Jak na nízké ručení u aut 25let+
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 55
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
#1 Jak na nízké ručení u aut 25let+
@ ADMIN: pokud možno dejte to někam kde to bude vidět ať se to pořád neřeší dokolečka..
S veteránama a ekodaněma je bohužel mezi lidmi plno mýtů a omylů, jak to tak čtu. Mám k problematice docela blízko (vlastním 2 veterány, z toho jeden na bílých značkách a druhý na V-čkách). Pár faktů:
1) pojištění - za 1/12 sazby si můžete pojistit jakékoliv auto starší 25 let. Takže třeba na Mazdu 323 GTX z 1988 jsem platil 350Kč ročně, kamarádi platí za různá auta okolo 500Kč/rok. NENÍ třeba aby auto mělo testaci, stačí pouze platné značky a je to.
2) ekodaň. Jsou dvě možnosti, jak se jí vyhnout, resp. snížit. Tou první je přihlášení na ZTP, kde jste zrovna osvobození i od poplatku za přepis (800Kč). Další člověk po něm ale ekodaň platit bude, to ovšem neplatí pokud dotyčná osoba umře, pak je auto v dědickém řízení od ekodaně osvobozeno. Pokud tedy máte babičku/dědu ZTP, je to ideální možnost. Další je tzv veteránská ekotestace (pozor, neplést s veteránskou testací). Více info je zde: http://www.cck-brno.com/testace-historickych-vozidel/prepis-bez-ekopoplatku/ - za ekotestaci zaplatíte 3tis Kč, s tímto papírem půjdete na úřad, zůstávají vám bílé SPZ ale od ekodaně budete osvobození, protože auto je historický kousek. Musí být ale v rozumném stavu - bez koroze, pojízdné, s platnou STK..
3) Veteránská testace - zde musí auto splňovat podmínku stáří min. 30 let a velmi zachovalého stavu, aby to byl opravdu veterán a ne rezavá popelnice. Tolerují se nedostatky laku, pokud je lak původní, nicméně nelze dát zkorodované auto. Testace jsou dvě - klubová a krajská. Většinou Vám s tím poradí nebo pomůžou místní veterán kluby, vybírejte pečlivě, někde jsou dědci, kteří vás budou pérovat kvůli blbostem typu jiná barva kabelu k baterce atd... Takový vůz pak dostává V-čkové značky, které jsou ovšem NA MAJITELE. Tedy, pokud auto koupí někdo jiný, musí tuto proceduru absolovovat znovu. Na druhou stranu, pokud budete mít 5 aut, každé z nich testaci, můžete si značku libovolně přehazovat mezi nimi a platíte také pouze 1 pojistku. Veteránská testace je třeba každý rok obnovit, je to více-méně už formalita, kdy se dostavíte zpravidla na jaře na nějaké setkání, kde se na to někdo podívá a dá vám do knížečky razítko, vyjde to na pár stovek.
V daném případě pokud má vozidlo bílé SPZ tak bych volil jednoznačně možnost 2 - není pak třeba dělat testaci jako takovou, snížíte náklady na ekodaň a není třeba každý rok vozit auto na kontrolu testace.
S veteránama a ekodaněma je bohužel mezi lidmi plno mýtů a omylů, jak to tak čtu. Mám k problematice docela blízko (vlastním 2 veterány, z toho jeden na bílých značkách a druhý na V-čkách). Pár faktů:
1) pojištění - za 1/12 sazby si můžete pojistit jakékoliv auto starší 25 let. Takže třeba na Mazdu 323 GTX z 1988 jsem platil 350Kč ročně, kamarádi platí za různá auta okolo 500Kč/rok. NENÍ třeba aby auto mělo testaci, stačí pouze platné značky a je to.
2) ekodaň. Jsou dvě možnosti, jak se jí vyhnout, resp. snížit. Tou první je přihlášení na ZTP, kde jste zrovna osvobození i od poplatku za přepis (800Kč). Další člověk po něm ale ekodaň platit bude, to ovšem neplatí pokud dotyčná osoba umře, pak je auto v dědickém řízení od ekodaně osvobozeno. Pokud tedy máte babičku/dědu ZTP, je to ideální možnost. Další je tzv veteránská ekotestace (pozor, neplést s veteránskou testací). Více info je zde: http://www.cck-brno.com/testace-historickych-vozidel/prepis-bez-ekopoplatku/ - za ekotestaci zaplatíte 3tis Kč, s tímto papírem půjdete na úřad, zůstávají vám bílé SPZ ale od ekodaně budete osvobození, protože auto je historický kousek. Musí být ale v rozumném stavu - bez koroze, pojízdné, s platnou STK..
3) Veteránská testace - zde musí auto splňovat podmínku stáří min. 30 let a velmi zachovalého stavu, aby to byl opravdu veterán a ne rezavá popelnice. Tolerují se nedostatky laku, pokud je lak původní, nicméně nelze dát zkorodované auto. Testace jsou dvě - klubová a krajská. Většinou Vám s tím poradí nebo pomůžou místní veterán kluby, vybírejte pečlivě, někde jsou dědci, kteří vás budou pérovat kvůli blbostem typu jiná barva kabelu k baterce atd... Takový vůz pak dostává V-čkové značky, které jsou ovšem NA MAJITELE. Tedy, pokud auto koupí někdo jiný, musí tuto proceduru absolovovat znovu. Na druhou stranu, pokud budete mít 5 aut, každé z nich testaci, můžete si značku libovolně přehazovat mezi nimi a platíte také pouze 1 pojistku. Veteránská testace je třeba každý rok obnovit, je to více-méně už formalita, kdy se dostavíte zpravidla na jaře na nějaké setkání, kde se na to někdo podívá a dá vám do knížečky razítko, vyjde to na pár stovek.
V daném případě pokud má vozidlo bílé SPZ tak bych volil jednoznačně možnost 2 - není pak třeba dělat testaci jako takovou, snížíte náklady na ekodaň a není třeba každý rok vozit auto na kontrolu testace.
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Prodám Volvo 245
Ten bod 1 mi není uplně jasný, nemohl bys trochu rozvést, jak se toho docílí? Mam totiž 2 auta rv 90, tak mě to celkem zajímá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 73
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kunčičky u Bašky
#3 Prodám Volvo 245
Já bych se s dotazem přidal, také bych rád bližší info k bodu 1.Urvanej píše:Ten bod 1 mi není uplně jasný, nemohl bys trochu rozvést, jak se toho docílí? Mam totiž 2 auta rv 90, tak mě to celkem zajímá.
_________________
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: 4xVOLVO, 15xSKODA, 1xGAZ 21, 3xFIAT :-)
- Bydliště: Bánov /UH/
#4 Prodám Volvo 245
bod 1) je BLBĚ .... jednak musí být auto starší 30ti let a druhak MUSÍ mít klubovou testaci, jinak nelze pojistit za 1/12 !! Některé pojišťovny nabízí slevu třeba 1/4 na auta starší 25 let, ale 1/12 bez testace prostě nejde ...
bod 2) je také nepřesný - testace je furt jedna a ta samá jako u "véčkových" značek, pouze na samém konci člověk nedostane na krajské dopravce V značky, ale pouze papír o ověření krajské testace a s ním pak jde na svůj místní úřad, kde mu auto přihlásí za 800.- Tato krajská testace vydávána za účelem odpuštění eko stojí paušálně ve všech klubech 3000.- /+ samozřejmě poplatek za klubovou, bez níž krajská nejde udělat, a to už má každý klub po svém.../
bod 2) je také nepřesný - testace je furt jedna a ta samá jako u "véčkových" značek, pouze na samém konci člověk nedostane na krajské dopravce V značky, ale pouze papír o ověření krajské testace a s ním pak jde na svůj místní úřad, kde mu auto přihlásí za 800.- Tato krajská testace vydávána za účelem odpuštění eko stojí paušálně ve všech klubech 3000.- /+ samozřejmě poplatek za klubovou, bez níž krajská nejde udělat, a to už má každý klub po svém.../
_________________
no driving licence ...
no driving licence ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 55
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
#5 Prodám Volvo 245
Fascinuje mě jak někdo píše že nemám pravdu aniž by měl o problematice alespoň základní znalosti..
Takže k bodu 1, opravdu je to 25 let a bez testace. Pro nevěřící zde uvádím odkaz, kde to máte napsané:
http://www.muzeumradoun.cz/pojisteni.php?soubor=podminky
a pro ještě zarputilejší nevěřivce se prosím podívejte na seznam mých vozidel, to první je Tatra 603 (2500ccm) a to druhé je Mazda 323 (1600ccm). Zkontrolujte dle SPZ a data první registrace v TP, kdo neumí číst tak ano, je to rok 1988.. (druhý obrázek). Tedy ano, dvoulitrové auto starší 25 let lze mít na povinko cca 300-400Kč/rok... Kdo máte starší Volva tak určitě využijte. Jezdí takto všichni z mého okolí, komu jsem to řekl.. Takže od těch komu jsem ušetřil pár tisíc ročně očekávám svezení ve starém Volvu a pivko na nějakém budoucím sraze
Takže k bodu 1, opravdu je to 25 let a bez testace. Pro nevěřící zde uvádím odkaz, kde to máte napsané:
http://www.muzeumradoun.cz/pojisteni.php?soubor=podminky
a pro ještě zarputilejší nevěřivce se prosím podívejte na seznam mých vozidel, to první je Tatra 603 (2500ccm) a to druhé je Mazda 323 (1600ccm). Zkontrolujte dle SPZ a data první registrace v TP, kdo neumí číst tak ano, je to rok 1988.. (druhý obrázek). Tedy ano, dvoulitrové auto starší 25 let lze mít na povinko cca 300-400Kč/rok... Kdo máte starší Volva tak určitě využijte. Jezdí takto všichni z mého okolí, komu jsem to řekl.. Takže od těch komu jsem ušetřil pár tisíc ročně očekávám svezení ve starém Volvu a pivko na nějakém budoucím sraze
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#6 Prodám Volvo 245
Takže jako prostě du na pojišťovnu,řeknu mám starej krám a voni mi daj pojistku za 1/12 s plným pojistným pněním jo?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Prodám Volvo 245
Já sem tak strašně nevěřící a tak hrozně bych chtěl totéž umět. A pokud se mi to podaří, tak máš u mě klidně celej sud.
Takže se ještě přidávám k Sarkasmičovi s doplňujícím dotazem, jak si sakra docílil té "hromadné" pojistky.
Takže se ještě přidávám k Sarkasmičovi s doplňujícím dotazem, jak si sakra docílil té "hromadné" pojistky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 55
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
#8 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Hosi odkaz mate v predchozim prispevku, tak je kontaktuje a uvidite
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Ok, "...auta musí být používána jako veterán, tzn ne na dojíždění do práce..."
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 637
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#10 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Pro moje používání volvozidla to absolutně souhlasí začnu to řešit a jestli se povede, tak to bude na vypití celýho krámu a hp dostane metál za objev roku
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#11 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Nemám čas ani chut to pročítat, ale v tomhle případě bych si hodně pečlivě prostudoval pojistný podmínky
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#12 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Jak jsem si to v rychlosti přečet, tak dle mého názoru se jedná o vcelku "běžné" POV, avšak s relativně nízkým limitem 62mil. a ve formě tzv. flotily. Muzeum Radouň zřejmě udělalo velmi dobrou domluvu s ČSOB pojišťovnou, založili si "flotilu" a přidávají tam auta dle svého uvážení.
(např. vám nevezmou Favorita - http://www.muzeumradoun.cz/pojisteni.php?soubor=postup).
Asi po domluvě s ČSOB do flotily přidávající pouze auta stará 25 let a více a používaná jako "veterání" - tyhle podmínky jsou ale podle mě pouze podmínky Muzea Radouň, nikoliv ČSOB.
Závěr - až ty mý krámy dostatečné zestárnou, tak se pokusím uskutečnit podobnou dohodu. Ale všespasitelné to není.
(např. vám nevezmou Favorita - http://www.muzeumradoun.cz/pojisteni.php?soubor=postup).
Asi po domluvě s ČSOB do flotily přidávající pouze auta stará 25 let a více a používaná jako "veterání" - tyhle podmínky jsou ale podle mě pouze podmínky Muzea Radouň, nikoliv ČSOB.
Závěr - až ty mý krámy dostatečné zestárnou, tak se pokusím uskutečnit podobnou dohodu. Ale všespasitelné to není.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#13 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Já bych splnoval všechny podmínky,měl bych tři takový auta co jezdí jen občas,ale co když s nima někoho zboří manželka cestou do kauflandu? To pak je běžný užití,ví někdo něco o pojistnejch podmínkách???
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#14 Jak na nízké ručení u aut 25let+
62 milionů je nízký plnění? To běžně bouráš do autobusu německých důchodců?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#15 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Jestli tam nebude zadnej hacek, tak mam pocit ze ma hpridal zadelano na cirhozu
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#16 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Já už u nich mám takto pojištěnou sedmičku už více než dva roky... Žádný háček v tom asi není.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#17 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Běžně ne, ale nikdy nevíš ...Ondra. píše:62 milionů je nízký plnění? To běžně bouráš do autobusu německých důchodců?
Ty desítky miliónů se použijí samozřejmě ne na materiální škody (ty jsou obvykle proti tomu trapně zanedbatelné), ale na zdravotní výdaje, trvalé následky, zhoršené společenské uplatnění, ušlý zisk... apod... Právníci dokážou vymyslet spousty věcí, za který můžou člověka zažalovat.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4929
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#18 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Jj, "ťukneš" do "Bureše" a 75 melounů bude málo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#19 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Tak tak, i kvůli zvyšujícím se výplatám na pojistkách se ceny pojistek zvyšují a proto je lepší si dát vyšší limity, protože když budou překročeny, jde to za tebou jako nedostatečně pojištěným a to je pak hypotéka nejmenší problém na spláceníspy píše:Běžně ne, ale nikdy nevíš ...Ondra. píše:62 milionů je nízký plnění? To běžně bouráš do autobusu německých důchodců?
Ty desítky miliónů se použijí samozřejmě ne na materiální škody (ty jsou obvykle proti tomu trapně zanedbatelné), ale na zdravotní výdaje, trvalé následky, zhoršené společenské uplatnění, ušlý zisk... apod... Právníci dokážou vymyslet spousty věcí, za který můžou člověka zažalovat.
Ono většinou ten rozdíl mezi limity plnění není tak hroznej - tak 100-200Kč, samozřejmě i víc, v závislosti na pojišťovně
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#20 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Tak já nevím, tohle jsem obdržel od ČSOB pojišťovny:
"Jedná se o nabídku, která je určena pouze pro členy veterán klubu (nedokládají se veteránské doklady ani značky, ale dokládá se členství veterán klubu) a vztahuje se na flotilové pojištění veteránů (min. 3 veteránské vozy, registrované na člena veterán klubu).
Samostatně pojistitelná vozidla se při veteránském pojištění musí dokládat veteránskými značkami a doklady."
Stat se clenem veteran klubu predpokladam takovej problem nebude, ale 3 auta registrovany na clena uz treba jo...hpridale, jak jsi to ty a tvoji znami resil?
"Jedná se o nabídku, která je určena pouze pro členy veterán klubu (nedokládají se veteránské doklady ani značky, ale dokládá se členství veterán klubu) a vztahuje se na flotilové pojištění veteránů (min. 3 veteránské vozy, registrované na člena veterán klubu).
Samostatně pojistitelná vozidla se při veteránském pojištění musí dokládat veteránskými značkami a doklady."
Stat se clenem veteran klubu predpokladam takovej problem nebude, ale 3 auta registrovany na clena uz treba jo...hpridale, jak jsi to ty a tvoji znami resil?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#21 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Mensi update, napadlo mne zda nestaci bejt u tech 3 aut psan jen jako pojistitel, ne i jako vlastnik, no a obdrzel jsem stanovisko primo od Muzea Radoun ktery ono ruceni nabizi:
"Dobrý den,
do flotily přidáváme již jen vozidla u kterých jste pojistníkem, vlastníkem i provozovatelem."
Tudiz to pro me pada, nicmene nekteri pacosi zde by to asi vyuzit mohli...
"Dobrý den,
do flotily přidáváme již jen vozidla u kterých jste pojistníkem, vlastníkem i provozovatelem."
Tudiz to pro me pada, nicmene nekteri pacosi zde by to asi vyuzit mohli...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#22 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Radouň asi končí, máte nějakej jinej typ?
Jde mi o mýtický PR 1/12 pro auto 30+ na bílejch značkách. Testaci mám na hysterickou původnost. Nenašel jsem ale zatím nic jinýho, než levnou pojistku pro zelený V značky.
Teď jsem pojištěnej u Pillow za cca 2800/rok, o veteránovi nechtějí slyšet.
Díky.
Jde mi o mýtický PR 1/12 pro auto 30+ na bílejch značkách. Testaci mám na hysterickou původnost. Nenašel jsem ale zatím nic jinýho, než levnou pojistku pro zelený V značky.
Teď jsem pojištěnej u Pillow za cca 2800/rok, o veteránovi nechtějí slyšet.
Díky.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#23 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Ja mam na klubovou testaci normalne csob za 1/12
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2902
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#24 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Taky to mám jako Ondra, na několika motorkách klubovku a pojistku za 1/12 u ČP.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 685
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#25 Jak na nízké ručení u aut 25let+
Skoda ze jsem si precetl tohle vlakno az kdyz ta nabidka skoncila
Nema nekdo tip na pojisteni vozu rv 1994 na bilych znackach?
Nema nekdo tip na pojisteni vozu rv 1994 na bilych znackach?
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek