Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
- Autor
- Zpráva
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Máš fotku jak to vypadalo? Ty už jsi tam dal druhej nárazník, nebo jak jsi to vyřešil?
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
No myslím, že mezeru pod světlama máš asi jen ty, všichni ostatní co to tady předělávali tam mezeru nemají...
Včera jsem ty černý blinkry objednal na http://www.volvodiely.sk a dnes ráno už je poslali. Prej by tady měli být max do týdne dobírkou. Celková cena 70 Eur včetně poštovného. Cca asi 1700,- Kč což si myslím že není až tak špatné.
Teď už jen u nás objednat ty světla a můžu se do toho pustit. Jen nevím kdy to zvládnu, protože s Volvíkem lítám denně do práce a nechci to rozebrat a pak kdyby náhodou vznikl nějakej problém, tak bych musel do práce asi vlakem....
Včera jsem ty černý blinkry objednal na http://www.volvodiely.sk a dnes ráno už je poslali. Prej by tady měli být max do týdne dobírkou. Celková cena 70 Eur včetně poštovného. Cca asi 1700,- Kč což si myslím že není až tak špatné.
Teď už jen u nás objednat ty světla a můžu se do toho pustit. Jen nevím kdy to zvládnu, protože s Volvíkem lítám denně do práce a nechci to rozebrat a pak kdyby náhodou vznikl nějakej problém, tak bych musel do práce asi vlakem....
-
Offline
- Příspěvky: 1185
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Tebe potěším , ale sebe jsem nepotěšil. Byl jsem u kamaráda v garáži , protože jsem mu včera volal na toto téma a on mi říkal , že to je blbost , že sedět to musí a měl pravdu u Tebe to sedět bude u mně to nesedí , protože jsem to koupil a zapoměli mi říct , že to bylo bouchlé na předek , tak se omlouvám za špatnou info.
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
No to se mi taky už začalo honit hlavou, když jsem nad tím tak přemýšlel, ale nechtěl jsem ti kazit náladu.
A už jsi to nějak vyřešil to mezírku?
A už jsi to nějak vyřešil to mezírku?
-
Offline
- Příspěvky: 1185
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
budu to řešit , ale až se trochu oteplí , protože já nemám garáž a jezdím každý den.
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
K@rlos píše:No myslím, že mezeru pod světlama máš asi jen ty, všichni ostatní co to tady předělávali tam mezeru nemají...
Včera jsem ty černý blinkry objednal na http://www.volvodiely.sk a dnes ráno už je poslali. Prej by tady měli být max do týdne dobírkou. Celková cena 70 Eur včetně poštovného. Cca asi 1700,- Kč což si myslím že není až tak špatné.
Teď už jen u nás objednat ty světla a můžu se do toho pustit. Jen nevím kdy to zvládnu, protože s Volvíkem lítám denně do práce a nechci to rozebrat a pak kdyby náhodou vznikl nějakej problém, tak bych musel do práce asi vlakem....
Měl jsis to objednat z toho slovenska vsechno a domluvit si snim nejakou rozumnou cenu za celej setik , pokud uz tedy jdes do tech co nejsou od helly
Jinak já z tou výměnou neměl nervy a zaplatil jsem si autoelektrikáře, kterej to za 3 hodky zbastlil i seřídil
Jinak zdravím přerováka
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Zdravím Olomoučáka.
Já právě přemýšlím, že bych ty světla koupil Helly, tak proto jsem objednal jen blinkry.
No uvidíme až přijdou, co dál. Sám to asi měnit nebudu, taky bych na to asi neměl nervy...
Já právě přemýšlím, že bych ty světla koupil Helly, tak proto jsem objednal jen blinkry.
No uvidíme až přijdou, co dál. Sám to asi měnit nebudu, taky bych na to asi neměl nervy...
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Znova som riešil svetlomety a kúpil som Helly. Urobím zrovnanie Hella H4, Depo H7, Hella H7 aj s fotkami.. Hella je fakt najlepšia, vyrábajú ich Rakoľuby Slovensko.K@rlos píše:Zdravím Olomoučáka.
Já právě přemýšlím, že bych ty světla koupil Helly, tak proto jsem objednal jen blinkry.
No uvidíme až přijdou, co dál. Sám to asi měnit nebudu, taky bych na to asi neměl nervy...
Ide o technológiu Helly, je patentovo chránená, tak ju DEPO nemohlo skopírovať. Tvar paraboly je výrazne dokonalejšia, dokonca sú rozdiely aj v samotnom skle.
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Tak to pošli prosím odkaz na jejich stránky... Díky.
Mě už přišli ty blinkry ze Slovenska a maximální spokojenost!
Doufám, že zbydou peníze i na světla, protože se budu ženit, tak momentálně tečou korýtkem jinam...
Ale H7+H7 budou určitě! Krátký blinkry už mám i namontovaný a teď tomu kazí vzhled jen původní světla H4.....
Mě už přišli ty blinkry ze Slovenska a maximální spokojenost!
Doufám, že zbydou peníze i na světla, protože se budu ženit, tak momentálně tečou korýtkem jinam...
Ale H7+H7 budou určitě! Krátký blinkry už mám i namontovaný a teď tomu kazí vzhled jen původní světla H4.....
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
http://www.ipec-group.com/html/projects/showroom/hella_sk.html
http://www.hella.com/hella-sk-sk/268.html
http://www.hella.com/hella-sk-sk/268.html
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slovakia
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Tak aj ja po vzore ostatných som vymenil svetlá za číre. Kúpil som TYC. Nie je to Hella, ale pomer cena/kvalita je si myslím, že viac ako dobrý.
Bolo tu popísaných viacero možností ako zapojiť nové číre svetlomety H7 a aj názorov ako fungujú tie pôvodné H4. Skúsim to zhrnúť a uviesť na pravú mieru ako to skutočnosti je. Síce veľa členov má už spravené toto zapojenie od auto elektrikára, ale určite pribudne ešte veľa členov, ktorý budú upgradovať a možno si to budú chcieť spraviť sami (tu ale predpokladám aspoň základné znalosti elektrotechniky, spájanie káblov a pod.). Platí staré dobré heslo „čo si človek nespraví kvalitne sám, tak to nemá“.
Ako fungujú staré svetlomety H4 (viď schému nižšie bez načerveno označených prepojov a relé č. 88):
Po otočení kľúčom v zapaľovaní do polohy II sa zopne relé č. 87, ktoré privedie kladný (+) pól batérie cez poistku F12, relé č. 87, vlákna tlmených aj diaľkových žiaroviek, prepínaciu páčku tlmených a diaľkových svetiel až na otočný prepínač svetiel . Predné svetlomety sú istené iba touto jednou poistkou, takže keď sa vám vypáli táto poistka tak vám zhasnú tlmené aj diaľkové svetlá na pravej aj ľavej strane s výnimkou obrysových.
a. Tlmené svetlá – otočením prepínača svetiel do polohy stretávacie svetlá sa privedie cez prepínač svetiel záporný (-) pól batérie (kostra) na tlmené svetlá.
Prúd tečie z baterky (+) cez poistku F12, relé č. 87, vlákno tlmeného svetla, páčku prepínača diaľkových a tlmených svetiel a cez otočný prepínač na (-).
b. Tlmené svetlá + svetelná húkačka – tlmené svetlá ako v bode a.) a na diaľkové sa privedie (-) cez páčku prepínača diaľkových a tlmených svetiel.
Prúd tečie cez tlmené ako v bode a.), diaľkové - prúd tečie z baterky (+) cez poistku F12, relé č. 87, vlákno diaľkového svetla a cez páčku prepínača diaľkových a tlmených svetiel na (-).
c. Diaľkové svetlá – prepnutím páčky na diaľkové svetlá sa odpojí (-) z tlmených svetiel a pripojí sa na diaľkové svetlá.
Prúd tečie z baterky (+) cez poistku F12, relé č. 87, vlákno diaľkového svetla, páčku prepínača diaľkových a tlmených svetiel a cez prepínač svetiel na (-).
Pozn.:
a. Pre odborníkov – viem, že smer prúdu som uviedol naopak ako v skutočnosti „tečie“ (-) do (+), z dôvodu že je to lepšie pre pochopenie.
b. Nechápem prečo v schéme je pri otočnom prepínači svetiel v polohe 0 prepojený (-) na stretávacie svetlá. To by znamenalo, že po otočení kľúča do polohy II by svietili stretávacie svetlá aj pri prepínači svetiel v polohe 0, kedy by vlastne nemalo nič svietiť. Buď je zle spracovaná schéma, alebo som niečo prehliadol, a poprosím od vás opravu ak sa mýlim.
Novšie modely od roku 2000 to majú už riadené elektronicky a nie je zaťažovaný zbytočne prúdom otočný prepínač svetiel a ani páčka prepínača diaľkových a tlmených svetiel. V starších modeloch sa preto môže stať, že vám vyhorí prepínač svetiel alebo páčka. Novšie modely už nespínajú záporný pól (-) batérie ako staršie modely, ale kladný (+).
pokračovanie ďalej.....
Bolo tu popísaných viacero možností ako zapojiť nové číre svetlomety H7 a aj názorov ako fungujú tie pôvodné H4. Skúsim to zhrnúť a uviesť na pravú mieru ako to skutočnosti je. Síce veľa členov má už spravené toto zapojenie od auto elektrikára, ale určite pribudne ešte veľa členov, ktorý budú upgradovať a možno si to budú chcieť spraviť sami (tu ale predpokladám aspoň základné znalosti elektrotechniky, spájanie káblov a pod.). Platí staré dobré heslo „čo si človek nespraví kvalitne sám, tak to nemá“.
Ako fungujú staré svetlomety H4 (viď schému nižšie bez načerveno označených prepojov a relé č. 88):
Po otočení kľúčom v zapaľovaní do polohy II sa zopne relé č. 87, ktoré privedie kladný (+) pól batérie cez poistku F12, relé č. 87, vlákna tlmených aj diaľkových žiaroviek, prepínaciu páčku tlmených a diaľkových svetiel až na otočný prepínač svetiel . Predné svetlomety sú istené iba touto jednou poistkou, takže keď sa vám vypáli táto poistka tak vám zhasnú tlmené aj diaľkové svetlá na pravej aj ľavej strane s výnimkou obrysových.
a. Tlmené svetlá – otočením prepínača svetiel do polohy stretávacie svetlá sa privedie cez prepínač svetiel záporný (-) pól batérie (kostra) na tlmené svetlá.
Prúd tečie z baterky (+) cez poistku F12, relé č. 87, vlákno tlmeného svetla, páčku prepínača diaľkových a tlmených svetiel a cez otočný prepínač na (-).
b. Tlmené svetlá + svetelná húkačka – tlmené svetlá ako v bode a.) a na diaľkové sa privedie (-) cez páčku prepínača diaľkových a tlmených svetiel.
Prúd tečie cez tlmené ako v bode a.), diaľkové - prúd tečie z baterky (+) cez poistku F12, relé č. 87, vlákno diaľkového svetla a cez páčku prepínača diaľkových a tlmených svetiel na (-).
c. Diaľkové svetlá – prepnutím páčky na diaľkové svetlá sa odpojí (-) z tlmených svetiel a pripojí sa na diaľkové svetlá.
Prúd tečie z baterky (+) cez poistku F12, relé č. 87, vlákno diaľkového svetla, páčku prepínača diaľkových a tlmených svetiel a cez prepínač svetiel na (-).
Pozn.:
a. Pre odborníkov – viem, že smer prúdu som uviedol naopak ako v skutočnosti „tečie“ (-) do (+), z dôvodu že je to lepšie pre pochopenie.
b. Nechápem prečo v schéme je pri otočnom prepínači svetiel v polohe 0 prepojený (-) na stretávacie svetlá. To by znamenalo, že po otočení kľúča do polohy II by svietili stretávacie svetlá aj pri prepínači svetiel v polohe 0, kedy by vlastne nemalo nič svietiť. Buď je zle spracovaná schéma, alebo som niečo prehliadol, a poprosím od vás opravu ak sa mýlim.
Novšie modely od roku 2000 to majú už riadené elektronicky a nie je zaťažovaný zbytočne prúdom otočný prepínač svetiel a ani páčka prepínača diaľkových a tlmených svetiel. V starších modeloch sa preto môže stať, že vám vyhorí prepínač svetiel alebo páčka. Novšie modely už nespínajú záporný pól (-) batérie ako staršie modely, ale kladný (+).
pokračovanie ďalej.....
Naposledy upravil(a) spaceball dne 17 kvě 2010 17:25, celkem upraveno 1 x.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slovakia
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Ako upraviť kabeláž z H4 na H7:
Prvá možnosť by bola ako to popisovalo viacej členov pomocou sústavou relátok (niekto tu popisoval 3ks). Kľudne by to tak mohlo byť, ale je tu jedna vec. Čím viac spojov a prepojov tým je väčšia pravdepodobnosť úbytku napätia na konektoroch a spojoch a nehovoriac o tom ak sú zle nakriplované. Svetlá môžu slabšie svietiť, a každý konektor a spoj je potencionálne kazové miesto ak nie je odborne a precízne spravené a nesmieme zabudnúť aj na poveternostné vplyvy, keďže každý umiestňuje relé do motorového priestoru.
Druhá možnosť je, ktorú ale neodporúčam (niekto tu s tým experimentoval) spojiť káble bez relé, aby svietili pri diaľkových aj tlmené (bol tu aj niekoľko strán dozadu návod, ako spojiť v káble v konektore). Ale týmto počinom zaťažíme prepínač aj páčku dvojnásobným prúdom a môže zhorieť jedno aj druhé!!!
Tretia najjednoduchšia možnosť je zapojiť to ako to bolo na H4. Pri diaľkových svetlách prídeme ale o svetlo tlmených.
Štvrtá možnosť trošku zložitejšia možnosť je to zapojiť originálne ako to navrhli súdruhovia z Volva pre turbo modely so svetlami „twin headlights“. Preto schému netreba vymýšľať . Stačí doplniť jedno relé č. 88 a prepojiť to podľa schémy (viď obrázok, naznačené načerveno). Turbo modely mali toto relé umiestnené v poistkovom a reléovom puzdre v motorovom priestore. Preto som chvíľu dúfal, že doplním jedno relé a nebudem musieť nič prerábať. Ale som sa mýlil, z opačnej strany krytu poistiek kde sú popísané poistky je napísane „Only single headlights“.
Diaľkové fungujú tak, že pri prepnutí na diaľkové svetlá sa tlmené vypnú, ale akonáhle sa zapnú diaľkové tak tieto cez relé č. 88 zapnú tlmené. Prúd diaľkových tečie ako pri H4, prúd tlmených tečie cez vlákno tlmeného svetla a cez relé na (-). Takže prepínač a páčka svetiel je zaťažená iba ako keby boli zapnuté iba ďiaľkové bez tlmených.
pokračovanie ďalej....
Prvá možnosť by bola ako to popisovalo viacej členov pomocou sústavou relátok (niekto tu popisoval 3ks). Kľudne by to tak mohlo byť, ale je tu jedna vec. Čím viac spojov a prepojov tým je väčšia pravdepodobnosť úbytku napätia na konektoroch a spojoch a nehovoriac o tom ak sú zle nakriplované. Svetlá môžu slabšie svietiť, a každý konektor a spoj je potencionálne kazové miesto ak nie je odborne a precízne spravené a nesmieme zabudnúť aj na poveternostné vplyvy, keďže každý umiestňuje relé do motorového priestoru.
Druhá možnosť je, ktorú ale neodporúčam (niekto tu s tým experimentoval) spojiť káble bez relé, aby svietili pri diaľkových aj tlmené (bol tu aj niekoľko strán dozadu návod, ako spojiť v káble v konektore). Ale týmto počinom zaťažíme prepínač aj páčku dvojnásobným prúdom a môže zhorieť jedno aj druhé!!!
Tretia najjednoduchšia možnosť je zapojiť to ako to bolo na H4. Pri diaľkových svetlách prídeme ale o svetlo tlmených.
Štvrtá možnosť trošku zložitejšia možnosť je to zapojiť originálne ako to navrhli súdruhovia z Volva pre turbo modely so svetlami „twin headlights“. Preto schému netreba vymýšľať . Stačí doplniť jedno relé č. 88 a prepojiť to podľa schémy (viď obrázok, naznačené načerveno). Turbo modely mali toto relé umiestnené v poistkovom a reléovom puzdre v motorovom priestore. Preto som chvíľu dúfal, že doplním jedno relé a nebudem musieť nič prerábať. Ale som sa mýlil, z opačnej strany krytu poistiek kde sú popísané poistky je napísane „Only single headlights“.
Diaľkové fungujú tak, že pri prepnutí na diaľkové svetlá sa tlmené vypnú, ale akonáhle sa zapnú diaľkové tak tieto cez relé č. 88 zapnú tlmené. Prúd diaľkových tečie ako pri H4, prúd tlmených tečie cez vlákno tlmeného svetla a cez relé na (-). Takže prepínač a páčka svetiel je zaťažená iba ako keby boli zapnuté iba ďiaľkové bez tlmených.
pokračovanie ďalej....
Naposledy upravil(a) spaceball dne 17 kvě 2010 22:21, celkem upraveno 1 x.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slovakia
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Ako zapojiť obrysové svetlá v čírych svetlometoch, ako s konektorom svetla:
Tak už asi každý vie že existujú verzie s 4 pin a 5 pin konektorom. Pre modely do roku 2000 potrebujeme 5 pin. Rozdiel 4 a 5 pin je v tom, že 4 pin majú spoločné ukostrenie (-) pre diaľkové, tlmené a obrysové svetlá. 5 pin majú spoločné napájanie (+) pre tlmené a diaľkové, a obrysové majú zvlášť (+) a (-).
Kto bude mať 5 pin tak mu odpadá ďalšia navyše práca.
Ja som si samozrejme nepozrel čo kupujem a kúpil som 4 pin a aj s protikusom konektorom. Konektor sa dá v svetle ešte vymeniť za 5 pin (ponúka ich napr. Skandix) ale keď som mal aj protikus konektor tak som sa na to vykašlal. Odstrihol som vo svietidle zo spoločného pinu pre spoločné (-) káblik pre obrysové svetlá a vyviedol som ho cez prieduch (otvor na odvetranie svietidla) v svetle a spojil s káblikom (-) pre obrysové svetlá. (+) pre obrysové svetlo som viedol klasicky do konektora.
Poprosím opravu ak sa v niečom mýlim a pod. Možnosti zapojenia som okrem zapojenia tak ako na klasické H4 som osobne nevyskúšal, takže píšem o nich iba v teoretickej rovine a neručím za škody spôsobené týmito zapojeniami.
Nastavovacie motorčeky sklonu svetla budú pasovať ale majú krátku nastavovaciu tyčku. "Peťo" mi písal že plánuje napísať návod ako upraviť pôvodné motorčeky aby to sedelo. Dalo by sa to spraviť kúpou motorčekou do novšieho modelu ale keď sa pozriem na cenu 150eur/ks ma to prejde a zohnať staršie za rozumnú cenu bude asi nemožné.
Schéma viď nižšie
Tak už asi každý vie že existujú verzie s 4 pin a 5 pin konektorom. Pre modely do roku 2000 potrebujeme 5 pin. Rozdiel 4 a 5 pin je v tom, že 4 pin majú spoločné ukostrenie (-) pre diaľkové, tlmené a obrysové svetlá. 5 pin majú spoločné napájanie (+) pre tlmené a diaľkové, a obrysové majú zvlášť (+) a (-).
Kto bude mať 5 pin tak mu odpadá ďalšia navyše práca.
Ja som si samozrejme nepozrel čo kupujem a kúpil som 4 pin a aj s protikusom konektorom. Konektor sa dá v svetle ešte vymeniť za 5 pin (ponúka ich napr. Skandix) ale keď som mal aj protikus konektor tak som sa na to vykašlal. Odstrihol som vo svietidle zo spoločného pinu pre spoločné (-) káblik pre obrysové svetlá a vyviedol som ho cez prieduch (otvor na odvetranie svietidla) v svetle a spojil s káblikom (-) pre obrysové svetlá. (+) pre obrysové svetlo som viedol klasicky do konektora.
Poprosím opravu ak sa v niečom mýlim a pod. Možnosti zapojenia som okrem zapojenia tak ako na klasické H4 som osobne nevyskúšal, takže píšem o nich iba v teoretickej rovine a neručím za škody spôsobené týmito zapojeniami.
Nastavovacie motorčeky sklonu svetla budú pasovať ale majú krátku nastavovaciu tyčku. "Peťo" mi písal že plánuje napísať návod ako upraviť pôvodné motorčeky aby to sedelo. Dalo by sa to spraviť kúpou motorčekou do novšieho modelu ale keď sa pozriem na cenu 150eur/ks ma to prejde a zohnať staršie za rozumnú cenu bude asi nemožné.
Schéma viď nižšie
Naposledy upravil(a) spaceball dne 17 kvě 2010 17:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slovakia
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Schéma:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Super, ze si si dal robotu, a pohladal schemy. Takze staci dorobit rele podla tej schemy k poistkovke? Zatial mam variant 3
Nastavovacie motorceky staci odrezat koniec a namiesto neho naskrutkovat tie nastavovacie koncovky z Favoritoveho (felicia) hydrostelu (ten tvoj mal ale druhovyrobnu plastovu napodobeninu)... Takze staci zajst na vrakac a mas vyriesene...
[img]http://img9.imageshack.us/img9/8096/dsc00598u.th.jpg[/img]
Nastavovacie motorceky staci odrezat koniec a namiesto neho naskrutkovat tie nastavovacie koncovky z Favoritoveho (felicia) hydrostelu (ten tvoj mal ale druhovyrobnu plastovu napodobeninu)... Takze staci zajst na vrakac a mas vyriesene...
[img]http://img9.imageshack.us/img9/8096/dsc00598u.th.jpg[/img]
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slovakia
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Tak ja budem voliť poslednú variantu a to doplnením jedného relé (to č. 88 na schéme). Cena relé je zanedbateľná cca 3€ za 40 ampérové plus pätica pre relé 2€. Zatiaľ to mám spravené ako na H4, nemal som zatiaľ čas a hlavne teraz dosť prší. Zložitejšie bude nájsť samotné káble kam pripojiť to relé a ako, ale dúfam že to bezproblémovo nájdem. Poistku nebude treba meniť pre svetlá keďže je tam 20A (táto poistka prenesie výkon 20A x 12V = 240W, výkon všetkých svetiel 55W x 4 = 220W, takže máme k dobru 20W čo je rezerva cca 1,67A, je to síce len tak tak ale mala by vydržať)kwiko píše:Super, ze si si dal robotu, a pohladal schemy. Takze staci dorobit rele podla tej schemy k poistkovke? Zatial mam variant 3
Nastavovacie motorceky staci odrezat koniec a namiesto neho naskrutkovat tie nastavovacie koncovky z Favoritoveho (felicia) hydrostelu (ten tvoj mal ale druhovyrobnu plastovu napodobeninu)... Takze staci zajst na vrakac a mas vyriesene...
Čo sa týka tých motorčekov, na svetlách sú skrutky na ručné nastavovanie sklonu. Je to tam vložené namiesto motorčekov. Nemám to odfotené ale keď budem pri aute tak to odfotím. Tak z toho by sa dal odrezať kus, a spraviť to ako ty píšeš.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Gratuluji za výkon a za snahu... Určitě to tady hodně lidem pomůže tak jako mě.
Z toho co se tady doteď psalo jsem měl hlavu jako škopek, ale teď si troufám říct, že se do toho v klidu pustím sám...
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slovakia
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Takže odfotil som tie skrutky čo sú tam vložené namiesto motorčekov (foto: originál motorček, pod ním nastavovacia skrutka):spaceball píše: Čo sa týka tých motorčekov, na svetlách sú skrutky na ručné nastavovanie sklonu. Je to tam vložené namiesto motorčekov. Nemám to odfotené ale keď budem pri aute tak to odfotím. Tak z toho by sa dal odrezať kus, a spraviť to ako ty píšeš.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Chlapy vidím že přestavby stále pokračují (: , já už si své auto nedovedu bez čiré optiky představit
Mám jen problém s jedním blinkrem od DEPA - zapařuje se, ale chystám se to nějak pořádně utesnit až bude pěkně...
Jinak ty motorky mě opravdu velice zajímají, protože mi leží v krabici se starými světly a do těch nových nepasují, dva měsíce zpátky jsem byl na STK a vše v pořádku, ale údajně kdyby se mrkl na motorek a zjistitil že tam není tak mi to nemusí dát. Byl bych moc rád, aby ten kdo bude tak dobrý a vymyslí jak je tam dostat, popíše pro mě i pro ostatní jak do zvláld...
Moc díky za případný návod
Mám jen problém s jedním blinkrem od DEPA - zapařuje se, ale chystám se to nějak pořádně utesnit až bude pěkně...
Jinak ty motorky mě opravdu velice zajímají, protože mi leží v krabici se starými světly a do těch nových nepasují, dva měsíce zpátky jsem byl na STK a vše v pořádku, ale údajně kdyby se mrkl na motorek a zjistitil že tam není tak mi to nemusí dát. Byl bych moc rád, aby ten kdo bude tak dobrý a vymyslí jak je tam dostat, popíše pro mě i pro ostatní jak do zvláld...
Moc díky za případný návod
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slovakia
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Vie mi niekto povedať dĺžku vysunutej tyčky motorčeku nastavovania svetiel z faceliftového modelu pri polohe ručného nastavovania v 0.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Nitran, mne sa nechce vyťahovať so svetlometu...
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Ahoj,
koukal jsem na to schéma a na skvěle popsaný návod na výměnu.Právě jsem pořídil čirou optiku od DEPO,ale mám problém,že jsou jen 4 pinové jako jsi to měl ty a moje volvo jich má 5.Koukal jsem na stránky SKANDIX a netuším který adaptér koupit jestli z 5 na 4 piny nebo ta druhá možnost ze 4 na 5 pinů .Prosím o radu....ať už je tam mám,protože ty skleněnky svítěj tragicky.Díky
Honza
koukal jsem na to schéma a na skvěle popsaný návod na výměnu.Právě jsem pořídil čirou optiku od DEPO,ale mám problém,že jsou jen 4 pinové jako jsi to měl ty a moje volvo jich má 5.Koukal jsem na stránky SKANDIX a netuším který adaptér koupit jestli z 5 na 4 piny nebo ta druhá možnost ze 4 na 5 pinů .Prosím o radu....ať už je tam mám,protože ty skleněnky svítěj tragicky.Díky
Honza
_________________
V40 r.1999,92 kW
front -40mm (V-maxx),rear -40mm (V-maxx)
17 x 8 " (215x45) 17 x 8 " (215x45)
V40 r.1999,92 kW
front -40mm (V-maxx),rear -40mm (V-maxx)
17 x 8 " (215x45) 17 x 8 " (215x45)
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
redukcia Ti je k prdu. Slúži len na to, že ak už máš origo číru tak do toho to zacvakneš- máš tam protikusy origo.tusca píše:Ahoj,
koukal jsem na to schéma a na skvěle popsaný návod na výměnu.Právě jsem pořídil čirou optiku od DEPO,ale mám problém,že jsou jen 4 pinové jako jsi to měl ty a moje volvo jich má 5.Koukal jsem na stránky SKANDIX a netuším který adaptér koupit jestli z 5 na 4 piny nebo ta druhá možnost ze 4 na 5 pinů .Prosím o radu....ať už je tam mám,protože ty skleněnky svítěj tragicky.Díky
Honza
Ak robíš takúto výmenu je Ti to naprd. Lebo tam nemáš protikusy a ani kabeláž na 2xH7 jedine si ju zohnať z vraku, alebo nájsť vhodný konektor. Ale aj tak Ti je stále tá redukcia k prdu
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slovakia
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Aj ja som potreboval 5, ale spravil som to že jeden káblik pre obrysovku som vyviedol cez prieduch svietidla. Viď vyššie.tusca píše:Ahoj,
koukal jsem na to schéma a na skvěle popsaný návod na výměnu.Právě jsem pořídil čirou optiku od DEPO,ale mám problém,že jsou jen 4 pinové jako jsi to měl ty a moje volvo jich má 5.Koukal jsem na stránky SKANDIX a netuším který adaptér koupit jestli z 5 na 4 piny nebo ta druhá možnost ze 4 na 5 pinů .Prosím o radu....ať už je tam mám,protože ty skleněnky svítěj tragicky.Díky
Honza
Potrebuješ 4 na 5 pinov. Ale zároveň potrebuješ si zohnať protikus konektor 5 pin ktorý zoženieš asi iba origo vo Volve. Starší by si potreboval z predfaceliftového modelu, ktoré malo číre svetlá. Ale takých je veľmi málo. Cena za nový - myslím že 30eur/kus. Alebo je druhá možnosť nakriplovať na káble fastony a napichať ich na piny. Ale konektor nebude chránený proti vode. Jedine to zaliať silikónom ale potom sa to bude zle rozpájať.
BTW tá redukcia nieje vlastne redukcia, ale vyberieš ten konektor so svetla aj s káblami a dáš tam ten čo si kúpiš, ak som to správne pochopil.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Zdravím, takže konečně je to překopaný, předem chci poděkovat SPACEBALLOVI za fajn návod a rady.Takže světla jsou od DEPO (4pin), blinkry čiré DEPO (do původních blatníků), motorky do světel (pasují konektory na původní) a konektory z vrakoviště, káblík k parkovačkám jsem vyřešil jak psal spaceball skrz světlo...
Takže suma sumárum 8.600,- ...a hlavně teď nejsem na silnici jen viděn,ale už i já vidím
PS: ...brzy ještě namontuju xenony a bude to ok
Takže suma sumárum 8.600,- ...a hlavně teď nejsem na silnici jen viděn,ale už i já vidím
PS: ...brzy ještě namontuju xenony a bude to ok
_________________
V40 r.1999,92 kW
front -40mm (V-maxx),rear -40mm (V-maxx)
17 x 8 " (215x45) 17 x 8 " (215x45)
V40 r.1999,92 kW
front -40mm (V-maxx),rear -40mm (V-maxx)
17 x 8 " (215x45) 17 x 8 " (215x45)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé