V70 I. - chytne na podruhé
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 313
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#1 V70 I. - chytne na podruhé
Přeju pěkný večer,
od začátku koupě V70 se potýkám s problémem, že motor v 99 % chytne až na podruhé. Poprvé otočím klíčkem do polohy startování, startér točí, ale motor nenaskočí, i když točím třeba 10 s. Za chvíli (20 s) to zopakuju a motor naběhne, jako by se nechumelilo. Všiml jsem si zajímavé věci, totiž že pokud odpojím baterku a pak ji připojím, motor po nastartování naběhne na poprvé.
Setkal jste se někdo s tímto problémem? Předem děkuju.
EDIT: Ještě doplním, že diagnostika hlásí jen nějakou chybu čidla alarmu, jinak nic. Jedná se o V70 '97, 2,5 20 V.
od začátku koupě V70 se potýkám s problémem, že motor v 99 % chytne až na podruhé. Poprvé otočím klíčkem do polohy startování, startér točí, ale motor nenaskočí, i když točím třeba 10 s. Za chvíli (20 s) to zopakuju a motor naběhne, jako by se nechumelilo. Všiml jsem si zajímavé věci, totiž že pokud odpojím baterku a pak ji připojím, motor po nastartování naběhne na poprvé.
Setkal jste se někdo s tímto problémem? Předem děkuju.
EDIT: Ještě doplním, že diagnostika hlásí jen nějakou chybu čidla alarmu, jinak nic. Jedná se o V70 '97, 2,5 20 V.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 V70 I. - chytne na podruhé
tohle mi dělal plyn
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#3 V70 I. - chytne na podruhé
Přesně jak píše Ondra.Může to způsobovat LPG.Vytáhni pojistku z LPG a pokud se závada neprojeví,pak hledej problém v plynu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 313
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#4 V70 I. - chytne na podruhé
Díky za rady, kluci, ale s ŘJ LPG to nesouvisí. Když jsem vytáhl pojistku pro LPG, situace byla stejná.
Přišel jsem na to, že když na chvíli vytáhnu pojistku označenou č. 10 (Ignition switch, Control modules - engine), motor chytne napoprvé.
Ovšem potom kolísají otáčky na volnoběh, po vyřazení to někdy chcípne a trvá nějakou dobu, než se to sklidní. Jakoby se ŘJ adaptovala.
Co dál, napadá vás prosím něco?
Přišel jsem na to, že když na chvíli vytáhnu pojistku označenou č. 10 (Ignition switch, Control modules - engine), motor chytne napoprvé.
Ovšem potom kolísají otáčky na volnoběh, po vyřazení to někdy chcípne a trvá nějakou dobu, než se to sklidní. Jakoby se ŘJ adaptovala.
Co dál, napadá vás prosím něco?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 313
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#5 V70 I. - chytne na podruhé
Nikdo nic?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#6 V70 I. - chytne na podruhé
No špatnej "igniton switch" to nebude, to bys ani netočil.. a vzhledem k účelu tý pojistky (control modules-engine) a tomu, že to "řeší" ten problém bych typoval problém přímo v řídící jednotce motoru...
Vytažení týhle pojistky jí "resetuje" (vymaže adaptace) a stejnej efekt má i odpojení baterky (který ti taky pomohlo)... asi nemáš možnost si někde půjčit jednotku viď?
Vytažení týhle pojistky jí "resetuje" (vymaže adaptace) a stejnej efekt má i odpojení baterky (který ti taky pomohlo)... asi nemáš možnost si někde půjčit jednotku viď?
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 313
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#7 V70 I. - chytne na podruhé
Děkuju i Tobě za odpověď. ŘJ na půjčení jsem nesháněl, ale neměl bych pak problém např. s imobilizérem, kdybych použil jinou ECU?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#8 V70 I. - chytne na podruhé
Co vím, tak na 850 šlo immo obejít přemostěním přímo na relátku č. 210 - ale bohužel nevím, jestli není V70I v tomto směru nějak inovovaná a jestli to bude fungovat i u ní
Každopádně.. teď tak přemýšlím, že pokud Ti diagnostika hlásí špatná čidlo alarmu.. možná bych se zaměřil i na to immo v souvislosti s tím startem....
Každopádně.. teď tak přemýšlím, že pokud Ti diagnostika hlásí špatná čidlo alarmu.. možná bych se zaměřil i na to immo v souvislosti s tím startem....
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 313
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#9 V70 I. - chytne na podruhé
Diagnostika mi píše následující chyby alarmu, ovšem alarm stejně nezapínám (zamykám a odemykám klíčkem):
GLA-312 Siren, Internal battery fault
GLA-441 Resistive wire, Signal too high
Je mi to celé divné, kdyby to bylo imobilizérem, proč by auto chytlo na podruhé. Nenapadá Tě prosím ještě něco dalšího?
GLA-312 Siren, Internal battery fault
GLA-441 Resistive wire, Signal too high
Je mi to celé divné, kdyby to bylo imobilizérem, proč by auto chytlo na podruhé. Nenapadá Tě prosím ještě něco dalšího?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#10 V70 I. - chytne na podruhé
Mam rovnaky problem. Ked vsak jazdim teraz v zime po meste na benzin, problem nemam. Na jednom BMW fore som sa docital, ze tak 5 min pred ukoncenim jady prepnut na benzin, potom by to robit nemalo, planujem odskusat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 313
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#11 V70 I. - chytne na podruhé
A když točíš déle, tak motor naskočí, nebo ne?
Původně jsem si myslel, že ventil LPG propouští plyn do sání, a tak je třeba déle točit, aby se "vyvětralo" potrubí. Jenže u mě to ani po delší době točení startérem nechytne. Pomůže jen vytáhnout onu pojistku. Zkoušel jsem jezdit jen na benzin, ale nemá to na to vliv.
Původně jsem si myslel, že ventil LPG propouští plyn do sání, a tak je třeba déle točit, aby se "vyvětralo" potrubí. Jenže u mě to ani po delší době točení startérem nechytne. Pomůže jen vytáhnout onu pojistku. Zkoušel jsem jezdit jen na benzin, ale nemá to na to vliv.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 313
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#12 V70 I. - chytne na podruhé
Ještě jsem vypozoroval, že když nechám odpojené čidlo MAF, motor nastartuje bez problému na první pokus. Že by to tedy nějak souviselo? Zítra bych chtěl MAF vyčistit...
EDIT: A pokud za běhu motoru připojím MAF konektor, motor chcípne.
EDIT: A pokud za běhu motoru připojím MAF konektor, motor chcípne.
Naposledy upravil(a) honzs dne 15 pro 2015 09:43, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#13 V70 I. - chytne na podruhé
Nechyti to na prvy krat, nech tocim kolko chcem. Ale v poslednej dobe jazdim hodne na benzin po meste (ten podltlakovy plyn co mam treba v zime zahrievat dost dlho), a so startami nemam problem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 313
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#14 V70 I. - chytne na podruhé
Další poznatek. MAF sensor je VV120 od StarLine, nejspíš ho tam z nějakého důvodu dal předchozí majitel.
Mohlo by mít vliv, že MAF není originál, ale StarLine? Neměl by někdo z Prahy nebo okolí na půjčení originál MAF?
Mohlo by mít vliv, že MAF není originál, ale StarLine? Neměl by někdo z Prahy nebo okolí na půjčení originál MAF?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#15 V70 I. - chytne na podruhé
Se divím,že ti to na ní chodí... Mě tři auta na starlinvou váhu nestartovali skoro vůbec a hned po startu rozsvěceli motorovou kontrolku...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#16 V70 I. - chytne na podruhé
Jestli chceš mám tady jednu vyndanou je z 850 T5R nevykazovala žádné chyby ,ale preventivně jsem ji vyměnil asi před dvěma roky ráno jedu do Prahy na 8,00hod .Pokud budeš chtít dej vědět dám ti adresu .honzs píše:Další poznatek. MAF sensor je VV120 od StarLine, nejspíš ho tam z nějakého důvodu dal předchozí majitel.
Mohlo by mít vliv, že MAF není originál, ale StarLine? Neměl by někdo z Prahy nebo okolí na půjčení originál MAF?
Muselo by to být tak nějak rychle potom zase pospíchám do |Jinř.Hradce a doma mám rozhrabané auto dcery.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 313
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#17 V70 I. - chytne na podruhé
Děkuju Ti, Petře, za ochotu, ale všiml jsem si zprávy až teď, navíc už mám jiný program, tak mi to dnes nevyjde.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#18 V70 I. - chytne na podruhé
Tak si to aj sam zdementujem, uz sa mi podarilo nenastartovat hned aj po jazde ciste na benzin...Jofo píše:Mam rovnaky problem. Ked vsak jazdim teraz v zime po meste na benzin, problem nemam. Na jednom BMW fore som sa docital, ze tak 5 min pred ukoncenim jady prepnut na benzin, potom by to robit nemalo, planujem odskusat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 313
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#19 V70 I. - chytne na podruhé
Další poznatek: když auto startuju roztlačením, chytne napoprvé. Jsem z toho trochu jelen. Nenapadá někoho z Vás, kde by mohl být zakopaný pes?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#20 V70 I. - chytne na podruhé
Takhle se mi na Citroenu projevoval snímač otáček. Startérem ani ťuk a na roztlačení chytil na drc.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 313
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#21 V70 I. - chytne na podruhé
Nemám rád nedokončené příspěvky, tak bych to shrnul, ať se to může zamknout.
Díky Petrovi jsem sehnal originál Bosch MAF senzor a můžu říct, že startování se rapidně zlepšilo. Od konce ledna, kdy jsem ji namontoval, jsem nastartoval v 99 % případů na poprvé. Ještě jednou děkuji za pomoc.
Díky Petrovi jsem sehnal originál Bosch MAF senzor a můžu říct, že startování se rapidně zlepšilo. Od konce ledna, kdy jsem ji namontoval, jsem nastartoval v 99 % případů na poprvé. Ještě jednou děkuji za pomoc.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 2757 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolfram1944
-
- 12 Odpovědi
- 686 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 5 Odpovědi
- 1262 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ogar
-
- 107 Odpovědi
- 13824 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 53 Odpovědi
- 2395 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87