Vím že to tady je časté téma, ale potřebuju ho znovu otevřít


Nevíte nahodou a nějaké slušné na prodej ? Aktivně scháním !

Díky Vitek
ma to dobre, ve dvojkach se to oznacovalo D6 ale nebyl to TIC ale pouze atmosfera D24THOmasoj píše:v motorech do 2xx se nevyznám, tuším ale, že máš na mysli D24TIC. Označení D6 nese novodobej plugin hybrid nebo lodní motor...
LukášM píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/49786589/Prodam-Volvo-245-diesel-rok-51988.php
D24 bych se vůbec nebál, jen je třeba mít trochu štěstí při koupi a pak být k motoru ohleduplný.
a prolínajících čerpadel. Proleptalo mi to hadici od topení jak jsi jistě četlUrvanej píše:Nekecá, na západě to je kraj přátel nízké kompréze a nemocných hydraulických spojek.
Ještě, že se mě ani jedno netýká, ŤUK ŤUK ŤUK.
mám dvoustovku od stejného chlápka a kromě toho, že odešel LSD (diferenciál) a měnil jsem termo článek na čerpadle, tak auto jsem kupoval po rozvodech, nové žhavičky a pár drobností.VitekCI5 píše:LukášM píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/49786589/Prodam-Volvo-245-diesel-rok-51988.php
D24 bych se vůbec nebál, jen je třeba mít trochu štěstí při koupi a pak být k motoru ohleduplný.
Pro tu chci v tydnu vyrazit. S majitelem jsem v kontaktu. Na co si mam dat pozor? Koukam ze ty mas 240 v nafte? Co se tam kazi? Jake jsou provozni naklady ?
nestraš, jedna mrtvola mi tu stačí , ještě tak přijít o tu dieselcentrálu pod kapotou:DOndra. píše:ale s kompresí bude mít problém jednou každej
Krpe, na etalon tohle nestačí, ten by měl mít přes 30 (přesně teď nevím), nehledě na to že změřit komprese na etalonu není prdel, přes žhavičky se k několika válcům nedostaneš a vyndavat vstřiky tě jen tak prodejce nenechá, to je rozmontovat trubky a jejich zpětný zpasování aby neprolínaly není úplně snadný (i když Učko bude tvrdit že jo), a navíc je vhodné vyměnit tepelný štíty, co tam máš za nápad dál?Kr.P píše:Sorry za OT, ale když už se tu mluví o kompresích...
řekl bych že takovej tool je šikovnej pro kohokoliv, kdo si chce koupit starší jetý auto
http://www.uni-max.cz/kompresni-manometr-single/d/
za 3 kila to asi nebude nic extra, ale pro nějakou hrubou představu by to mohlo stačit
Asi Ti usiel drobny fakt, ze diesel ma kompresiu minimalne 2x vacsiu ako benzin, u novo spraveneho motorta az 3x. A to by som rad videl ako to tam rukou udrzis, ale hlavne - kam to prilozis ...Kr.P píše:Sorry za OT, ale když už se tu mluví o kompresích...
řekl bych že takovej tool je šikovnej pro kohokoliv, kdo si chce koupit starší jetý auto
http://www.uni-max.cz/kompresni-manometr-single/d/
za 3 kila to asi nebude nic extra, ale pro nějakou hrubou představu by to mohlo stačit
Ondra. píše:serdži ale tenhle na 80% etalonů co jezdí stačit bude hehe
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé