LPG na volnobeh jede, po pridani plynu chcipa

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
This topic is 14 years a 2 weeks old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5604
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

len jedna vec pre mna zostava zahadou. Volnobezny ventil bol vzdy zapojeny na kostru - vzdy otvoreny a slo to akotak. Teraz jak som ho vymontoval, pozral a vratil spat, uz to pri rovnakej konstelacii malo prilis vysoke otacky / musel som pred to zamontovat regulaciu... Jak je to sakra mozne??!!
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Manek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 75
Registrován: 05 bře 2006 00:32
Bydliště: Třinec

Příspěvek od Manek »

Tož, to tu jsou samé chytrosti...., měl jsem přesně identický problém. Mezi ventilem a nádrží je kovová trubka. Odpojil jsem trubku od nádrže a pak od ventilu. Trubku jsem napojil na kompresor a pustil ho. A pak jsem jsem už jen koukal jak puk, co tam bylo za mraky černého prášku - nějakého oxidu.

Takže tak !...
_________________
Volvo 360, 2l, inject. B200F

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5604
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

problem byl (a je) v ctyrcestnem pojistnem ventilu - je tam kulicka, ktera pri zvysene spotrebe (kterou jsem mel / mam) nestihala ten odber a vcucavala se :) - kulicku jsem vyndal a je po problemu v tehle oblasti :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

sem si rikal, ze nadrz bez bezpecnostniho ventylu hned na ni by ti tam tezko nekdo namontoval... ma to kazda lpg nadrz
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
This topic is 14 years a 2 weeks old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Jak co opravit???“