Proč Tě nezaujala ta u Toma?
Já mám 480 ES, takže non turbo a myslím, že na běžné ježdění a to hlavně město je lepší. Repase turba je nejen u 480 nákladná, kolem 20 tis. Ale časem jí koupím abych měl obě
Jinak karoserie vypadá fakt skvěle. Mimochodem "vyvařování" je v mém případě druhé jméno Jsem zvyklý na trošku starší auta, takže mě u 15 let starého Volva nic moc nepřekvapí.
Koupe 480 Turbo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Tomova me nezaujala, protoze tam bylo na muj vkus vsechno az moc vyhrkany a opotrebovany na uvadenych 140.000 km, i kdyz jezdi po Praze. Moje 340tka jezdila v Praze 6 let a ma nalitano ke 300 tis. a je na tom o dost lepe. Dale karoserie je sice ted jeste docela slusna, ale za 1,5 roku to bude uz na vetsi opravy (odhaduju) Kdybych to privezl domu mlady, tak me s tim vyhodi. Tohle auto je vzhledove super. I motor je mene od oleje nez ten u Tomova. Cena je o 4.000,-Kc nizsi a jsou tam litaky, a dobry zimni gumy na plechach. Klima, alarm. Vyfuk tak rok starej. Delany rozvody (si musim jeste overit u majitele, jestli nekdo nevymenil jen remen) a celkove to auto vypada, ze melo majitele, kterej se o nej staral. Samo, ze to muze byt taky velkej pruser, jako kazdy stary auto. to je proste riziko. Jeste jsem ho nekoupil.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Já bych to za tu cenu ani tak neřešil, já prostě koupil 480 s tím, že chci abych měl Volvo 480 do 50 tis. Takže mi zbylo ještě 25 tis.
Mimochodem jsou u nás ty auta neskutečně předražené!!! Tahle se např. prodává v UK a jak jí vidíš, tak stojí 600 Liber, což je při dnešním kurzu 25200Kč
Mimochodem jsou u nás ty auta neskutečně předražené!!! Tahle se např. prodává v UK a jak jí vidíš, tak stojí 600 Liber, což je při dnešním kurzu 25200Kč
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Nadhera. Se to snad po cervenci zmeni. Lidi pord povazujou auto za velky majetek. To si ce je, ale velice rychle ztraci hodnotu a nekdo si to neni ochotnej pripustit.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 4
Je celkem jedno jestli je to auto staré 14 let, moje je staré 10 let, a když chvilku počkám (většinou čekám i až zhasne kontrolka SRS -airbagy), tak chytá v podstatě na cvrnknutí.Jirrka píše:Jj. zkusim, ale porad mi z toho plyne, ze by to ani bez plynu nemelo motat dlouho. No, ale nebudu asi takovej detailista, preci jen je to 14 let stare auto.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Co jsem slyšel tak auto nesmí být odhlášeno v zahraničí, doveze se do ČR a tady se to pak vyřídí. Jak znám české úředníky bude to dost práce, hodně úředních úkonů a to přece hodně stojí.
Nehledě k tomu, že oni už to nějak vymyslí, aby dovozy lidem znechutily.
Bohužel všechny UK auta mají volant na druhé straně a já pořád s bráchou nejezdím.
Nehledě k tomu, že oni už to nějak vymyslí, aby dovozy lidem znechutily.
Bohužel všechny UK auta mají volant na druhé straně a já pořád s bráchou nejezdím.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé