Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přeštice
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
A je teda lepší mit zapojený relé?? Lepe to svití??
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5884
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: PRG
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Původní "nečiré" světla s H4 žárovkou byly vždy zapojeny tak, že buď svítili potkávací nebo dálková - obě dohromady svítili pouze při použití světelné houkačky.
Je to dané použitou žárovkou (H4) ve které jsou dvě vlákna: směrové pro potkávací světla a všesměrové pro dálková světla. Při přepnutí jedno vlákno zhaslo a druhé se rozsvítilo - je to proto, že dvě rozžhavená vlákna v jedné baňce by opravdu neměli dlouhou životnost - opravdu pouze na krátkodobou činnost světelné houkačky.
Čirá optika má dvě paraboly (pro potkávací a pro dálkové) a v každé je jedna žárovka H7 (ta je jednovláknová - tok světla se usměrňuje pouze stínítkem v parabole pro potkávací světlo). Díky tomuto "zdvojení" originální zapojení funguje tak, že potkávací světka svítí stále a dálková se k nim přidávají - tzn. že při přepnutí na dálkové svítí 4 žárovky !!!
Hlavní výhoda čiré optiky (když pominu lepší a čistší svítivost danou už pouze samotnou konstrukcí světlometů), spočívá právě v tom, že v noci při přepnutí na dálkové zůstanou svítit i potkávací a tím pádem máte k dispozici daleko větší a krásně osvícený prostor.
Takže toliko troška nudného vysvětlění od laika - pokud se najde někdo fundovanější a lepší spisovatel, může mě opravit, či doplnit
Navíc, já sám jsem se ještě nedokopal k tomu, aby jsem konečně předělal zapojení, takže pokud má někdo ověřené schéma přepojení nečiré optiky na čirou, tak sem s ním - budu moc vděčný (a zcela určitě nejenom já), protože nějak nemám čas a ani náladu nad tím bádat (navíc jsem to už jednou měl vymyšlené, ale pak mi zkolaboval comp a už jsem se k tomu nedokopal...)

Je to dané použitou žárovkou (H4) ve které jsou dvě vlákna: směrové pro potkávací světla a všesměrové pro dálková světla. Při přepnutí jedno vlákno zhaslo a druhé se rozsvítilo - je to proto, že dvě rozžhavená vlákna v jedné baňce by opravdu neměli dlouhou životnost - opravdu pouze na krátkodobou činnost světelné houkačky.
Čirá optika má dvě paraboly (pro potkávací a pro dálkové) a v každé je jedna žárovka H7 (ta je jednovláknová - tok světla se usměrňuje pouze stínítkem v parabole pro potkávací světlo). Díky tomuto "zdvojení" originální zapojení funguje tak, že potkávací světka svítí stále a dálková se k nim přidávají - tzn. že při přepnutí na dálkové svítí 4 žárovky !!!
Hlavní výhoda čiré optiky (když pominu lepší a čistší svítivost danou už pouze samotnou konstrukcí světlometů), spočívá právě v tom, že v noci při přepnutí na dálkové zůstanou svítit i potkávací a tím pádem máte k dispozici daleko větší a krásně osvícený prostor.
Takže toliko troška nudného vysvětlění od laika - pokud se najde někdo fundovanější a lepší spisovatel, může mě opravit, či doplnit

Navíc, já sám jsem se ještě nedokopal k tomu, aby jsem konečně předělal zapojení, takže pokud má někdo ověřené schéma přepojení nečiré optiky na čirou, tak sem s ním - budu moc vděčný (a zcela určitě nejenom já), protože nějak nemám čas a ani náladu nad tím bádat (navíc jsem to už jednou měl vymyšlené, ale pak mi zkolaboval comp a už jsem se k tomu nedokopal...)



_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přeštice
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Krasně logicky vysvětlené, taktéž by se mi hodilo schema.Lachtan píše:Původní "nečiré" světla s H4 žárovkou byly vždy zapojeny tak, že buď svítili potkávací nebo dálková - obě dohromady svítili pouze při použití světelné houkačky.
Je to dané použitou žárovkou (H4) ve které jsou dvě vlákna: směrové pro potkávací světla a všesměrové pro dálková světla. Při přepnutí jedno vlákno zhaslo a druhé se rozsvítilo - je to proto, že dvě rozžhavená vlákna v jedné baňce by opravdu neměli dlouhou životnost - opravdu pouze na krátkodobou činnost světelné houkačky.
Čirá optika má dvě paraboly (pro potkávací a pro dálkové) a v každé je jedna žárovka H7 (ta je jednovláknová - tok světla se usměrňuje pouze stínítkem v parabole pro potkávací světlo). Díky tomuto "zdvojení" originální zapojení funguje tak, že potkávací světka svítí stále a dálková se k nim přidávají - tzn. že při přepnutí na dálkové svítí 4 žárovky !!!
Hlavní výhoda čiré optiky (když pominu lepší a čistší svítivost danou už pouze samotnou konstrukcí světlometů), spočívá právě v tom, že v noci při přepnutí na dálkové zůstanou svítit i potkávací a tím pádem máte k dispozici daleko větší a krásně osvícený prostor.
Takže toliko troška nudného vysvětlění od laika - pokud se najde někdo fundovanější a lepší spisovatel, může mě opravit, či doplnit![]()
Navíc, já sám jsem se ještě nedokopal k tomu, aby jsem konečně předělal zapojení, takže pokud má někdo ověřené schéma přepojení nečiré optiky na čirou, tak sem s ním - budu moc vděčný (a zcela určitě nejenom já), protože nějak nemám čas a ani náladu nad tím bádat (navíc jsem to už jednou měl vymyšlené, ale pak mi zkolaboval comp a už jsem se k tomu nedokopal...)![]()
![]()
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 318
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchlabi
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabi
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
schema uz tady nekde je ale ted nevim presne kde
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 318
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchlabi
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabi
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
to schema je tady na prvni strane a je i srozumytelny
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přeštice
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Světla je možné zapojit bez dalšího relé. Světla se zapojí jako původní H4 a pod volantem se propojí dva drátky u páčky na světla. A funguje to ibez relé!! 

_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5884
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: PRG
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
A přesně tohle mám na mysli - a bude to fungovat jako permanentní světelná houkačkaMiroslav píše:Světla je možné zapojit bez dalšího relé. Světla se zapojí jako původní H4 a pod volantem se propojí dva drátky u páčky na světla. A funguje to ibez relé!!



A které že to jsou dráty ???
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přeštice
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Nevím který přesně, ale vím že tam vedou tři a jeden se ustřihne a připojí k druhému.Lachtan píše:A přesně tohle mám na mysli - a bude to fungovat jako permanentní světelná houkačka![]()
![]()
![]()
A které že to jsou dráty ???
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5884
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: PRG
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Máš nějakou fotku, nebo barevné značení ?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 104
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kostice
- Vůz: už jen manželčina XC90
- Bydliště: Kostice
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
konečně jsme našel zapojení světel bez relé funguje to bez problémů už 2 roky



Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přeštice
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
foto zapojení, modro-žlutý se zapojí na modro červený
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přeštice
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
trochu se mi spekl přepínač
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přeštice
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Sehnal jsem mírně použíty přepínač a zatím dočasně jsem to nasadil na ten opaléný konektor, světla svítí, ale nesvítí mi mlhovka a podsvícení přístrojovky, ten druhý šedivý konektor je v naprostém pořádku. Čím to muže být?? Nebo nemáte někdo doma ten konektor??
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 318
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchlabi
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabi
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
moc velky odber proudu na svetlech
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5884
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: PRG
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
v kombinaci s vydřenými (nebo zoxidovanýmy) dráhami na otočných planžetách.sumi píše:moc velky odber proudu na svetlech
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přeštice
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
myslíš že je to tím , že je tam nově 2xH7 místo 1xH4 na jednom světle?? Já si myslím že ten proud jde přes relé a tím pádem by na to neměl mít vliv??!!sumi píše:moc velky odber proudu na svetlech
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přeštice
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
v kombinaci s vydřenými (nebo zoxidovanýmy) dráhami na otočných planžetách.[/quote]Lachtan píše:moc velky odber proudu na svetlech
Nemyslím že je to vysokým proudem, ale že je to tím přepínačem, byl už opravován a zřejmě se to vyhřálo a vyskratoválo tak nějak celé a proto takový rozsah škody - moje doměnka.
A co říkáte jestli na to může mít vliv čirá optika? (myslím 4xH7 místo 2xH4)
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5884
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: PRG
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Záleží kdo a jak to zapojil 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 318
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchlabi
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabi
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
jestli je to zapojeny ze sviti obe najednou tak to je od toho
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přeštice
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
svítí obě najednou a je to zapojený jako H4 a akorát u volantu na pačce světel je to přepojený aby svítili obě najednou. A když svítí obě najednou a vede to přes relé(původní jako na H4) tak přeci to nejde až na ten kruhovej přepínač. Velký proudy jdou přeci jenom na to relé a to je ovládaný tím přepínačem.sumi píše:jestli je to zapojeny ze sviti obe najednou tak to je od toho
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5884
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: PRG
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Studujte hoši 
někde je asi něco špatně :?

někde je asi něco špatně :?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přeštice
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Nakonec jsem zamontoval rele před spínač, aby mi na něj nešli velký proudy od světel a nevyhříval se kontakt a nedošlo k propadnutí kontaktu do plastu a následné nefunkčnosti spínače. Původně jsem myslel že tam relé už je, ale je tam pouze na spínací skřínku a na spínač vedou přímo velký proudy. Po přestavbě na čirou optiku tam teče 2x větší proud. Zakoupil jsem relé na Škodu cca 70Kč a přived stálé plus a mínus a vyhřívající kontakt jsem přepojil na relé a relé spínám plusem a mínusem, je to velice jednoduché.
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
-
Offline
- Příspěvky: 1363
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V70 III
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
Já jsem to už prostudoval důkladně a bez relé to prostě není možné rozfungovat tak, aby to nemělo neblahý vliv na životnost přepínače ( viz. Miroslav ). Už jsem mu chtěl psát ať si to odpojí, že to takhle půjde do kytek a skroluju dál...no poučil se sám, ještě že mu nechytlo auto.
Takže jediné co je potřeba, tak díky tomu že oněch 12V které připne "klíček" přes originál relé na stálo ke světlu a je dostatečně dimenzováno na průtok cca 4x 4,8A ( max. 20A ), je nutné akorát při dálkových přikostřit ještě tlumené přidaným relátkem.
Ovládací signál jde tedy z kostry dálkových světel, proti němu je + na klíček. V případě přepnutí na dálkové zmizí - na tlumených, to připíná výkonová část relé kde je dostatečně dimenzovaný drát kostry ( klidně od originál ukostření světel na podbězích ) a ten tedy oblafne konektor a připne tam -. Tím se rozsvítí i tlumené. Schéma dodám za chvíli.
Takže jediné co je potřeba, tak díky tomu že oněch 12V které připne "klíček" přes originál relé na stálo ke světlu a je dostatečně dimenzováno na průtok cca 4x 4,8A ( max. 20A ), je nutné akorát při dálkových přikostřit ještě tlumené přidaným relátkem.
Ovládací signál jde tedy z kostry dálkových světel, proti němu je + na klíček. V případě přepnutí na dálkové zmizí - na tlumených, to připíná výkonová část relé kde je dostatečně dimenzovaný drát kostry ( klidně od originál ukostření světel na podbězích ) a ten tedy oblafne konektor a připne tam -. Tím se rozsvítí i tlumené. Schéma dodám za chvíli.
_________________
V60 D4| V70III D5 AWD | V70 III 2.4D
V60 D4| V70III D5 AWD | V70 III 2.4D
-
Offline
- Příspěvky: 1363
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V70 III
Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
A kdyby to chtel nekdo zrealizovat pobliz Prahy, necht kontaktuje Marru.
_________________
V60 D4| V70III D5 AWD | V70 III 2.4D
V60 D4| V70III D5 AWD | V70 III 2.4D
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
Kterou čirou optiku na volvo s40? díky za názory
Tak uz jsem rozhodlej vymenit mou necirou optiku za cirou, jen vaham zda sehnat pouzite origo (popripade jestli se da nekde sehnat za levno) nebo koupit novy neorigo s dennim svicenim.
Mam jeste posledni kusy pred faceliftem, tak by me zajimalo zda budou origo svetla s aut po faceliftu pasovat na me auto, zdá se mi ze jsem nekde cetl ze existuje neco jako dlouhej a kratkej blinkr ???
Ty neorigo svetla s dennim svicenim se delaji i s diodovym blinkrem, tak by me zajimal vas nazor, kdybych do toho sel tak mam jit bud do obycejneho blinkru nebo do diodoveho ???: Jako origo bude asik lepsi kvalita a k auto se hodi, ale zas mit denni sviceni. Tezko rici jak na vlastni oci budou vipadat na aute, nerad bych na nem mel neco co se k nemu nehodi a pusobi prilis tuzingove... Moc dekuji za vase rady a nazory ...
Mam jeste posledni kusy pred faceliftem, tak by me zajimalo zda budou origo svetla s aut po faceliftu pasovat na me auto, zdá se mi ze jsem nekde cetl ze existuje neco jako dlouhej a kratkej blinkr ???
Ty neorigo svetla s dennim svicenim se delaji i s diodovym blinkrem, tak by me zajimal vas nazor, kdybych do toho sel tak mam jit bud do obycejneho blinkru nebo do diodoveho ???: Jako origo bude asik lepsi kvalita a k auto se hodi, ale zas mit denni sviceni. Tezko rici jak na vlastni oci budou vipadat na aute, nerad bych na nem mel neco co se k nemu nehodi a pusobi prilis tuzingove... Moc dekuji za vase rady a nazory ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.