16 či 17 palců?

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
honza.850
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 II D5
Bydliště: Kroměříž

16 či 17 palců?

Příspěvek od honza.850 »

Zdravím Volvisti

chci se zeptat jaké jsou vaše zkušenosti s al koly na 850??? Vážně přemýšlím mezi 16 a 17??? a zároveň mám strach z 17 :( Bude to tvrdé??udělám z toho žebřiňák, ale když ono je to tak krásné :wink:
Mám vytipované oba rozměry, jen se rozhodnout.
Tak ted babo raď :wink:
_________________
VOLVO S80 II D5

Honza Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5066
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

16 či 17 palců?

Příspěvek od Honza »

honza.850 píše:Zdravím Volvisti

chci se zeptat jaké jsou vaše zkušenosti s al koly na 850??? Vážně přemýšlím mezi 16 a 17??? a zároveň mám strach z 17 :( Bude to tvrdé??udělám z toho žebřiňák, ale když ono je to tak krásné :wink:
Mám vytipované oba rozměry, jen se rozhodnout.
Tak ted babo raď :wink:
Z vlastní zkušenosti ti můžu poradit 16", já dal 17 a je to jak říkáš žebřiňák.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4099
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od dali »

Na 16 sem to nikdy neměl. Zimáky mám na 15kách a to se to žvejká jak žužu. 205/45-17 co byly obutý na kolech když sem je koupil byl poměrně žebřiňák. Dal sem 205/50-17 a je to podle mě tak akorát. (vim, že se to normálně nesmí :oops: ). 17 je zdravý minimum aby to trochu vypadalo. Opticky by to sneslo i 18.

Marek Vild Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 182
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

Jestli může baba radit, tak by možná poradila, že záleží na tom co od toho chceš.

Jestli chceš každý den jezdit a nestarat se o pohodlí a trvanlivost podvozku, tak tam prostě dej to co máš ve velkém TP.

Jestli se na to chceš dívat, tak tam dej klidně 17"









:wink: :wink: :wink:
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

GDPR_user Ověřený

16 či 17 palců?

Příspěvek od GDPR_user »

honza.850 píše:Zdravím Volvisti

chci se zeptat jaké jsou vaše zkušenosti s al koly na 850??? Vážně přemýšlím mezi 16 a 17??? a zároveň mám strach z 17 :( Bude to tvrdé??udělám z toho žebřiňák, ale když ono je to tak krásné :wink:
Mám vytipované oba rozměry, jen se rozhodnout.
Tak ted babo raď :wink:
Tvrdost nezáleží na velikosti ráfku ale na profilu použité pneumatiky

Bobika Ověřený
Offline
Příspěvky: 322
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od Bobika »

Mám na Pampelišce obutý 215/40 R 17 a je to tvrdý. Ale od Pampelišky se to očekává. Ale zase na druhou stranu jsem to čekal podstatně horší. Myslím, že takovej Passat v serii není zase o moc tvrdší. A jak zde někdo říkal - ono to tak krásně vypadá. Spíš jde o to z jakýho auta na ty 17 sedneš. Pokud jsi měl před tím Fašistu, tak to zase takový rozdíl nebude. Pokud jsi však vlastnil Frantíka nebo Šikmoočko, tak ten rozdíl může být propastný.
A na závěr - byl jsem za diváka, když jsem zjistil, že pneumatiky na 17 jsou stejně drahý a někdy i levnější než 16 :roll:
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Marek Vild Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 182
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

bobika 850 T5R píše:byl jsem za diváka, když jsem zjistil, že pneumatiky na 17 jsou stejně drahý a někdy i levnější než 16 :roll:
Možná proto, že 17" moc lidí nechce. :?:
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4099
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od dali »

Marek Vild píše:
bobika 850 T5R píše:byl jsem za diváka, když jsem zjistil, že pneumatiky na 17 jsou stejně drahý a někdy i levnější než 16 :roll:
Možná proto, že 17" moc lidí nechce. :?:
Tak tak, většina masérů už přešla na 18" a 19"
Tím pádem se 17" dobře hodí k nevtíravé eleganci a understatementu Volva :D

LADA11
Offline
Příspěvky: 289
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Vůz: C 70

Příspěvek od LADA11 »

čím větší ráfek tím menší profil gumy ( jak bylo řečeno menčí profil vetší tvdost /malej ale tvrdej/ :oops: )

na stary 850 sem mel 205/60/15 a jsou stejně vysoký jako ted na c70 225/45/17 rozdil v komfortu skoro nepoznatelnej hodně pak totiž záleží v jakým máš stavu tlumiče atd...

jenom pozor když dáš širokou gumu na předek aby ti nedrhla v plnym rejdu...
_________________
Volv

Marek Vild Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 182
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

dali píše:
Marek Vild píše:
Možná proto, že 17" moc lidí nechce. :?:
Tak tak, většina masérů už přešla na 18" a 19"
Tím pádem se 17" dobře hodí k nevtíravé eleganci a understatementu Volva :D
Řekněte mi prosím jednu věc, proč prostě nejezdíte na tom co máte v ve velkém TP? :roll:
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Jirrka
Offline
Příspěvky: 344
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Protoze to lip vypada. Taky lepe vypadalo, kdyz jsem mel 205/50/R15 nez ted 195/55/R15. A nekdo si na to potrpí. Viz jak tu resil nekdo zda koupit 128 kW volvika s lepsimi parametry a Volvika, kterej ma xenony. Proste nekdo je vic na efekt, nez na prakticno.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1862
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

Mimochodem Jirrko na V480 by taky pěkně sedly sedmnáctky :wink:
Bohužel již teď je to dost tvrdý 195/50 15 a na některá místa mi již světlá výška nedovolý dojet :cry:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jirrka
Offline
Příspěvky: 344
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

ja o vetsich neuvazuji. Myslim, ze 195/55/R15 je nejlepsi kompromis mezi vzhledem a komfortem. Kdyz jsem jel parkrat na 205/50/R15 tak to bylo naprd. Jakmile jsem vjel na trochu vyjete koleje tak se to chovalo strasne, i kdyz nevim jestli to nebylo tim, ze byly sjety. Se soucasnyma mi prijde, ze ani snad nedrhnu pri max rejdu. Svetla vyska je proti moji 340 vetsi. Je to tim, ze u 340 mam asi dost unaveny pruziny. A 480 nehodlam pouzivat jako terenak, takze jsem s tim problem nemam. 8)
Dalsi faktor by mohlo byt, kde clovek jezdi. Kdyz lita po Praze tak je dle me blbost tam davat cokoliv co udela tvrdsi podvozek. Ale kdyz jezdi mimo mesto tak v tom nevidim problem. Kdyz mi byla prodavana 340, tak me majitel z Prahy rikal, ze tam dost plastu drnci. Po vyjeti z Prahy a jezdeni u nas jsem zjistil, ze tam nic nedrnci. Proste Praha je na tohle blba a nedal bych na auto nic kvuli efektu.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Marek Vild Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 182
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

Jirrka píše:Protoze to lip vypada. Taky lepe vypadalo, kdyz jsem mel 205/50/R15 nez ted 195/55/R15. A nekdo si na to potrpí. Viz jak tu resil nekdo zda koupit 128 kW volvika s lepsimi parametry a Volvika, kterej ma xenony. Proste nekdo je vic na efekt, nez na prakticno.
Mno, máš asi pravdu, já jsem víc na praktično, a nedělej nám tyhle efekty, když to nečekáme :wink: :wink:
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

honza.850
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 II D5
Bydliště: Kroměříž

koa

Příspěvek od honza.850 »

Jak tak čtu tak mi to moc neusnadňujete to mé rozmýšlení :lol:

Ve cvikově mám nabídku na 17 z c70 nevíte někdo jak jsou široké??? je to ten pětipaprsek a uprostřed každého paprsku je mezera. Jsou hezý ale fakt nevím. A co teprve pneu???ty jsou bez gum. Nevíte kolik tak stojí slušná jetá sedmnáctka??? :wink:
_________________
VOLVO S80 II D5

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3676
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

koa

Příspěvek od wickey »

honza.850 píše:Nevíte kolik tak stojí slušná jetá sedmnáctka??? :wink:
no co ja vim, tak ty sedmnactky kdyz uz jsou jete, tak jsou malokdy slusne a stoji mesicne vic nez hodne 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Jirrka
Offline
Příspěvky: 344
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Jo ja mam proti jetym pneu taky vyhrady. Dle me to nema cenu. Proc si porizovat dobry auto a pak jezdit na nejakejch jetech gumach. To ma vyznam jeste tak mozna s Filckou. Sam jsem koupil Klebry za 10 tis. a to jsem uz tak silne zadluzen. Ale ten pocit z dobrejch gum a chovani auta.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Honza Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5066
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

Jirrka píše: jeste tak mozna s Filckou. Sam jsem koupil Klebry za 10 tis.
:shock: Na Filcku? Za 10 tkč? To snad ne. Mě stáli Hankoky 205/45/17 i s montáží 11 tkč.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Bobika Ověřený
Offline
Příspěvky: 322
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od Bobika »

Honza píše:
Jirrka píše: jeste tak mozna s Filckou. Sam jsem koupil Klebry za 10 tis.
:shock: Na Filcku? Za 10 tkč? To snad ne. Mě stáli Hankoky 205/45/17 i s montáží 11 tkč.
Ne, Jirrka myslel, že ojeté gumy se vyplatí koupit tak na "Filcku". Ale na svojí 480 si pravděpodobně koupil nové Klebery za 10 tKč. Jsem to takhle pochopil. :)
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Jirrka
Offline
Příspěvky: 344
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Mel by jsi poradne cist, aby jsi pochopil slovosled a smysl. Myslel jsem, ze na Filcku ma mozna cenu kupovat jety pneu. Ale na poradny auto jako je Volvo by meli byt poradny gumy.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Jirrka
Offline
Příspěvky: 344
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

jsme to napsali ve stejny chvili
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Jirrka
Offline
Příspěvky: 344
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

nevim jak si stojej Hankooky v 17", ale v 15" stali me stali klebry 2280,- za kus. A Hankooky asi 1600,-Kc za kus. Takze mi ty tvoje 17" Hankooky prijdou docela drahy, ale to dela pravdepodobne ten rozmer. ono to dost skoci, kdyz vezmes vetsi rafek. Taky ty Klebry meli nejlevnejsi co jsem kde videl i na netu a hlavne jsem vubec nechtel tak drahy gumy takze v ramci presvedcovani mi dali max. slevu a prihodili i slevu na montaz takze jsem platil s montazi myslim 9,600,- kc.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Honza Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5066
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

Jirrka píše:nevim jak si stojej Hankooky v 17", ale v 15" stali me stali klebry 2280,- za kus. A Hankooky asi 1600,-Kc za kus. Takze mi ty tvoje 17" Hankooky prijdou docela drahy, ale to dela pravdepodobne ten rozmer. ono to dost skoci, kdyz vezmes vetsi rafek. Taky ty Klebry meli nejlevnejsi co jsem kde videl i na netu a hlavne jsem vubec nechtel tak drahy gumy takze v ramci presvedcovani mi dali max. slevu a prihodili i slevu na montaz takze jsem platil s montazi myslim 9,600,- kc.
Gumy byli za 2650 kousek takže o 370 kč oproti tvejm šlupkám nejni takovej rozdíl.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Jarda S40 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1465
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Hankoky neznám, ale s Klebrama jsem byl vždy maximálně spokojenej! Dobře seděj a dlouho vydržej a cena je fajn :)

Jirrka
Offline
Příspěvky: 344
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Ja se v gumach nevyznam, ale v tom pneu mi rikali, ze Klebry jsou uz jina trida. cemuz by napovidal i rozdil v cene (2300 x 1600 za kus). Samo ze to nejsou Micheliny. Hankooky vyhrali prej nejakej test v nemecku, ale je treba vzit konkretni typ vzorku jak mi bylo vysvetleno. vysokorychlostni Hankooky uz prej moc dobry nejsou. A o testech vime asi taky svoje.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé