filtr pevnych castic
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40
filtr pevnych castic
Cau mam dotaz. Koupil jsem v50 a krome toho ze je tam spousta jezedackych oprav a zmrseny kde co, tak mam jeste jednu nevyresenou otazku. Predchozi majitel (jezedak) mi tvrdil, ze to ma DPF. Auto obcas na dalnici zvysi spotrebu a tak. No automechanik mi rekl, ze si nekdo zjevne hral na aute s flexou v mistech, kde filtr je. Ted jsem zjistil ze v Nemecku a Rakousku jsou sakra velky pokuty za to, ze to nekdo vykucha. Jak zjistim jestli to nekdo kuchnul? Jde to tam vratit? Umite to nekdo?
F>
F>
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5239
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
filtr pevnych castic
myslím, že ti to naimplantujou v každém servise http://aukro.cz/listing/listing.php?order=m&string=volvo+v50+dpf&bmatch=seng-v11-p-czech-0819
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
filtr pevnych castic
Co tam mas za motor? 1.6D nema filtr tam kde byva standardne, takze si prumernej automechanik muze myslet ze ho nekdo dal pryc 

_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40
filtr pevnych castic
Je tam 2.0D se 100kw. Mel tam byt filtr, muj mechanik rikal, ze ho nekdo polechtal rozbruskou na brisku. Podle predchoziho majitele tam filtr je. Nicmene kouri to tak, ze je to dost podivne. Ok jsem rad, ze ho tam jde zpatky dat. dik
F>
F>
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: V50
filtr pevnych castic
Kde ho má 1.6D?Teflon_490 píše:Co tam mas za motor? 1.6D nema filtr tam kde byva standardne, takze si prumernej automechanik muze myslet ze ho nekdo dal pryc
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 2.0D(2005)
- Bydliště: Corby, England
filtr pevnych castic
Pozri sa vedla zadneho spolujazcoveho kolesa-ak tam bude mala nadrzka tak je tvoje auto vybavene dfp filtrom. Da sa zistit aj z VIN-ka. Ak osma cislica je 5 tak mas dpf, ak je to 3 alebo 4 tak nemas.fkro6306 píše:Je tam 2.0D se 100kw. Mel tam byt filtr, muj mechanik rikal, ze ho nekdo polechtal rozbruskou na brisku. Podle predchoziho majitele tam filtr je. Nicmene kouri to tak, ze je to dost podivne. Ok jsem rad, ze ho tam jde zpatky dat. dik
F>
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40
filtr pevnych castic
Jj ve VIN je 5 na osme pozici. Takze tam DPF skutecne ma byt. A zjevne neni. Holt ho tam budu muset dodat. Skoda ze jsem naletel tomu jezedakovi co to auto prodaval. V tak spatnym stavu jsem auto snad jeste nevidel. Uz jsem do nej nalil 22kkc a jeste to na nejakych 20 vypada. Chjo.
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
filtr pevnych castic
ale zase jsi bílá vrána, kterou se sluší poplácat po zádech.. prasata, co jezdí s vykuchaným filtrem, by zasloužili po zádech holí...
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5239
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
filtr pevnych castic
A ma to i výhody krom toho, že tě nikdo netluce holi, když v autě je dpf. Nemusíš řešit případně dolivani oleje, bude se ti nahrazovat naftou a vždycky víc jak dost. 

-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
filtr pevnych castic
Pokud je vypalovani reseny aditivem, tak asi tezko.PINĎABC píše:Nemusíš řešit případně dolivani oleje, bude se ti nahrazovat naftou a vždycky víc jak dost.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
filtr pevnych castic
Primo pred motorem, na leve strane. Zprava mas hadici od sani, pak turbo, a pak DPF, ktery je cely oplechovany.Z.Paul píše:Kde ho má 1.6D?Teflon_490 píše:Co tam mas za motor? 1.6D nema filtr tam kde byva standardne, takze si prumernej automechanik muze myslet ze ho nekdo dal pryc
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5239
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
filtr pevnych castic
Teoreticky možná, prakticky pripopojížděni max20km denně je to vyloučené aspoň v mém případě, škoda že to neudělali sofistikovaněji třeba kontrolku nebo hlášku na displey REGENERUJI DPF POKRAČUJTE V JÍZDE 

-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 2.0D(2005)
- Bydliště: Corby, England
filtr pevnych castic
Jam ma tiez vykuchany filter-bolo to spravene spolu aj s chiptuningom a okrem toho tu v Aglicku je legalne jazdit bez filtra. Na emisnej kontrole, (co je kazdy rok) meraju CO emisie a nie popol takze auto prejde.old.fashioned píše:ale zase jsi bílá vrána, kterou se sluší poplácat po zádech.. prasata, co jezdí s vykuchaným filtrem, by zasloužili po zádech holí...
Znamena to, ze nemozem jazdit po Europe?
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
filtr pevnych castic
tak ono pořídit si naftu na 20 km pojížďky je trošku úlet....PINĎABC píše:Teoreticky možná, prakticky pripopojížděni max20km denně je to vyloučené aspoň v mém případě, škoda že to neudělali sofistikovaněji třeba kontrolku nebo hlášku na displey REGENERUJI DPF POKRAČUJTE V JÍZDE
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW

BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
filtr pevnych castic
Když je u 2.0D DPF je to euro 3 nebo 4 ?
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
filtr pevnych castic
Melo by byt 4. Ja mam dokonce Euro5 na aute z 2005.pilsner87 píše:Když je u 2.0D DPF je to euro 3 nebo 4 ?
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
filtr pevnych castic
Ale no tak, zase z toho nedelejte tragedii, te nafte to zas tak moc neuskodi a bez problemu to da, daleko vic se zmrsi benzinak kterej hovada turuji v minusu hned po startu, a ze jich kazdy rano vidim.ruprecht píše:tak ono pořídit si naftu na 20 km pojížďky je trošku úlet....PINĎABC píše:Teoreticky možná, prakticky pripopojížděni max20km denně je to vyloučené aspoň v mém případě, škoda že to neudělali sofistikovaněji třeba kontrolku nebo hlášku na displey REGENERUJI DPF POKRAČUJTE V JÍZDE
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5239
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
filtr pevnych castic
To je úlet, ale jezdim s tim i delší trasy a na dokončení regenerace to nemivalo vliv. Dokonce jsem jednou jel jen tak Brno a zpět aby se filtr vypucoval a nanic. A Tetka máme na stejně pojíždění Mercedes B 18D a co chvilku je v servise s dpf. Prej tomu škodí aditiva, momentálně najetí 36k a pujde tam novy filtr jupi. Je to zlo ty dehty s dpf.ruprecht píše:tak ono pořídit si naftu na 20 km pojížďky je trošku úlet....PINĎABC píše:Teoreticky možná, prakticky pripopojížděni max20km denně je to vyloučené aspoň v mém případě, škoda že to neudělali sofistikovaněji třeba kontrolku nebo hlášku na displey REGENERUJI DPF POKRAČUJTE V JÍZDE
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
filtr pevnych castic
Ja to prave nekde cetl ze by mela byt 4ka, ale ve velkem TP mam 3, tak nevim jestli to zase na uradu nepokonili pac to bylo dotazeny z NDR. DPF Mam Model je to MY2005 tak jestli se to da poznat z VIN a nebo to nemam vůbec resit ?Teflon_490 píše:Melo by byt 4. Ja mam dokonce Euro5 na aute z 2005.pilsner87 píše:Když je u 2.0D DPF je to euro 3 nebo 4 ?
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 515
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
filtr pevnych castic
No já koupil taky Déčko, teď toho trochu lituju.
Oůvodní myšlenka byla, že s rodinou na výlety ok, ale 1x za 2-3měsíce se někam jede fajn.
Možná o prázdninách delší trasy.
Přes týden služební vů, takže Volvo stojí.
Takže si myslím, že ty ušetřený prachy, že to jede dálky za 6litrů se hravě vyrovnají v servise.
Teď se mě tam sekly klapky víření nebo co to je, kvůli téhle fičure oprava cca. za 12 000kč v autorizáku.
Měl jsem S60 T5 ta za 4oky užívání jezdila jenom na pravidelný kontroly, výměnu oleje a filtrů a drobnosti, cívka zapalování.
Jinak nic.
Přemýšlím o tom, zda nebude vhodné, se vrátit zase ke krásně voňavému béňu.
Oůvodní myšlenka byla, že s rodinou na výlety ok, ale 1x za 2-3měsíce se někam jede fajn.
Možná o prázdninách delší trasy.
Přes týden služební vů, takže Volvo stojí.
Takže si myslím, že ty ušetřený prachy, že to jede dálky za 6litrů se hravě vyrovnají v servise.
Teď se mě tam sekly klapky víření nebo co to je, kvůli téhle fičure oprava cca. za 12 000kč v autorizáku.
Měl jsem S60 T5 ta za 4oky užívání jezdila jenom na pravidelný kontroly, výměnu oleje a filtrů a drobnosti, cívka zapalování.
Jinak nic.
Přemýšlím o tom, zda nebude vhodné, se vrátit zase ke krásně voňavému béňu.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5239
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
filtr pevnych castic
jogin3 píše: Přemýšlím o tom, zda nebude vhodné, se vrátit zase ke krásně voňavému béňu.

-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
filtr pevnych castic
zdravím potřeboval bych radu, auto pada do nouzaku, diag ukazuje chybu ecm - 242f chyba DPF, mereni ukazalo ze hodnota tlaku v DPF v klidu je 40 hPa místo standartnich 5-20hPa a při vytočeni na míste ke 3 000 ot, byla hodnota přes 200 hPa. Takze je zrejme ucpanej DPF. Otazka teda zni, nechat ho napred zregenerovat pomoci diagnostiky, když nepomuze koupit novej ? Popripade nejaky jiny rady ? Diky Jarda
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
filtr pevnych castic
někde na youtubu jsem to viděl proplachovat wapkou 

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
filtr pevnych castic
Na YT je spousta "navodu" ja bych radsi něco vyzkoušeného od zdejších 

_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 3052
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
filtr pevnych castic
Regeneraci pres vidu bych zkusil jako prvni
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé