Lidi jak koukám do motoru tak koukám, ale nevím kde bych InterCooler měl hledat? Pokud není přímo v chladiči ale jakoby "pod ním" kde bych ho měl pls hledat? Žeby ho někdo jen tak vyndal? Na motoru mám typ D24Tic tak by mě zajímalo kdepak je
Třeba u Citröena ja vidět úplně nádherně-jak se otevře motor tak hned vybafne
Nemáte někdo fotečku? Předem díky...
Hledám IC (Volvo 940)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žilina
No tak ked otvoris kapotu tak smerom od motora by malo byt poradie:
1.IC
2.Voda
3.Klima
4. Motor.olej (je schovany pod klimou)
{snad si to pamatam dobre :? }
1.IC
2.Voda
3.Klima
4. Motor.olej (je schovany pod klimou)
{snad si to pamatam dobre :? }
_________________
VOLVO XC90 D5 AWD '08 Momentum
Mercedes-Benz E250D
Ex.V 760 GLE 2.4TDic-518000km :-) Jazdiaca, spiaca...
Ex:Mercedes-Benz E200D
Ex: Jeep Grand Cherokee WJ
VOLVO XC90 D5 AWD '08 Momentum
Mercedes-Benz E250D
Ex.V 760 GLE 2.4TDic-518000km :-) Jazdiaca, spiaca...
Ex:Mercedes-Benz E200D
Ex: Jeep Grand Cherokee WJ
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
Hledám IC
No zkusil bych jit po trubkach primo od turba. jestli mas turbo (to si snad nasel ne? ) spojeny s komorou sani jen kratouckou trubkou tak ani IC nehledej... ty trubky maj prumer asi tak 4 - 5 cm... (+/-)
Takze to tak na vysvetlenou. Koukal jsem na fotky na tvejch strankach a v ty tmavy 944ce rozhodne IC nehledej, tam je klasicke TD....
Travex
Takze to tak na vysvetlenou. Koukal jsem na fotky na tvejch strankach a v ty tmavy 944ce rozhodne IC nehledej, tam je klasicke TD....
Travex
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
Hledám IC
Aha tak díkystravex píše:No zkusil bych jit po trubkach primo od turba. jestli mas turbo (to si snad nasel ne? ) spojeny s komorou sani jen kratouckou trubkou tak ani IC nehledej... ty trubky maj prumer asi tak 4 - 5 cm... (+/-)
Takze to tak na vysvetlenou. Koukal jsem na fotky na tvejch strankach a v ty tmavy 944ce rozhodne IC nehledej, tam je klasicke TD....
Travex
To jsem potřeboval vědět...já jenom že mám na bloku D24Tic a IC nikde mno Ale neva, alespoň bude co upgradovat, přesně tu jsem měl totiž na mysli. A co to teda vede za tlakovou hadici do chladiče?
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
Hledám IC
Nevim jakou hadici mas na mysli, ale ja tam vydim dve hadice: jedna je od odvetrani skrine a druha je od pretlakoveho ventilu na saci komore. Pak vede k sacio komore turba tlusta harmonika od vzduchoveho filtru a vystup turba je veden kovovou trubkou nahoru do saci komory (u IC ma komora jiny tvar a na miste teto trubky je roura do IC a do komory vstupuje roura nekde v miste soucasneho pretlakoveho ventilu). Dalsi hadice jdouci do oblasti turba jsou hadice vodni, ktere jsou pripojeny k chladici oleje (vymenik olej/voda) a to privod od topeni a vratka ke komore termostatu. Pak je k vlastnimu turbu pripojen jeste vyfuk a tlakova hadice mazani a jeho vratka... vic tam opravdu nenajdes. K IC vedou opravdu poradne roury, zadne pul nebo jednopalcove hadice....Roj píše: Aha tak díkys
To jsem potřeboval vědět...já jenom že mám na bloku D24Tic a IC nikde mno Ale neva, alespoň bude co upgradovat, přesně tu jsem měl totiž na mysli. A co to teda vede za tlakovou hadici do chladiče?
Po IC tam nikde nevidim ani jediny zbytecek... bohuzel, Na to abys tam IC dostal je potreba:
- instalovat IC do auta
- vymenit komoru sani na motoru za typ urceny pro IC
- pripojit trubkami IC k turbu a saci komore
- zkontrolovat vstrikovace, zda jsou nastaveny na tlak predepsany pro TIC motory (T a Tic verze ma odlisne nastaveni oteviraciho tlaku)
- zkontrolovat pripadne seridit vstrikovaci cerpadlo (jina zakladni davka, trochu jiny prubeh regulace, sytic atd...)
Tohle vsechno neni nic co by neslo udelat, otazka je, zda se to vubec vyplati. Kdyz jsem si spocital, ze mne to vyjde na nejakych 20 litru a dva vikendy roboty tak jsem seznal, ze prinos je minimalni a radeji ty penize dam do neceho jineho
mrkni se sem, tohle klasicky D24T motor a IC u nej nikdy nebyl. Porovnej si kolik a jakych tam mas hadic.... treba ti to helfne..
http://www.tuning.cz/rs/vimg/v_2003m1.jpg
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Vůz: 850
- Bydliště: Praha
Máš to trochu špatně, voda je vždy až poslední bráno od předu.ypsi píše:No tak ked otvoris kapotu tak smerom od motora by malo byt poradie:
1.IC
2.Voda
3.Klima
4. Motor.olej (je schovany pod klimou)
{snad si to pamatam dobre :? }
Takže od motoru voda, IC, klima, motor. olej, ale ten je spíš dole než před nimi.
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
-
Offline
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Intercooler nebo česky mezichladič (stlačeného vzduchu) je chladič vzduch/vzduch, kde se vzduch nasátý přes filtr a stalčený (a tím ohřátý) turbem chladí než půjde do válce dát si rande se směsí. Slouží ke zlepšení účinnosti motoru - zvětšení výkonu.veetec píše:chlapi a děvčata, co je to ten intercooler, je to něco s chlazením, jak by mi napovídal jazykový cit, nebo je to něco jiného???crtec píše:](*,) samozřejmě je to blbost :!: U motoru je chladič vody a u masky IC :idea:
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé