Motor 3.2 vs 4.4 V8
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha Zapad
- Vůz: XC70 2.5T LPG
Motor 3.2 vs 4.4 V8
Zdravim,
loni jsem koupil XC70 a protoze prevlada spokojenost, premyslim, ze bych pristi rok zacal vyhlizet nejakou peknou XC90. Mam jasno v tom, ze to bude neoturbenej benzin a proto by me zajimaly zkusenosti a pripadne porovnani motoru 3.2 a 4.4 hlavne z hlediska spolehlivosti a servisnich nakladu obecne. Ze V8 lip pojede, bude mit lepsi zvuk a vyssi spoterbu mi je jasny:) Zatim me napadji otazky:
1. Jak je to s rozvodama - oba motory maji retez?
2. Olej - je nekterej z nich nachylnejsi na spotrebu oleje?
3. Maji ty motory nejaky typicky slaby mista?
Co jsem zatim vypozoroval, tak XC90 s V8 byvaji velmi dobre vybaveny, coz me laka. Na druhou stranu mi ta V8 prijde az zbytecne velkej motor. Zatim jezdim peti- a sestivalce a jsem spokojenej.
loni jsem koupil XC70 a protoze prevlada spokojenost, premyslim, ze bych pristi rok zacal vyhlizet nejakou peknou XC90. Mam jasno v tom, ze to bude neoturbenej benzin a proto by me zajimaly zkusenosti a pripadne porovnani motoru 3.2 a 4.4 hlavne z hlediska spolehlivosti a servisnich nakladu obecne. Ze V8 lip pojede, bude mit lepsi zvuk a vyssi spoterbu mi je jasny:) Zatim me napadji otazky:
1. Jak je to s rozvodama - oba motory maji retez?
2. Olej - je nekterej z nich nachylnejsi na spotrebu oleje?
3. Maji ty motory nejaky typicky slaby mista?
Co jsem zatim vypozoroval, tak XC90 s V8 byvaji velmi dobre vybaveny, coz me laka. Na druhou stranu mi ta V8 prijde az zbytecne velkej motor. Zatim jezdim peti- a sestivalce a jsem spokojenej.
_________________
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Motor 3.2 vs 4.4 V8
V8 sem měl, je to supr motor, jen je třeba se vyhnout problémům s vyvažovací hřídelí, do jakýho VINka si zaboha nejsem schopnej zapamatovat, číslo motoru je nějak 6500 nebo tak. (do 1/2 MY06)
Autu to dává celkem slušnou dynamiku.
Sice sem auto prodal, ale až skončim s barákem, tak si ho zase koupim, protože budu mít ještě děti a ty ničim jinym od volva neodvezu. Teď je na inzerci jedna pornózní s hnědou palubkou.
Autu to dává celkem slušnou dynamiku.
Sice sem auto prodal, ale až skončim s barákem, tak si ho zase koupim, protože budu mít ještě děti a ty ničim jinym od volva neodvezu. Teď je na inzerci jedna pornózní s hnědou palubkou.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha Zapad
- Vůz: XC70 2.5T LPG
Motor 3.2 vs 4.4 V8
O ty vyvazovaci hrideli jsem tu vcera cetl, ale ted to taky nemuzu najit:)
Jeste me napada jedna otazka - serizovani ventilovych vuli na tech motorech - ma nejakej z nich hydrostely?
Jeste me napada jedna otazka - serizovani ventilovych vuli na tech motorech - ma nejakej z nich hydrostely?
_________________
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Motor 3.2 vs 4.4 V8
V8 podložky, a na seřízení sem měl nabídku 16, takže žádná láce...
Respektive rozvody řetězem, ale na výměnu musí motor ven, při tom vůle ventilů a cenovka byla celkem 30 nebo 27...
Respektive rozvody řetězem, ale na výměnu musí motor ven, při tom vůle ventilů a cenovka byla celkem 30 nebo 27...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Motor 3.2 vs 4.4 V8
Nejsem si taky uplně jistej tím, že V8 bude mít větší spotřebu než 3,2. Další otázkou je komfort, 3,2 se poměrně nepříjemně vytáčí při každý trochu větší akceleraci a to mam zkušenosti z S80 která asi bude o něco lehčí a rozhodně bude mít menší odpor.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: na kopcu
- Vůz: bylo ledaco, teď tranďák t4, 660 tis.
Motor 3.2 vs 4.4 V8
jsem jen prosty pobijec much, mam manual a tez se mi vytaci...je to spatne?
-
Offline
- Příspěvky: 490
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Motor 3.2 vs 4.4 V8
Našel jsem to info o čísle motoru zde na VK (od ok2ucx), limitní by mělo být číslo 6833. Od něj nahoru už by motory měly být v pořádku.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha Zapad
- Vůz: XC70 2.5T LPG
Motor 3.2 vs 4.4 V8
Mas pravdu, podle spritmonitoru je rozdil litr, takze zanedbatelny (a mozna ovlivneny jizdnim stylem jednotlivych ridicu). To je dobra zprava:)Lukaso píše:Nejsem si taky uplně jistej tím, že V8 bude mít větší spotřebu než 3,2. Další otázkou je komfort, 3,2 se poměrně nepříjemně vytáčí při každý trochu větší akceleraci a to mam zkušenosti z S80 která asi bude o něco lehčí a rozhodně bude mít menší odpor.
Super, diky!flaksy píše:Našel jsem to info o čísle motoru zde na VK (od ok2ucx), limitní by mělo být číslo 6833. Od něj nahoru už by motory měly být v pořádku.

_________________
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Motor 3.2 vs 4.4 V8
Ono číslo motoru je hezká věc, ale štítek na motoru už většinou uletěl a z vinka ho jako běžnej smrtelník nevysocháš.
Někde koluje i VINko, odkud je to 100% v pohodě, ty před tim musíš podle motoru. Každopádně MY07 už je bezpečný, MY06 máš tak fifty fifty.
Každopádně ty auta už maji stejně najeto tolik, že už to muselo být řešeno. Co sem tak koukal, tak se to sypalo kolem 70-120tkm, nejvíc sem našel po netu bílou vránu s 150tkm a s ohledem na stočenky bude v čr i těch 120 v pohodě
Někde koluje i VINko, odkud je to 100% v pohodě, ty před tim musíš podle motoru. Každopádně MY07 už je bezpečný, MY06 máš tak fifty fifty.
Každopádně ty auta už maji stejně najeto tolik, že už to muselo být řešeno. Co sem tak koukal, tak se to sypalo kolem 70-120tkm, nejvíc sem našel po netu bílou vránu s 150tkm a s ohledem na stočenky bude v čr i těch 120 v pohodě

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 490
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Motor 3.2 vs 4.4 V8
Ještě odpověď z VCNA v US:

Odkaz na vlákno na swedespeed zde
Urvanej: Jak to chceš poznat z VIN? Tam snad nikde není pořadí výroby té konkrétní XC90, leda číslo kastle a to by bylo potřeba vědět, které první číslo kastle již mělo "vyřešenou" V8. Ale nemohu to nikde najít.
Jinak tam bohužel píší i o V8čkách s 93k mil nebo 120k mil, což je na km celkem dost.
... ale raději bych se držel vyššího 6833Beginning with engine #6671, the problem you mentioned was corrected in production at the factory

Odkaz na vlákno na swedespeed zde
Urvanej: Jak to chceš poznat z VIN? Tam snad nikde není pořadí výroby té konkrétní XC90, leda číslo kastle a to by bylo potřeba vědět, které první číslo kastle již mělo "vyřešenou" V8. Ale nemohu to nikde najít.
Jinak tam bohužel píší i o V8čkách s 93k mil nebo 120k mil, což je na km celkem dost.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Motor 3.2 vs 4.4 V8
Aha, tak tohle vlákno si nepamatuju, vybavuju si někde jinde, a tam hlásili mezi 50-80tmil. Ale i tady to hlásili mechoši, že ve 150 se to už muselo řešit.
Tak se omlouvám za mystifikaci.
Tak se omlouvám za mystifikaci.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Motor 3.2 vs 4.4 V8
jeste je tu alternativa T6, ne?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Motor 3.2 vs 4.4 V8
Mno a neni nahodou jeste uvedeny ve velkym TP? Potazmo by se mohlo dat vytahnout diagnostikou(akorat sem si nainstaloval W10 a nemam jeste VIDU abych se kouknul)...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 490
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Motor 3.2 vs 4.4 V8
Ve velkým TP, aspoň co jsem teď jeden od XC90 viděl (právě to je možná ten potencionálně problematický kousek), číslo motoru není. Je tam jen typ a samože VIN, takže jde zjistit číslo kastle, modelový rok atp.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha Zapad
- Vůz: XC70 2.5T LPG
Motor 3.2 vs 4.4 V8
V pozadavcich je, aby to byla atmosfera. Jeden z duvodu je, ze jsem na spojeni T6 a automatu neslysel moc chvaly. Ale to tu rozebirat nechci, tady jen o atmosferach z nadpisu, prosimRoger píše:jeste je tu alternativa T6, ne?

_________________
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Motor 3.2 vs 4.4 V8
neni ta 3,2 na XC90 slaba, jako nejde o max vykon ale o kroutak ve spodnich otackach... Ja bych radsi do tohodle auta 2,5T s 320Nm od volnobehu. I to mi prijde docela malo na takove auto --> CHIP 350-380Nm
Takze jestli chces atmosferu tak z meho pohledu jedine V8! jinak to bude neslane nemastne.
Takze jestli chces atmosferu tak z meho pohledu jedine V8! jinak to bude neslane nemastne.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 580
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
Motor 3.2 vs 4.4 V8
Co znamena nemastny-neslany? Ja sem s 3.2 spokojen, xc90 neni auto na okruh, predbihani je uplne v pohode, motor si pri klidne jizde radi do 2000 otacek, kdyz chce clovek trochu vykonu tal plyn dole a podradi si automat, dobre se citi nad 2500ot....rozdil medzi V8 citim jen pri tom kdyz na to slapnu, pri klidne jizde se chova skoro stejne. A to jezdime v aute 3-4 osoby
Samozrejme, kdybych si mel zvolit za rovnakou cenu a vybavu a stav medzi 3.2 a 4.4 tak beru 4.4, je lepsi pocit mit pod kapotou vice sily. Ale zalezi od toho jaky si ridic, ja sem poklidnejsi...ale pokud najdes levnejsi nebo v lepsim stavu 3.2, myslim ze neni o cem..
Samozrejme, kdybych si mel zvolit za rovnakou cenu a vybavu a stav medzi 3.2 a 4.4 tak beru 4.4, je lepsi pocit mit pod kapotou vice sily. Ale zalezi od toho jaky si ridic, ja sem poklidnejsi...ale pokud najdes levnejsi nebo v lepsim stavu 3.2, myslim ze neni o cem..
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Motor 3.2 vs 4.4 V8
presne co pises motor ma na to auto malo sily z nizkejch otacek... jakakoliv potreba akcelerace je nutnost razeni (coz rusi i kdyz se o to stara automat). Myslim si ze auto typu XC90 by melo mit mezi 1500-3000 (otacky kde se normalne jezdi) min 400Nm. A tech 175kW pri 6000 kdyz uz se teda musi predjizdet. to uz je taky dostatecny.
Je to ale jen muj subjektivni pohled na vec. Velky auto potreba co nejvetsiho kroutaku
Je to ale jen muj subjektivni pohled na vec. Velky auto potreba co nejvetsiho kroutaku
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Motor 3.2 vs 4.4 V8
Nesouhlasim s tim 2,5T, že táhne "od volnoběhu". Je to lemra líná ať si kdekoliv. Jel sem v tom v rámci výběru, abych se přesvědčil, že to fakt ne. 3.2 bylo v té době cenově mimo.
Chce to soudit dle zkušenosti a ne podle papíru, ten totiž snese hodně.
"Potřeba podřazovat?" Nechápu co tím chce básník říci, když si to tam automat cvaká jak je potřeba a omezovat ho v podřazování je podle mě nerozum. On ví líp, co je pro motor a převodovku lepčí, než kdejakej českej pepík.
Chce to soudit dle zkušenosti a ne podle papíru, ten totiž snese hodně.
"Potřeba podřazovat?" Nechápu co tím chce básník říci, když si to tam automat cvaká jak je potřeba a omezovat ho v podřazování je podle mě nerozum. On ví líp, co je pro motor a převodovku lepčí, než kdejakej českej pepík.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5588
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Motor 3.2 vs 4.4 V8
Potvrzuji. 2,5 je (na tu váhu) líná lemra. Není to auto na závodění. A pertolejka, to musí být tuplem horor na předjíždění.
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Motor 3.2 vs 4.4 V8
Na predjeti je poteba pruzne zrychleni a na tak tezke auto bych volil minimalne motor s 250PS a 400 Nm, jinak se predjizdeni stava nebezpecnym...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 5588
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Motor 3.2 vs 4.4 V8
Nebezpečným se to stává až v momentě, kdy narazíš na magora, který se ti snaží to předjíždění znepříjemnit. A že jich na našich tankodromech je
Já zastávám názor, že auto by nemělo mít víc hmotnosti jak 10kg/koně, jinak je třeba se chovati dosti pokorně

Já zastávám názor, že auto by nemělo mít víc hmotnosti jak 10kg/koně, jinak je třeba se chovati dosti pokorně

-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Motor 3.2 vs 4.4 V8
ja nepsal ze ta 2,5T je na to dostatecna, psal jsem ze se ten motor je potreba jeste chipem ozivit aby se clovek dostal nekam k 400Nm a tudiz i k 250PS. Coz je uplne same co napsal roger!
3,2 nema na to auto tu potrebnou hrubou silu a nic s tim clovek neudela tam chip nepomuze. Nebudu se tady hadat, kazdy mame pozadavky ohledne vykonu nekde jinde...
3,2 nema na to auto tu potrebnou hrubou silu a nic s tim clovek neudela tam chip nepomuze. Nebudu se tady hadat, kazdy mame pozadavky ohledne vykonu nekde jinde...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Motor 3.2 vs 4.4 V8
jo 2,5T s 320Nm v tom aute musi byt lemra lina... Proto CHIP na 400Nm a 250PS pak to uz "trosku" pojede...Urvanej píše:Nesouhlasim s tim 2,5T, že táhne "od volnoběhu". Je to lemra líná ať si kdekoliv. Jel sem v tom v rámci výběru, abych se přesvědčil, že to fakt ne. 3.2 bylo v té době cenově mimo.
Chce to soudit dle zkušenosti a ne podle papíru, ten totiž snese hodně.
"Potřeba podřazovat?" Nechápu co tím chce básník říci, když si to tam automat cvaká jak je potřeba a omezovat ho v podřazování je podle mě nerozum. On ví líp, co je pro motor a převodovku lepčí, než kdejakej českej pepík.
s tim podrazovanim jsem to myslel tak ze ma prevodovka u 3,2 software odladenej na atmosferu, kterej chybejici moment v nizkych otackach dohani podrazovanim nebo aspon odemknutim menice. Proste body razeni lezi v mape vys. A caste razeni automatu odemykani menice litani otacek komfortnimu svezeni dle meho nazoru neprida. Co chtel basnik rict ceskejma pepikama?
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Motor 3.2 vs 4.4 V8
Hele, až se dohádáte, tak já vám řeknu fígl.
Udělej si čas, objeď bazary a dělej, že máš zájem o XC 90.
Projeď se ve 2.5T, 3.2 a V8
Všem ve všech bazarech hezky poděkuj a potom nám napiš svoje dojmy.
Se všema těmato autama jezdím velice často, a nikdy bych si nekoupil jiného benzína, nežli V8
......a že sem jí měl.....
Spotřeba u 2.5T je 11litrů, nikdy méně, a to byla v manuálu
Motor 3.2 je sice dobrej, ale to auto je na něj těžký a žere stejně jako V8
Oproti tomu V8 jsem měl rok, spotřeba v reálu 12,6 a s pomocí E85 cenově asi jako 10 litrů,
což je reálná spotřeba jako D5,které jsem měl taky dvě.
Pozor, nejezdím do ucpané Prahy, ale používám okruh a příměstské oblasti.
Pokud někdo potom argumentuje tím, že V8 umí sežrat ve městě i 20 litrů, tak je to ovšem v jízdním režimu,kdy D5 žere 16 litrů, protože to je totální zácpa na D1.
A navíc zvuková kulisa V8 je prostě božská, nemluvě o tom,že nahoře na kopci, jste prostě první.
Udělej si čas, objeď bazary a dělej, že máš zájem o XC 90.
Projeď se ve 2.5T, 3.2 a V8
Všem ve všech bazarech hezky poděkuj a potom nám napiš svoje dojmy.
Se všema těmato autama jezdím velice často, a nikdy bych si nekoupil jiného benzína, nežli V8
......a že sem jí měl.....
Spotřeba u 2.5T je 11litrů, nikdy méně, a to byla v manuálu
Motor 3.2 je sice dobrej, ale to auto je na něj těžký a žere stejně jako V8
Oproti tomu V8 jsem měl rok, spotřeba v reálu 12,6 a s pomocí E85 cenově asi jako 10 litrů,
což je reálná spotřeba jako D5,které jsem měl taky dvě.
Pozor, nejezdím do ucpané Prahy, ale používám okruh a příměstské oblasti.
Pokud někdo potom argumentuje tím, že V8 umí sežrat ve městě i 20 litrů, tak je to ovšem v jízdním režimu,kdy D5 žere 16 litrů, protože to je totální zácpa na D1.
A navíc zvuková kulisa V8 je prostě božská, nemluvě o tom,že nahoře na kopci, jste prostě první.

_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé