No koukám že už jsi se o to zajímal důkladnětravex píše: Nevim jakou hadici mas na mysli, vedou opravdu poradne roury, zadne pul nebo jednopalcove hadice....



No koukám že už jsi se o to zajímal důkladnětravex píše: Nevim jakou hadici mas na mysli, vedou opravdu poradne roury, zadne pul nebo jednopalcove hadice....
Jestli mas na myslii samosvornej diferak, tak ten se montoval na prani (US verze) nebo na nektere verze automatu a obcas i na turbobenziny s manualem primo ve fabrice. Diferak neni problem prehodit, vnitrni dily (predevsim staly prevod jsou zamenne). Klidne ti mohu jeden vnitrek samosvoru prodat (trochu mi ted prebejva). Ja se zabyval (provedl jsem) vymenu diferaku z duvodu zmeny staleho prevodu. Pouzil jsem prevod z benzinove verze a ted mi to misto 140 kmh pri 4100 rpm jede 150 pri 4000 rpm (priblizne hodnoty) maximalka (mereno ve 4800 rpm tj 700 rpm pod omezovac) dela v rozdilu +25 kmh. Spotreba klesla o cca 0,5litru na 100 km..... jedina nevyhoda, je ze auto "zlenivi" - ten benzinovej prevod je delsi a dynamika auta pak neni to co to bylo. Take "mezery" mezi kvalty jsou ted o poznani vetsi a musel jsem se znovu "ucit" radit. Vyhody ale prevazuji a uprava se vyplati v pripade, ze nehodlas za autem tahat tezkej vlek.Roj píše: No koukám že už jsi se o to zajímal důkladněA když to takhle povídáš tak Ti musim dát za pravdu žes mě od toho odradil. Možná někdy za hodně dlouho se k tomu vrátim ale posouvám to do daleka
Apropo Ty ses zabýval výměnou rozvodovky na změnu stáleho poměru z benzína že? Nevíš jestli mají 9xx takovej ten chytrej diferenciál jako všechny Volva s automatickou převodovkou? Někde jsem slyšel že jo, ale co je na tom pravdy to teda nevim...(myslim že to nebylo ani tady z fóra abych na někoho ukázal
) Kdybych měnil tu rozvodovku tak bych přišel o tuhle výhodu co? Zatim díky za super informace!
Postup ve strucnosti:ypsi píše::to Travex
S tym samosvorom si to uz nacal pri tej mojej prestavbe na automat, inak by ma to teda dost zaujimalo, je moc pracne?
Jo tak přesně ten jsem měl na mysli :idea: Jak se to projevuje v praxi? Je to znát v zimě hodně nebo je to "jenom" něco navíc. S 340 když si vzpomenu jak jsem jel lyžovat se slečnou a po 3. pokusu popředu jsem to vzdal, zařadil zpátečku, nahnal Helču do kufru a asi napopátý jsme to vycouvali...srab byl v tom, že předokolky si to kolem frčely jako o závodtravex píše: Jestli mas na myslii samosvornej diferak, tak ...
Jinak z Tabora do Benesova to neni nijak daleko, takze se muzeme nad timto tematem i sejit...
No castecne to neco navic, je, znat to trochu je, i na suchu v zatackach se auto chova trosku jinak. Bohuzel tlak na zadni napravu (vetsi zatizeni) to zaridit opravdu neumi, takze s lehkouprdeli se zas tak moc nezmeni....Roj píše: Jo tak přesně ten jsem měl na mysli :idea: Jak se to projevuje v praxi? Je to znát v zimě hodně nebo je to "jenom" něco navíc. ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé