Potřeboval bych zjistit, zdali jdou zaměnit mezi sebou převodovky (s dvouhmotou a spojkou) z těchto aut:
převodovka z tohoto S70, 2.4, 125 kw, YV1LS5502W2464530
do tohoto V70, 2.0, 166kw r.v. 1998, YV1LW4302V2342353
Dík předem za jakoukoliv odpověď. Pokud by někdo i věděl jestli je stejný průměr poloos, taky budu rád.
S70/V70 Záměna převodovky - help!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#1 S70/V70 Záměna převodovky - help!
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
#2 S70/V70 Záměna převodovky - help!
By byz problem, ale myslim ze ta italska T5 ma delsi provodovku ale prvni dva kvalty kratsi, a ta atmosfera to bude mit naopak, delsi prvni dva kvalty a celkove kratsi zprevodovani,jinak by to melo byt zamenne
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3 S70/V70 Záměna převodovky - help!
Nejlepší by byl někdo kdo to naživo viděl vyndaný nebo ještě líp rozebraný, ale když zůstanem u teorie, tak bych se nedivil kdyby atmosféra měla slabší spojku (klidně i menší lamelu), možná i dvojhmotu. Aspoň u jiných výrobců to tak bývá.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#4 S70/V70 Záměna převodovky - help!
Ale tak na takové to moje domácí ježdění by to stačit mohlo. Než se to zase dokurví. Halt volvo není renault.
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#5 S70/V70 Záměna převodovky - help!
Fyzicky to tam treba pujde, ale podle me nebude idealni performance. Na nekterych kvaltech to pojede jak pichly prase a pak to bude zase chciply.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#6 S70/V70 Záměna převodovky - help!
a otázka do pranice: Má někdo zkušenosti s výměnou z 850 2.3 T5 166kw(bohužel VIN už asi nevyhrabu ale měla ještě vyblikávací jednotku) na V70 1998 166kw?
Pak se ještě nabízí repas převodovky co ve V70 je teď, ale zatím si nedovedu představit cenu. Převodovka řadí nromálně, ale 1-2 stupeŇ jde přes zuby (nejspíše synchron) a z 3-4 to při vyšších ot. jde trošku hůře než ostatní stupně.
Stalo se to, že byly řazeny rychlosti se spadlým spojkovým pedálem.
Pak se ještě nabízí repas převodovky co ve V70 je teď, ale zatím si nedovedu představit cenu. Převodovka řadí nromálně, ale 1-2 stupeŇ jde přes zuby (nejspíše synchron) a z 3-4 to při vyšších ot. jde trošku hůře než ostatní stupně.
Stalo se to, že byly řazeny rychlosti se spadlým spojkovým pedálem.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#7 S70/V70 Záměna převodovky - help!
Nebo jestli někdo nechce vymazlenou bílou V70 T5 za 65.000
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 16 Odpovědi
- 769 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od IgorS
-
- 12 Odpovědi
- 2760 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 16 Odpovědi
- 1343 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 32 Odpovědi
- 6113 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 3 Odpovědi
- 2033 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka