By byz problem, ale myslim ze ta italska T5 ma delsi provodovku ale prvni dva kvalty kratsi, a ta atmosfera to bude mit naopak, delsi prvni dva kvalty a celkove kratsi zprevodovani,jinak by to melo byt zamenne
_________________ Bylo: BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Nejlepší by byl někdo kdo to naživo viděl vyndaný nebo ještě líp rozebraný, ale když zůstanem u teorie, tak bych se nedivil kdyby atmosféra měla slabší spojku (klidně i menší lamelu), možná i dvojhmotu. Aspoň u jiných výrobců to tak bývá.
a otázka do pranice: Má někdo zkušenosti s výměnou z 850 2.3 T5 166kw(bohužel VIN už asi nevyhrabu ale měla ještě vyblikávací jednotku) na V70 1998 166kw?
Pak se ještě nabízí repas převodovky co ve V70 je teď, ale zatím si nedovedu představit cenu. Převodovka řadí nromálně, ale 1-2 stupeŇ jde přes zuby (nejspíše synchron) a z 3-4 to při vyšších ot. jde trošku hůře než ostatní stupně.
Stalo se to, že byly řazeny rychlosti se spadlým spojkovým pedálem.