Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Ahoj jsem tu nový ale teď tu budu častěji a častěji včera jsem si přivezl domů svoje první volvo a to V40 2002 85kW nájezd mam 225 tisíc a všechno se při koupi zdálo jak má být pro auto jsem byl ve Varech a jsem Ústečák Cestou domů jsem si stačil všimnout že nesvíví tlačítko ovládání palubního PC a potom podsvětlení ovladače světel ale už jsem četl že to je běžný jev Jinak auto je dotáhnuté z Německa po druhém majiteli. S volvem nemám žádné zkušenosti ale poměr cena výkon hovořil jasně a navíc nejsem moc zastánce Oktávek a Golfů (jednoho už jsem měl ) Tak snad mě tu přijmete Tady ještě pár fotek:
Tato kombinace 40 se mi líbí, kombík, facelift a zde to ani nevypadá na nějakou paštiku, takže hodně šťastných a spokojených kilometrů. Hezké autíčko, rádi tě s ním uvidíme na nějakém sraze.
_________________ Je: Land Rover Discovery III; Lexus RX 300,
Bylo:SAAB 9000 2,3-16VVolvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Píšeš rv. 2002, ale podle lišt okolo auta v laku by mělo jít o MY 2004, jinak moc hezká V40, myslím že tahle barva, plus to origo lízátko nárazníku plus lišty v laku jsou opravdu ultimátní kombinace ještě by to chtělo origo kola co vypadají jako Tethys na S60, jen ve 4 dírové verzi
_________________ Bylo: BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Dejw22 píše:Píšeš rv. 2002, ale podle lišt okolo auta v laku by mělo jít o MY 2004, jinak moc hezká V40, myslím že tahle barva, plus to origo lízátko nárazníku plus lišty v laku jsou opravdu ultimátní kombinace ještě by to chtělo origo kola co vypadají jako Tethys na S60, jen ve 4 dírové verzi
Proč podle lišt ? Mně tam chybí třeba chromové kliky a byla by luxusní, a ty kola jsou pěkné myslím že Galactica se jmenují. hlavně ať to jezdí
Protože lakované lišty byly jen poslední rok výroby pokud vím, ale třeba to tak není A kola nevím teď jak se peřsně jmenují, ale myslíem stejné, já jím říkám "x40 Tethys" a o 40 kových nebulách ani nemluvím protože jsou nesehnatelné, ale auto na nich vypadá opravdu luxusně.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ Bylo: BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Papírově všechno sedí a je to rok 2002 tak nevím taky se mi moc líbí děkuji všem i ta kola co mám i když teď jsem jel do Děčína pro zimáky tak půjdou dolů jinak musím sklamat ale lízátko bylo už při koupi ustříhlé protože ho utrhli ale dostal jsem slevu pak kdyžtak nahraju fotku
Moc hezká 40. Lízátko bude urvané skoro pořád. Sám jsem ho spravoval asi 3x, pak už jsem ho odmontoval nadobro. Lakované lišty jsou opravdu poslední modelový rok, stejně tak jako chromové rámečky kolem budíků, které ovšem ty nemáš. Chromové kliky s lištou na kufru jsou taky fajn, byly za příplatek... Ono v tom co jezdilo z linky je docela bordel Kola která tam jsou tomu moc sluší, jediné origo 17" se jmenujou Arcadia, ale ty neseženeš
_________________ V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red 760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
Máme v rodině tři V40-ky nejstarší asi MY02 ale má ještě starou masku a budíky ale lišty v laku, kliky chrom klasická Italka stejně jako bráchova ale ta má už novou masku a budíky, a moje bývalá Danilova je MY04 a ta je původem z Čr a má kromě šíbru vše a teda chybí jen ty Arcadie a sehnatelný jsou ale většinou jsou hodně orvaný
Tak auto mam přezuto a mam za sebou první ponákupní opravu nebo spíš výměnu prasklého sání z filtrboxu do turba a dneska dorazili filtry olej a rozvody tak snad bude všechno fungovat jak má
raolsa píše:Co ten olej? Hrncol nebrat. Filtry jsi taky mohl vzít kvalitnější.
Copak je na Castrolu špatného? pokuď vím tak speciálně Magnatec by měl být jeden s těch kvalitnějších olejů, nebo se pletu? A ve filtrech se nevyznám tak jsem vzal střední cestu... achjoo
raolsa píše:Co ten olej? Hrncol nebrat. Filtry jsi taky mohl vzít kvalitnější.
Copak je na Castrolu špatného? pokuď vím tak speciálně Magnatec by měl být jeden s těch kvalitnějších olejů, nebo se pletu? A ve filtrech se nevyznám tak jsem vzal střední cestu... achjoo
Zadej si do vyhledávání na foru Castrol a máš na celej den o zábavu postaráno. Ale nebral bych to tak tragicky, teď ho tam nalej, najeď 10tis a vyměnit za něco jinýho.
S Filtronem mám pouze jednu zkušenost (třeba se zlepšili) - když jsem si dal vedle sebe olejový filtr Filtron a Mann na stejný motor, tak Filtron měl o třetinu méně "vlnovek" - tudíž menší filtrovací plocha.
Myslím, že je rozumné držet se toho, co se zde už 1000 x osvědčilo. Proto radím vyměnit (což není problém) Filtron za Mann a Castrol za Mobil a můžeš si být jist, že si ti to vyplatí.
_________________ Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Děkuju za rady trochu jsem něco hledal o tom Castrolu a rozhodl jsem se že to měnit nebudu jednak je motor původem Renault a hlavně co čtu recenze tak je to jeden z nejlepších olejů možná cenově trochu dražší ale mam to stejně slušně cenově takže tohle mě nebolí a z vlastních zkušeností z Vectry jsem neměl jedinej problém. A pokuď ho tolik výrobců motorů doporučuje nevidím jediný důvod ho nepoužít i zde. A k těm filtrům... příště koupím MANN bral jsem střední cestu každopádně si zase myslím že to to auto nesloží
Kloub píše:Děkuju za rady trochu jsem něco hledal o tom Castrolu a rozhodl jsem se že to měnit nebudu jednak je motor původem Renault a hlavně co čtu recenze tak je to jeden z nejlepších olejů možná cenově trochu dražší ale mam to stejně slušně cenově takže tohle mě nebolí a z vlastních zkušeností z Vectry jsem neměl jedinej problém. A pokuď ho tolik výrobců motorů doporučuje nevidím jediný důvod ho nepoužít i zde. A k těm filtrům... příště koupím MANN bral jsem střední cestu každopádně si zase myslím že to to auto nesloží
raolsa píše:S Filtronem mám pouze jednu zkušenost (třeba se zlepšili) - když jsem si dal vedle sebe olejový filtr Filtron a Mann na stejný motor, tak Filtron měl o třetinu méně "vlnovek" - tudíž menší filtrovací plocha.
Jenom pro srovnání filtry Filtron a Mann sice to je k V40 a Fabce ale vlnovek stejně bych řekl takže se určo zlepšili tak bych to tak špatně neviděl... a jak jsem psal hrncol jsem nechal a po 10 tisících koupím asi Helix na doporučení
Mam pár novinek a pár věcí s kterýma bych potřeboval poradit
Takže jako první jsem vyměnil vzpěry 5tých dveří dohromady vyšli asi na 600 nový z Automedik takže doporučuji Potom jsem pořídil nové autorádio, takže mi konečně hrajou repro i vzadu a můžu fungovat z USB
A dneska budou nové stěrarače asi pořídím nějaké ty lišty
Tak a tady bych potřeboval poradit jestli je normální že je stěrač u řidiče takhle ohlý, škrábe to o kapotu :-/ a hlavně neni tolik přitlačen k oknu jak by asi měl takže si myslím že to tak být nemá už podle druhého ale radši se zeptám než budu něco rovnat nebo kupovat nového