nevím proč , ale když zapnu ventilátor tak mi v krabičce na topení jenom chrastí (cvaká relé) asi je to kostra , protože když dám blinkr tak¨mi světýlko topení začne blikat a relé již necvaká. Prosí nikoliv o radu , ale přímo o nabídku - tlusťochu přijeď dáme to do kupy.
Předem děkuji za nabídky - to víte je vedro a když nefunguje ani větrák je to smrt
ventilátor u 480
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
ventilátor u 480
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
-
Offline
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nižbor
ventilátor u 480
To mas za to Dottore, ze jsi se mi chechtal, kdyz mi chcipnul kompresor u klimy v Gneisenau. 

_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
ventilátor u 480
muzes se mihnout u mne vecer doma....treba chybu najdeme...Doktor 1 píše:nevím proč , ale když zapnu ventilátor tak mi v krabičce na topení jenom chrastí (cvaká relé) asi je to kostra , protože když dám blinkr tak¨mi světýlko topení začne blikat a relé již necvaká. Prosí nikoliv o radu , ale přímo o nabídku - tlusťochu přijeď dáme to do kupy.
Předem děkuji za nabídky - to víte je vedro a když nefunguje ani větrák je to smrt

PS: stejne s tebou chci mluvit o netu....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
ventilátor u 480
já se ti nesmál já ti pomáhal (nožem)jojo píše:To mas za to Dottore, ze jsi se mi chechtal, kdyz mi chcipnul kompresor u klimy v Gneisenau.
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
-
Offline
- Příspěvky: 274
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
ventilátor u 480
Doufám, že ne mezi žebrama ...Doktor 1 píše:já se ti nesmál já ti pomáhal (nožem)jojo píše:To mas za to Dottore, ze jsi se mi chechtal, kdyz mi chcipnul kompresor u klimy v Gneisenau.
-
Offline
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nižbor
ventilátor u 480
No ale kdyby jste ho videli s jakym gustem mi ten remen uriznul! 

_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 274
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
ventilátor u 480
To víš, z cizího krev neteče ... A má to natrénovaný případně pro sebe. Je to rychlejší, než na rozpáleným motoru povolovat napínáky. I když osobně bych třeba plochej neřezal. Je cenově jinde než klíňák.jojo píše:No ale kdyby jste ho videli s jakym gustem mi ten remen uriznul!
-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé