http://www.ipdusa.com/ProductsCat.aspx?CategoryID=234&NodeID=4222&RootID=629
Kdyby to nekdo objevil jinde levneji, zlobit se nebudu..

mrkni se po cykloovaci AEVCafa píše:S timhle relatkem by se vyresil jiz diskutovany problem...
http://www.ipdusa.com/ProductsCat.aspx?CategoryID=234&NodeID=4222&RootID=629
Kdyby to nekdo objevil jinde levneji, zlobit se nebudu..
otázka: a ten tvůj AEV 2062 má uspořádání vývodů jaké?? mě se zdá že stejné jen je o něco vyšší ne???travex píše:mrkni se po cykloovaci AEVCafa píše:S timhle relatkem by se vyresil jiz diskutovany problem...
http://www.ipdusa.com/ProductsCat.aspx?CategoryID=234&NodeID=4222&RootID=629
Kdyby to nekdo objevil jinde levneji, zlobit se nebudu..
urcite si vyberes, ja si do sedmice typ uz vybral...tvoje vyhoda,je ze podle obrazku cos poslal je stejne pouzdro a fyzicke usporadani vyvodu, najsi si typ s odpovidajicicm zapojenim... Schema si muzes vyzadat e-mailem primo u vyrobce, pokud vim tak na stranakch ho nemaji....
http://www.aev.cz
jinak typy AEV2062 nebo AEV2012 koupis v prodejnach dilu na skodovky cena je priblizne 200 CZK, lisi se dobou intervalu 0-30 nebo 0-60 a 2012 nema setreni skla pro ostriknuti....
prodejny:
http://www.autopotreby.cz
http://www.autodilykrc.cz
http://www.2r.cz
katalogovy list pro AEV2062
http://www.gogohy.szm.sk/2062.GIF
ja jsem si nacpal vyse zmineny cyklovac do sedmicky, zapojeni vyvodu uplne jine, takze jsem vyrabel "redukci"... do dvojky nevidim problem.... jinak zapojeni vyvodu je v technickem listu - viz vyseveetec píše:ahoj,
nevíte jestli se takto dá upravit rovněž rychlost stíračů u dvojek? Jsem v tomto naprostý diletant, poučte mě, prosím, abych byl alespoň poučený diletant? a to upraví rychlost ve všech polohách, nebo to lze "nasměrovat" jenom na jednu?
Tak to právě řeším na devítku.... nemáš prosím schema zapojení origo relé?? abych to mohl překopat. Značení vývodů na 2062 a origo je rozdílné...travex píše:ja jsem si nacpal vyse zmineny cyklovac do sedmicky, zapojeni vyvodu uplne jine, takze jsem vyrabel "redukci"... do dvojky nevidim problem.... jinak zapojeni vyvodu je v technickem listu - viz vyseveetec píše:ahoj,
nevíte jestli se takto dá upravit rovněž rychlost stíračů u dvojek? Jsem v tomto naprostý diletant, poučte mě, prosím, abych byl alespoň poučený diletant? a to upraví rychlost ve všech polohách, nebo to lze "nasměrovat" jenom na jednu?
zapojeni ze 7xx/9xx je ti na V40 uplne k nicemu..... sezen si schema od x40 z nej vyctes jak je zapojeno origo rele a pak si na to nabastli AEV... schema AEV je v odkazech vysePeter píše:Zdravim,prosím Vás,mohli by ste mi zaslat ako ste zapojili cyklovac AEV na origo?Chcem nieco podobne urobit na svojej V40
To by melo jit pak i na S/V40...jen upravit zapojeni podle schematumikis píše:Jen tak k diskusi... zmíněné relátko AEV pasuje bez problemů a jakehokoliv zásahu(patice je stejná) do V70 I. počítám tedy že i do 850,funguje supr..
nevim jaké má zapojení 40ka ale do 70ky to šlo bez jakékoliv upravy... vývody jsou podle normy.... :idea: jediná odlišnost je v tom že volvo má na patici jakýsi nálitek aby se tam po slepu to relátko líp trefovalo ale jinak nic. Doporučuji zapamatovat si polohu v jaké bylo a podle toho natočit to od AEV ušetříte si dlouhé minuty štelování a otáčení relátkem. Přístup je fakt mizernej.Roger píše:To by melo jit pak i na S/V40...jen upravit zapojeni podle schematumikis píše:Jen tak k diskusi... zmíněné relátko AEV pasuje bez problemů a jakehokoliv zásahu(patice je stejná) do V70 I. počítám tedy že i do 850,funguje supr..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé