T4-cukání při akceleraci
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#1 T4-cukání při akceleraci
Dobrý den
Jsem tu nově zaregistrovaný, ale toto forum pročítám už delší dobu
Mám problém se svým "miláčkem"...Po každé když chci prudce zrychlit , jakoby přestal proudit do motoru benzin nebo vzduch a motor nemá tendenci táhnout a začne to cukat a a z 50-100 tak za 10 vteřin a to možná přeháním, Take sem si všiml , že se toto děje pří zahřátém motoru nad 70° a po delší době to už to děla i při rozjezdu na semaforu nebo při popojíždení v kolooně třeba.....Občas na mě blikne Lambda s DSA kontrolkou....Už jsem měnil rozvody, pal. filtr,čistil egr,měnil těsnění u turba... nepomohlo nic...tak doufám ,že toto forum mi pomůže
Jsem tu nově zaregistrovaný, ale toto forum pročítám už delší dobu
Mám problém se svým "miláčkem"...Po každé když chci prudce zrychlit , jakoby přestal proudit do motoru benzin nebo vzduch a motor nemá tendenci táhnout a začne to cukat a a z 50-100 tak za 10 vteřin a to možná přeháním, Take sem si všiml , že se toto děje pří zahřátém motoru nad 70° a po delší době to už to děla i při rozjezdu na semaforu nebo při popojíždení v kolooně třeba.....Občas na mě blikne Lambda s DSA kontrolkou....Už jsem měnil rozvody, pal. filtr,čistil egr,měnil těsnění u turba... nepomohlo nic...tak doufám ,že toto forum mi pomůže
Naposledy upravil(a) Skerman S40 dne 06 pro 2014 15:16, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#3 T4-cukání při akceleraci
To mě nenapadlo.... Napadlo mě že to může být lambda sonda , svíčky nebo civky... ale proc by to dělalo jen při zahřátem motoru a později v nízkých otáčkách?
Naposledy upravil(a) Skerman S40 dne 06 pro 2014 16:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#4 T4-cukání při akceleraci
Startuje to napoprvy a hned?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#5 T4-cukání při akceleraci
Startuje bez problému delato jen při jízdě
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#6 T4-cukání při akceleraci
A co snímač polohy klapky nebo zanešená klapka?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#7 T4-cukání při akceleraci
Zkontroluj ve tmě zapalovací kabely jestli ti to nejiskří kam nemá...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#8 T4-cukání při akceleraci
sice nemám T4, ale jen 2.0T, ale to myslím nevadí, protože jsou skoro stejné.. loni jsem jezdil cca 40%E85/60%N895 .. poslední dva měsíce už to tam nedávám.. teď už druhý den mi to škube .. kolem tří tis. ot. při plynu za půlkou to občac vynechá.. no.. vlastně často. Diagnostikovali mi vadu na přední lambdě, tak ji jdu vyměnit - naštěstí jednu mám. To se dá zvládnout za pět minut. Pak zkontorluju svíčky a kabely, tak doufám, že to nebude nic horšího..
ještě mě napadlo palivové čerpadlo, jako kdyby málo dodávalo, tak uvidím..
ještě mě napadlo palivové čerpadlo, jako kdyby málo dodávalo, tak uvidím..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#9 T4-cukání při akceleraci
Furt mi to hlava nebere ted sem se byl projet , a děla to i při nezahřátém motoru(proste kdyz se tomu zachce)... příjde mi jako by vynechával jeden nebo dva válce, nemá to žádný výkon, můžu na to šlapat jak chci ono nic(musim vymáčknout spojku dupnout na plyn a dat tomu čočku aby se to vůbec rozjelo)...a při rozjížděni je to vážně paráda... docela mě zaráží ze na Neutral motor běží plynule bez jakýhokoliv záškubu či vynechání...zítra se podívam po tme na ty kabely jestli mi to nestřílí jinam... potom můžu asi začít s vylučovací metodou
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#10 T4-cukání při akceleraci
tak.. přední lambda vyměněna.. kontrolka motoru zhasla... za studena necuká a jede jak šílené, za tepla nad 3tis ot jen při plynu skoronaplno, když na to nešlápnu, i tak jede jak prase... takže, teď jdu vyměnit svíčky (už je tam mám tak 100tis, mrknu na kabely a vyměním čidlo teploty.. poslední možnost je čerpadlo.. a ještě zajdu na diagnozu a vezmu ho sebou na jizdu..
byt tebou, tak udelam zakladni servis svicek a kabelu a pak taky diagnoza..
byt tebou, tak udelam zakladni servis svicek a kabelu a pak taky diagnoza..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#11 T4-cukání při akceleraci
ale jestli to za studena dělá taky, tak to nebude lambda ani čidlo teploty, ale buď dodávka paliva nebo svíčky.. co palivový filtr?Skerman S40 píše:Furt mi to hlava nebere ted sem se byl projet , a děla to i při nezahřátém motoru(proste kdyz se tomu zachce)... příjde mi jako by vynechával jeden nebo dva válce, nemá to žádný výkon, můžu na to šlapat jak chci ono nic(musim vymáčknout spojku dupnout na plyn a dat tomu čočku aby se to vůbec rozjelo)...a při rozjížděni je to vážně paráda... docela mě zaráží ze na Neutral motor běží plynule bez jakýhokoliv záškubu či vynechání...zítra se podívam po tme na ty kabely jestli mi to nestřílí jinam... potom můžu asi začít s vylučovací metodou
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#12 T4-cukání při akceleraci
Filtr jsem měnil před měsícem,výsledek byl stejný.... Když je motor studený, tak mi to při rozjezdu nic neděla , jen při akceleraci občas skubne a pak se tomu nechce jet ( jakoby kdyby jel na 2 valce, nebo bez turba, vážně to nedokážu popsat...) a když je motor zahřátý tak problém nastává i při rozjezdu,při popojíždění a občas i při jízdě nad 3000rmp když trošičku přidám plyn Kdyby bylo v háji čerpadlo tak bych ( podlě mě) nenastartoval na brnknutí , a při neutrálu by to dělalo taky nějakou neplechu
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#13 T4-cukání při akceleraci
Také jsem si všiml ,že stoupla průměrná spotřeba o 2 l
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#14 T4-cukání při akceleraci
Proc by nemohlo? Oboji celkem zasadne ovlivnuje slozeni smesi, at uz je motor studenej nebo teplej...konstantinos.cz píše:ale jestli to za studena dělá taky, tak to nebude lambda ani čidlo teploty
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#15 T4-cukání při akceleraci
A cívky?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#16 T4-cukání při akceleraci
Cívky by to mohly být... zítra začnu postupně měnit a snad se k něčemu doberu...snad to nebude lambda ani cívka a nedej bůh čerpadlo
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#17 T4-cukání při akceleraci
no já mám za to, že pokud je tam porucha, ECU pracuje s nějakými univerzálními hodnotami v nouzovém režimu - čemuž tedy odpovídá i vyšší spotřeba..tomasss píše:Proc by nemohlo? Oboji celkem zasadne ovlivnuje slozeni smesi, at uz je motor studenej nebo teplej...konstantinos.cz píše:ale jestli to za studena dělá taky, tak to nebude lambda ani čidlo teploty
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#19 T4-cukání při akceleraci
Právě nevím , dnes po škole se na to jdu mrknout...také jsem zjistil ze předchozí majitel svíčky neměnil ,takže asi maji nalitano docela dost...a je normální aby to na neutralo při jízdě s kopecka zaznamenávalo hodnoty aktuální spotřeby ?čím větší rychlost tím větší spotřeba...
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
#20 T4-cukání při akceleraci
Začal bych svíčkama,buď origo,nebo Denso Iridium,případně NGK.Určitě nic jiného.Skerman S40 píše:Právě nevím , dnes po škole se na to jdu mrknout...také jsem zjistil ze předchozí majitel svíčky neměnil ,takže asi maji nalitano docela dost...a je normální aby to na neutralo při jízdě s kopecka zaznamenávalo hodnoty aktuální spotřeby ?čím větší rychlost tím větší spotřeba...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#21 T4-cukání při akceleraci
Dobře, asi to bude nejlepší řešení.Jen nevím kde koupit originální svíčky V kellyně mají jen NGK a v elitu Denso za šílený prachy Takže nevím asi mi zbývá koupit ty NGK a nebo kdyby někdo měl dobrý odkaz na origo svíčky
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#22 T4-cukání při akceleraci
Hele a proč to nehodíš na diagnostiku, ta by ti docela pomohla. Mě něco podobnýho dělaly cívky, ty svině jsou takový nevyzpytatelný, taky to někdy dělalo, někdy ne. Už jsem v tom skoro vypozoroval určitou pravidelnost, takže by mě vůbec nenapadlo, že to cívky dělaly.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S40 T4 1.9 147kw 1998 (B4194T)
#23 T4-cukání při akceleraci
No já tu četl něco o tom že diagnostika DELPHI není platná nebo nepřesná moc jsem to nepochopil ,no a já jí zrovna mám, taky tam něco psali o roku 1999, ale já mám "naštěstí" 98 takže nevím jestli mi to ty chyby vyhází správně Raději bych to hodil na diagnostiku na volva , boužel nikoho neznám kdo tuhle diagnostiku vlastní
_________________
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
Volvo S40 1.9 T4 147kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#24 T4-cukání při akceleraci
Zrovna v Praze jich pár bude... třeba Marra
svíčky třeba http://shop.autoambo.cz/eshop-autoambo/eshop/0/0/5/58-Zapalovaci-svicky-Volvo-S-V40-TURBO
svíčky třeba http://shop.autoambo.cz/eshop-autoambo/eshop/0/0/5/58-Zapalovaci-svicky-Volvo-S-V40-TURBO
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#25 T4-cukání při akceleraci
Proto na foru existuje tlačítko "hledat" pak ti vyjede třeba toto: https://forum.volvoklub.cz/search.php?keywords=diagnostika+praha&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Hledat a za minutu čtení máš vyřešenoSkerman S40 píše:No já tu četl něco o tom že diagnostika DELPHI není platná nebo nepřesná moc jsem to nepochopil ,no a já jí zrovna mám, taky tam něco psali o roku 1999, ale já mám "naštěstí" 98 takže nevím jestli mi to ty chyby vyhází správně Raději bych to hodil na diagnostiku na volva , boužel nikoho neznám kdo tuhle diagnostiku vlastní
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 19 Odpovědi
- 2346 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ZLOU
-
- 6 Odpovědi
- 492 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 1 Odpovědi
- 434 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr
-
- 25 Odpovědi
- 4899 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od martin.saroch
-
- 5 Odpovědi
- 785 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Herris123