Vysoká spotřeba 850 T5?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Vysoká spotřeba 850 T5?
Do práce jsi se coural to se nechce a domu pospícháš
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
Vysoká spotřeba 850 T5?
Si říkám jestli to nebude tímto zvrásněným terénem, protože jak tak pozoruji tak mi všechny auta žerou o 2l víc než ostatním..
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Vysoká spotřeba 850 T5?
Nemam T5 ale D5, nicmene pro obe paliva plati stejne fyzikalni zakonitosti. Bydlim ve Zline = po meste jezdim porad z kopce do kopce, okresky smerem na jih a vychod jsou podobne. Vysledek je ten, ze po kopcovitem meste mi D5 jezdi za 10, po kopcovitych okreskach za 8 a neco. Jedu-li po okresce bez kopcu, jsem schopen jezdit za 7. Vse jizdou mirne nad limity. Takze mi z toho plyne, ze bud to mame pokazene oba nebo je spotreba dana krajinou. Ty nejsi schopen jezdit pod 10, ja pod 7. No a u T5 jsou vyjimky, ktere jezdi za 8,5 a u D5, ktere jezdi za 5,5 Tak si vyber.
-
Offline
- Příspěvky: 1913
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Vysoká spotřeba 850 T5?
no tak ale to zcela meni situaci panove.. kopcovitej teren proste fyziku neo*ebe takze chyba nebude v tvem prijimaci Martene ale ve tvym prirozenem prostredi = co kopec to litry navic Proto taky jsou ty T5-ky v Nizozemi tak oblibene ze
-
Offline
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
Vysoká spotřeba 850 T5?
Tak to je báječný. Aspoň vím že nemá cenu zbytečně jezdit na spotřebu, protože v mém připadě je rozdíl zanedbatelný.
No a když jezdím po rovné dálnici 140-150 tak mám spotřebu kolem 13ti benzínu. To je v pohodě?
No a když jezdím po rovné dálnici 140-150 tak mám spotřebu kolem 13ti benzínu. To je v pohodě?
-
Offline
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
Vysoká spotřeba 850 T5?
Takže po svižnější jízdě na dálnici 14,5L.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Vysoká spotřeba 850 T5?
Jesi ti to udělá radost, tak já se s B230FT v automatu nedostanu ani na tvoje hodnoty
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
Vysoká spotřeba 850 T5?
Neudělalo mi to radost. Ani trochu.
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Vysoká spotřeba 850 T5?
My tu máme takový krpály, že s 850R jezdím za 20 Možná by nebylo od věci koupit na ježdění do kopce naviják, ale ty bývaj elektrický, takže by z toho potom byl hybrid
-
Offline
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
Vysoká spotřeba 850 T5?
Jako nápad ten naviják není špatný, popřemýšlím nad tím, ale dnes jsem jel po rovné dálnici 120 a ukazovalo to kolem 12ti L. Tak ať mi nikdo neříká že to nežere moc..
-
Offline
- Příspěvky: 6021
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Vysoká spotřeba 850 T5?
nežere, já na sestřiné S60 2,4T viděl běžně průměr 12-13 l. A jen pro pobavení, ať tě ta spotřeba tak netrápí, teď jsem vyjel jednu nádrž s D5 a výsledek dle dotankování 9,6 l
-
Offline
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
Vysoká spotřeba 850 T5?
No dobrá, tak jste mě trochu uchlácholili ale já jsem myslel že se třeba dostanu ke spotřebě 10-11L. Nevím jak to dělají ti co jezdí za 9L.
-
Offline
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
Vysoká spotřeba 850 T5?
Tak jsme dnes a manželkou jeli do Rožnova na vánoční trhy. Natankoval jsem plnou LPG a vyrazili. Ze začátku jsem jel kouseK po dálnici 120 a pak kousíček 160-170. Potom asi 90km pohodovou jízdou rovnýma okreskama 80-110 a po příjezdu jsem měl spotřebu 9,4L (před tím když jsem dotankoval do plné tak jsem měl dle BC 13,5 benzínu a lpg 15L). Zpátky jsem jel taky na pohodu až zase pak na dálnici jsme to trochu prohnali s jedním Rapidem a vylezla spotřba na 9,7.
To si myslím že je pěkná spotřeba, ale pro mě kvůli povaze terénu a krátkým trasám neudržitelná..
To si myslím že je pěkná spotřeba, ale pro mě kvůli povaze terénu a krátkým trasám neudržitelná..
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
Vysoká spotřeba 850 T5?
Hodně to vyletí kdykoliv tomu šlápneš, pokud bys chtěl jezdit kolem 10l, tak to bude hodně defenzivně a pak vlastně nemá cenu jezdit T5kou protože si jí vůbec neužiješ. Já třeba jezdím okolo 16-17l když se moc neomezuju, pokud se ovládám tak cca 14l/100, ten rozdíl je tak zanedbatelný že ekojízda prakticky nemá smysl. Nejvíc jsem se dostal na 25L/100km v Německu v noci, 100l nádrž LPG jsem měl pryč za necelých 350km
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Offline
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
Vysoká spotřeba 850 T5?
Je pravda, že člověk při takové klidní jízdě skoro nevyužívá turbo, ale zase s tím nemusím pořád lítat jak šutr.
Pokud nejezdím na spotřebu tak mám kolem těch 15ti.
Ty máš asi sedana že, když se ti tam vleze 100l nádrž..?
Pokud nejezdím na spotřebu tak mám kolem těch 15ti.
Ty máš asi sedana že, když se ti tam vleze 100l nádrž..?
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
Vysoká spotřeba 850 T5?
jj, sedan, ale víc v servisu jak na silnici, posledního 3/4 roku jsem se prakticky nesvezl.. Doslo to tak daleko že jsem si musel koupit druhe auto abych mel krom meho nepojizdneho Volva vůbec čím jezdit..
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Offline
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
Vysoká spotřeba 850 T5?
A co se ti přihodilo?
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
Vysoká spotřeba 850 T5?
No uplně prapůvodně mi špatně nalisovali hadici k přídavnému olejovému chladiči a zadřel jsem motor na klice. A pak se to už vezlo.. V Brně jsem to měl v servisu cca 2 měsíce bez výsledku, tak jsem auto naložil rozdělané a převezl k Marrovi do Prahy, kde bylo od začátku července, vyzvedával jsem jej pojízdné po čtvrt roce, nedostupné díly, komunikace, dovolené atd.. Já mám na všechno docela smůlu takže mě tohle ani tak nepřekvapilo. Co je horší tak po opravě a ujetí cca 3tis km začalo v motoru docela divně klepat. Tak jsem to tam před měsícem odvezl aby zjistili kde je problém a poslední zpráva co mám že rozdělali motor a nic nenašli.
Kdybych jen v motoru nebyl přes 70tis (kované ojnice a písty + matroš + práce), tak bych se na to dávno vyprdnul. Pro mě velké poučení, že dělat GO je hloupost - ani kvalitní díly a relativně doporučovaný servis není zárukou, že to vše dobře dopadne, kdybych to po tom defektu zbouchnul do kostky a díly co jsou tam extra rozprodal, tak udělám určitě lépe. Teď jen čekám co bude dál, naposledy jsem se s autem pořádně svezl někdy v květnu 2014. To auto když jelo tak bylo neskutečné, už mě tak nějak láska k Volvům trochu pouští ale pořád doufám že se to snad ještě v dobré obrátí..
Kdybych jen v motoru nebyl přes 70tis (kované ojnice a písty + matroš + práce), tak bych se na to dávno vyprdnul. Pro mě velké poučení, že dělat GO je hloupost - ani kvalitní díly a relativně doporučovaný servis není zárukou, že to vše dobře dopadne, kdybych to po tom defektu zbouchnul do kostky a díly co jsou tam extra rozprodal, tak udělám určitě lépe. Teď jen čekám co bude dál, naposledy jsem se s autem pořádně svezl někdy v květnu 2014. To auto když jelo tak bylo neskutečné, už mě tak nějak láska k Volvům trochu pouští ale pořád doufám že se to snad ještě v dobré obrátí..
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Offline
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Vysoká spotřeba 850 T5?
S těma hadicema to je u těhle aut pro zlost u každýho se s tím peru.Momentálně u dcery ta má V70ku a je to tam taky tak ,měnil jsem jí chladič a už dvakrát přetěsňoval a doufám,že naposled.
Jinak to naštve 70000,- v pejru a výsledek nic moc to věřím a držím palce aby ti to dopadlo dobře.
Jinak to naštve 70000,- v pejru a výsledek nic moc to věřím a držím palce aby ti to dopadlo dobře.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Vysoká spotřeba 850 T5?
Jelikož jsem se olejových hadic jednou pro vždy a elegantně zbavil přechodem na vanu z ME7 (ETM) auta, tak kdyby někdo chtěl, válí se mi tady ty hadice dvoje...stav jsem zatím nekontroloval, ale aspoň jedny by z toho mohly bejt použitelný...
-
Offline
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
Vysoká spotřeba 850 T5?
Tak to je teda smůla. Snad to dobře dopadne a držím palce.
-
Offline
- Příspěvky: 1816
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Vysoká spotřeba 850 T5?
Určitě si je Dalibore vezmu pro úpravu ,jinak vím,že to máš vychytaný,zatím se mi nic nechce předělávat ,ale až na to bude čas tak se ozvu pro rady.dali píše:Jelikož jsem se olejových hadic jednou pro vždy a elegantně zbavil přechodem na vanu z ME7 (ETM) auta, tak kdyby někdo chtěl, válí se mi tady ty hadice dvoje...stav jsem zatím nekontroloval, ale aspoň jedny by z toho mohly bejt použitelný...
Jinak SZ ohledně těch hadic.
Dík
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé