Ahoj,
chtěl bych se zeptat zda se dá nebo zda má někdo zkušenost s přidáním tempomatu na 850 2.0 T5 155kW 95 MANUÁL.
Fuknční tempomat bych chtěl vzít z 850 2.5 125kW B5254FS/S 95 AUTOMAT zatím je tam vše komplet.
Takže by mě zajímalo zda to podle Vás má cenu překopávat, pokud by to ovšem šlo, plus co vše k tomu bude potřeba.
Předem děkuji všem za radu.
dodělání tempomatu 850 T5 155kW
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#1 dodělání tempomatu 850 T5 155kW
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#2 dodělání tempomatu 850 T5 155kW
Tusim ze Ondra predelaval tempomat z 850 na 9ku,takze by moh vedet
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 dodělání tempomatu 850 T5 155kW
Budeš potřebovat dokoupit spínač na pedál, páč z automatky budeš mít jen jeden. Zbytek musí popsat povolanější, ale na 90% odhaduju pohoda jazz.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#4 dodělání tempomatu 850 T5 155kW
Myslis toto?Urvanej píše:Budeš potřebovat dokoupit spínač na pedál, páč z automatky budeš mít jen jeden. Zbytek musí popsat povolanější, ale na 90% odhaduju pohoda jazz.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#5 dodělání tempomatu 850 T5 155kW
a jedno tecko k podtlakum... neni to problem a mam s tim bohate zkusenosti
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#6 dodělání tempomatu 850 T5 155kW
No zatím to vypadá dobře
neveděl by někdo prosím Vás odhadem na kolik ten spínač výjde nebo zda se prodává u skandixu nebo kdekoliv jinde ?
zeptám se ještě, bude potřeba nějak předělat elektriku nebo pojistky nebo něco s benzínovým čerpadlem nebo tak něco ?
neveděl by někdo prosím Vás odhadem na kolik ten spínač výjde nebo zda se prodává u skandixu nebo kdekoliv jinde ?
zeptám se ještě, bude potřeba nějak předělat elektriku nebo pojistky nebo něco s benzínovým čerpadlem nebo tak něco ?
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#7 dodělání tempomatu 850 T5 155kW
250 bez dane ve volvu tusim. elektricka priprava v aute je tak maximalne pojistku a protahnout podtlakovou trubicku do motoroveho prostoru
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 27 Odpovědi
- 5868 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 6 Odpovědi
- 625 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od corpop
-
- 10 Odpovědi
- 1061 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od AxE_26
-
- 2 Odpovědi
- 490 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od majklovacz
-
- 3 Odpovědi
- 408 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx