Uvidíme možná bych alarm zachoval, to už je to nejmenší. On prostě řve jak kráva, zkoušel jsem vypojit relé a houby z toho. Takže bud ho vyškubu komplet nebo se pořeší nový plus i dálkáč.
Co se týká těsnění pod hlavou, tak načaté krapet je, protože voda se trochu ztrácí, sice topí víceméně pořád stejně a hlavně když lehneš pod motor tak vidíš pochcanou celou zadní stranu a teče to zrovna z místa kde je těsnění.
Jako to už mě nezabije, hlava půjde stejně dolů, materiál nakoupenej je, takže se udělá hlava, ještě jsi poměřím tlaky at vím jestli dělat i blok a když budou na hovno tak udělám i blok, když bude ok, tak se přetěsní ventilové víko protože jak říkáš tak tama to chčije. A ABS a Tracs to je už to poslední co mě trápí
Ten co to bral tak jsi papíry dodělal asi tak týden po tom co jsi mu poslal papíry od auta.

Sice mu těch 211 koní málem utrhlo ruce a nohy ale jinak fajn

, párkrát 850 navštivila příkop

Hold tak to dopadá když se někdo otáčí na cestě o šířce 5.5 metru, nikde nikdo a on zadkem najede do příkopy, hold tam skončila půlka auta

a pak ho tahá borec traktorem ven

Hold stává se
Ať to vezmem jak to vezmem, tak ho by to auto sežralo co se týká spotřeby.

To bych mu musel toho ukazatele spotřeby přelepit. Můžu říct po prvé když jsem s tím jel a tahl jsem to do Zlína, tak jsem jel tak za 20L na 100km

ale za to svezení to stálo
Fotky určitě dám, štítek 1.2HTP už není, borec ho odlepil.

Pak jsi ho tam nalepím zpět
Té 2.3 T5 je škoda, tu jsem vždycky chtěl, kdyby jsi měl kua kompletní tak jí beru okamžitě

hold se musím smířit se sedanem ve 2.0 T5 na zabití postačí i ta tmavě zelená V40
No co se týče motorku tak ten už má nejspíše svoje nej léta za sebou.

Toto už jsou vše drobnosti, první musím udělat motor, pak nástřik bud bílá červená nebo nějaká dobrá modrá metla, pak sportovní podvozek a 18 eRkový kola pokud je seženu, pak se pojede dál, výfukový potrubí, interier, sedačky, popřípadě obšití palubky i volantu.

Hold bude na ní hodně práce.
