960 umřela
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 267
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
960 umřela
Zdravím,
jedu si včera z práce, auto najednou přestane reagovat na plyn a po pár vteřinách chcípne. Při pokusech o opětovné oživování startér točil úplně naprázdno. Abych se neztrapnil před lidmi na zastávce, kam mi to akorát vyšlo, jal jsem se předstírat moudrý pohled pod kapotu. Po pár minutách, když jsem usoudil, že ta velká věc uprostřed asi bude motor, jsem zkusil ještě jedno startování. Motor po dlouhém točení bez snahy o chycení najednou úplně hladce naskočil a odjel jsem domů. Po cestě jsem ještě tankoval a auto i poté v pohodě naskočilo.
Stopa jedna: Posledních zhruba 20 kilometrů na mě občas zasvítilo hladové oko, vždycky ale po chvíli zhaslo. Ručička ale ještě měla k zarážce přes milimetr.
Stopa dvě: Auto jsem dopoledne vyzvedl ze servisu, kde měnili nádrž na LPG, nějaké ty filtry plynu a natahovali dopředu nové plynové vedení. Servisák mě varoval, že při prvním přepnutí na plyn by to mohlo kuckat nebo chcípnout, protože palivové vedení bude ještě prázdné. Po cestě do práce jsem ale už pár kilometrů na plyn ujel. Navíc večer jsem od práce urazil teprve necelý kilometr a tak rychle se mi obvykle plyn nepřepíná.
Napadá místní moudré hlavy, kde je chyba?
jedu si včera z práce, auto najednou přestane reagovat na plyn a po pár vteřinách chcípne. Při pokusech o opětovné oživování startér točil úplně naprázdno. Abych se neztrapnil před lidmi na zastávce, kam mi to akorát vyšlo, jal jsem se předstírat moudrý pohled pod kapotu. Po pár minutách, když jsem usoudil, že ta velká věc uprostřed asi bude motor, jsem zkusil ještě jedno startování. Motor po dlouhém točení bez snahy o chycení najednou úplně hladce naskočil a odjel jsem domů. Po cestě jsem ještě tankoval a auto i poté v pohodě naskočilo.
Stopa jedna: Posledních zhruba 20 kilometrů na mě občas zasvítilo hladové oko, vždycky ale po chvíli zhaslo. Ručička ale ještě měla k zarážce přes milimetr.
Stopa dvě: Auto jsem dopoledne vyzvedl ze servisu, kde měnili nádrž na LPG, nějaké ty filtry plynu a natahovali dopředu nové plynové vedení. Servisák mě varoval, že při prvním přepnutí na plyn by to mohlo kuckat nebo chcípnout, protože palivové vedení bude ještě prázdné. Po cestě do práce jsem ale už pár kilometrů na plyn ujel. Navíc večer jsem od práce urazil teprve necelý kilometr a tak rychle se mi obvykle plyn nepřepíná.
Napadá místní moudré hlavy, kde je chyba?
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
960 umřela
Já bych to tipoval na tu dočasnou ztrátu plynu. Máš jistotu, že si už před tím jel na plyn? Myslím úplnou jistotu? Tedy jsi přesvědčen, že onu "palivovou mezeru" jsi měl již za sebou? Vyblikakal si to?
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
960 umřela
Predpokladam, ze to startuje vzdy na benzin, takze v lpg chyba asi nebude
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
960 umřela
jak je to teplý - už to může klidně startovat na plyn - nebo se pletu?
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
960 umřela
Minimalne BRC to ma reseny startem na benzin vzdy. Kdyz je to teply tak prepne na plyn do 10 vterin. Predpokladam ze vsechny modernejsi systemy se chovaji stejne. Popisujou to jako soucast ochrany ventil. sedel - aby to alespon chvili bezelo na benzin
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
960 umřela
mam dojem ze 960 nevyblika clovece 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
960 umřela
tak já mám vyblikávačku 

-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
960 umřela
Jakej je to modelovej rok? Do '95 maji vyblikavaci diagnostiku.
Zasadni je zjistit na co jsi teda jel, resp. pokud to zas udela tak si hlidat na co jedes, pak to ma smysl resit.
Zasadni je zjistit na co jsi teda jel, resp. pokud to zas udela tak si hlidat na co jedes, pak to ma smysl resit.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14324
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
960 umřela
Střelba od boku: snímač otáček?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 267
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
960 umřela
Díky za tipy. Svojí 960 opravdu nevyblikám, je to rv. 95 a modelový rok 96. Na plyn jsem s novou nádrží najel několik desítek kilometrů, takže trubky by už měly být plné. Při dalších jízdách se studeným motorem se to opakovalo zase zhruba po kilometru s tím, že jednou to chcíplo skoro a podruhé úplně. Po startu s teplým motorem se to neobjevilo. Dneska ráno to chcípnutí provázel závan plynu a plynař to tipuje na mrtvý reduktor. Uvidíme v pondělí.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvky: 267
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
960 umřela
Do toho okamžiku náhlé smrti jsem jel ve všech případech na benzin. Děje se to totiž pouze tehdy, kdy je motor studený. Ale jestli se to třeba přepnulo na plyn a hned v tom okamžiku umřelo, jsem nedokázal postřehnout.tomasss píše:Jakej je to modelovej rok? Do '95 maji vyblikavaci diagnostiku.
Zasadni je zjistit na co jsi teda jel, resp. pokud to zas udela tak si hlidat na co jedes, pak to ma smysl resit.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
960 umřela
Aby nahodou nebyl ohrev reduktoru napojenej az za ventilem topeni, nebo neco podobnyho.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 267
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
960 umřela
Jak to poznám?tomasss píše:Aby nahodou nebyl ohrev reduktoru napojenej az za ventilem topeni, nebo neco podobnyho.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14324
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
960 umřela
Že budeš mít reduktor omrzlý. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 267
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
960 umřela
Skoro určitě je chyba někde v plynu. Když vypnu automatické přepínání a jedu jen na benzín, chcípnuti se nekoná.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14324
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
960 umřela
Co některá cívka co pouští plyn? Buď u nádrže nebo u reduktoru. Cvaknou obě, když se to má přepnout na plyn?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12960
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
960 umřela
Shrnu ti to dle sestupně odhadnutý pravděpodobnosti:
Reduktor v hajzlu, nebo jeho ventil.
Zalomená trubka.
Zanesenej filtr.
(Blbě napojený vodní hadice)
Reduktor v hajzlu, nebo jeho ventil.
Zalomená trubka.
Zanesenej filtr.
(Blbě napojený vodní hadice)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 267
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
960 umřela
Byl to reduktor. Po repasi všechno přepíná jak má a nechcípá.
Asi abych neusnul na vavřínech, tak mě po dojezdu od plynaře zneklidnila trocha chladící kapaliny zvenku expanzní nádobky. Že by jí tam někdo nalil, jen aby mě vystrašil?
Asi abych neusnul na vavřínech, tak mě po dojezdu od plynaře zneklidnila trocha chladící kapaliny zvenku expanzní nádobky. Že by jí tam někdo nalil, jen aby mě vystrašil?
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé