Jak na nízké ručení u aut 25let+

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#1 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od hpridal »

@ ADMIN: pokud možno dejte to někam kde to bude vidět ať se to pořád neřeší dokolečka..

S veteránama a ekodaněma je bohužel mezi lidmi plno mýtů a omylů, jak to tak čtu. Mám k problematice docela blízko (vlastním 2 veterány, z toho jeden na bílých značkách a druhý na V-čkách). Pár faktů:

1) pojištění - za 1/12 sazby si můžete pojistit jakékoliv auto starší 25 let. Takže třeba na Mazdu 323 GTX z 1988 jsem platil 350Kč ročně, kamarádi platí za různá auta okolo 500Kč/rok. NENÍ třeba aby auto mělo testaci, stačí pouze platné značky a je to.

2) ekodaň. Jsou dvě možnosti, jak se jí vyhnout, resp. snížit. Tou první je přihlášení na ZTP, kde jste zrovna osvobození i od poplatku za přepis (800Kč). Další člověk po něm ale ekodaň platit bude, to ovšem neplatí pokud dotyčná osoba umře, pak je auto v dědickém řízení od ekodaně osvobozeno. Pokud tedy máte babičku/dědu ZTP, je to ideální možnost. Další je tzv veteránská ekotestace (pozor, neplést s veteránskou testací). Více info je zde: http://www.cck-brno.com/testace-historickych-vozidel/prepis-bez-ekopoplatku/ - za ekotestaci zaplatíte 3tis Kč, s tímto papírem půjdete na úřad, zůstávají vám bílé SPZ ale od ekodaně budete osvobození, protože auto je historický kousek. Musí být ale v rozumném stavu - bez koroze, pojízdné, s platnou STK..

3) Veteránská testace - zde musí auto splňovat podmínku stáří min. 30 let a velmi zachovalého stavu, aby to byl opravdu veterán a ne rezavá popelnice. Tolerují se nedostatky laku, pokud je lak původní, nicméně nelze dát zkorodované auto. Testace jsou dvě - klubová a krajská. Většinou Vám s tím poradí nebo pomůžou místní veterán kluby, vybírejte pečlivě, někde jsou dědci, kteří vás budou pérovat kvůli blbostem typu jiná barva kabelu k baterce atd... Takový vůz pak dostává V-čkové značky, které jsou ovšem NA MAJITELE. Tedy, pokud auto koupí někdo jiný, musí tuto proceduru absolovovat znovu. Na druhou stranu, pokud budete mít 5 aut, každé z nich testaci, můžete si značku libovolně přehazovat mezi nimi a platíte také pouze 1 pojistku. Veteránská testace je třeba každý rok obnovit, je to více-méně už formalita, kdy se dostavíte zpravidla na jaře na nějaké setkání, kde se na to někdo podívá a dá vám do knížečky razítko, vyjde to na pár stovek.

V daném případě pokud má vozidlo bílé SPZ tak bych volil jednoznačně možnost 2 - není pak třeba dělat testaci jako takovou, snížíte náklady na ekodaň a není třeba každý rok vozit auto na kontrolu testace.
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Prodám Volvo 245

Příspěvek od Urvanej »

Ten bod 1 mi není uplně jasný, nemohl bys trochu rozvést, jak se toho docílí? Mam totiž 2 auta rv 90, tak mě to celkem zajímá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 73
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Kunčičky u Bašky

#3 Prodám Volvo 245

Příspěvek od RomanN »

Urvanej píše:Ten bod 1 mi není uplně jasný, nemohl bys trochu rozvést, jak se toho docílí? Mam totiž 2 auta rv 90, tak mě to celkem zajímá.
Já bych se s dotazem přidal, také bych rád bližší info k bodu 1. ;)
_________________
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Vůz: 4xVOLVO, 15xSKODA, 1xGAZ 21, 3xFIAT :-)
Bydliště: Bánov /UH/

#4 Prodám Volvo 245

Příspěvek od tomsek »

bod 1) je BLBĚ .... jednak musí být auto starší 30ti let a druhak MUSÍ mít klubovou testaci, jinak nelze pojistit za 1/12 !! Některé pojišťovny nabízí slevu třeba 1/4 na auta starší 25 let, ale 1/12 bez testace prostě nejde ...

bod 2) je také nepřesný - testace je furt jedna a ta samá jako u "véčkových" značek, pouze na samém konci člověk nedostane na krajské dopravce V značky, ale pouze papír o ověření krajské testace a s ním pak jde na svůj místní úřad, kde mu auto přihlásí za 800.- Tato krajská testace vydávána za účelem odpuštění eko stojí paušálně ve všech klubech 3000.- /+ samozřejmě poplatek za klubovou, bez níž krajská nejde udělat, a to už má každý klub po svém.../
_________________
no driving licence ...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#5 Prodám Volvo 245

Příspěvek od hpridal »

Fascinuje mě jak někdo píše že nemám pravdu aniž by měl o problematice alespoň základní znalosti..

Takže k bodu 1, opravdu je to 25 let a bez testace. Pro nevěřící zde uvádím odkaz, kde to máte napsané:
http://www.muzeumradoun.cz/pojisteni.php?soubor=podminky

a pro ještě zarputilejší nevěřivce se prosím podívejte na seznam mých vozidel, to první je Tatra 603 (2500ccm) a to druhé je Mazda 323 (1600ccm). Zkontrolujte dle SPZ a data první registrace v TP, kdo neumí číst tak ano, je to rok 1988.. (druhý obrázek). Tedy ano, dvoulitrové auto starší 25 let lze mít na povinko cca 300-400Kč/rok... Kdo máte starší Volva tak určitě využijte. Jezdí takto všichni z mého okolí, komu jsem to řekl.. Takže od těch komu jsem ušetřil pár tisíc ročně očekávám svezení ve starém Volvu a pivko na nějakém budoucím sraze :)

Obrázek

Obrázek
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#6 Prodám Volvo 245

Příspěvek od Sarkasmic »

Takže jako prostě du na pojišťovnu,řeknu mám starej krám a voni mi daj pojistku za 1/12 s plným pojistným pněním jo?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 Prodám Volvo 245

Příspěvek od Urvanej »

Já sem tak strašně nevěřící a tak hrozně bych chtěl totéž umět. A pokud se mi to podaří, tak máš u mě klidně celej sud. :-)
Takže se ještě přidávám k Sarkasmičovi s doplňujícím dotazem, jak si sakra docílil té "hromadné" pojistky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

#8 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od hpridal »

Hosi odkaz mate v predchozim prispevku, tak je kontaktuje a uvidite ;)
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od Urvanej »

Ok, "...auta musí být používána jako veterán, tzn ne na dojíždění do práce..." :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Pedrozo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 637
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

#10 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od Pedrozo »

Pro moje používání volvozidla to absolutně souhlasí :) začnu to řešit a jestli se povede, tak to bude na vypití celýho krámu a hp dostane metál za objev roku :D
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3675
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#11 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od yoby »

Nemám čas ani chut to pročítat, ale v tomhle případě bych si hodně pečlivě prostudoval pojistný podmínky
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

spy
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1126
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

#12 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od spy »

Jak jsem si to v rychlosti přečet, tak dle mého názoru se jedná o vcelku "běžné" POV, avšak s relativně nízkým limitem 62mil. a ve formě tzv. flotily. Muzeum Radouň zřejmě udělalo velmi dobrou domluvu s ČSOB pojišťovnou, založili si "flotilu" a přidávají tam auta dle svého uvážení.
(např. vám nevezmou Favorita - http://www.muzeumradoun.cz/pojisteni.php?soubor=postup).
Asi po domluvě s ČSOB do flotily přidávající pouze auta stará 25 let a více a používaná jako "veterání" - tyhle podmínky jsou ale podle mě pouze podmínky Muzea Radouň, nikoliv ČSOB.

Závěr - až ty mý krámy dostatečné zestárnou, tak se pokusím uskutečnit podobnou dohodu. Ale všespasitelné to není.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#13 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od Sarkasmic »

Já bych splnoval všechny podmínky,měl bych tři takový auta co jezdí jen občas,ale co když s nima někoho zboří manželka cestou do kauflandu? To pak je běžný užití,ví někdo něco o pojistnejch podmínkách???
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#14 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od Ondra. »

62 milionů je nízký plnění? To běžně bouráš do autobusu německých důchodců?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#15 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od tomasss »

Jestli tam nebude zadnej hacek, tak mam pocit ze ma hpridal zadelano na cirhozu :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#16 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Já už u nich mám takto pojištěnou sedmičku už více než dva roky... Žádný háček v tom asi není.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

spy
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1126
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

#17 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od spy »

Ondra. píše:62 milionů je nízký plnění? To běžně bouráš do autobusu německých důchodců?
Běžně ne, ale nikdy nevíš ... :-)
Ty desítky miliónů se použijí samozřejmě ne na materiální škody (ty jsou obvykle proti tomu trapně zanedbatelné), ale na zdravotní výdaje, trvalé následky, zhoršené společenské uplatnění, ušlý zisk... apod... Právníci dokážou vymyslet spousty věcí, za který můžou člověka zažalovat.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4929
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#18 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od Romulusw »

Jj, "ťukneš" do "Bureše" a 75 melounů bude málo :D

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#19 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od Deshi »

spy píše:
Ondra. píše:62 milionů je nízký plnění? To běžně bouráš do autobusu německých důchodců?
Běžně ne, ale nikdy nevíš ... :-)
Ty desítky miliónů se použijí samozřejmě ne na materiální škody (ty jsou obvykle proti tomu trapně zanedbatelné), ale na zdravotní výdaje, trvalé následky, zhoršené společenské uplatnění, ušlý zisk... apod... Právníci dokážou vymyslet spousty věcí, za který můžou člověka zažalovat.
Tak tak, i kvůli zvyšujícím se výplatám na pojistkách se ceny pojistek zvyšují a proto je lepší si dát vyšší limity, protože když budou překročeny, jde to za tebou jako nedostatečně pojištěným a to je pak hypotéka nejmenší problém na splácení :twisted:

Ono většinou ten rozdíl mezi limity plnění není tak hroznej - tak 100-200Kč, samozřejmě i víc, v závislosti na pojišťovně
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#20 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od tomasss »

Tak já nevím, tohle jsem obdržel od ČSOB pojišťovny:
"Jedná se o nabídku, která je určena pouze pro členy veterán klubu (nedokládají se veteránské doklady ani značky, ale dokládá se členství veterán klubu) a vztahuje se na flotilové pojištění veteránů (min. 3 veteránské vozy, registrované na člena veterán klubu).
Samostatně pojistitelná vozidla se při veteránském pojištění musí dokládat veteránskými značkami a doklady."

Stat se clenem veteran klubu predpokladam takovej problem nebude, ale 3 auta registrovany na clena uz treba jo...hpridale, jak jsi to ty a tvoji znami resil?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#21 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od tomasss »

Mensi update, napadlo mne zda nestaci bejt u tech 3 aut psan jen jako pojistitel, ne i jako vlastnik, no a obdrzel jsem stanovisko primo od Muzea Radoun ktery ono ruceni nabizi:

"Dobrý den,
do flotily přidáváme již jen vozidla u kterých jste pojistníkem, vlastníkem i provozovatelem."

Tudiz to pro me pada, nicmene nekteri pacosi zde by to asi vyuzit mohli...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#22 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od kolemjdouci »

Radouň asi končí, máte nějakej jinej typ?
Jde mi o mýtický PR 1/12 pro auto 30+ na bílejch značkách. Testaci mám na hysterickou původnost. Nenašel jsem ale zatím nic jinýho, než levnou pojistku pro zelený V značky.
Teď jsem pojištěnej u Pillow za cca 2800/rok, o veteránovi nechtějí slyšet.
Díky.
_________________
škatule hejbej se

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#23 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od Ondra. »

Ja mam na klubovou testaci normalne csob za 1/12
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2902
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#24 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od Vapik »

Taky to mám jako Ondra, na několika motorkách klubovku a pojistku za 1/12 u ČP.

powl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 685
Registrován: 3 roky 9 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

#25 Jak na nízké ručení u aut 25let+

Příspěvek od powl »

Skoda ze jsem si precetl tohle vlakno az kdyz ta nabidka skoncila :green:

Nema nekdo tip na pojisteni vozu rv 1994 na bilych znackach?
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“