960 umřela

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#1 960 umřela

Příspěvek od StepanB »

Zdravím,
jedu si včera z práce, auto najednou přestane reagovat na plyn a po pár vteřinách chcípne. Při pokusech o opětovné oživování startér točil úplně naprázdno. Abych se neztrapnil před lidmi na zastávce, kam mi to akorát vyšlo, jal jsem se předstírat moudrý pohled pod kapotu. Po pár minutách, když jsem usoudil, že ta velká věc uprostřed asi bude motor, jsem zkusil ještě jedno startování. Motor po dlouhém točení bez snahy o chycení najednou úplně hladce naskočil a odjel jsem domů. Po cestě jsem ještě tankoval a auto i poté v pohodě naskočilo.

Stopa jedna: Posledních zhruba 20 kilometrů na mě občas zasvítilo hladové oko, vždycky ale po chvíli zhaslo. Ručička ale ještě měla k zarážce přes milimetr.

Stopa dvě: Auto jsem dopoledne vyzvedl ze servisu, kde měnili nádrž na LPG, nějaké ty filtry plynu a natahovali dopředu nové plynové vedení. Servisák mě varoval, že při prvním přepnutí na plyn by to mohlo kuckat nebo chcípnout, protože palivové vedení bude ještě prázdné. Po cestě do práce jsem ale už pár kilometrů na plyn ujel. Navíc večer jsem od práce urazil teprve necelý kilometr a tak rychle se mi obvykle plyn nepřepíná.

Napadá místní moudré hlavy, kde je chyba?
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#2 960 umřela

Příspěvek od mr1 »

Já bych to tipoval na tu dočasnou ztrátu plynu. Máš jistotu, že si už před tím jel na plyn? Myslím úplnou jistotu? Tedy jsi přesvědčen, že onu "palivovou mezeru" jsi měl již za sebou? Vyblikakal si to?
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#3 960 umřela

Příspěvek od Drtic »

Predpokladam, ze to startuje vzdy na benzin, takze v lpg chyba asi nebude
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#4 960 umřela

Příspěvek od mr1 »

jak je to teplý - už to může klidně startovat na plyn - nebo se pletu?
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#5 960 umřela

Příspěvek od Drtic »

Minimalne BRC to ma reseny startem na benzin vzdy. Kdyz je to teply tak prepne na plyn do 10 vterin. Predpokladam ze vsechny modernejsi systemy se chovaji stejne. Popisujou to jako soucast ochrany ventil. sedel - aby to alespon chvili bezelo na benzin
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#6 960 umřela

Příspěvek od Ondra. »

mam dojem ze 960 nevyblika clovece :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#7 960 umřela

Příspěvek od mr1 »

tak já mám vyblikávačku :roll:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#8 960 umřela

Příspěvek od tomasss »

Jakej je to modelovej rok? Do '95 maji vyblikavaci diagnostiku.
Zasadni je zjistit na co jsi teda jel, resp. pokud to zas udela tak si hlidat na co jedes, pak to ma smysl resit.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12979
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#9 960 umřela

Příspěvek od raolsa »

Střelba od boku: snímač otáček?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#10 960 umřela

Příspěvek od StepanB »

Díky za tipy. Svojí 960 opravdu nevyblikám, je to rv. 95 a modelový rok 96. Na plyn jsem s novou nádrží najel několik desítek kilometrů, takže trubky by už měly být plné. Při dalších jízdách se studeným motorem se to opakovalo zase zhruba po kilometru s tím, že jednou to chcíplo skoro a podruhé úplně. Po startu s teplým motorem se to neobjevilo. Dneska ráno to chcípnutí provázel závan plynu a plynař to tipuje na mrtvý reduktor. Uvidíme v pondělí.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#11 960 umřela

Příspěvek od StepanB »

tomasss píše:Jakej je to modelovej rok? Do '95 maji vyblikavaci diagnostiku.
Zasadni je zjistit na co jsi teda jel, resp. pokud to zas udela tak si hlidat na co jedes, pak to ma smysl resit.
Do toho okamžiku náhlé smrti jsem jel ve všech případech na benzin. Děje se to totiž pouze tehdy, kdy je motor studený. Ale jestli se to třeba přepnulo na plyn a hned v tom okamžiku umřelo, jsem nedokázal postřehnout.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#12 960 umřela

Příspěvek od tomasss »

Aby nahodou nebyl ohrev reduktoru napojenej az za ventilem topeni, nebo neco podobnyho.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#13 960 umřela

Příspěvek od StepanB »

tomasss píše:Aby nahodou nebyl ohrev reduktoru napojenej az za ventilem topeni, nebo neco podobnyho.
Jak to poznám?
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12979
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#14 960 umřela

Příspěvek od raolsa »

Že budeš mít reduktor omrzlý. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#15 960 umřela

Příspěvek od StepanB »

Skoro určitě je chyba někde v plynu. Když vypnu automatické přepínání a jedu jen na benzín, chcípnuti se nekoná.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12979
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#16 960 umřela

Příspěvek od raolsa »

Co některá cívka co pouští plyn? Buď u nádrže nebo u reduktoru. Cvaknou obě, když se to má přepnout na plyn?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#17 960 umřela

Příspěvek od Urvanej »

Shrnu ti to dle sestupně odhadnutý pravděpodobnosti:
Reduktor v hajzlu, nebo jeho ventil.
Zalomená trubka.
Zanesenej filtr.
(Blbě napojený vodní hadice)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#18 960 umřela

Příspěvek od StepanB »

Byl to reduktor. Po repasi všechno přepíná jak má a nechcípá.

Asi abych neusnul na vavřínech, tak mě po dojezdu od plynaře zneklidnila trocha chladící kapaliny zvenku expanzní nádobky. Že by jí tam někdo nalil, jen aby mě vystrašil?
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“