parkovanie automatu v kopci
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 21
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: volvo xc60 awd
- Bydliště: blava
#1 parkovanie automatu v kopci
nie kazdy vie,ako spravne zaparkovat automat v kopci.
Takze zastanem,,dam rucnu brzdu,stale stojim na brzdovom pedale,preradim na N,pustim rucnu brzdu,auto si tzv sadne a zaradim P,vypnem motor.
Na co je takyto postup dobry?--skuste si to inak a zistite,ze pri odchode sa vam ovela horsie zaradi D.
Dobra rada nad zlato,ked sa necita manual
Takze zastanem,,dam rucnu brzdu,stale stojim na brzdovom pedale,preradim na N,pustim rucnu brzdu,auto si tzv sadne a zaradim P,vypnem motor.
Na co je takyto postup dobry?--skuste si to inak a zistite,ze pri odchode sa vam ovela horsie zaradi D.
Dobra rada nad zlato,ked sa necita manual
Naposledy upravil(a) volvoxc60awd dne 24 říj 2014 08:27, celkem upraveno 2 x.
_________________
Skontrolujte si kovove ventile na pneu,mne tri praskli a za jazdy jeden vystrelil.Odporucam kvalitny kluc na vymenu kola ten vo vybave od Volva si dajme do ramecku na stenu. :-)
S40.V50d.xc60.......Skoda105,120,Felda.Stadion,jaweta,Tatran125,
Skontrolujte si kovove ventile na pneu,mne tri praskli a za jazdy jeden vystrelil.Odporucam kvalitny kluc na vymenu kola ten vo vybave od Volva si dajme do ramecku na stenu. :-)
S40.V50d.xc60.......Skoda105,120,Felda.Stadion,jaweta,Tatran125,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#2 parkovanie automatu na kopci
Přesně tak parkuji v kopci taky.
Není horší zařadit "D", ale vyndat to "P".
Není horší zařadit "D", ale vyndat to "P".
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#3 parkovanie automatu na kopci
Na kopci se parkuje už dobře, tam je rovina, ale když zastavím v kopci, tak stojím na brždě, dám P, mrsknu tam ruční brzdu, pustím brzdu, vypnu motor. Pokud je ruční brzda správně funkční, tak auto si ani nikam nesedne a v poklidu odjíždím pryč.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S80 Executive AWD D5244T4 MY2009
#4 parkovanie automatu na kopci
Dělám to stejně jako mot a vše v pohodě.
_________________
Volvo S80 Executive AWD, 2.400 ccm - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - automat
dříve Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - automat, Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005 , 63kW, Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW, Škoda 105L, r.v. 1988, 34 kW, Škoda 105L, r.v. 1976, 34 kW
Volvo S80 Executive AWD, 2.400 ccm - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - automat
dříve Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - automat, Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005 , 63kW, Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW, Škoda 105L, r.v. 1988, 34 kW, Škoda 105L, r.v. 1976, 34 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#5 parkovanie automatu na kopci
jde o to aby auto bylo zabrzdeny brzdou a ne prevodovkou... takze dat N-->zatahnout brzdu-->pustit pedal brzdy az si zadni pakny zakousnou-->zaradit P
obdoba i u manualu aby nebyl zbytecne napinana dvojhmota
obdoba i u manualu aby nebyl zbytecne napinana dvojhmota
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#6 parkovanie automatu v kopci
Když si ten postup čtu, tak raději budu jezdit vlakem nebo teda nebudu parkovat v kopci.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#7 parkovanie automatu v kopci
Není to tak složitý a zdlouhavý... když už je v tom praxe, tak je to rychlovka...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 69
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: bude V70II
#8 parkovanie automatu v kopci
Napriklad na xc90 s automatom mi rucna v prudkom kopci nestaci... Ked dam N a pustim brzdu, bude rucna pomalicky preklzovat a auto neudrzi, brzdna sila na STK bola dobra, aj v servise system rucnej brzdy kontrolovali a vsetko v poriadku ... Ale ked dam potom P, tak mam pocit ze po pusteni brdzy to nepreklzne. Ani davat potom po nastartovani D nerobi problem. Pekne lahko ho tam dam, odistim rucnu a idem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo V60 T6 AWD Heico
- Bydliště: Mladá Boleslav
#9 parkovanie automatu v kopci
Taky mam xc90 a stejný problem.V prudkém kopci mi ruční brzda prokluzuje.Slapu ji co to jde,nekdy se chytí hned a nekdy proste ne.Na rovině nebo mírném svahu se chytá hned.Postup provádím,jako je psáno výše...Lashiman píše:Napriklad na xc90 s automatom mi rucna v prudkom kopci nestaci... Ked dam N a pustim brzdu, bude rucna pomalicky preklzovat a auto neudrzi, brzdna sila na STK bola dobra, aj v servise system rucnej brzdy kontrolovali a vsetko v poriadku ... Ale ked dam potom P, tak mam pocit ze po pusteni brdzy to nepreklzne. Ani davat potom po nastartovani D nerobi problem. Pekne lahko ho tam dam, odistim rucnu a idem.
_________________
Volvo V60 T6 AWD Heico
Volvo V60 T6 AWD Heico
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#10 parkovanie automatu v kopci
Ruční brzda u XC90 je prostě problém. Vždy se to nějak nastaví, ale téměř u žádného auta to není úplně 100%.
#11 parkovanie automatu v kopci
Pokud ti ruční brzda auto v kopci neudrží,pak nemůže být brzdná síla dostačující!!!Lashiman píše:Napriklad na xc90 s automatom mi rucna v prudkom kopci nestaci... Ked dam N a pustim brzdu, bude rucna pomalicky preklzovat a auto neudrzi, brzdna sila na STK bola dobra, aj v servise system rucnej brzdy kontrolovali a vsetko v poriadku ... Ale ked dam potom P, tak mam pocit ze po pusteni brdzy to nepreklzne. Ani davat potom po nastartovani D nerobi problem. Pekne lahko ho tam dam, odistim rucnu a idem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#12 parkovanie automatu v kopci
asi tak - před dvěma lety na STK mi tvrdili, že ručka mi brzdí jen tak na 30% toho co má, přesto v kopci v pohodě auto udržela
otázka - když stojím na brzdě, zatáhnu ručku, hodím P a pustím brzdu, znamená to, že auto drží jen P? protože cítím to "sednutí", i bez kroku "N"
otázka - když stojím na brzdě, zatáhnu ručku, hodím P a pustím brzdu, znamená to, že auto drží jen P? protože cítím to "sednutí", i bez kroku "N"
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12100
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 parkovanie automatu v kopci
popojetí "než si to sedne" je u ručky o kousek delší než u automatky (XC i Jaruna). Takže ti to sedí nejspíš na P.
Můžeš to vyzkoušet, protože je to poznat na tom, jak blbě se vyřazuje P. Když dobře, tak to sedělo na ručce. Co to je dobře? Dobře to jde, když je to stejný jako na rovině
Můžeš to vyzkoušet, protože je to poznat na tom, jak blbě se vyřazuje P. Když dobře, tak to sedělo na ručce. Co to je dobře? Dobře to jde, když je to stejný jako na rovině
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#14 parkovanie automatu v kopci
s vyřazením P jsem nikdy neměl problém tak snad to bude OK
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 21 Odpovědi
- 1007 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 10 Odpovědi
- 2569 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 7 Odpovědi
- 1726 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lashiman
-
- 15 Odpovědi
- 2324 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.JM
-
- 1 Odpovědi
- 448 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vlado82