Karavan versus automat

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

#1 Karavan versus automat

Příspěvek od Pegos »

Chtěl bych se optat jak se snáší auomat s taháním karavanu?? jestli mu to nějak neprospívá a podobně. Koupil jsem si karavan a ctěl bych ted trochu cestovat tak jestli se mám na něco připravit nebo to bude v pohodě. Mám S80 T6 tudíž nejhorší automat co existuje jak se tu píše, ale snad mě nezradí i když uvažuji že bych koupil převodovku KO a nechal si jí zrepasovat tím kitem co se do ní dělá a pak je prý nesmrtelná :roll:
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#2 Karavan versus automat

Příspěvek od Kuko28 »

no ideální kombinace to není

nevím z technického pohledu co je tam za problém, každopádně známý co automaty spravuje tam má často hlavně SUV které tahali karavany/lodě/koně a životnost jejich převodovek je pak zoufalá
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Karavan versus automat

Příspěvek od Urvanej »

Většinou se pro tahání těžších věcí s automatkou přidává chladič oleje a zkracuje výměna oleje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#4 Karavan versus automat

Příspěvek od Zajsoft »

Kuko28 píše:no ideální kombinace to není
Idealni kombinace neexistuje, ale cely je to jako se vsim hlavne o svepravnosti ridice, ze...

Aneb, pokud vidim, ze prevodoka furt radi nahoru/dolu, nebo kvuli tomu vytacim/podtacim motor, tak holt pridam/uberu plyn, aby se to nedelo, nebo si zaradim vynucenej kvalt. Takze kde je problem? Ted sem vezl z Francie motor do veterana(celolitinova mrcha cca 400-500kg) v kufru s vicemene tim samy(S80 T6 '99) a nebyl s tim problem jet volnou nohou 220km/h, kdyby clovek spechal, tak nebyl problem jet i na doraz, nez me zastavi omezovac na 250km/h, ze...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#5 Karavan versus automat

Příspěvek od Zajsoft »

Urvanej píše:Většinou se pro tahání těžších věcí s automatkou přidává chladič oleje a zkracuje výměna oleje.
Jop, tez neni od veci, ono stejne tak kdo jezdi prevazne po meste, tak zkrati interval z 60kkm, na 40kkm a je klid...
A pouziti slusneho oleje, taky neni od veci, predepsanej je tam +/- Dextron III G, nebo H ted si nejsem z hlavy jistej co vykrejva specifikaci toho co tam patri, takze to Dextron IV vykrejva v klidu, ale jelikoz sem uz davno presel na Dextron VI, tak uz si to nepamatuju a neresim.

A hlavne 4T65EV/GT ma narozdil od AW50/51(ktera se musi rozpulit) bez problemu vymenitelej olejovej filtr, pacz ma normalne kryt/vanu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

#6 Karavan versus automat

Příspěvek od Pegos »

Tak olej jsem ted nechal měnit v servisu A-Z servis Soldát a mám tam dle listu Total Fluide XLD FE tak snad vědí co tam lít když opravují Volva. a co se týká jízdy nehoním to jedu pianko není kam spěchat snažím se jet plynule abych zbytečně nemusel brzdit nebo přidávat tak jak jsem se naučil v nákladáku. (byt to není to samé jako v osobáku)
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#7 Karavan versus automat

Příspěvek od Zajsoft »

Pegos píše:Tak olej jsem ted nechal měnit v servisu A-Z servis Soldát a mám tam dle listu Total Fluide XLD FE tak snad vědí co tam lít když opravují Volva.
Nevim, neznam danou firmu, ale olej specku splnuje, kolik Ti nauctovali za 1l oleje? Kolik oleje menili, vymenili i filtr?
Pegos píše: a co se týká jízdy nehoním to jedu pianko není kam spěchat snažím se jet plynule abych zbytečně nemusel brzdit nebo přidávat tak jak jsem se naučil v nákladáku. (byt to není to samé jako v osobáku)
Muhehe, mit T6 a nehonit ji, je asi jako mit sexy babu a honit :-D Snad sem neurazil :beer:
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

#8 Karavan versus automat

Příspěvek od Pegos »

Jj filtr je vyměněn :) vyšel na 1453 kč olej 2880 kč (tj. 480 l ) a ještě to těsnění pod olejovou vanou co musí ven :( komplet i s prací bratru za 7 tis. kč

A to jako že s tím jedu lážo plážo jsem myslel s karavanem :Yahoo!: jinak to samo sebou občas pěkně provětrám jelikož mi přijde že když s tím jezdím rychleji tak si to mín vezme :%)
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#9 Karavan versus automat

Příspěvek od Zajsoft »

Pegos píše:Jj filtr je vyměněn :) vyšel na 1453 kč olej 2880 kč (tj. 480 l ) a ještě to těsnění pod olejovou vanou co musí ven :( komplet i s prací bratru za 7 tis. kč
Tak nevymenit tesneni, kor kdyz je vetsinou pribaleny k filtru je prasarna, ze...
480Kc za litr ROFL ROFL ROFL, aneb klasika autoservisy jsou bohuzel nenazrany prasatka... Nestaci jim vydelavat na marzi, kterou maj nakup vs. maloobchodka,
ale jeste vetsinou to opalej nejlip minimalne na 2-3 nasobek... Danej olej se prodava viz. Heureka kolem 200, nejmin je tam za 180/l...

Filr to samy, sem linej hledat ve fakturach, ale pochybuju, ze me stal vic jak 500... A jeste si reknou 1000/hod :-D (Puvodni predpoklad, kdyz sem predpokladal, ze opravdy menily olej, coz je prace na cca 3h, kdyz se to dela poctive, po 2litrech a ne jako nekteri dobytci vycucnout cerpadlem a cerpadlem to tam zpatky narvat tlakem). Takze jestli Ti vazne vymenily jen obsah vany a hadic, plus vymena filtru tesneni, tak je to hodina prace za 3k, si mel rovnou rict, ze Ti to menili v bordelu, ze baba byla v cene :-D :-D :-D

To priste prijed ke me, udelam to sice na ulici pred barakem, nad prikopem, ale jeste pridam vonny stromecek :-D A jestli ti vymenily jen 6l tak to opravdu neni vymena oleje, ale jen vyliti vany a hadic... Neb regulerni vymena je tak na 10-15L oleje... Neboli pruplach a nikdy nedostanes z menice vsechen olej, takze vlastne jen postupne redis puvodni olej a redis a redis a redis...

Pegos píše:A to jako že s tím jedu lážo plážo jsem myslel s karavanem :Yahoo!: jinak to samo sebou občas pěkně provětrám jelikož mi přijde že když s tím jezdím rychleji tak si to mín vezme :%)
I karavan umi litat, sic je pravda, ze pred lety(kdyz sem mel Renault R25 3.0 V6 Baccara) me pekne proskolil na dalnici jeden samodomo platak co sem mel pucenej, pekne me asi ve 140 rozkmital, ze mi malem ani 2 pruhy nestacily, inu dalnice prazdna a zkousel sem co si to necha libit :-D

Jop, to obecne velky obsahy, ty proste na loudani nejsou, stejne jako 1.2 HTP Fabie se mozna i na neco jako 200km/h rozjede, ale zas bude pro zmenu zrat 2x vic nez nam :-D
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 30 srp 2015 21:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

#10 Karavan versus automat

Příspěvek od Pegos »

Přesný rozpis je 6 l oleje po 480 Kč za litr to jest 2880 Kč olejový filtr 1454 Kč těsnění pod vanu 1139 Kč a práce 2,5 hodky po 605 kč tj. 1513 kč jo také mě to trochu zarazilo ale dostal jsem na ně reference že to jsou odborníci a dělají kvalitní práci.
Je pravda že u nás by mě to vyšlo o 2 tis. levněji, ale bohužel jsem tam musel i něčím co tady nedělají a to s plovákama v nádrži. No nakonec to dopadlo tak, že ani oni ty plováky neopravili :twisted: a pouze mi udělali olej a uložení předních tlumičů.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#11 Karavan versus automat

Příspěvek od Zajsoft »

Pegos píše:Přesný rozpis je 6 l oleje po 480 Kč za litr to jest 2880 Kč olejový filtr 1454 Kč těsnění pod vanu 1139 Kč a práce 2,5 hodky po 605 kč tj. 1513 kč jo také mě to trochu zarazilo ale dostal jsem na ně reference že to jsou odborníci a dělají kvalitní práci.
Je pravda že u nás by mě to vyšlo o 2 tis. levněji, ale bohužel jsem tam musel i něčím co tady nedělají a to s plovákama v nádrži. No nakonec to dopadlo tak, že ani oni ty plováky neopravili :twisted: a pouze mi udělali olej a uložení předních tlumičů.
Tak vis jak s tim, ze si nekdo necha za odbornost radne zaplatit nemam problem, furt rikam, ze za 500kc/hod pudu klidne vytirat... Ale tak si maj kurva rict 1500kc/hod a mit na zbozi/materialu primereny ceny(doporucena MOC +/-) a ne ze to dobytci jeste opalej....

Taky sem chtel zda mi kamos co ma mensi servis(2 kamosi co jedou na ZL) nevymenil tlumice, se moh posrat, kdyz sem mu rekl, ze si je chci dodat sam...
To bylo kecu, jak takovyhle lidi je chudaky okradaj... MOC byla asi 5k za jeden kus, ja na ne mam nakup 1800, on 1300, me by je nechal ze znamosti prej za 2800, cizimu za plnou... Se to pak machruje ze chce 200kc/hod... A to sem mu rekl, ze nemam problem mu praci zaplatit normalne, treba 500kc/hod, kdyz si dodam dily sam, ze platim za praci a ne za prekupniceni, no kroutil se jak zizala, plnou hubu kecu, tak sem jel jinam, ze :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#12 Karavan versus automat

Příspěvek od Zajsoft »

Pegos píše:Přesný rozpis je 6 l oleje po 480 Kč za litr to jest 2880 Kč olejový filtr 1454 Kč těsnění pod vanu 1139 Kč a práce 2,5 hodky po 605 kč tj. 1513 kč jo také mě to trochu zarazilo ale dostal jsem na ně reference že to jsou odborníci a dělají kvalitní práci.
Je pravda že u nás by mě to vyšlo o 2 tis. levněji, ale bohužel jsem tam musel i něčím co tady nedělají a to s plovákama v nádrži. No nakonec to dopadlo tak, že ani oni ty plováky neopravili :twisted: a pouze mi udělali olej a uložení předních tlumičů.
Jo plovak mam taky jeden seklej, ale ty zkurveny vedra a navic mam temer plnou nadrz(jel sem FR a z5 a nevedelo se jak bude po ceste LPG, tak se preventivne vzala i plna benolu), takze cekam az neco vyjezdim... No plovaky se bud rozhejbou/vycistej, nebo vymenej, nejak tam neni moc s cim carovat pokud vim... S cim carovat mam v planu je, ze od nich ten kabel nekde preskripnu, udelam nejaky prizpusobeni(odporovy delic, OZ, nebo tak neco) a pripojim na to plovak od LPG, aby jakmile prepnu na LPG mi to ukazovalo stav na palubce, plus samozrejme pocitalo dojezd :-) (Jeste by to chtelo nejak sahnout do spotreby, aby odpovidala realite na LPG - ted je pocitana ze signalu co jde na benzinovy vstriky, coz si LPG podchiti a doupravi dle LPG map pro LPG vstriky, takze to o cca 15% keca, ze...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

#13 Karavan versus automat

Příspěvek od Pegos »

No já se na ty plováky asi také vykašlu ted už vím že mohu jet na nádrž 700 km a pak raději natankovat no ono to tak nějak vychází se spotřebou 10,5 litru. Jelikož co jsem tak nějak zjištoval dokážu je sehnat za 5 tis. komplet ale nikdo si není jistý zda to bude pasovat a je stím prý moc práce a laborování tj. celej den a to možná i následný. :beer:
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#14 Karavan versus automat

Příspěvek od LukášM »

Zajsoft píše: Ted sem vezl z Francie motor do veterana(celolitinova mrcha cca 400-500kg)
Sorry za OT, ale jaký mtor je tak těžký? :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#15 Karavan versus automat

Příspěvek od doktor »

V USA mají automaty všichni a karavany jsou naprosto běžné. Takže bych se nijak zvlášť nestresoval.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#16 Karavan versus automat

Příspěvek od Zajsoft »

LukášM píše:
Zajsoft píše: Ted sem vezl z Francie motor do veterana(celolitinova mrcha cca 400-500kg)
Sorry za OT, ale jaký mtor je tak těžký? :wink:
Psal sem, ze je na nem vse z litiny, karbec, rozdelovat, altik, proste vse, vse a vse :-)
Jinak konkretne Renault Primaquatre z roku 1938, motor nevim presne, ale 4valec 2,5litr benzin...

Ve 4rech jsme to prakticky nezvedly, nakladalo se to na Xkrat(nez se to ocesalo, aby se to veslo, vypustit olej, etc...) "bagrem" :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#17 Karavan versus automat

Příspěvek od danki »

doktor píše:V USA mají automaty všichni a karavany jsou naprosto běžné. Takže bych se nijak zvlášť nestresoval.
V USA ale mena olej v prevodovke pri vymene oleja v motore, tak stres je na miste :D
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

spy
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1127
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

#18 Karavan versus automat

Příspěvek od spy »

A kolik váží ten karavan?
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

#19 Karavan versus automat

Příspěvek od Pegos »

Karavan má 715 kg nechtěl jsem nějak extra velkej a težkej takže až se to naloží bude to mít nějakých cca 900 Kg. Snad to volvo přežije a když né tak to rozeberu prodám po dílech a koupím něco jiného vždyt je to jenom auto. Ale přiznám se že mě to zklamalo zlatá V50ka.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#20 Karavan versus automat

Příspěvek od Zajsoft »

Pegos píše:Karavan má 715 kg nechtěl jsem nějak extra velkej a težkej takže až se to naloží bude to mít nějakých cca 900 Kg. Snad to volvo přežije a když né tak to rozeberu prodám po dílech a koupím něco jiného vždyt je to jenom auto. Ale přiznám se že mě to zklamalo zlatá V50ka.
Tuna na 2 kolech, je nic, to utahne i 50kg holka, ze...
Co Te zklamalo? Nepsal si hned v 1 prispevku, ze kdyztak nechas udelat prevodovku s performance kitem? ...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

#21 Karavan versus automat

Příspěvek od Pegos »

Tuna na 2 kolech, je nic, to utahne i 50kg holka, ze...
Co Te zklamalo? Nepsal si hned v 1 prispevku, ze kdyztak nechas udelat prevodovku s performance kitem? ...[/quote]


No co jsem koukal tak tam odchází dost věcí :( na to že to byla vlajková lod Volva tak ti nějak nevím mám z toho smíšený pocit. Jinak co se týká toho kitu nějak se nemohu dopátrat kde ho sehnat a jaký to má název či kod. Psal jsem do firmy kde automaty dělají ale také neví že by něco takového bylo tak já nevím???? Janak auto jede nádherně za plynem reaguje tak jak má ale moc odkládacích prostorů tam není a když jsem koukal co všechno předchozí majitel vyměnil a kolik to stálo no potěš.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#22 Karavan versus automat

Příspěvek od danki »

Kontaktuj martinopel. On o tem (performancekit) bude neco vedet
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#23 Karavan versus automat

Příspěvek od Zajsoft »

Pegos píše:
Zajsoft píše:Tuna na 2 kolech, je nic, to utahne i 50kg holka, ze...
Co Te zklamalo? Nepsal si hned v 1 prispevku, ze kdyztak nechas udelat prevodovku s performance kitem? ...

No co jsem koukal tak tam odchází dost věcí :( na to že to byla vlajková lod Volva tak ti nějak nevím mám z toho smíšený pocit. Jinak co se týká toho kitu nějak se nemohu dopátrat kde ho sehnat a jaký to má název či kod. Psal jsem do firmy kde automaty dělají ale také neví že by něco takového bylo tak já nevím???? Janak auto jede nádherně za plynem reaguje tak jak má ale moc odkládacích prostorů tam není a když jsem koukal co všechno předchozí majitel vyměnil a kolik to stálo no potěš.
No to bude tim, ze ono to vydrzi skoro vecnost, ale nekdy to odejit musi, dost veci bude jeste original, nemeneno, ze... Zalezi zda sis koupil auto na 1-2roky, nebo 5-10let, ze... A pokud tam nekdo narval pred Tebou co nejlevnejsi dily z Polska, Ciny a podobne, tak holt po 1/2roce jsou uz zas treba v prdeli, ze...

Jak uz psal dankni, tak Martinopel muze poradit, nebo ho treba i ukecas k realizaci :-)
Jinak dodavatel je http://www.tripleedgeperformance.com/
Tam se to da sehnat, cca 70k(cca $3000 + doprava) na nase + samozrejme prace, etc... Ale to je v maximalni variante vcetne HP menice a podobne,
jinak ciste Performance Kity jsou koukam kolem 20k($800)...

Nebo co ted ctu, tak by se dala dana uprava nechat udelat samozrejme od nich, mozna by se i dalo dohodnout, ze by udelali a poslali uz hotovou prevodovku, bez zaslani stare...

No ono jsou firmy a "firmy", a delaji a "delaji", blbe se hada kam si volal :-D

No ja nevim, ja tam mam odkladacich prostor 3 prdele, mozna ze si je jeste jen neobjevil :-D
Ono na vlajkovou lod / prezidensky kocar musis mit bud hodne kacek a co jde sehnat za slusny ceny a praci si udelat nejlepe sam, nebo mit jeste vic kacek :-)
Hadam, ze za ten rok co ji mame, je v dilech tak 50-70k za velkoobchodni ceny(no dobre, do faktur se radsi divat nebudu, pacz bych pak zjistil, ze to spis bylo 100k :-D) a minimalne 15-20k v praci na kterou sem nemel vybaveni, naladu, nebo sem si na to netroufl/neumel...
Aneb nekdo si radsi koupi za 250k novou plecku ala Fabie, nekdo 15let starej raketoplan a da ho do kupy, cenove to vyjde sice treba na stejno, ale vysledek je diametralne jinej...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

#24 Karavan versus automat

Příspěvek od Pegos »

Díky za info jinak jsem oslovil tuto firmu http://www.kaps.cz/ ale prvotní odpověd byla že o ničem takovém nevědí a opravu techto převodovek nedělají neb je to nákladné a nevyplatí se to.
Já si ho budu muset vyfotit a založit si svou galerii a tam psát veškeré své poznatky a zážitky s volvem. Třeba se to ještě vykrystalizuje a budu spokojený. Jinak předchozí majitel to dával opravovat do servisu tak počítám že to zas až takové šity v dílech nebyly. Stoh faktůr je to pěkný a ta cena ještě lepší :)
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#25 Karavan versus automat

Příspěvek od doktor »

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“