V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovládání
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 2,5 TDI 97´
V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovládání
Zdravím všechny, neřešil někdo z vás následující problém? Nereaguje mi na ovládání kabinový ventilátor, samovolně se spouští a vypíná, režim auto nefunguje také, někdy když ráno nastartuji, tak ventilátor běží jak má, reaguje na zvýšení nebo na snížení otáček dle nastavení, ale potom se úplně vypne a třeba celý den již nefunguje a následně se zase sám zapne. U BMW jsem tento problém měl na několika vozech a vždy to byl špatný regulátor vnitřní ventilace. Mohl by to být i tento případ? Tady je odkaz na díl : http://www.granex.cz/autodily/volvo/v70-i-lv/2.5-tdi-103kw/topeni-chlazeni/motor-vetraku?tecDocProductId=392686 . Předem děkuji všem za jakoukoliv informaci.
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 2,5 TDI 97´
V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád
Nikdo nemá žádný nápad... 

-
Offline
- Příspěvky: 896
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád
Zdar, většinou odejde ten ventilátor, řešil jsem to na manuální klimě, ten motor je zajímavě navrženej, uhlíky by vydržely tak na tři motory, ale probrousí se komutátorem až na izolaci, pak někdy smrdí, hlučí, píská, dával jsem jinej z rozborky.
Zkus vyndat ventilátor a pustit ho na 12V, jestli se pokaždé rozběhne.
Jinak ten regulátor bych nekupoval, viděl jsem jich dost po rozborkách a podle toho, že to nikdo nechtěl tak asi moc neodchází
Zkus vyndat ventilátor a pustit ho na 12V, jestli se pokaždé rozběhne.
Jinak ten regulátor bych nekupoval, viděl jsem jich dost po rozborkách a podle toho, že to nikdo nechtěl tak asi moc neodchází

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád
no na 850 je prodávám vcelku statečněpepa.paur píše:Zdar, většinou odejde ten ventilátor, řešil jsem to na manuální klimě, ten motor je zajímavě navrženej, uhlíky by vydržely tak na tři motory, ale probrousí se komutátorem až na izolaci, pak někdy smrdí, hlučí, píská, dával jsem jinej z rozborky.
Zkus vyndat ventilátor a pustit ho na 12V, jestli se pokaždé rozběhne.
Jinak ten regulátor bych nekupoval, viděl jsem jich dost po rozborkách a podle toho, že to nikdo nechtěl tak asi moc neodchází

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád
jinak mám ještě poslední z 850 jestli ho chceš zkusit. Na tvůj ročník by měl pasovat ještě z 850 můžu ověřit dle katalogu. Ale musel bys vydržet do konce tejden než se vymarodím
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád
jinak problém může být i v klimapanelu ale ten bohužel na V70 nemám
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 2,5 TDI 97´
V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád
Pánové děkuji za odpovědi, pokusím se ventilátor vyndat a pak uvidím, každopádně jestli bude potřeba jiný, tak bych ten z 850 bral.
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 2,5 TDI 97´
V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád
Tak jsem včera vyndal ventilátor ( mimochodem jsem byl příjemně překvapen jak to šlo rychle) a dle místního návodu jsem s ním několikrát praštil o zem a světe div se, ventilátor chodí jako nový
, reaguje na jakoukoliv polohu nastavení otáček, po zapnutí reaguje také hned. Nedělám si žádné iluze že je to opraveno, ale aspoň už vím kde je problém.

-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 2,5 TDI 97´
V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád
Z 850 je trochu jiný, včera jsem měl jeden půjčený a min. má jiný konektor.Ondra. píše:jinak mám ještě poslední z 850 jestli ho chceš zkusit. Na tvůj ročník by měl pasovat ještě z 850 můžu ověřit dle katalogu. Ale musel bys vydržet do konce tejden než se vymarodím
-
Offline
- Příspěvky: 709
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád
ale jde to v pohodě oboje rozebrat a udělat z toho jeden na v70kern77 píše:Z 850 je trochu jiný, včera jsem měl jeden půjčený a min. má jiný konektor.Ondra. píše:jinak mám ještě poslední z 850 jestli ho chceš zkusit. Na tvůj ročník by měl pasovat ještě z 850 můžu ověřit dle katalogu. Ale musel bys vydržet do konce tejden než se vymarodím
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 2,5 TDI 97´
V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád
Tak to mne nenapadlo, už jsem koupil nový, ale díky za info.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé