D5 136kw ztratil výkon

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5919
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#26 D5 136kw stratil výkon

Příspěvek od Haben »

díra někde v hadici? jak se vše prohřeje, hadice se "roztáhnou", tak by mohl někde unikat vzduch. Mělo by to pak syčet, ale třeba je to taková díra, která žádný znatelný zvuk nedělá.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#27 D5 136kw stratil výkon

Příspěvek od David Patočka »

Naprosto jednoduchý postup, spolujezdec si vezme diagnostiku na klín, a za jízdy si udělá jízdní snímek.
Potom bude patrno, které hodnoty padají a může se podle toho usuzovat, co je příčinou.

Teda pokud nechceš na základě tipů všech uživatelů rozebrat celé auto, a vyměňovat preventivně jednu součástku za druhou.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#28 D5 136kw stratil výkon

Příspěvek od st_Andy »

Je to D5 136kW ...Nebude to tedy jenom tradične upadlý táhlo vírivých klapek? Když upadne z kloubu klapek nebo z kloubku el. moturku.. tak motúrek si fachčí dál a táhlo jenom visí (viď video).. auto netáhne (páč klapky neotevře) a nevyhodí ani žadnou chybu... s tim bych možná začal, jelikož na to stačí "vizuální" diagnostika :twisted: :wink:


Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 306
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: praha
Vůz: xc60 D5

#29 D5 136kw stratil výkon

Příspěvek od ivanvanata »

no mě tohle přesně dělalo čidlo teploty... a na druhým čidlo dpf-auto padalo do nouzáku
a kdysi na superbu 1,8T olej...ano je to k nevíře, ale rozdíl na 165kw autě byl tak 40kw odhadem...

thk
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 23
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Most
Vůz: S402D MY2005,S80 D5 MY2009,V70 D5 MY2008

#30 D5 136kw stratil výkon

Příspěvek od thk »

[quote="st_Andy"]Je to D5 136kW ...Nebude to tedy jenom tradične upadlý táhlo vírivých klapek? Když upadne z kloubu klapek nebo z kloubku el. moturku.. tak motúrek si fachčí dál a táhlo jenom visí (viď video).. auto netáhne (páč klapky neotevře) a nevyhodí ani žadnou chybu... s tim bych možná začal, jelikož na to stačí "vizuální" diagnostika :twisted: :wink:



Tak opravdu - je to vypadlé táhlo vířivých klapek. :good: Děkuji všem za rady.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo S80 D5, 07´

#31 D5 136kw ztratil výkon

Příspěvek od tinter »

Taky mi vypadává táhlo klapek. Moje řešení spočívá v nakreslení nového v CADu a vytištění na tiskárně z vhodného materiálu. Táhlo je trošku masivnější, protože 3D tisk nemá tu pevnost vstřikovaných dílů a samozřejmě trošku těsnější než original. První pokus je z PET struny tak uvidíme jestli to snese teplo u motoru. Počítám že takhle zepředu u hlavy by nemělo být víc než teplota chladící kapaliny tak to snad bude fachčit. Kdyby si chtěl někdo vytisknout svoje přikládám model. Je to na S80 II r.v. 2006 D5 136kw.
Přílohy
D5_tahlo_klapek.zip
nešel vložit rovnou .stl tak je to v zipu
(375.43 KiB) Staženo 11 x
D5_tahlo_klapek.jpg
_________________
http://www.tinter.cz

S80 D5, 2007
S70 2.4i, 1999
VW T5 Multivan, 2006

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#32 D5 136kw ztratil výkon

Příspěvek od David Patočka »

A stojí to za to ?
Nové táhlo i se šroubkem a podložkou stojí necelé dvě kila, a je to tam navěky.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo S80 D5, 07´

#33 D5 136kw ztratil výkon

Příspěvek od tinter »

no 2 kila bych neřešil, takhle to byla práce na hodinu kresleni a 10kč za plast, důvodem spíš bylo že jsem se tu dočetl že novej díl není 100% řešení. Často je vyběhaná i kulička na klapkách ( přijde mi že je plastová ) takže za 2 kila si člověk nemusí skoro vůbec pomoct. No a tu 3D tiskárnu jsem se doma naučil používat na neuvěřitelný množství věcí :-) taková ta věc o který člověk ani neví na co všechno se dá použít dokud si to nepořídí :-) Navíc jsem se nemusel někam štrachat do krámu a objednávat to :-)

první pokus byl furt moc volnej tak jsem soubor vyměnil za ještě trochu těsnější. Možná že i původní originalni díl by šlo prostě jen opatrně nahřát horkovsduškou , lehce zmacknout výřezy k sobě a nechat schladnout. To ja už nezkusim protože mi praskl při pokusu o opačné nasazení aby zajišťovací packy přeskočily čep jak tu někdo uspešně otestoval.
_________________
http://www.tinter.cz

S80 D5, 2007
S70 2.4i, 1999
VW T5 Multivan, 2006

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#34 D5 136kw ztratil výkon

Příspěvek od David Patočka »

Tak prosím pěkně, aby to nové táhlo už nikdy nevypadlo, tak se u nás zajistí šroubkem s podložkou, a je klid.
Teda dokud se samotné klapky uvnitř hlavy nerozpadnou.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“