Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#1 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Zdar zkušení Volvisté.
Chtěl bych se zeptat co všechno je potřeba vyměnit, na co si dát pozor popř. nějaké tipy při výměně motoru na Volvu 850 2,0 T5
za 2,3 T5?
Díky.
Chtěl bych se zeptat co všechno je potřeba vyměnit, na co si dát pozor popř. nějaké tipy při výměně motoru na Volvu 850 2,0 T5
za 2,3 T5?
Díky.
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#2 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Já bych tam dal zpátky 2,0.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#3 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Pozor na TK .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#4 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Neválí se někomu doma 2,0 T5? Jaký je rozdíl mezi 2,0 T5 a 2,0 T5R. Myslím v mechanické části. Dá se ten motor zaměnit?
Naposledy upravil(a) Marten dne 02 zář 2014 19:01, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#5 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Taky bych ho potřebovalMarten píše:Neválí se někomu doma 2,0 T5?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#7 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
tak pohov!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#8 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
To už snad dneska nikdo nekontroluje...Petr.Chrpa píše:Pozor na TK .
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#9 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
to by som bol zvedavy ako to jenoducho skontrolujes...
motor, patrilo by sa turbo, a hlavne poriesit RJ motora. Dat si pozor na variantu elektroniky. vaha vzduchu, snimac vacky, privod paliva...
motor, patrilo by sa turbo, a hlavne poriesit RJ motora. Dat si pozor na variantu elektroniky. vaha vzduchu, snimac vacky, privod paliva...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#10 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Pokud máš zapsané č.motoru v emisní kartičce jako já a pracovník ví kde hledat se zrcátkem a mě hledal při evidenčce sice nenašel ,ale snažil se tak bude mít problem sice malej ,ale asi bude.Potom je to o tom jak se k tomu pracovník TK postaví.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#11 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Já bych tam dal to co tam má být, ale i kdyby nahradil origo T5R motorem T5 tak bude kod místo B5204T2 jenom B5204T jestli se nepletu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Když sem přihlašoval Káju, tak mi na STK povídá, "hele, dyť tam máte motor VW!" Já mu řikám, nooo, ten tam patří." Pán povídá už jen "Aha" a já odcházel s "Z hlediska Evidenční kontroly vozidlo vyhovuje."
Dycky je to jen o lidech. Na druhou stranu sem slyšel zkazku, jak krabice s etalonem z evidenčky letěla kvůli ještě původnímu motoru, protože na něm bylo VW.
Dycky je to jen o lidech. Na druhou stranu sem slyšel zkazku, jak krabice s etalonem z evidenčky letěla kvůli ještě původnímu motoru, protože na něm bylo VW.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#13 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
metju píše:To už snad dneska nikdo nekontroluje...Petr.Chrpa píše:Pozor na TK .
Ale kontroluje..
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 79
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Black Water
- Vůz: Volvo XC90
#14 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Mně při poslední evidenčce kontrolovali a hledali kód motoru tak dlouho až mi stihli zavřít na inspektorátu a jel jsem 100km jen tak.. mimochodem, kód motoru je u C70 "vytečkovaný" na jednom z krycích plechů kolem motoru, tak předpokládám, že by měl být zaměnitelný i ten.. takže na to, že "to nikdo nekontroluje" bych nespoléhal..
_________________
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#15 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Jak kde no (případně za kolik )
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
To mě připomíná návštěvu STK s Citroenem. Pán se podíval na motor a povídá "Kde je kód motoru?". Já poslušně otevřel řidičovi dveře, sáhnul do kapsy dveří a vytáhl odtamtud hliníkový štítek se slovy "Upadlo to". Pán to zkontorloval a beze slova pokračoval v prohlídce auta.
p.s. Ten štítek jsem odvrtal z ještě starého typu motoru a od té doby ho vozím sebou.
p.s. Ten štítek jsem odvrtal z ještě starého typu motoru a od té doby ho vozím sebou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#17 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Marten: Pokud vím, tak myslím že jeden 2.0 T5 motor mají za 10 000Kč v T6R
A k tématu..., určitě bych tam nechal 2.0 T5, protože by jsi tím dá se říct nic moc, spíš nic než moc, nezískal, ten rozdíl 10kw je téměř neznatelnej. Já mám taky 2.0 T5 a něco jsem najezdil i s 2.3 T5 a rozdíl je opravdu minimální až žádný, a jestli jezdíš na 95okt benzin, tak tankuj 98 a hned uvidíš jak to lépe pojede, motor začne využívat celý svůj výkon a né snížený jak píše výrobce při používání 95okt. paliva. A jinak je až na zdvih kliky 2.0T5 naprosto identický jako 2.3T5, tzn. stejné 16T turbo, modré vstřiky, stejné ojnice, písty a vačky. Já mám momentálně odbržděných 189,5kw a neměnil bych
A k tématu..., určitě bych tam nechal 2.0 T5, protože by jsi tím dá se říct nic moc, spíš nic než moc, nezískal, ten rozdíl 10kw je téměř neznatelnej. Já mám taky 2.0 T5 a něco jsem najezdil i s 2.3 T5 a rozdíl je opravdu minimální až žádný, a jestli jezdíš na 95okt benzin, tak tankuj 98 a hned uvidíš jak to lépe pojede, motor začne využívat celý svůj výkon a né snížený jak píše výrobce při používání 95okt. paliva. A jinak je až na zdvih kliky 2.0T5 naprosto identický jako 2.3T5, tzn. stejné 16T turbo, modré vstřiky, stejné ojnice, písty a vačky. Já mám momentálně odbržděných 189,5kw a neměnil bych
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#18 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Vsetkym staci nalepka na kryte rozvodov, aj mne
Ja by som tam dal co sa zozenie v dobrom stave za prijatelny baksis.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#19 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Tak snad jsem si z toho poučného textu vydedukoval správně, že se jedná o motor do 850 2.0T5 ???
Pokud ano, tak tady jeden mám, ANO 2.0T5, italská verze, koupená v německu.
Pokud trváš na 2.3T5 tak tu mám taky, ale vlastní přestavbu nedoporučuju.
Pokud nemáš k dispozici celé auto na díly, ale jenom motor, tak to skončí sebevraždou.
Je tam tolik odlišností, že to nedoporučuju...........turbo, výfuk, řídící jednotka, převodovka, poloosy atd.
A ty hlavně budeš strkat silnější motor do slabšího kabátu, takže nežli stihneš propálit píst, vlivem malé dávky paliva,
tak utrhneš poloosu, nebo spojku.
A navíc by bylo vhodné si ujasnit, kolik do toho chceš investovat a taky v jakém stavu očekáváš, že bude dvacet let
honěnej motor s turbem
Pokud ano, tak tady jeden mám, ANO 2.0T5, italská verze, koupená v německu.
Pokud trváš na 2.3T5 tak tu mám taky, ale vlastní přestavbu nedoporučuju.
Pokud nemáš k dispozici celé auto na díly, ale jenom motor, tak to skončí sebevraždou.
Je tam tolik odlišností, že to nedoporučuju...........turbo, výfuk, řídící jednotka, převodovka, poloosy atd.
A ty hlavně budeš strkat silnější motor do slabšího kabátu, takže nežli stihneš propálit píst, vlivem malé dávky paliva,
tak utrhneš poloosu, nebo spojku.
A navíc by bylo vhodné si ujasnit, kolik do toho chceš investovat a taky v jakém stavu očekáváš, že bude dvacet let
honěnej motor s turbem
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#20 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Auto je 850 T5R 2,0 155kw.
Jinak mám obě dvě motorizace a 2,3 jede líp odspodu.
Jinak mám obě dvě motorizace a 2,3 jede líp odspodu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#21 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Asi bude rozumnější tam dát to co tam má být, ale pohrával jsem si s myšlenkou 2,3 s tím, že bych si nějak pomohl do budoucna, kdybych chtěl dělat nějaké výkonostní úpravy na motoru..
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
#22 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
pokial viem, b5204t ma 13G turbo a b5234t ma 15G a viac.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#23 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Převodovka a poloosi jsou taky rozdílné?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
#24 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
u 850 nevím s těma turbama přesně...ale u S/V/C 70 B5204T3 už jsou vždy 16T turba a poloosy by měly být stejný, myslím že je rozdíl jen jestli máš na matici nebo na šroub a převodovku má 2.0T5 celkově dělší než 2.3T5 ale první dva kvalty jsou naopak kratší, protože já udělám na 2.rs cca 95km/h kdežto 2.3 T5 udělá na 2.rs myslím něco kolem 110km/h takže by se to mělo lišit jen převodovými poměry, ale jinak jsou to M56, na Volvospeedu jsem viděl že se tam dá nacpat i M66 s nějakýma úpravama.
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 88
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Mořice - Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 T5-R
#25 Výměna motoru 2,0 T5 za 2,3 T5 ?
Turbo je rozhodně rozdílné, s tím musím souhlasit momentálně tam mám 13G, ale o tom že by byl rozdíl v poloosách a převodovce nevím..
_________________
Volvo 850 T5R
Volvo 850 T5R
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 56 Odpovědi
- 8707 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Siggi
-
- 1 Odpovědi
- 477 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 3 Odpovědi
- 696 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 2 Odpovědi
- 754 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 10 Odpovědi
- 1258 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi