V40 T4 dlouhé starty

  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#1 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od peter cz »

Co může mít vliv na dlouhé studené starty u T4 1998? Chová se to jak kdyby bylo načepovaný čistý Ečko - tj. buď dlouho točí (třeba 5sekund) nebo chytne a hned zdechne + napodruhý chytne, a pár sekund trvá než se chytnou všechny čtyry... takto se to chová na čistej benzín a zajímavý je že s mixem Ečka (30%) to startuje o něco málo lepší...
K dispozici je ještě druhá T4, která funguje v pořádku, takže jsme zkusili přehazovat, původně byla mrtvá lambda (šlo to strašně bohatý) po přehození druhý sice zlepšení, už to neběží bohatý, ale diagnostika hlásí špatnej předehřev (na původní t4 nic...), dále zkušebně vyměněny svíčky, cívky, kabely, čidlo polohy vačky... co ještě může mít vliv?
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Pepino33
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 437
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

#2 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od Pepino33 »

Mrkni tady:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=23776
Už jsme to tu řešili a na nic nepřišli. :unknown: :unknown:
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#3 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od tomasss »

Presne tohle jsem ted resil na kolegove v40 T4...a byla to prosakujici membrana v regulatoru tlaku paliva. Na prvni start nic nebo jen velmi ztezka, napodruhy vzdy. Shod z regulatoru podtlakovou hadicku, nastartuj a koukej.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od Urvanej »

MAm podobnej problém a uvažuju stejnym směrem jak tomasss. Novej mam (ve skříni) :fool:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#5 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od peter cz »

Nojo má pravdu ten kluk :D nicméně benzín z toho neprosakuje ale spíš cáká :crazy:
Máš tip odkud novej nebo ste dali použitej?
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#6 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od tomasss »

Dobre ja! :) Davali jsme pouzitej, protoze u ty T4 co jsem mel v paratech byl nejakej obskurni system regulace tlaku paliva - bez vratny hadicky do nadrze :shock: kterej se samozrejme daval jen nejakej specialni modelovej rok, a proto to melo i specialni cenu kolem 6tisic. Takze regulator od avdily za petikilo a drandi to jak zamlada.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#7 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od r.chroust »

peter cz píše:Co může mít vliv na dlouhé studené starty u T4 1998? Chová se to jak kdyby bylo načepovaný čistý Ečko - tj. buď dlouho točí (třeba 5sekund) nebo chytne a hned zdechne + napodruhý chytne, a pár sekund trvá než se chytnou všechny čtyry... takto se to chová na čistej benzín a zajímavý je že s mixem Ečka (30%) to startuje o něco málo lepší...
K dispozici je ještě druhá T4, která funguje v pořádku, takže jsme zkusili přehazovat, původně byla mrtvá lambda (šlo to strašně bohatý) po přehození druhý sice zlepšení, už to neběží bohatý, ale diagnostika hlásí špatnej předehřev (na původní t4 nic...), dále zkušebně vyměněny svíčky, cívky, kabely, čidlo polohy vačky... co ještě může mít vliv?
právě řeším úplně ten samý problém, při prvním startu to někdy trvá i 10vteřin..
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#8 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od peter cz »

Jak jsem psal, bylo to tím regulátorem tlaku paliva...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#9 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od r.chroust »

Mám ještě pár dílů z druhého motoru, tak snad se poštěstí... jen ještě blbá otázka, kde ho najdu? jde to nějak popsat nebo poslatfoto? :oops:
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

dalbar

#10 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od dalbar »

Takhle to vypadalo u mě.
Přílohy
regTlakuPaliva.png
regTlakuPaliva.png (338.22 KiB) Zobrazeno 2783 x

Pepino33
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 437
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

#11 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od Pepino33 »

Trošku obnovím téma.
Z toho regulátoru má téct benzín????Protože mně to tam syčí při vypnutém motoru a po nastartování teče benzín.Lépe řečeno obtíká ta hadička. :cry: :cry:
Jinak mám opět problémy s těmi dlouhými starty. :unknown: :unknown:
A teď jsem právě vyzkoušel ten regulátor.Sundal jsem kryt a objevilo se výše popsané.Takže vyměnit??
Díky za rady.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#12 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od tomasss »

Z hadicky podtlaku (ta co vede do sani) tect rozhodne nema, pokud tece tak vymenit.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Pepino33
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 437
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

#13 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od Pepino33 »

Tak byl nalomený ten plastový přívod do toho ventilu.Teď jsem ho zlomil úplně.Takže sundat celou lištu a vyměnit ten ventil,že?? :o :o
Jak se prosím sundává ta lišta se vstřikama??Musí se nějak odpojit ty vstřiky,nebo to vytáhnu celé??
Mám tam tenhle.
Přílohy
regulátor tlaku.jpg
regulátor tlaku.jpg (21.03 KiB) Zobrazeno 2589 x
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků
Vůz: 760
Bydliště: Petřvald u Karviné

#14 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od Renoš »

Vstřiky tam drží na gumičkách.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw

Pepino33
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 437
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

#15 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od Pepino33 »

Tak ho mám venku. :Yahoo!: :Yahoo!: Ten regulátor!!!! :D
Číslo je:DPRO4 309 KPo 3458/01 9404583
A je od Weber
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA

Pepino33
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 437
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

#16 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od Pepino33 »

Tak včera implantováno.
Ve Volvu se na mně divně dívali,jakože takový drahý díl do takového auta???? :crazy: :crazy:
Ale co,no.Teď to zatím startuje,jak má.Uvidím po zatěžkávací zkoušce po zahřátí. :twisted: :twisted:
Zatím jsem zkoušel simulovat situace,kdy mi to dlouho startovalo,a vždy to bylo na brnk.Takže zatím dobrý. :kuchta:
Z poznatků zatím vše. :wink: :wink: :good: :good:
P.S.:Originální číslo dílu je:9404583
A pokud chcete celek,tak ještě plastový adaptér k tomu za 600.kč.
Číslo:9443597 :wink: :wink:
A ještě připomínka.Nesežene vám to nikdo.Jedině autorizák VOLVO!!!!!!!!!
A nebo někdo,kdo má známosti ve Volvu.
Psal jsem dodavatelům ND po celé republice(Lichnov jsem opomněl :oops: :oops: )a nikdo to neměl ani v nabídce,ani v katalogu. :cry: :cry:
Je to problematicky sehnatelný díl. :jaj: :jaj:
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#17 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od tomasss »

Nerikal bych tomu "problematicky sehnatelny dil", proste se nevyrabi v druhovyrobe, stejne jako spousta dalsich dilu, a tudiz je jeho jedinym dodavatelem Volvo. Tam ti ho ale predpokladam sehnali "bezproblematicky" :)
Jinak gratulace k vyreseni, to je za docela kratkou dobu uz nekolikata T4 s uplne stejnym problemem...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Pepino33
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 437
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

#18 V40 T4 dlouhé starty

Příspěvek od Pepino33 »

Díky za pochvalu. :wink: :wink:
Jinak auto startuje jako dříve. :Yahoo!: :Yahoo!: A s tím sehnáním je opravdu možné jen ve Volvu.Už jsem se přesvědčil. :cry: :cry:
No nic.Jdu si užívat klidných startů NAPOPRVÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8) 8)
Tímto děkuji za místní rady a připomínky a doufám,že to pomůže i jiným. :beer: :beer:
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“