stáli Hankoky 205/45/17 i s montáží 11 tkč.Jirrka píše: jeste tak mozna s Filckou. Sam jsem koupil Klebry za 10 tis.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Mel by jsi poradne cist, aby jsi pochopil slovosled a smysl. Myslel jsem, ze na Filcku ma mozna cenu kupovat jety pneu. Ale na poradny auto jako je Volvo by meli byt poradny gumy.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pardubice
jsme to napsali ve stejny chvili
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pardubice
nevim jak si stojej Hankooky v 17", ale v 15" stali me stali klebry 2280,- za kus. A Hankooky asi 1600,-Kc za kus. Takze mi ty tvoje 17" Hankooky prijdou docela drahy, ale to dela pravdepodobne ten rozmer. ono to dost skoci, kdyz vezmes vetsi rafek. Taky ty Klebry meli nejlevnejsi co jsem kde videl i na netu a hlavne jsem vubec nechtel tak drahy gumy takze v ramci presvedcovani mi dali max. slevu a prihodili i slevu na montaz takze jsem platil s montazi myslim 9,600,- kc.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Gumy byli za 2650 kousek takže o 370 kč oproti tvejm šlupkám nejni takovej rozdíl.Jirrka píše:nevim jak si stojej Hankooky v 17", ale v 15" stali me stali klebry 2280,- za kus. A Hankooky asi 1600,-Kc za kus. Takze mi ty tvoje 17" Hankooky prijdou docela drahy, ale to dela pravdepodobne ten rozmer. ono to dost skoci, kdyz vezmes vetsi rafek. Taky ty Klebry meli nejlevnejsi co jsem kde videl i na netu a hlavne jsem vubec nechtel tak drahy gumy takze v ramci presvedcovani mi dali max. slevu a prihodili i slevu na montaz takze jsem platil s montazi myslim 9,600,- kc.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Ja se v gumach nevyznam, ale v tom pneu mi rikali, ze Klebry jsou uz jina trida. cemuz by napovidal i rozdil v cene (2300 x 1600 za kus). Samo ze to nejsou Micheliny. Hankooky vyhrali prej nejakej test v nemecku, ale je treba vzit konkretni typ vzorku jak mi bylo vysvetleno. vysokorychlostni Hankooky uz prej moc dobry nejsou. A o testech vime asi taky svoje.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé