Koupe 480 Turbo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Koupe 480 Turbo
Zitra se chystam na koupi tohoto vozitka. Vizualne super stav. Problem- nedobiji. kamarad poradil 1.) Odpojit + pol od baterky a dat zkousecku do série mezi +kabel a baterku, kdyz se rozsvití pri vypnutém motoru a zdrojích je tam kratas. udajne je taky rozbita jedna mlhovka = muze to zpusobovat vybíjení baterky? Dojedu i s nedobíjejícím autem cca 70 km? Co na to jednotka - pri nizkem napeti nacita chyby - lze opravit odpojenim baterky na cca 15 minut? Dalsi napady co zkusit, na co dat pozor vítam.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
1) Nevím jakou zkoušečku tam chceš dát, já bych vsadil na Ampérmetr, počítej že nějaký rozumný proud tam asi půjde stále. Pokud bude třeba 20mA, tak bych to neřešil, 200mA již ano.
2) S nedobíjecím autem bys dojet 70 km bez světel měl v pohodě (vizP. Chlumecký)
3)Na resetování jednotky bych volil raději 1/2 hod., celá noc je jistá
2) S nedobíjecím autem bys dojet 70 km bez světel měl v pohodě (vizP. Chlumecký)
3)Na resetování jednotky bych volil raději 1/2 hod., celá noc je jistá
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Mě zrovna teď 480 také nedobíjí, než jsem se rozhodl koupit regulátor, tak jsem rozebral alternátor. Je pekně zaoxidovaný a na vinutí měděnka, takže ho nechám přelakovat.
Jinak moje 480 předvádí co se týká elekriky pěkný divy. Už to pomalu vychytávám, ale dej pozor na nějaké velké zásahy do elektroinstalace.
Už je ze mě skoro autoelektrikář
Odběr proudu při všech vypnutých spotřebičích je 20 - 50 mA. Pokud auto nedobíjí, tak raději nejezdi. Když Ti bude někdo tvrdit, že na baterce naměří 14 V a že dobíjí, tak Ti garantuji, že dobíjecí proud tam není!
Jinak si dej pozor na zadní světla, ty jsou popraskané a vybledlé jak na ně stéká voda. Jedno stojí kolem 7-8tis!!!
Také dost často zatéká do kufru právě kolem světel a horní gumy zadního skla. Voda se také objevuje na podlaze u řidiče.
No a pak kontrolovat takové ty věci jako u každého jiného auta.
Jinak moje 480 předvádí co se týká elekriky pěkný divy. Už to pomalu vychytávám, ale dej pozor na nějaké velké zásahy do elektroinstalace.
Už je ze mě skoro autoelektrikář
Odběr proudu při všech vypnutých spotřebičích je 20 - 50 mA. Pokud auto nedobíjí, tak raději nejezdi. Když Ti bude někdo tvrdit, že na baterce naměří 14 V a že dobíjí, tak Ti garantuji, že dobíjecí proud tam není!
Jinak si dej pozor na zadní světla, ty jsou popraskané a vybledlé jak na ně stéká voda. Jedno stojí kolem 7-8tis!!!
Také dost často zatéká do kufru právě kolem světel a horní gumy zadního skla. Voda se také objevuje na podlaze u řidiče.
No a pak kontrolovat takové ty věci jako u každého jiného auta.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Problem s VIN
Díky za rady. Zatim jsem to nekoupil Nesedel VIN v technicaku a na aute. Vypada to na neschopnost urednika. VIN je XLB EX 198 En......... v technicaku. To je ale blbost, protoze 480 maji na osmem mist bud 0 nebo 3 nebo 5. Si myslim, ze to nejakej urednik spatne precetl a zapsal do technicaku {pred 4 mi lety). Nebo je to chytacka, ale takhle se to samozrejme neprojde garanckou. Tak uvidim. Majitel rekl, ze to da pristi tyden do poradku nechal jsem v bazaru zalohu, aby mi to auto nekdo nevyfouknul. Jeste jsem 480 v takovym stavu nevidel. V bazaru mi rikali, ze i kdybych si toho nevsimnul, tak nechavaji 10 dni penize u sebe prave pro pripad, ze to neprojde garanckou, aby to mohl kupujici vratit. Muzete nekdo zaridit opravu v technicaku, pro pripad, ze by se na to majitel vykaslal?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Ted jsem vsiml, ze by tam melo byt jeste asi misto B , D
Soucasne zneni VINU je XLBEX198ENC579168
Spravny VIN (myslim) XLDEX198ENC579168
Co vy na to . Mate nekdo koder ?
Soucasne zneni VINU je XLBEX198ENC579168
Spravny VIN (myslim) XLDEX198ENC579168
Co vy na to . Mate nekdo koder ?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Tady je ten co jsi uvedl:
WORD MAKE IDENTYFIER : VOLVO CAR CORPORATION NETHERLANDS
TYPE : 480
RESTRAINT SYSTEM : 3 POINT SEAT BELTS
ENGINE : B18FT-107
GEARBOX : ERROR: NOT A 480 VIN
CONSTANT : EUROPE
MODEL YEAR : 1992
ASSEMBLY PLANT : BORN, THE NETHERLANDS
SEQUENTIAL NUMBER : MAYBE CAR 6069 CONSTRUCTED IN MODELYEAR 1992
akorát nesouhlasí ta převodovka. Určitě to třetí číslo není 8 ale trojka pro manuál. převodovku, 5 by byla automatická.
Je v dobrém stavu? Máš foto nebo odkaz? Jaká je cena?
ten VIN jak jsi napsal ty neodpovídá vůbec.
Mimochodem ty jsi neviděl VIN na autě - ten snad bude v pořádku. Jo a ještě se mrkni když zvedneš vzadu v kufru koberec je tam taky tabulka s údajema.
WORD MAKE IDENTYFIER : VOLVO CAR CORPORATION NETHERLANDS
TYPE : 480
RESTRAINT SYSTEM : 3 POINT SEAT BELTS
ENGINE : B18FT-107
GEARBOX : ERROR: NOT A 480 VIN
CONSTANT : EUROPE
MODEL YEAR : 1992
ASSEMBLY PLANT : BORN, THE NETHERLANDS
SEQUENTIAL NUMBER : MAYBE CAR 6069 CONSTRUCTED IN MODELYEAR 1992
akorát nesouhlasí ta převodovka. Určitě to třetí číslo není 8 ale trojka pro manuál. převodovku, 5 by byla automatická.
Je v dobrém stavu? Máš foto nebo odkaz? Jaká je cena?
ten VIN jak jsi napsal ty neodpovídá vůbec.
Mimochodem ty jsi neviděl VIN na autě - ten snad bude v pořádku. Jo a ještě se mrkni když zvedneš vzadu v kufru koberec je tam taky tabulka s údajema.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Na aute jsem VIN videl. Prave, ze tam je 3, ale v technicaku je 8. Ta trojka byla asi blbe citelna, je strzenej lak kolem VINu, aby to slo precist a my jsme ho jeste doskrabli, aby bylo jasny, ze to je 3ka. Dokud to nebylo doskrablí tak to starsi chlapek z brylema precetl taky jako 8.Nejakej ourada tomu nerozumel, nebo tomu umyslne nerozumel. Majitel rekl, ze to da pristi tyden do poradku, tak uvidim.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 3676
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
podivej, stane se - ja jsem taky koupil 940 a ta mela posledni tri cisla vinu na aute 553 a v technicaku 533 - tak se to v technicaku prepsalo a bylo.. Pokud je VIN na 100% puvodni, tak to poresit pujde, neboj
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Tak uvidim. Byl bych velmi zklamany, kdyby to neklaplo. Ja teda chtel tank a jizde v jedne 480 jsem se v tom utvrdil, ale tahle je na oko tak krasna, ze jsem neodolal. Kastle je v poho a ostatni se opravi.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
29.000,-Kc, r.v. 1992,
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Fotky mi nejdou stahnout. Jsou na http://www.Autorohan.cz Ne ze bych byl odbornik, ale myslim, ze to nebude ono. Barva cervena. Na netu se objevilo ve ctvrtek (sleduji nabidky skoro kazdy den ) V patek jsem ho zbezne prohledl a zjistil ten problem s VINem. Bylo lehce bouchly na zadek (jine zadni sklo a lehce zvlneny rovnany plastovy náraznik, prostor v rezerve netknuty - zadny zohybany plech). dalsi prohlidku a jizdu atd udelam az se to vyresi s V?Nem. zatim jsem si ho rezervoval a pokud bude vse v poradku tak ho koupim.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Jj. Jestli se stanu majitelem budu potrebovat taky plastovy kryt praveho zrcatka, nebo cele, plastove kapsy ve dverich - jsou prasklý a pravou predni mlhovku. taky rozbita. Ostatni se jeste uvidi, ale vyfuk je tak rok starej, kotouce jsou v poho.LukášM píše:Ach ty zadní světla, ještě jsem neviděl žádný zachovalý. To s těma kotrmelcema přes střechu byla sranda
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Toma480 znam. Ale myslim, ze se mu chtit nebude.
1. je to z Prahy daleko (u Nachoda)
2. pred necelymi 3mi tydny jsem se byl podivat na jeho 480, kterou prodal(va) a nezaujala me, narozdil o tehle.
Myslim, ze to nejak zvladnu a mozna pojede kamos. Karoserie se mi libi natolik, ze jsem ochotnej motor dost zainvestovat, kdyby byl nejakej problem. Kdyz je neco rezaty, tak nemam chut opravovat motor. Podezrivam to trochu, ze nejsou dobry tlaky. Je to strikacka a ta by mela chytit bez plynu tak na 3 tocky starteru. tady jsem tomu musel plynem pomoct. Ale jinak jde ciste. Co o tom soudite.
1. je to z Prahy daleko (u Nachoda)
2. pred necelymi 3mi tydny jsem se byl podivat na jeho 480, kterou prodal(va) a nezaujala me, narozdil o tehle.
Myslim, ze to nejak zvladnu a mozna pojede kamos. Karoserie se mi libi natolik, ze jsem ochotnej motor dost zainvestovat, kdyby byl nejakej problem. Kdyz je neco rezaty, tak nemam chut opravovat motor. Podezrivam to trochu, ze nejsou dobry tlaky. Je to strikacka a ta by mela chytit bez plynu tak na 3 tocky starteru. tady jsem tomu musel plynem pomoct. Ale jinak jde ciste. Co o tom soudite.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Jj. zkusim, ale porad mi z toho plyne, ze by to ani bez plynu nemelo motat dlouho. No, ale nebudu asi takovej detailista, preci jen je to 14 let stare auto.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé