V pátek, cestou na sraz se mi pravdepodobne zadrel kompresor klimacky.
Predstavuju si to tak, ze elektromagneticka spojka zustala zakousnuta a kompresor se vrtel i kdyz jsem nemel klimu vubec zapnutou. Nejdriv se zacal ozyvat zvuk jako kdyz prokluzuje remen, pak to za jizdy malicko skublo a zacalo se kourit. Jediny co se dalo po ceste delat bylo odriznout remen. Tak se taky stalo.
Jedna se pry o americky kompresor s vlastni olejovou (nevymenitelnou?) naplni, do vozu Volvo 244 urcenych v r.1980 pro divoky vychod se vzperami a zesilenymi rameny. Mate-li nekdo radu, sem s ni. Zajima mne predevsim, jestli se to da rozebrat a spravit. Soustrastne pripisy typu: to mas blby, mne se to stalo pred lety taky, nepotrebuju. Zajimaji mne spis zkusenosti s opravou. Diky
Oprava kompresoru klimy V244/1980
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Oprava kompresoru klimy V244/1980
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
Oprava kompresoru klimy V244/1980
napsal jsi to na tri mista, resp na dve plus koupe.... takze se odkazu zpatky do sekce dvojek.... a stejne jjako tam i v koupi ti potreti nabizim kompresor ze sedmice (starsi provedeni), podle meho by mohl byt zamenny.....jojo píše:V pátek, cestou na sraz se mi pravdepodobne zadrel kompresor klimacky.
Predstavuju si to tak, ze elektromagneticka spojka zustala zakousnuta a kompresor se vrtel i kdyz jsem nemel klimu vubec zapnutou. Nejdriv se zacal ozyvat zvuk jako kdyz prokluzuje remen, pak to za jizdy malicko skublo a zacalo se kourit. Jediny co se dalo po ceste delat bylo odriznout remen. Tak se taky stalo.
Jedna se pry o americky kompresor s vlastni olejovou (nevymenitelnou?) naplni, do vozu Volvo 244 urcenych v r.1980 pro divoky vychod se vzperami a zesilenymi rameny. Mate-li nekdo radu, sem s ni. Zajima mne predevsim, jestli se to da rozebrat a spravit. Soustrastne pripisy typu: to mas blby, mne se to stalo pred lety taky, nepotrebuju. Zajimaji mne spis zkusenosti s opravou. Diky
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Oprava kompresoru klimy V244/1980
Viz sekce koupe-dily a dvojky opravy...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé