IC- Tube and Fin vs Bar and Plate
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#1 IC- Tube and Fin vs Bar and Plate
Už delší dobu přemyšlím nad nejakym dalsim upgradem , a chci si asi udelat nejakej Fmic. Jen premyslim jakou chladici plochu zvolit . Nacetl sem toho dost a oboje ma svoje pro a proti . Bar and plate - tezsi ale pevnejsi a proudi uvnitr vice vzduchu . Tube and fin - lehci,lepsi chladici schopnosti ale jadrem proteka min vzduchu. Na vetsine cizich for sem se docetl ze je lepsi bar and plate ale jini povidaji toto a jini toto No... a ted babo raď ? jelikoz v tom mam gulas
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
#2 IC- Tube and Fin vs Bar and Plate
Já osobně bych to asi neřešil, vybíral bych spíše podle značky a kvality
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#3 IC- Tube and Fin vs Bar and Plate
Mekky psal že si ho chce udělat, ne koupit... Což teda přeju hodně štěstí jestli je tomu tak
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#4 IC- Tube and Fin vs Bar and Plate
No cooler koupit a příslušenství samo domo, ale už to mám na 70% posefovany, a nebude to taková piplacka než koupit uni a vymýšlet
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#5 IC- Tube and Fin vs Bar and Plate
jako že to vyjde nějak výrazně levnějš než z třeba do88, nebo si chceš jentak hrát ?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek