Volvo 242 GT
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Volvo 242 GT
Panove! Panove! Panove!
Vcera jsem se byl podivat na pravdepodobne jedinou 242GT v republice. Prodava ji jeden pan, kterej do ni investoval dramaticky penize a predtim ji leta shanel. Auto ma nadhernou temne modrou metalizu, barvu, ktera se mi vzdycky libila ze vsech nejvic. Nic zasadniho na tom aute nechybi. A navic nabizi dalsi minimalne tri dvojky rozebrany a rozkrabicovany v garazi a nejmin ctyri sady kol i s elektronama, dalsi motor a kdovi co jeste.
Ale!
Prestoze do toho laku musel nasypat minimalne 50kkc, tak tim (dle meho nazoru) pohrbil unikatnost tyhle kary, bo se delaly pouze stribrny. Ke cti mu budiz receno, ze predtim to nekdo natrel bilou barvou, kterou se malujou lajny na silnice.
Otazka zni:
Koupit ci nekoupit? Tot oc tu bezi!
Cena 130kkc i se vsemi dily a doplnky.
Vcera jsem se byl podivat na pravdepodobne jedinou 242GT v republice. Prodava ji jeden pan, kterej do ni investoval dramaticky penize a predtim ji leta shanel. Auto ma nadhernou temne modrou metalizu, barvu, ktera se mi vzdycky libila ze vsech nejvic. Nic zasadniho na tom aute nechybi. A navic nabizi dalsi minimalne tri dvojky rozebrany a rozkrabicovany v garazi a nejmin ctyri sady kol i s elektronama, dalsi motor a kdovi co jeste.
Ale!
Prestoze do toho laku musel nasypat minimalne 50kkc, tak tim (dle meho nazoru) pohrbil unikatnost tyhle kary, bo se delaly pouze stribrny. Ke cti mu budiz receno, ze predtim to nekdo natrel bilou barvou, kterou se malujou lajny na silnice.
Otazka zni:
Koupit ci nekoupit? Tot oc tu bezi!
Cena 130kkc i se vsemi dily a doplnky.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Pardubice
Otazka nezní koupit ci nekoupit, ale mas na to nebo nemas.
Pokud ano tak samo, ze koupit.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Nekdy koncem leta bych na to i mohl mit, ale uvalit takovou dardu bych byl ochoten za raritu v puvodnim stavu a ne za takovej bastl. Meritum problemu spociva v tom, jestli by to i tak nebyl treba dobrej kauf.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Pardubice
Tenhle problem znam. Budu na to mit za 1-2 mesice. problem je, že pro lidi jako jsi ty a ja proste rarity nejsou. Na to, aby to raritou zustalo i pro dalsi roky a nestalo se to postupne srotem je potreba dost penez. Koupe je jen ta mensi prvni investice. Ale lidi jaky ty a ja mame radi veci co jen tak nekdo nema- Proto jsem si nekoupil Rencka ani Forda, ale Volvo (a nyni 480).
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
No myslím, že 480 zase tak raritní není.
242 GT je dost zajímavá, kolik jich bylo vyrobeno?
Já o několika na prodej vím, jsou v Evropě, ale převážně v USA. Auto před celkovou renovací + nové ND k tomu. Cena je 3400 USD + cca 25tis doprava.
Edit Honza: dohrál jsem fotky. To je originál 242 GT
242 GT je dost zajímavá, kolik jich bylo vyrobeno?
Já o několika na prodej vím, jsou v Evropě, ale převážně v USA. Auto před celkovou renovací + nové ND k tomu. Cena je 3400 USD + cca 25tis doprava.
Edit Honza: dohrál jsem fotky. To je originál 242 GT
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nižbor
242
Nikdy jsem zadnej fotak nemel!Honza píše:4 Jojo: A budeš mi tvrdit že jsi zapoměl doma foťák, jinak by tu už byly fotky.

_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Pardubice
Tak tech 1750 eurogrosu je dobra cena. Nebo ne? 480 neni sice rarita, ale vzhledm k mym financnim moznostem je to dos odlisny auto. Na rarity typu 262 nemam, i kdyz tech 1750,- Kdyby jsi to ukazal pred mesicem. tak kdo vi.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Já taky nekradu, ale mám spíše problém kam s tím. Asi jsem Vám nepsal, že jsem chtěl začít stavět barák, ale zatím to cpu do aut
Mimochodem Vy máte výhodu, že jste závislý snad jen na Volvech nbo se mýlím? Já mám těch zálib nějak moc, zdá se mi.
Honzo nemáš odkaz, kde bych našel posis těchto 2stovek, myslím výbavu, tech. parametry, atd.

Mimochodem Vy máte výhodu, že jste závislý snad jen na Volvech nbo se mýlím? Já mám těch zálib nějak moc, zdá se mi.
Honzo nemáš odkaz, kde bych našel posis těchto 2stovek, myslím výbavu, tech. parametry, atd.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
To víš že mám. Koukni do odkazů je tam můj topik"kdyby se někomu nedostávalo odkazů" tak tam to určitě najdeš. Kdyby ne, tak přidám další.LukášM píše:Já taky nekradu, ale mám spíše problém kam s tím. Asi jsem Vám nepsal, že jsem chtěl začít stavět barák, ale zatím to cpu do aut![]()
Mimochodem Vy máte výhodu, že jste závislý snad jen na Volvech nbo se mýlím? Já mám těch zálib nějak moc, zdá se mi.
Honzo nemáš odkaz, kde bych našel posis těchto 2stovek, myslím výbavu, tech. parametry, atd.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Ale P 1800 za 130tis nekoupíš a pokud ano, tak do ní 2krát tolik nasypeš.
Je to celkem staré auto a věř mi, že bude hodně náročné na díly. Nehledě na to, že je to auto na občasné projetí.
Já bych radějí P 1800 ES, to je ten správný kombi
Bohužel cena je u pěkných kusů od 10tis. euro a víš
Je to celkem staré auto a věř mi, že bude hodně náročné na díly. Nehledě na to, že je to auto na občasné projetí.
Já bych radějí P 1800 ES, to je ten správný kombi

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Takze panove, habychom debatu nad V 242GT nejak kloudne uzavreli. Podle poslednich informaci od Chlumaka se zel nejedna o GTcko, jak puvodne vse nasvedcovalo, ale o tuctovou(?) 242ojku, do ktery majitel postupne poshanel na e-bayi vsechny dostupne atributy, ktery z 242 delaji 242GT. Faktem je, ze pri prohlidce na miste, se mi par drobnosti nepozdavalo, ale to jsem pripisoval vlastni neznalosti.
Navic se pry jedna o pana velice pochybne povesti. Nechal jsem se oklamat pokrocilym stadiem Parkinsonovy choroby jiz tento gentleman trpi. Jako by to neco znamenalo pro kvalitu charakteru.
Takse secteno a podtrzeno: jsem vul, GTcko neni GTcko a p.PAUR je peknej smejd.
Howgh!
Navic se pry jedna o pana velice pochybne povesti. Nechal jsem se oklamat pokrocilym stadiem Parkinsonovy choroby jiz tento gentleman trpi. Jako by to neco znamenalo pro kvalitu charakteru.
Takse secteno a podtrzeno: jsem vul, GTcko neni GTcko a p.PAUR je peknej smejd.

_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
Sorry ze to oteviram , ale tusim ze snad tento clovek mi vyfouknul sna d opravdove 242GT. Stala v bazaru nad Krčí nekdy okolo roku 2000 za cenu 15900,-. Byla stribrna a nekde pretirana stribrenkou. Tusim ze i vnitrek byl cerny. Videl jsem ji cca 2x z toho jednou jen za plotem. A kdyz jsem po dlouhem meziresortnim vyjdenavani ziskal finance tak uz tam nebyla...jojo píše:Takze panove, habychom debatu nad V 242GT nejak kloudne uzavreli. Podle poslednich informaci od Chlumaka se zel nejedna o GTcko, jak puvodne vse nasvedcovalo, ale o tuctovou(?) 242ojku, do ktery majitel postupne poshanel na e-bayi vsechny dostupne atributy, ktery z 242 delaji 242GT. Faktem je, ze pri prohlidce na miste, se mi par drobnosti nepozdavalo, ale to jsem pripisoval vlastni neznalosti.
Navic se pry jedna o pana velice pochybne povesti. Nechal jsem se oklamat pokrocilym stadiem Parkinsonovy choroby jiz tento gentleman trpi. Jako by to neco znamenalo pro kvalitu charakteru.
Takse secteno a podtrzeno: jsem vul, GTcko neni GTcko a p.PAUR je peknej smejd.Howgh!
Ale bile natrena rozhodne nebyla. Z druhy ruky jsem se ale pak dozvedel, ze puvodni majitel ji po dlouhem stani v bazaru mezi tim snad odhlasil...

_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
Offline
- Příspěvky: 263
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Tak tady by jedno, nejspíš pravý GT, bylo!
https://www.mobile.de/SIDwvS2dFCkZXtD1Jl0nMcFDg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1165314718A1Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B41B20B56%81G-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100A2E25100BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=55&id=11111111234161887&
Nemáte někdo volných pár tisíc...?
P.

Nemáte někdo volných pár tisíc...?

_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
jjjj tak to ma vypadat 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé