Kam na geometriu v Prahe ?
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 Kam na geometriu v Prahe ?
Mate tip na pracovisko geometrie kde neuvidia multilink 1. krat, a neznicia nadstavovacie sroby ?
idealne v Prahe.
idealne v Prahe.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#2 Kam na geometriu v Prahe ?
Ja jezdim 1x rocne na geometrii do Srba servisu na Jílovišti. Chtej za to tisicovku a nemam s tim jediny problem...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 Kam na geometriu v Prahe ?
Jezdim sem a spokojenost
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4 Kam na geometriu v Prahe ?
Proč každý rok na geometrii? A to ti to každý rok štelujou?SuGi píše:Ja jezdim 1x rocne na geometrii do Srba servisu na Jílovišti. Chtej za to tisicovku a nemam s tim jediny problem...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 Kam na geometriu v Prahe ?
Skusim, snad sroby nedopadnu ako na obrazku.tomasss píše:Jezdim sem a spokojenost
- Přílohy
-
- Sroby_multilink.jpg (109.92 KiB) Zobrazeno 2245 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#6 Kam na geometriu v Prahe ?
Proč? Protože jezdim v čechách a co je horší... nejvíc v jižních. Každopádně protože chci mít perfektní sbíhavost, nechci sjíždět křivě gumy a když pustim volant, chci jet perfektně rovně (kde to silnice dovoluje, na většině to stejně jde někam šikmo).Romulusw píše:Proč každý rok na geometrii? A to ti to každý rok štelujou?SuGi píše:Ja jezdim 1x rocne na geometrii do Srba servisu na Jílovišti. Chtej za to tisicovku a nemam s tim jediny problem...
Na druhou stranu jsem tam byl 2x (auto mam teď třetim rokem) a v létě se mi hold zdálo, že to malinko zase bere do strany.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#7 Kam na geometriu v Prahe ?
Pokud je to správně, tak to musí dostat pěknou pecku do obrubníku, aby se to hnulo. Mě minulý týden měnili (v Modřanech) všechny čtyři silentbloky vpředu (při brždění to skákalo jak po roletě) a při kontrole geometrie na to nemuseli šáhnout.
Když není absolutně rovná silnice, tak to vždycky někam táhne a při vyjetých kolejích to doslova zatáčí.
Když není absolutně rovná silnice, tak to vždycky někam táhne a při vyjetých kolejích to doslova zatáčí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#8 Kam na geometriu v Prahe ?
Však píšu, že ne na většině silnicích to jde stranou... téměř vždy doprava (kvůli vodě je ta silnice křivá úmyslně a ještě do toho koleje) a pak když ti byť trochu zanáší ještě geometrie, tak už to jde moc a mě to prostě vadí. Nejsem doma, zítra klidně kouknu, dali mi na tý geometrii protokol, jak křivě jsem to měl a jak to srovnali a byly to právě docela hodně malé drobnosti.
A rána do obrubníku... byl jsi někdy v Protivíně třeba? Tam docela často jezdim a tam mi asi auto trpí nejvíc. Nebo taky je parádní ta silnice v Praze za novym Trojskym mostem směrem na Kobylisy (hlavně v opačném směru, to je pěkně z kopečka ještě ), ale tam nejsou ani tak díry, jako že je jen silně zvlněná. No a když přes rok po takovejch silnicích nalítám kolem dvaceti tisíc, tak to v úplně nejlepším stavu nevydrží a nevěřim tomu, že by to někdo na 17 let starym a bouranym autě udělal líp.
A rána do obrubníku... byl jsi někdy v Protivíně třeba? Tam docela často jezdim a tam mi asi auto trpí nejvíc. Nebo taky je parádní ta silnice v Praze za novym Trojskym mostem směrem na Kobylisy (hlavně v opačném směru, to je pěkně z kopečka ještě ), ale tam nejsou ani tak díry, jako že je jen silně zvlněná. No a když přes rok po takovejch silnicích nalítám kolem dvaceti tisíc, tak to v úplně nejlepším stavu nevydrží a nevěřim tomu, že by to někdo na 17 let starym a bouranym autě udělal líp.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#9 Kam na geometriu v Prahe ?
Tak jak, podle telefonatu odhaduju ze multilink nesel uplne podle predstav...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#10 Kam na geometriu v Prahe ?
A tak pojazdny som, zvaracka to spravila Kazdopadne ma caka druhy repas multilinku, ale uz to mam natrenovane, pojde to rychlo, len sa mi strasne necheeeeeeee. Chcelo by to teplu garaz.tomasss píše:Tak jak, podle telefonatu odhaduju ze multilink nesel uplne podle predstav...
Pristup servisu bez problemov, servisman bol celkom ochotny a komunikativny.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx