S timhle relatkem by se vyresil jiz diskutovany problem...
http://www.ipdusa.com/ProductsCat.aspx?CategoryID=234&NodeID=4222&RootID=629
Kdyby to nekdo objevil jinde levneji, zlobit se nebudu..
Intervalove stirani pod kontrolou
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Intervalove stirani pod kontrolou
mrkni se po cykloovaci AEVCafa píše:S timhle relatkem by se vyresil jiz diskutovany problem...
http://www.ipdusa.com/ProductsCat.aspx?CategoryID=234&NodeID=4222&RootID=629
Kdyby to nekdo objevil jinde levneji, zlobit se nebudu..
urcite si vyberes, ja si do sedmice typ uz vybral...tvoje vyhoda,je ze podle obrazku cos poslal je stejne pouzdro a fyzicke usporadani vyvodu, najsi si typ s odpovidajicicm zapojenim... Schema si muzes vyzadat e-mailem primo u vyrobce, pokud vim tak na stranakch ho nemaji....
http://www.aev.cz
jinak typy AEV2062 nebo AEV2012 koupis v prodejnach dilu na skodovky cena je priblizne 200 CZK, lisi se dobou intervalu 0-30 nebo 0-60 a 2012 nema setreni skla pro ostriknuti....
prodejny:
http://www.autopotreby.cz
http://www.autodilykrc.cz
http://www.2r.cz
katalogovy list pro AEV2062
http://www.gogohy.szm.sk/2062.GIF
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Intervalove stirani pod kontrolou
otázka: a ten tvůj AEV 2062 má uspořádání vývodů jaké?? mě se zdá že stejné jen je o něco vyšší ne???travex píše:mrkni se po cykloovaci AEVCafa píše:S timhle relatkem by se vyresil jiz diskutovany problem...
http://www.ipdusa.com/ProductsCat.aspx?CategoryID=234&NodeID=4222&RootID=629
Kdyby to nekdo objevil jinde levneji, zlobit se nebudu..
urcite si vyberes, ja si do sedmice typ uz vybral...tvoje vyhoda,je ze podle obrazku cos poslal je stejne pouzdro a fyzicke usporadani vyvodu, najsi si typ s odpovidajicicm zapojenim... Schema si muzes vyzadat e-mailem primo u vyrobce, pokud vim tak na stranakch ho nemaji....
http://www.aev.cz
jinak typy AEV2062 nebo AEV2012 koupis v prodejnach dilu na skodovky cena je priblizne 200 CZK, lisi se dobou intervalu 0-30 nebo 0-60 a 2012 nema setreni skla pro ostriknuti....
prodejny:
http://www.autopotreby.cz
http://www.autodilykrc.cz
http://www.2r.cz
katalogovy list pro AEV2062
http://www.gogohy.szm.sk/2062.GIF
_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
nastavení rychlosti stíračů
ahoj,
nevíte jestli se takto dá upravit rovněž rychlost stíračů u dvojek? Jsem v tomto naprostý diletant, poučte mě, prosím, abych byl alespoň poučený diletant? a to upraví rychlost ve všech polohách, nebo to lze "nasměrovat" jenom na jednu?
nevíte jestli se takto dá upravit rovněž rychlost stíračů u dvojek? Jsem v tomto naprostý diletant, poučte mě, prosím, abych byl alespoň poučený diletant? a to upraví rychlost ve všech polohách, nebo to lze "nasměrovat" jenom na jednu?
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
nastavení rychlosti stíračů
ja jsem si nacpal vyse zmineny cyklovac do sedmicky, zapojeni vyvodu uplne jine, takze jsem vyrabel "redukci"... do dvojky nevidim problem.... jinak zapojeni vyvodu je v technickem listu - viz vyseveetec píše:ahoj,
nevíte jestli se takto dá upravit rovněž rychlost stíračů u dvojek? Jsem v tomto naprostý diletant, poučte mě, prosím, abych byl alespoň poučený diletant? a to upraví rychlost ve všech polohách, nebo to lze "nasměrovat" jenom na jednu?
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
nastavení rychlosti stíračů
Tak to právě řeším na devítku.... nemáš prosím schema zapojení origo relé?? abych to mohl překopat. Značení vývodů na 2062 a origo je rozdílné...travex píše:ja jsem si nacpal vyse zmineny cyklovac do sedmicky, zapojeni vyvodu uplne jine, takze jsem vyrabel "redukci"... do dvojky nevidim problem.... jinak zapojeni vyvodu je v technickem listu - viz vyseveetec píše:ahoj,
nevíte jestli se takto dá upravit rovněž rychlost stíračů u dvojek? Jsem v tomto naprostý diletant, poučte mě, prosím, abych byl alespoň poučený diletant? a to upraví rychlost ve všech polohách, nebo to lze "nasměrovat" jenom na jednu?
dík
_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
zapojeni ze 7xx/9xx je ti na V40 uplne k nicemu..... sezen si schema od x40 z nej vyctes jak je zapojeno origo rele a pak si na to nabastli AEV... schema AEV je v odkazech vysePeter píše:Zdravim,prosím Vás,mohli by ste mi zaslat ako ste zapojili cyklovac AEV na origo?Chcem nieco podobne urobit na svojej V40
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
ví někdo kde se nachází relé stěračů u V70 tdi?? koukal jsem na skříňku relatek a nějak ho tam neviděl a dokonce jsem ho marně hledal i v uživatelské příručce pro tenhle vůz. Ale je v němčině tak jsem to možná přehlídnul nejsem zrovna kovanej dojčák....
_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
To by melo jit pak i na S/V40...jen upravit zapojeni podle schematumikis píše:Jen tak k diskusi... zmíněné relátko AEV pasuje bez problemů a jakehokoliv zásahu(patice je stejná) do V70 I. počítám tedy že i do 850,funguje supr..
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
nevim jaké má zapojení 40ka ale do 70ky to šlo bez jakékoliv upravy... vývody jsou podle normy.... :idea: jediná odlišnost je v tom že volvo má na patici jakýsi nálitek aby se tam po slepu to relátko líp trefovalo ale jinak nic. Doporučuji zapamatovat si polohu v jaké bylo a podle toho natočit to od AEV ušetříte si dlouhé minuty štelování a otáčení relátkem. Přístup je fakt mizernej.Roger píše:To by melo jit pak i na S/V40...jen upravit zapojeni podle schematumikis píše:Jen tak k diskusi... zmíněné relátko AEV pasuje bez problemů a jakehokoliv zásahu(patice je stejná) do V70 I. počítám tedy že i do 850,funguje supr..
_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé