
Moja otázka 1: Ma zmysel vôbec robiť dekarbonizáciu motora? Aký názor na to máte? Používam VIF.
http://www.dekarbo.sk/produkty/dekarbonizacia-vznetoveho-motora/
otázka 2: mám DPF filter? - pri kúpe som si neuvedomil že ma pravdepodobne DPF filter. kua.
otázka 3: spojka zaberá dosť vysoko - náprava odvzdušniť alebo čo pomôže?
otázka 4: mám dieru v pravej smerovke, ktorá je v spätnom zrkadle dá sa vymeniť samotný plast alebo musím kúpiť celú zadnú časť spätného zrkadla?
otázka 5: Pri štartovaní musím štartovať cca 2 - 3 sek. pokiaľ naskočí motor. Pri starej 740D a S70 2,5tdi ako sa hovorí ťuk a motor priadol.
otázka 6: mám nezávisle kúrenie. Funkčné je iba pri naštartovaní. Čítal som čo bolo napísane na tomto fóre. Čiže timer I a timer II nemám. Volal som do Camea servis (predajca Honda a Volva v Košiciach) ohľadom updatu softwaru na mojej V70, aby fungovalo vebasto tak aby som si ho vedel nastaviť jeden deň dopredu. Servisak odpovedal, že to software neporieši ale že to riešil v minulosti tak rok naspäť nejakým ovládačom alebo nejakým bazmekom neviem ako sa to volá. Mam sa mu ozvať po predĺženom víkende. Na fóre sa píše, že update softwaru pomôže. Inač po roku 2001 alebo tak nejako netreba žiaden kód na rádio (pokiaľ bola odpojená batéria).
Inač ma čaká výmena oleja + filtre (olej menim raz za rok alebo po 15 000km + všetky filtre), výmena predných kotúčov + segmenty, kontrola zadných kotúčov + ručnej brzdy, kontrola brzdových hadičiek čítal som tu že končia cca po 10 rokoch. Poprípade ešte výmena tlmičov a dorazov a samozrejme kúpa nových letných pneu17ky a zimných 16ky pneu

Ďakujem za relevantné odpovede.
Rasťo
