LPG na volnobeh jede, po pridani plynu chcipa

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3676
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

LPG na volnobeh jede, po pridani plynu chcipa

Příspěvek od wickey »

tot v skratce jadro problemu - co s tim??? Dlouho mi to jelo tak, ze jednou jelo, jednou pri vyssich otackach chcipalo, pak zas jelo atd. Dnes som rozobral a akompletne vycistil splynovac, ktory bol PORIADNE zas*aty - myslel som, ze to uz pojde a ono nic :(
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

bidak Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

nejsem si jist ze vim o cem mluvim, ale menis pravidelne membrany?
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3676
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

membrana velika (plynova) je ok, membrana mensi (pri vstupe) je uz trochu starsia, ale stale este OK
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

GDPR_user Ověřený

Příspěvek od GDPR_user »

wickey píše:membrana velika (plynova) je ok, membrana mensi (pri vstupe) je uz trochu starsia, ale stale este OK
a nehýbal jsi šroubkama? a pustil sis nádrž?

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3676
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

nadrz pustena, stelovacie sroby vyskusane na snad kazdej moznej vzajomnej polohe...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

LUBOŠ Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1287
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70II / XC90

Příspěvek od LUBOŠ »

wickey píše:nadrz pustena, stelovacie sroby vyskusane na snad kazdej moznej vzajomnej polohe...
Předpokládám, že plynový filtr máš nový.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta

GDPR_user Ověřený

Příspěvek od GDPR_user »

wickey píše:nadrz pustena, stelovacie sroby vyskusane na snad kazdej moznej vzajomnej polohe...
Předpokládám že máš plynu dostatek.Hadička od podtleku je zapojená,a šroubky dotahované do kříže?Uvnitř ti nic nevypadlo?

standa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1763
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Příspěvek od standa »

jak to jede na benzín?

ty elmag. ventily plynu jsou nejmíň dva - u nádrže a před zplynovačem ...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

GDPR_user Ověřený

LPG na volnobeh jede, po pridani plynu chcipa

Příspěvek od GDPR_user »

wickey píše:tot v skratce jadro problemu - co s tim??? Dlouho mi to jelo tak, ze jednou jelo, jednou pri vyssich otackach chcipalo, pak zas jelo atd. Dnes som rozobral a akompletne vycistil splynovac, ktory bol PORIADNE zas*aty - myslel som, ze to uz pojde a ono nic :(
Co to vlastně dělá???Nejede vůbec nebo to dělá nějaké blbiny?

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3676
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

standa píše:jak to jede na benzín?

ty elmag. ventily plynu jsou nejmíň dva - u nádrže a před zplynovačem ...
tady nad timhletim bych se pozastavil - mozna ten u nadrze blbne - jestli to bude stejne zanesene jak byl ten na splynovaci...

Dela to tohle: nastartuju v pohode, napoprve, volnobeh jede hezky, bez problemu - pri pridani plynu na miste - nekdy drzi otazcky klidne 2500 3000, nekdy udrzi jen nekolik sekund, pak klesne az dole a zacne se dusit, po ubrati plynu se vraci na volnobeh = do pohody.. Za jizdy zhruba to same - daleko se nedostanes :)

dnes skusim skontrolovat vsechny hadice smerem od splynovace do sani..
+ by som sa mal kuknut na ten prvy elmg ventil..

na benzin jede dobre.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3676
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

LUBOŠ píše:
wickey píše:nadrz pustena, stelovacie sroby vyskusane na snad kazdej moznej vzajomnej polohe...
Předpokládám, že plynový filtr máš nový.
filtr jsem vyndal uplne - taky byl zanesenej... - zadny rozdil s filtrem / bez filtru..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3676
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

takze dovolim si tvrdit, ze od splynovaca az po motor je vsetko OK - tudiz chyba bude nekde pred splynovacem - standa mne prived na myslenku prvniho elmg ventilu - tam bcyh hledal problem - ale nevim, kde presne je, bo ho nevim najit - zitra jedu na jamu - skusim se podivat po trubce - nekde musi byt, svina jedna!! :twisted: + moze byt niekde priucpata trubka - vsetko by tomu nasvedcovalo - totiz

po zapnuti spinania natlakuje plyn do splynovaca, nastartovanie v poho, volnobeh v poho a prve sekundy aj vysoke otacky v poho (to je tym, ze ide este na postupne natlakovany lpg), akonahle sa vyminie vopred natlakovany lpg, uz stiha priebezne dodavat len na volnobeh, po pridani sa dusi.. - tudiz logicky zaver - nedodava dostatok lpg z nadrze - ucapata hadicka / chyba vo ventile...

co vy na to?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3676
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

no takze co se tyce mechanicke stranky plynu, je komplet skontrolovana - problem bude jinde.

Volnobezny ventil - do nej vede hadice od sani vzduchu a druha do parohu sani, je to tak? tak to mam zapojene.. Momentalne nastala zmena - na volnobeh na benzin ma otacek cca 2000 na lpg totez - po vytazeni hadice od volnobezneho ventilu do sani na benzin otacky jedou nahoru, na lpg jedou dolu. Ten ventil je porad natvrdo otevren - tam by mohla byt chyba... Myslite, ze ho staci vymenit?? nafotim, at vime o cem mluvim
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

standa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1763
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Příspěvek od standa »

samá voda, wickey...

volnoběžný ventil je potřeba JEN na regulaci volnoběhu. pokud se zasekl v otevřené poloze, tak je volnoběh pochopitelně vysoký. pokud jedeš na plyn, tak jde přes ventil směs plynu a vzduchu, když jedeš na benzín, jde přes ventil jen vzduch - proto se odpojení hadice projevuje různě.

připoj na ventil 12 voltů - cvaká? jestli jo, tak do ventilu stříkni nějaký uvolňovač šroubů a šroubovákem opatrně uvolni šoupátko

a hledej dál... :cry:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3676
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

jjj stando - na rozobranie a rozchodenie ho sa chystam na vecer, ked bude trochu menej teplo.. inak neviem...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3676
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

takze takhle:

Volnobezny ventil vyndan, chodi ok - zasuvka k volnobeznemu ventilu nabastlena = jeden z kabelu narezan a ukostren - ventil otvira jen skrz tuto kostru, kdyz se tahle kostra odpoji, nedela nic. - teda ventil nafurt otevren na 100%. - tak jsem doted jezdil - proto to nejspis zralo i travy kolem cesty - na benzin nechci odhadnout, na lpg 20 l po meste.

Dotaz zni - proc to kdo kostril? (mozna odpoved - protoze na lpg to pri regulovani neslo) ale pak proc to nereguluje, kdyz se kostra odpoji - mozna odpoved - ridici jednotka v prdeli. je volnobezny ventil regulovan ridici jednotkou??

Kdyz jsme to zacali delat, na benzin to jeste jelo (i kdyz zralo moc, ale jelo - cca 1200 otacek na volnobeh) ted kdyz jsme se v tom trochu povrtali, uz jede jen na 3000 otacek a podobne na volnobeh (benzin) - podminky zustali stejne... - mozna odpoved, opet ridici jednotka v prdeli..

Muze byt opravdu RJ v prdeli?? - predtim byla jen tak napul a ted uz je totalne? :? - taky by tomu nasvedcovalo to, ze moje problemy s LPG jsem prubezne v ramci toho roku, co auto mam, ze zacatku resil resetem RJ - v posledne dobe uz ale ani to nepomahalo...

Este jsem skusil do rana ji nechat odpojenou, co to udela..
Vidim to na tu RJ..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3676
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

takze na benzin to uz opet jede - teda tak jak doted - nic moc - tipoval bych, ze rj taky nejak moc neridi presne davkovani benzinu, proto smrdim jak rafinerie... Anyway dal som medzi volnobezny ventil a sanie plunarensky kohutik, tudiz si pri jeho plnom otvoreni (kostra) mozem regulovat mnozstvo prechadzajuceho vzduchu - tym padom naregulujem normal otacky a jedu.

na lpg tento pristup funguje taktiez, ale opat len chvilu - problem bude nejspis vzadu v nadrzi.. (uz nema byt kde inde.. tam uz si sam nepomozem.

Est som myslel, z eproblem moze byt v elektronike lpg - v prepinacej skrinke, ale nie je, lebo som napojil oba el.mg ventily na vypinac priamo na baterku a chovalo sa to rovnako..

Ale na RJ je s velikou pravdepodobnosti v prdeli - kolik tak muze stat?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Ondrao
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod

Příspěvek od Ondrao »

Ahoj,
Tak dva roky zpět jsem řešil stejnej problém, jelo to jak kdy a pokaždý jinak (na benzín ale v pohodě vždy) v lpg servisu mi vyměnily ten elektromagnetický ventil (1500 kč) a bylo po problému, taky jsem ho zkoušel - na krátko z baterky a cvakal, ale po výměně to bylo v poho.a jestli to není on, tak je to ten druhý u nádrže (mám takový dojem ,že se mění celý ten paznech s manometrem a kohouty) tak hodně štěstí 8)
Ondra
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3676
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Ondrao píše:Ahoj,
Tak dva roky zpět jsem řešil stejnej problém, jelo to jak kdy a pokaždý jinak (na benzín ale v pohodě vždy) v lpg servisu mi vyměnily ten elektromagnetický ventil (1500 kč) a bylo po problému, taky jsem ho zkoušel - na krátko z baterky a cvakal, ale po výměně to bylo v poho.a jestli to není on, tak je to ten druhý u nádrže (mám takový dojem ,že se mění celý ten paznech s manometrem a kohouty) tak hodně štěstí 8)
Ondra
jjj, jenze moje auto ma jeden ventil na splynovaci a druhej na trubce pred filtrem. skrz manometr vzadu na nadrzi jede plyn volne...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Ondrao
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod

Příspěvek od Ondrao »

Tak u mě to byl ten ventil před filtrem, odešel tak divně, že to chvilku jelo a chvilku zas ne. :shock: , jestli to jede zkrz trubky z nádrže v poho tak je to on, nebo ta RJ jak jsi psal. Přeju ti at je to ten ventil :)
Ondra
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne

standa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1763
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Příspěvek od standa »

citace: " tipoval bych, ze rj taky nejak moc neridi presne davkovani benzinu, proto smrdim jak rafinerie... "

ani nemůže, když je odpojená váha vzduchu! :twisted: :twisted: :twisted:

plyn, co máš v autě, je typ LADA-ŠKODA 120, tedy žádné řízení, žádná elektronika, jen pár drátů a ventilů. z původního řízení motoru musí fungovat jen zapalování, a to ještě omezeně. proto si dovolím tvrdit, že by to na plyn jezdilo i bez palivového počítače (mě to takhle fungovalo).

zkontroluj všechny dráty, které byly instalovány s plynem, zvláště ty, které ovlivňují původní "benzínové" řízení motoru (vypínání vstřikovačů, volnoběžného ventilu, připoj váhu vzduchu,............................). neustále kontroluj chování motoru na obě paliva.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Ondrao
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod

Příspěvek od Ondrao »

No mám taky směšovač, na 740, který je napojený do sání před klapku, ale řídící jednotka tam je, dokonce dvě, jedna navíc, která má v sobě program, který simuluje jízdu na benzín pro RJ auta.( to se řešil problém se střílením do sání,) je to tam tak 6-7 let. Ta RJ je v palubce, kam se nedostanu,ani jsem jí nikdy neviděl, ta druhá je v motoru, ale záleží na typu LPG, netuším co tam máš, tohle stálo kolem 30 tis ( ale i s nádrží v rezervě), Na té harfvě (Neptun) mi tam vždycky něco vymysleli, aby to jezdilo bez problému, (ale musí tam ýt ten jeden technik, jinak tam maj nový lidi a zapomínaj zpět přišroubovat ruzné držáky atd :x ) takže to může být i něco nestandartního. :shock:, tak mě napadá, jestli tou RJ nemyslíš ten "přepínač"benzín-plyn co máš v kabině? (Tam je nějaký tišták a součástky elekronické)
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3676
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

standa píše:citace: " tipoval bych, ze rj taky nejak moc neridi presne davkovani benzinu, proto smrdim jak rafinerie... "

ani nemůže, když je odpojená váha vzduchu! :twisted: :twisted: :twisted:

plyn, co máš v autě, je typ LADA-ŠKODA 120, tedy žádné řízení, žádná elektronika, jen pár drátů a ventilů. z původního řízení motoru musí fungovat jen zapalování, a to ještě omezeně. proto si dovolím tvrdit, že by to na plyn jezdilo i bez palivového počítače (mě to takhle fungovalo).

zkontroluj všechny dráty, které byly instalovány s plynem, zvláště ty, které ovlivňují původní "benzínové" řízení motoru (vypínání vstřikovačů, volnoběžného ventilu, připoj váhu vzduchu,............................). neustále kontroluj chování motoru na obě paliva.
Vaha vzduchu davno zapojena, rozdil v chovani pri zxapojene / odpojene - 0-prd na obe paliva..

ad Ondrao - ne, ten rpepinac v kabine by mel fungovat spravne - co on vsechno ridi? oba elmg ventily a odstavuje benzin, ne? - elmg ventily jsem napojil primo na baterku a chovalos e to za jizdy stejne - jeste bych mohl prozkoumat to odstavovani benzinu - kdyztam nahodou nekdy pocas jizdy na LPG zacne poustet benzin, to by vysvetlovalo, proc to chcipa.. ale zas proc to pak na volnobeh jede.. Muze tam bejt nejakej zadrhel..

Kazdopadne RJ (myslim ta v aute, Bosch Jetronic) pokud tam nemam to na jeji osaleni (simulace jizdy na benzin) bude pravdepodobne jiz dlouha leta po smrti...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Ondrao
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod

Příspěvek od Ondrao »

Tak, zas tolik tomu nerozumím, abych věděl co to přesně dělá ten přepínač, ale když nefunguje, "tak motor neví na co má jet" jde o to, že ten ventil muže cvakat, ale nepouštět plyn, nebo trhavě - jsou tam nějaké gumičky ci co. A ještě zkus vymontovat filtr plynový a pořádně, ale lehce poklepat to těleso, do kterého montuješ filtr, jestli ti zněj nebude padat špína - něco jako popel. jestli jo, tak to profokni od nádrže konpresorem, ale ne zkrz směšovač. Ale jestli ti jde odpojit váha a nic se neděje, tak je v to divný, ja už měnil váhu dvakrát, jednou za strarou z vrakáče a podruhý repas přímo z německa od bosche za 5tis přes auto luja -trvalo to 10 dní. dáš jim starou a oni ti pošlou jinou repasovanou, ale se zárukou.
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3676
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

takze dnes sme to zprovoznili na benzin - pred volnobezny ventil sa namontoval ventil s ovladanim priechodu.

Na lpg to uz jede taky, ale musi se vymenit vzadu manometr - ma v sobe tricestny poistny ventil - ta gulicka tam zaskakuje kedy sa jej zachce a tam je jadro problemu.. emate nekdo neco takoveho navic? koupim :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Zpět na „Jak co opravit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé