Za co vyměnit 940
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 159
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
#1 Za co vyměnit 940
1. Tak nějak ve mě narůstá pocit, že bych mohl vyměnit svojí 940 za něco novějšího. Požadavek je střední až větší kombi s relativně úsporným provozem (cca 7l diesel, 10-12l benzín s plynem). Budget max 150 kk. Hlavní kritérium je spolehlivost.
Zatím mi padly do oka následující vozy:
v70 D5
Subaru Legacy nebo Outback (možná i Forester) - 2 nebo 2,5 benzín + LPG
Saab 9-3 1,9TiD
Nějakej další nápad?
2. Za kolik může být prodatelná moje 940? R.v. 1997, ital, B200 FT, LPG sekvenční Tartarini, najeto cca 430000. Manuál, výbava socka - polokůže, automatická klima (klimuje, ale jednou ročně chce doplnit), okna a zrcátka v elektrice. Čerstvě po rozvodech, přetěsněný motor, spojka dělaná před cca 30 000km. Momentálně hučí ložisko v diferáku a někde prosakuje nějaká hadice. Bez koroze, kosmetické vady - na haubnu spad sníh - mírně promáčklá, omlácená od kamínků a šrám na boku od Tesca (viz. foto). Koupeno tady na fóru, servis posledních deset let - zásadní věci Márra, prkotiny Procházka v Pelhřimově.
Zatím mi padly do oka následující vozy:
v70 D5
Subaru Legacy nebo Outback (možná i Forester) - 2 nebo 2,5 benzín + LPG
Saab 9-3 1,9TiD
Nějakej další nápad?
2. Za kolik může být prodatelná moje 940? R.v. 1997, ital, B200 FT, LPG sekvenční Tartarini, najeto cca 430000. Manuál, výbava socka - polokůže, automatická klima (klimuje, ale jednou ročně chce doplnit), okna a zrcátka v elektrice. Čerstvě po rozvodech, přetěsněný motor, spojka dělaná před cca 30 000km. Momentálně hučí ložisko v diferáku a někde prosakuje nějaká hadice. Bez koroze, kosmetické vady - na haubnu spad sníh - mírně promáčklá, omlácená od kamínků a šrám na boku od Tesca (viz. foto). Koupeno tady na fóru, servis posledních deset let - zásadní věci Márra, prkotiny Procházka v Pelhřimově.
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#2 Za co vyměnit 940
A tato devítka je nespolehlivá?
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#3 Za co vyměnit 940
Nic tak spolehliveho uz nekoupis. Prodejni cena odhaduji 70-100k, ale velmi zalezi na tom, jak to auto vypada.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 159
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
#4 Za co vyměnit 940
Zas taková hitparáda to neni. Zkrabatělý tapecy nahoře na dveřích vepředu (to maj všechny), sedadlo řidiče nic moc, reprák vpravo vzadu vyndanej (potomek si hrál se šroubovákem a prošel skrz), různé plastíky občas ulomené, flek od oleje na tapecu v kufru (je tam plastová vana z V70. Pravej zadní blatník nechával opravovat předchozí majitel a ten kyt je trochu vidět. Kryt zrcátka u řidiče původně zelenej, stříknuto sprejem a loupe se (žena se potkala zrcátkem s někým v protisměru). Při výměně lanovodu ruční brzdy prasknul tapec na středovém tunelu. Na střeše odřenina od raftu - jenom matný lak - po předchozím majiteli.HonzaA píše:Nic tak spolehliveho uz nekoupis. Prodejni cena odhaduji 70-100k, ale velmi zalezi na tom, jak to auto vypada.
Olej jsem měnil po 10 000km. Auto zná velmi důvěrně Krtek a Standa tam taky něco dělal. Průběžná údržba probíhala, ale nejsem moc pečlivej na detaily.
Tažné vyndavací - tahal jsem s tím něco cca 5x - 2x Aro a 3x písek. Zahrádka. Kola jen jedny (můžu přihodit disky z v70). Klíč z dálkou taktéž jen jeden.
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
#5 Za co vyměnit 940
Už se taky vzpamatuj.To že jednou za 10 let se prodá devítka v této ceně,neznamená,že je to prodejní cena.Ta je reálná zhuba za poloviční částku než uvádíš.Jinak co se spolehlivosti a nenáročnosti provozu týká,tak nenáročnější a spolehlivější bude snad jen 7xx s atmosferickou 2,3HonzaA píše:Nic tak spolehliveho uz nekoupis. Prodejni cena odhaduji 70-100k, ale velmi zalezi na tom, jak to auto vypada.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#6 Za co vyměnit 940
Martine, to ze tvoje popelnice za ceny, ktere by sis za ne predstavoval nikdo nechce, neznamena, ze se tato auto cenove nepohybuji ve zminene hladine. O tom rozhoduje trh, ne ty.
Malokdy se take zminis o tom, jaky je u tvych aut bordel v papirech a ze je to cini prakticky bezcenne, viz 240 turbo nebo 960.
Malokdy se take zminis o tom, jaky je u tvych aut bordel v papirech a ze je to cini prakticky bezcenne, viz 240 turbo nebo 960.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#7 Za co vyměnit 940
Dulezity je dodat "ceskej trh". Pokud Maki Hira neuvazuje o prodeji nekam ven, myslim ze Martinuv odhad je velmi spravnej.HonzaA píše:O tom rozhoduje trh, ne ty.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#8 Za co vyměnit 940
Pokud je to spise zanedbane auto (staci jen kosmeticky), tak se proda pod tou hranici, o ktere jsem mluvil, o tom se vubec nedohaduju.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 159
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
#9 Za co vyměnit 940
Ohledně ceny - taky počítám spíš s tou půlkou. Ale co si mám sakra koupit? Já jezdim služebnim koncernem a ženě se Volvo zdá už moc starý.... A ta permanentní čtyřkola od Subaru by se mi na Vysočinu hodila. Akorát jsou ty auta dost hnusný....
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#10 Za co vyměnit 940
Legacy od ctvrte generace (2003+) nevypada uplne spatne. Kamarad ji ma a chvali ji, kudy chodi. Navic - stejne jako modernejsi Volva - Legacy/Outback teto generace docela uspesne maskuji svuj vek.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#11 Za co vyměnit 940
Honzo moje FK se prodalo za trojnásobek toho na cos mi ho ocenil...HonzaA píše:Pokud je to spise zanedbane auto (staci jen kosmeticky), tak se proda pod tou hranici, o ktere jsem mluvil, o tom se vubec nedohaduju.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#12 Za co vyměnit 940
Coz je velmi dobre. Ja ho chtel jako auto na praci a z toho vychazela moje nizka nabidka.
V zadnem pripade se nechci nejak nechutne hadat o tom, za kolik se prodavaji nebo neprodavaji devitky, ale v prumeru jednu do roka prodam a vim za kolik a od toho jsem strelil to rozpeti. V zasade uz se okolo ceny pekne 940 da koupit slusna V70II. Coz si samozrejme vetsina lidi koupi daleko radeji.
V zadnem pripade se nechci nejak nechutne hadat o tom, za kolik se prodavaji nebo neprodavaji devitky, ale v prumeru jednu do roka prodam a vim za kolik a od toho jsem strelil to rozpeti. V zasade uz se okolo ceny pekne 940 da koupit slusna V70II. Coz si samozrejme vetsina lidi koupi daleko radeji.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
#13 Za co vyměnit 940
Nechám se poučit jaký je u mé 960 bordel v papírech.Nebo u 240 je jaký bordel v papírech??HonzaA píše: Malokdy se take zminis o tom, jaky je u tvych aut bordel v papirech a ze je to cini prakticky bezcenne, viz 240 turbo nebo 960.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 19
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Broumy
- Vůz: V70 D5
#14 Za co vyměnit 940
Zdravím Tě Maki Hiro,
tak jsem zamáčkl slzu nad často vzpomínaným druhem a nejraději bych ho získal zpět...
Zadní blatník je sice opravovaný, ale ne mnou. Pravděpodobně je to vizitka italských pracujících.
Za mého provozu naprosto spolehlivý parťák, který mne vážně zradil pouze jednou v Rakousku na velice romantickém místě (dodnes vzpomínám na Márrovu záchranou akci). Kdyby bylo potřeba více informací z období 2005 - 2011 (cca 190 000 - 350 000 km), tak jsem k dispozici.
Martin
tak jsem zamáčkl slzu nad často vzpomínaným druhem a nejraději bych ho získal zpět...
Zadní blatník je sice opravovaný, ale ne mnou. Pravděpodobně je to vizitka italských pracujících.
Za mého provozu naprosto spolehlivý parťák, který mne vážně zradil pouze jednou v Rakousku na velice romantickém místě (dodnes vzpomínám na Márrovu záchranou akci). Kdyby bylo potřeba více informací z období 2005 - 2011 (cca 190 000 - 350 000 km), tak jsem k dispozici.
Martin
_________________
Minulost:
Volvo 740 2,0 sedan 1990
Volvo 940 2,4 TD sedan 1991
Ford Mondeo 2,0 tddi kombi 2001
Volvo 940 Polar 2,0 turbo kombi 1997 "SNĚHULÁK"
Současnost:
Volvo V70 D5 Geartronic / 2005
Land Rover Defender 130 Td5 / 1999
Minulost:
Volvo 740 2,0 sedan 1990
Volvo 940 2,4 TD sedan 1991
Ford Mondeo 2,0 tddi kombi 2001
Volvo 940 Polar 2,0 turbo kombi 1997 "SNĚHULÁK"
Současnost:
Volvo V70 D5 Geartronic / 2005
Land Rover Defender 130 Td5 / 1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek